Ik wacht nog even op het moment dat lost even wat goedkoper wordtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:11 schreef Cee het volgende:
Ik ben opgehouden met 24 en Prison Break. Puntje-van-je-stoel series waarvan ik was overtuigd dat ik ze nog jarenlang ging volgen maar op een gegeven moment werden ze te belachelijk voor woorden. Heroes is ook een beetje aan het aftakelen.Ik heb goede hoop voor Lost (ga ik straks weer effe kijken).
Maar foute reality-pulp als American Idol volg ik al 8 seizoenen lang, als een mak lammetje.Briljant.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op het moment dat lost even wat goedkoper wordt
ga geen 60 euro per seizoen betalen
Als je ze moet kopen loop je ook steeds een seizoen achter. Dankzij de torrentboer loop ik lekker voor op de Nederlandse tvquote:
Wie heeft het hier over tv kijken, ik kijk series alleen van dvd zonder tv te kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je ze moet kopen loop je ook steeds een seizoen achter. Dankzij de torrentboer loop ik lekker voor op de Nederlandse tv
Doe je dat nou alleen om Roel te pesten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een leuke gast
Ik ben vandaag al op 3 spoilers uit Lost gestuit. Als ik niet snel zover ben om aan seizoen 5 te kunnen beginnen, is alle pret al bedorven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over tv kijken, ik kijk series alleen van dvd zonder tv te kijken
Dat zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Doe je dat nou alleen om Roel te pesten?
Dit is het meest positieve bericht dat ik je ooit heb zien posten
Precies, als je eenmaal bent begonnen met voorlopen op NL tv, kan je niet makkelijk meer terugschakelen en blijf je bezig. Enige nadeel is dat je niet meer met vrienden/collega's kan meepraten over wat er in een bepaalde serie is gebeurd omdat je alles al weet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je ze moet kopen loop je ook steeds een seizoen achter. Dankzij de torrentboer loop ik lekker voor op de Nederlandse tv
Had vandaag bij de cd gekocht, ik wacht tot hij iets goedkoper wordt of in ander hoesje komt, want deze digipack zag er erg fragiel uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb zin in *lalalalal lalala lallaa Ulysses*
Heb je zn Jordy-posts niet gelezen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Doe je dat nou alleen om Roel te pesten?
Dit is het meest positieve bericht dat ik je ooit heb zien posten
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al op 3 spoilers uit Lost gestuit. Als ik niet snel zover ben om aan seizoen 5 te kunnen beginnen, is alle pret al bedorven.
De meeste mensen die ik ken die "mijn" series volgen gaan ook allemaal naar de torrentboer. Dan ben je haast wel verplicht om er zelf ook naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, als je eenmaal bent begonnen met voorlopen op NL tv, kan je niet makkelijk meer terugschakelen en blijf je bezig. Enige nadeel is dat je niet meer met vrienden/collega's kan meepraten over wat er in een bepaalde serie is gebeurd omdat je alles al weet.
Dank u.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
Marc nog gefeli met je goede cijfer
Wat een ras-artiest is dat zegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je zn Jordy-posts niet gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |