Heel relaxed ja !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Ekstraweekend live on my pc!
Zo interessant is 't ook weer niet. Alsof 't zo ontzettend geweldig isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Was er zoiets te horen op 3 vandaag? Niet gehoord (gelukkig)...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
mag ik ff klagen over de reclame bij 3FM
Welke achterlijke megool heeft bedacht dat die stomme reclame van tv dat je moet [doetsupernepspontanestemna]SMS nuuuhuuuuu voor dit of dat beltoontje naar 3636 [/doetsupernepspontanestemna]
HOE kan dat nu ook op de radio als reclame komen!!! Radioverloedering
heb dat dingetje waar jij je samsung op hebt staan heb ik me vandaag ook gehaald bij de ikea!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Net of jou blauwe kleurtje zo boeiend isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo interessant is 't ook weer niet. Alsof 't zo ontzettend geweldig is
wat doe jij hier in dit topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo interessant is 't ook weer niet. Alsof 't zo ontzettend geweldig is
jah...ff denken hoor...ik liep naar de bus dus dat is de reclame van 8u vanmorgen, 1e blok. Een paar dagen geleden hoorde ik m ook bij de C&S sjow reclamequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was er zoiets te horen op 3 vandaag? Niet gehoord (gelukkig)...
Sowieso, bij reclameblokken zap ik tegenwoordig steeds vaker weg naar een MP3tje.
Pff geen idee ik gok 10 centimeter... alweer een jaar geleden dat ik hem kocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
heb dat dingetje waar jij je samsung op hebt staan heb ik me vandaag ook gehaald bij de ikea!
Best makkelijk! Hoe hoog zijn die pootjes van jou er onder? Lijkt wel iets lager dan dat van mij vandaar
Ekdom draaide vanmiddag op KX 2 nieuwe platen van The Boss achter elkaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:38 schreef Timo20 het volgende:
zeikplaat!
@ Ekdom: draai dalijk My Lucky Day van The Boss eensgeweldige plaat
![]()
Het is jouw blauwe kleurtjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:37 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Net of jou blauwe kleurtje zo boeiend is![]()
ken datquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn gewoon een half uur gemist
ik wil paarsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is jouw blauwe kleurtje.
[/ophoud-met-azijngezeik]
Hoe doe je dat dan weer?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ekdom draaide vanmiddag op KX 2 nieuwe platen van The Boss achter elkaar
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |