quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:23 schreef Neleos het volgende:
Ha FIPO in een nieuw FCT topic. Maar ik snap de TT niet. Wat heb ik nu weer gemist?
Aparte gast die de reis naar Den Haag ook ging maken. Heel veel lol om hem heen gehad, met veel liederen etcquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:57 schreef toma het volgende:de gerrit groep. Jezus waar gaat het over?
quote:]Elia kan spelen tegen Heracles
ENSCHEDE - Eljero Elia zei in De Telegraaf dat hij vanwege problemen met de lies een snan wilde laten uitvoeren. De linkerspits van FC Twente trainde vrijdagmorgen echter gewoon mee en kan volgens trainer Steve McClaren ook spelen tegen Heracles.
,,Hij heeft een beetje last, maar dat is geen beletsel om te spelen'', aldus de Engelse oefenmeester, die over een volledig fitte selectie beschikt. Van een onderzoek in een scan is vooralsnog dan ook geen sprake.
De kans is groot dat Douglas terugkeert in de selectie. ,,Hij heeft vrijdagmorgen opnieuw zonder problemen meegetraind. Hij is fit om te spelen'', aldus McClaren.
Ter voorbereiding op het duel tegen Heracles werkte Twente de vrijdagmorgentraining af op kunstgras. Dat Twente aan de goede kant van de score staat in de onderlinge duels zegt McClaren niets. ,,Dat is het verleden en het verleden telt niet meer. Je moeten kijken naar de resultaten van dit seizoen, want die zijn met het huidige selectie behaald. En dan zie je dat alleen Ajax in Almelo heeft gewonnen. En ook nog eens met heel veel geluk. Dat zegt wel iets over de kracht van Heracles in eigen huis. Ze hebben gewoon een prima elftal. Het wordt dan ook een zware wedstrijd voor ons. Het belangrijkste is dat de spelers zich niet alleen afleiden door alle dingen die spelen bij zo'n derby. Ze moeten zich maar op een ding focussen en dat is de wedstrijd.''
dat is wel een fikse aderlating voor jullie zeg!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Blawh het volgende:
Wij missen waarschijnlijk van den Bergh, smerige trap van achteren kreeg hij op de training. Zag er niet best uit, moest van het veld gedragen worden.
van wie als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Blawh het volgende:
Wij missen waarschijnlijk van den Bergh, smerige trap van achteren kreeg hij op de training. Zag er niet best uit, moest van het veld gedragen worden.
Fledderus. Je zou zeggen de 1 z'n brood is de ander z'n dood, maar Willie Overtoom lijkt te gaan spelen op '10' als Ricky niet fit is.quote:
Het wordt 0-3. Heracles speelt altijd verlamd in de derby + het is ruzie in de selectie aangezien de aanvallers elkaar op de training aan het kapot trappen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:36 schreef Neleos het volgende:
het is ruzie in de selectie aangezien de aanvallers elkaar op de training aan het kapot trappen zijn.
Kheb de laatste bus, 13:10...quote:Op zondag 25 januari 2009 11:05 schreef 9christensen het volgende:
Hoppa, zo vertrekken om om half 3 in almelo te zijn
Nog geen kans weggeven. Hopen dat het zo blijft dan voorzie ik geen problemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:26 schreef Sieps het volgende:
Wel lekker moment om te scoren en prachtig ingeschoten
Er wordt soms nog wel wat te nonchalant gespeeld, maar ik denk wel dat het gaat goedkomen vandaag.
Nu ook Groningen nog winnen en we staan op 1 punt van ajax
Ik zal hem je beschrijven.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:50 schreef Neleos het volgende:
Geweldige uitslagen dit weekend.![]()
Ben benieuwd naar dat doelpunt van Perez.
Dankuquote:
quote:McClaren blij met winst, Rukavytsya komt
Geschreven op zondag, 25 januari om 17:55
FC Twente-trainer Steve McClaren stapte zondag voor de tweede keer dit seizoen als winnaar van het veld in de streekderby tegen Heracles Almelo. In oktober wonnen de Enschedeërs op eigen veld met 2-0; dit keer op verplaatsing met 1-2. “We waren de eerste zeventig minuten beter”, aldus de Brit op de officiële website van zijn club. McClaren gaf tegenover het digitale thuis te kennen tevreden te zijn met het vertoonde spel. “Dit was een grote wedstrijd voor Heracles, een grote wedstrijd voor de regio en een belangrijke wedstrijd om te winnen. Een gelijkspel was onterecht geweest, want de eerste zeventig minuten waren wij beter. Uiteindelijk waren we blij met het laatste fluitsignaal en blij met de overwinning.”
Kenneth Perez (’45) en Marko Arnautovic (’75) schoten hun werkgever in veilige haven, al maakte de late tegentreffer van Ricky van den Bergh het toch nog even spannend. McClaren had zo zijn eigen visie op die gang van zaken. “Als je het beest niet vermoordt, komt hij terug om je te bijten”, aldus de trainer.
Rukavytsya
Overigens meldt persbureau ANP dat de Tukkers zondag overeenstemming bereikten met de Australiër Nikita Rukavytsya. Zijn werkgever Perth Glory bestudeerde het bod dat de Eredivisionist dit weekend bij hen neerlegde. Gemeld wordt dat de 21-jarige vleugelaanvaller komende week in Nederland arriveert om zich bij de selectie te voegen.
Hij zou een contract voor de duur van anderhalf jaar tekenen, met daarbij een optie voor nog eens twee jaar. Eerder deze maand werkte Rukavytsya, die afgelopen zomer namens Australië meespeelde op de Olympische Spelen in Peking, al een stage af in de Grolsch Veste. Daarin maakte hij een goede indruk. Mogelijk heeft hij zaterdag dan ook zijn laatste duel voor Perth Glory gespeeld; een 4-2 verliespartij tegen Queensland Roar. Daarin pikte hij nog wél een doelpunt mee.
x2quote:Op zondag 25 januari 2009 18:10 schreef Lamzak_ het volgende:
Laatste 10 minuten billenknijpen, verder wel een aardige pot..
Waarom gaat het zo bizar goed?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Lamzak_ het volgende:
Als twente wint zondag, en Ajax - Heerenveen word:
1-0 Uitgelopen op 8(!) punten op de nummer 4
1-1 Ajax voorbij, en Heerenveen op 7 punten
0-1 Ajax voorbij op 2 punten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив
Doe dan maar een 1-1quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Lamzak_ het volgende:
Als twente wint zondag, en Ajax - Heerenveen word:
1-0 Uitgelopen op 8(!) punten op de nummer 4
1-1 Ajax voorbij, en Heerenveen op 7 punten
0-1 Ajax voorbij op 2 punten!
Klopt, maar dat zijn wedstrijden die Twente vaak verliest :-)quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
dus eigenlijk kan het zondag (mits we winnen) alleen maar positief zijn!!![]()
ik zag je wel gister. naast de trommel he, met FCT truiquote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn wedstrijden die Twente vaak verliest :-)
Ya :-)quote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik zag je wel gister. naast de trommel he, met FCT trui
haha ik ben voorquote:
Maar nou ben ik ook benieuwd of ik jouw gezicht ken. Jij gaat toch ook vrij veel uitwedstrijden...quote:
niet zo vaak meer tegenwoordig.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:54 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Maar nou ben ik ook benieuwd of ik jouw gezicht ken. Jij gaat toch ook vrij veel uitwedstrijden...
PIC!
About time, de opkomst laatste tijd is dramatischquote:Op maandag 26 januari 2009 13:26 schreef Sieps het volgende:
Ik ga naar de Graafschap uit, eerste uitwedstrijd voor mij in zéér lange tijd. Maar ben nu ook van plan om vaker naar uitwedstrijden te gaan
quote:
het is op eigen gelegenheid?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef Dos37 het volgende:
Graafschap uit ga ik niet, maar denk wel dat het uitverkocht raakt. Eigen vervoer lekker dichtbij op zondag
watta?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is op eigen gelegenheid?
en het is gewoon kaartje en clubcard mee en dan ingang van uitvak zoeken bij De Vijverberg?
jep.. eerst naar het cafe vlakbij 't stadion. zuipen met superboerenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is op eigen gelegenheid?
en het is gewoon kaartje en clubcard mee en dan ingang van uitvak zoeken bij De Vijverberg?
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom gaat het zo bizar goed?Eerst maar is winnen zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:
zoiets was hetquote:Ik noemde Munsterman ooit een man die eruit zag als een homofiele schlagerzanger, waarop ik door Joop werd gebeld dat hij wel kon leven met schlagerzanger, maar dat hij dat homofiele liever niet had. Maar inmiddels moet ik toegeven dat Munsterman de zaak prima op de rit heeft gezet in Enschede. Er staat een team vol passie en inzet, een trouwe supporterschare die zorgt elke wedstrijd opnieuw voor 100% sfeer en over het feit dat ik sceptisch was over de huidige trainer moet ik ook daar mijn mening over bijstellen"
dan zal hij dat vanavond wel weer herhalen bij VIquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef Frutsel het volgende:
Ze waren gister bij Voetbal Insite erg positief over FC T![]()
Trouwens, Derksen vanochtend ook bij Radio Veronica![]()
[..]
zoiets was het
nog niet.. staat tenminste nog niks op de officiele twente site.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor de Graafschap uit bij SSU te krijgen trouwens?
dan wachten we afquote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nog niet.. staat tenminste nog niks op de officiele twente site.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef Lamzak_ het volgende:
ehehehehe[ afbeelding ]
Je zal het maar je hele leven op je reet hebben
Waarbij in het midden de 'nul' niet getatoeerd hoefde te worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:22 schreef Neleos het volgende:
Misschien staat de rest van z'n telefoonnummer wel onder z'n boxershort.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Waarbij in het midden de 'nul' niet getatoeerd hoefde te worden.
Ja, vanaf 20:30 voorbeschouwing als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
komt het morgenavond nog op tv dan, ruimt RTL7 weer een plekje in?
ik ga dan misschien ook wel kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, vanaf 20:30 voorbeschouwing als ik het goed heb.
staat nergens vermeld. Ook niet op fctwente.nl .. raar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nice
Ik neem aan dat de bussen weer om 17:00 gaan?
Blijft inderdaad nice.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
hij is oud, maar ik vind hem fantastisch
je moet snel zijn hoor, want veel kaarten zullen er niet meer zijn !!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me gisteravond ineens dat ik 26 februari wel naar FCT kan![]()
![]()
mijn wedstrijd is week vervroegd naar 19 februari, dus ik ben er gewoon bij
ff vriendin vragen of ze meegaat en dan vrijdag 2 kaartjes halen
ik ben niet eerder dan vrijdag in Enschedequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
je moet snel zijn hoor, want veel kaarten zullen er niet meer zijn !!
voor de korte zijde ( vak-p ) en de korte zijde tweede ring. Zijn sowieso geen kaarten meer.
kom je denk ik naast het uitvakquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben niet eerder dan vrijdag in Enschedeen dan zien we wel welke kaartjes er nog beschikbaar zijn...
van de ¤ 27,50 kaartjes blijven dan vak 118 t/m 122 en vak 126 over, inderdaad links en rechts van het uitvakquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kom je denk ik naast het uitvak![]()
maar je kan iemand anders toch laten halen?
Ja dat kan. Er zijn volgens mij nog wel wat plekken over op de tweede ring boven vakp maar niet meer naast elkaar. Maar opzich is dat geen probleem. Je kan gewoon naast elkaar gaan staan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van de ¤ 27,50 kaartjes blijven dan vak 118 t/m 122 en vak 126 over, inderdaad links en rechts van het uitvak
en moeder kan gewoon met mijn CC kaartjes halen?
hele wedstrijd staan doe niet, en vriendin ook nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja dat kan. Er zijn volgens mij nog wel wat plekken over op de tweede ring boven vakp maar niet meer naast elkaar. Maar opzich is dat geen probleem. Je kan gewoon naast elkaar gaan staan.
Als je een beetje warm wilt blijven is een beetje beweging niet verkeerd he.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hele wedstrijd staan doe niet, en vriendin ook nietdus maar ff kijken, ga vrijdag langs SSU en dan hoor ik wel wat er mogelijk is... voor moeders te moeilijk als ze alles wat ik zeg over vakken enzo moet onthouden
true, truequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als je een beetje warm wilt blijven is een beetje beweging niet verkeerd he.
kaartjes kopen bij primeria?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, true
maar kom er net achter dat zaterdag de SSU dicht is![]()
moeders kan morgen en vrijdag ook niet, ikzelf moet beide dagen werken van 8 tot 5
dilemma, dilemma, dilemma
Meer dan terecht.quote:
Zijn passie langs de lijn is echt prachtig. In de VI stond het een keer leuk omschreven. Hij drijft het team met armen en handen naar voren als het aanvalt en buigt achterover als het verdedigt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef Shivo het volgende:
Mooi om te zien dat McLaren niet gauw tevreden is.
3,4,5 maart. ik hoop op 5 maart maar denk dat het 4 maart wordt en iet live op tv komt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef Undergod het volgende:
Mooie wedstrijd.
Wanneer spelen we dat?
Is dat nog in een drukke/lastige week?
Kaapstad uit
Heb vandaag nog kaartjes gehaald voor vak 309 voor 30 euro, dus dat kan ook nog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van de ¤ 27,50 kaartjes blijven dan vak 118 t/m 122 en vak 126 over, inderdaad links en rechts van het uitvak
en moeder kan gewoon met mijn CC kaartjes halen?
2x 5 uur in de bus zitten is de 1-5 wel waard toch.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:42 schreef Lamzak_ het volgende:
Ahahahaa!
Was de 10 uur bussen zeker waard
Oh oh oh Den Haag
Oh oh oh Den Haag
Oh oh oh Den Haag
Je moeder is een hoeaaar
moeders gaat vanmorgen al richting het stadionquote:
kijk aan, hopelijk zijn er nog kaartjes voor 101 t/m 109 of 302 t/m 308quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb vandaag nog kaartjes gehaald voor vak 309 voor 30 euro, dus dat kan ook nog.
je wou toch niett staanquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moeders gaat vanmorgen al richting het stadion
[..]
kijk aan, hopelijk zijn er nog kaartjes voor 101 t/m 109 of 302 t/m 308
ze gaat gewoon proberen om 2 naast elkaar te fiksen... en als ze wat heeft smst ze mij, dus dan post ik het hier welquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
je wou toch niett staan
maar 101 t/m 109 heb je weinig kans denk ik.. ga maar voor 302 t/m 308 houden we een fok-meet
Hebben julie nog bier gekregen van Ado?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:42 schreef Lamzak_ het volgende:
Ahahahaa!
Was de 10 uur bussen zeker waard
Oh oh oh Den Haag
Oh oh oh Den Haag
Oh oh oh Den Haag
Je moeder is een hoeaaar
Dat soort foutjes moet ie van leren he. Douglas maakte in z'n beginperiode ook een aantal van dat soort zeperds. Eerste fout was puur een concentratiefout, bij de tweede moet ie Powell naar de buitenkant dwingen i.p.v. de sliding te maken, overmoed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:04 schreef Frutsel het volgende:![]()
1-5
![]()
![]()
Prachtig avondje.. prima loting wat wil je nog meer?
Naja, Rajkovic kostte ons één doelpunt, bijna 2...
McLaren moet nog eens goed met hem gaan babbelen
Is misschien wel zo, maar hij maakt vaker 'rare of harde' overtredingen. Tegen Marseille zijn zulke dingen dodelijk. Maar hij staat zeker zijn mannetjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat soort foutjes moet ie van leren he. Douglas maakte in z'n beginperiode ook een aantal van dat soort zeperds. Eerste fout was puur een concentratiefout, bij de tweede moet ie Powell naar de buitenkant dwingen i.p.v. de sliding te maken, overmoed.
Tegen die snelle spitsen moet ik het nog zien. Volgens mij zijn Rajko en Wisgerhof beide niet echt wendbaar en snel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is misschien wel zo, maar hij maakt vaker 'rare of harde' overtredingen. Tegen Marseille zijn zulke dingen dodelijk. Maar hij staat zeker zijn mannetje![]()
Idd, het zure is trouwens dat zo gauw hij hier uitgeleerd is hij weer terug naar Chelsea gaat. Of er moet een optie tot koop zijn geregeld door Twente.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is misschien wel zo, maar hij maakt vaker 'rare of harde' overtredingen. Tegen Marseille zijn zulke dingen dodelijk. Maar hij staat zeker zijn mannetje![]()
Heb d'r vanmiddag net 1400 opgehaald, en d'r stond nog een rij achter me.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
mooie teksten
lees net op fctwente.nl dat er nog 1.500 kaartjes zijn voor Marseille, dus denk dat ik vanavond wel op tijd ben
En dan ook nog FC Twente - Fiorentina op 12 maart, dus 5x thuis in 15 dagenquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:17 schreef Robinhoo het volgende:
FC Twente - Olymp. Marseille 26-02-2009 18:30
FC Twente - ADO Den Haag 01-03-2009 14:30
FC Twente - Graafschap (kwart finale) 04-03-2009 (kan ook de 3e zijn maar zullen wel 3 dagen tussenzitten
FC Twente - PSV 07-03-2009 20:45
4 thuiswedstrijden in 9 dagen
Ja, dus gewoon de ingang in (Tegenover station Drienerlo) en dan meteen rechts zie je de balie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Stienn het volgende:
Volgens mij zit ie nog in de oude hoofdingang toch?
ben benieuwd of hij het niveau van twente aankan ( op termijn denk ik ).quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef sjimz het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1293&Itemid=2
Talenten zatquote:Twente verwelkomt Kastrati
Flamur Kastrati zal morgen naar Nederland komen om een tweejarig contract te ondertekenen, zo meldt de Noorse site TV 2 Sporten. De 17-jarige spits werkte eind vorig jaar een stage af op aanraden van Halvar Thoresen en wist de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. Afgelopen seizoen kwam hij met Skeid Oslo uit in de Noorse 2e divisie en scoorde zes doelpunten in twintig duels.
jullie hebben Paddy John alquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:56 schreef Blawh het volgende:
Aah, kunnen de wat mindere goeden die wat meer tijd nodig hebben mooi naar ons.
geen idee. Ik denk als hij écht goed was ( nu al ) dat Twente hem dan wel had gecontracteerd. Maar hij zal ongetwijfeld talent hebben.quote:
Volgens mij werd hij laatst helemaal weggetikt door Reis tijdens Jong Ajax - Jong PSV, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker. Die paar wedstrijden dat ik hem heb gezien, vond ik het geen geweldenaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ben benieuwd of hij het niveau van twente aankan ( op termijn denk ik ).
heb je hem bij ajax wel eens zien spelen?
okequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij laatst helemaal weggetikt door Reis tijdens Jong Ajax - Jong PSV, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker. Die paar wedstrijden dat ik hem heb gezien, vond ik het geen geweldenaar.
en ik heb 2 kaartjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:39 schreef Solstice het volgende:
[..]
Heb d'r vanmiddag net 1400 opgehaald, en d'r stond nog een rij achter me.
kom je nog chillen op 306 danquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ik heb 2 kaartjes![]()
![]()
vak 307, rij 4... geen stoelen uit elkaar, maar dat boeit natuurlijk niet
je hebt een pm zonder nummer, met e-mailquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PM je nummer anders maar ff, dan sms ik wel om je op te zoeken
Als aanvaller mag je toch ook wel weggetikt worden? Ben benieuwder naar zijn actie en voorzet dan zijn verdedigende kwaliteiten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij laatst helemaal weggetikt door Reis tijdens Jong Ajax - Jong PSV, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker. Die paar wedstrijden dat ik hem heb gezien, vond ik het geen geweldenaar.
kan best kloppen, toen koos hij voor Ajaxquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef Blawh het volgende:
Wou Chelsea hem niet een paar jaar geleden hebben?
quote:'FC Twente is persoonlijk rond met John Goossens'
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: Highlow Communications - Discussieer hierover
Volgens het doorgaans goed geïnformeerde Highlow is John Goossens persoonlijk rond met FC Twente. De linksbenige middenvelder ontbreekt in Rotterdam, waar Jong Ajax op dit moment tegen de beloftes van Feyenoord speelt. Goossens zou volgens de website voor drieënhalf jaar in Enschede tekenen.
'Chelsea loert op Ajax-talenten Sarpong en Goossens'quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef Blawh het volgende:
Wou Chelsea hem niet een paar jaar geleden hebben?
Hij werd volgens mij omgeschoold tot linksback omdat hij explosiviteit mistte als linksbuiten. Goede techniek, goede traptechniek ook, dus met die voorzet zit het wel goed. Alleen niet echt een actie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Als aanvaller mag je toch ook wel weggetikt worden? Ben benieuwder naar zijn actie en voorzet dan zijn verdedigende kwaliteiten.
Godver dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Robinhoo het volgende:
Zondag al om half 1 toch? Zit ik weer met een kater in het stadion
Ja, half 1 inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Robinhoo het volgende:
Zondag al om half 1 toch? Zit ik weer met een kater in het stadion
Opnemen, ik zal je niet verklappen hoe het afloopt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Godver dat wist ik nog niet
Kan ik de finale van Australian open niet kijken
whaaaaa, die zagen we dus ff niet aankomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef Solstice het volgende:
FC Twente-doelman Sander Boschker heeft een aanbieding van AZ.
De Achterhoeker kan een contract tekenen voor twee jaar in Alkmaar waar hij de beoogde tweede doelman is achter de Argentijn Romero. Boschker kan en wil ook bij FC Twente blijven maar komt er financieel nog niet uit met het bestuur van de Enschedese club. Boschker is bezig aan zijn 18e seizoen bij FC Twente. Binnenkort speelt hij zijn 500e competitiewedstrijd in de eredivisie.
RTV Oost
quote:Ik hoorde van zijn management dat hem een aanbieding is gedaan door Twente met mogelijkheden bij Twente na afloop van het contract, maar hij wil eerst een 2 jarig contract met verbeterde condities.
Er zouden wel wat clubs geinteresseerd in hem zijn.
quote:Het schijnt dat twente zijn contract niet wil verlengen aldus tv oost sport. En tevens wordt vorm genoemd als zijn opvolger. (-voor wat het waard is)
ken je niet lezenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef Skywalker88 het volgende:
waar slaat dit bericht btw nou weer op? klopt toch geen fuck van?
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8113
verkoop kaartjes was toch al begonnen en wedstrijd is op 26 februari ipv 19 februari
lol omg ben geloof ik niet helemaal wakker ofsoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ken je niet lezen
"uitwedstrijd marseille"
Vorm zou geen verkeerde opvolger zijn hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:51 schreef Solstice het volgende:
Twee berichten van het twente.net forum:
[..]
[..]
zeker niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorm zou geen verkeerde opvolger zijn hoor
Die wordt toch van Liverpool gehuurd of is hij al eigendom van Twente?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
zeker niet.
maar we hebben ook nog Mihaylov, als Boschker weggaat, mag hij van mij een kans krijgen.
volgens mij is er een optie tot koop na dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die wordt toch van Liverpool gehuurd of is hij al eigendom van Twente?
Maar dan nog heeft men nog steeds 2 keepers nodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
volgens mij is er een optie tot koop na dit seizoen.
Dat is natuurlijk zo.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan nog heeft men nog steeds 2 keepers nodig.
Dan mag Vorm het mooi met hem uitvechten wie de eerste doelman wordt.
Lijkt me een goed luxeprobleem.
De betere keepers op dit momentquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Velthuizen is natuurlijk ook nog een optie.
Maar Vorm is op dit moment verder ben ik van mening.
Eens.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:06 schreef Moody het volgende:
Ze kunnen er financieel niet uitkomen.
Het lijkt me dat Twente een aanbod doet dat gelijk of iets hoger is dan hij nu verdiend en dat lijkt me niet verkeerd voor een keeper van 38. Als AZ meer biedt zal Twente zich heus niet verleiden tot een biedspelletje, dan moet Sander maar 2 jaar bij AZ op de bank zitten voor een ton meer. Het zou de "legende" van Boschker niet veel minder maken, maar wel een vreemde nasmaak geven.
eerst nog paar belangrijke competitiewedstrijdenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nu al zin in de 26e
en als we dan de 19e uit een goed resultaat neerzetten, dan wordt het helemaal gekkenhuis
Nou hoop ik dat iedereen die op en om vak P zit dat ook beseft, en er de tweede seizoenshelft van begin tot eind een hel van maakt. Het gaat allemaal wel erg lekker, maar met nog een extra steun in de rug kun je misschien nog net weer dat stapje extra omhoog zetten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
eerst nog paar belangrijke competitiewedstrijden
maar tegen L'OM is wel heel speciaal ja
mee eens. de laatste thuiswedstrijd tegen vitesse was het redelijk rustig qua sfeer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:42 schreef Solstice het volgende:
[..]
Nou hoop ik dat iedereen die op en om vak P zit dat ook beseft, en er de tweede seizoenshelft van begin tot eind een hel van maakt. Het gaat allemaal wel erg lekker, maar met nog een extra steun in de rug kun je misschien nog net weer dat stapje extra omhoog zetten.
Maandag eerste stagedag...Maar goed, dat mag en zal geen reden zijn om niet mijn stem evt. kwijt te rakenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:25 schreef Solstice het volgende:
Het ligt iig in de planning om maandag zonder stem op het werk te komen.
Maakt niet uit hoe goed hij is of nog wordt, hij zal nooit meer bij Twente onder de lat staanquote:Op zondag 1 februari 2009 01:06 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind Ten Rouwelaar nu wel beter dan in zijn tijd bij Twente. Ik denk wel dat Twente hoger moet en kan mikken.
Lekkere uitslag van Ajax trouwens. Ben erg benieuwd naar morgen.
Ik zou het vooral Perez gunnen, die hadden ze bij Ajax nooit moeten laten gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:55 schreef Neleos het volgende:
Eén ding is zeker, Twente wordt landskampioen, wint de UEFA-Cup en wint de KNVB-beker.
Ik hoop echt niet dat jij je nog ook maar ergens Ajacied durft te noemen he? Er is een verschil tussen kritiek en willen dat je club verliest.quote:
Zeg dat niet te vroeg.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef Shivo het volgende:
Iedereen weer met beide beentjes op de grond. Twente doet het fantastisch, maar titelkandidaat zijn we niet.
Ajax heeft thuis ook al niet kunnen winnen van FC Utrecht. Het is logisch dat zo'n club in uitwedstrijden zulk voetbal speelt, het levert ze tenminste nog wat bonuspunten op. Jij had liever dat ze de poorten wijd openzetten?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
Kutwedstrijd, vooral vanwege het antivoetbal van Van Dijk, Silberbauer en de rest
FC Utrecht heeft er altijd een patent op. Nu ze ook cupfighter af zijn gaat ze dat nog opbreken.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
Kutwedstrijd, vooral vanwege het antivoetbal van Van Dijk, Silberbauer en de rest
Nee maar een club die 90 minuten lang alleen maar loopt te vallen en te mekkeren kan je moeilijk trots op wezen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ajax heeft thuis ook al niet kunnen winnen van FC Utrecht. Het is logisch dat zo'n club in uitwedstrijden zulk voetbal speelt, het levert ze tenminste nog wat bonuspunten op. Jij had liever dat ze de poorten wijd openzetten?
Ik ben ook geen fan van dat soort clubs, maar dan zul je ervoor moeten zorgen dat je met dat soort gedrag kunt omgaan. Zowel FC Twente als Ajax hebben meer kwaliteit dan FC Utrecht.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nee maar een club die 90 minuten lang alleen maar loopt te vallen en te mekkeren kan je moeilijk trots op wezen.
Twente heeft het gewoon zelf laten liggen. Niks meer en niks minder. Zeuren op de tegenstander heeft geen nut. Ben zelf blij als Twente op zo'n manier cruciale punten weet te pakken in ieder geval. Stem kwijt voor niks in ieder geval.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nee maar een club die 90 minuten lang alleen maar loopt te vallen en te mekkeren kan je moeilijk trots op wezen.
Inderdaad, kansen waren er genoeg!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef Solstice het volgende:
[..]
Twente heeft het gewoon zelf laten liggen. Niks meer en niks minder. Zeuren op de tegenstander heeft geen nut. Ben zelf blij als Twente op zo'n manier cruciale punten weet te pakken in ieder geval. Stem kwijt voor niks in ieder geval.
Zeker wel 600 maar is het natuurlijk ook een populaire wedstrijd toch een soort van een derby.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
GodverdommeDe Graafschap nu al uitverkocht
![]()
Hoeveel man passen er in dat uitvak daar? 200?
Stiekem nietquote:Op maandag 2 februari 2009 01:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zeker wel 600 maar is het natuurlijk ook een populaire wedstrijd toch een soort van een derby.
quote:AZ wil Boschker als tweede keeper
Sander Boschker is kandidaat om volgend seizoen tweede keeper bij AZ te worden.
Omdat het zeer waarschijnlijk is dat Joey Didulica niet langer tweede keus wil zijn achter Sergio Romero zoekt AZ een geroutineerde vervanger. Directeur voetbalzaken Marcel Brands spreekt tegen dat er al is gesproken met de keeper van nu nog Twente. „Maar hij weet wel dat wij een oudere tweede keeper achter de hand willen hebben mocht Didulica vertrekken.” Boschker was in het seizoen 2003/2004 al eens tweede keus, bij Ajax. Dat beviel hem niet erg goed, waarna hij na één seizoen al terugkeerde naar Enschede.
Daar is hij nu niet tevreden met het nieuwe contractaanbod, liet hij gisteren weten.
Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
Das niet voor het eerstquote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
maakt Rajkovic gisteren gewoon zo'n lompe overtreding op Silberbauer, hij had geluk dat arbitrage er niks ernstigs in zag
Ik las ergens dat een Twente supporter vond dat jullie de scheids tegen hadden.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
maakt Rajkovic gisteren gewoon zo'n lompe overtreding op Silberbauer, hij had geluk dat arbitrage er niks ernstigs in zag
Niet onaardig.quote:Boschker maakt zich op voor 500e duel
Sander Boschker zal normaal gesproken deze week tegen NAC Breda voor de vijfhonderdste keer binnen de lijnen verschijnen in een competitieduel namens FC Twente.
De Lichtenvoorder maakte op 26 november 1989 zijn debuut tegen Haarlem (2-2). In seizoen '91/'92 stond de doelman meer dan twintig keer onder de lat en vanaf seizoen '93/'94 is hij de onbetwiste nummer 1 van de club. Een uitstapje naar Ajax ('03/'04) leverde hem geen speelminuten op. In de overige negentien seizoenen kwam hij namens FC Twente tot nu toe 499 maal in actie in de Eredivisie.
Fanshop bellenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heet
iemand die mij trouwens kan helpen?? --> [GEZ] FC Twente DVD Seizoen 2006-2007
quote:
quote:In de fanshop hebben ze hem niet en hij kon ook niet meer besteld worden.
die moet wel heul zeldzaam zijn zeg!!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef Blawh het volgende:
Ik heb nog wel een kampioensDVD van Heracles Rem, misschien dat je daar wat aan hebt?
quote:Twente haalt Jonge Fin
ENSCHEDE - FC Twente heeft de Fin Peetterie Pennanen aangetrokken. Pennanen is een 18-jarige middenvelder, die speelde voor Kups. Pennanen werkte vorige jaar een stage af onder de toenmalige trainer Fred Rutten en liet toen een goede indruk achter. Maar vanwege familie-omstandigheden keerde hij terug naar Finland.
De kans is groot dat Twente alsnog tot een akkkoord komt met de Tsjech Martin Sus. Een overgang leek in eerste instantie van de baan, omdat Twente het niet eens kon worden met het management van de speler. Sus trainde lange tijd bij Twente mee, maar mocht vanwege een geschil met zijn voormalige werkgever Brno niet spelen. Sus spande een rechtszaak aan en werd door de Uefa in het gelijk gesteld.
De overgang van John Goossens is definitief van de baan. Twente en Goossen hadden al lang een akkoord, maar de Enschedese club wil niet op de eisen van Ajax ingaan, dat een koopgarantie eiste. Goossen vertrekt nu naar NEC.
mazzelaarquote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef 9christensen het volgende:
Kaart binnen voor de Graafschap uit
en Eliaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
de transferperiode is voorbij, dus Boschker blijft in ieder geval tot het einde van het seizoen
ook al was hij zondag niet goed. ik denk eigenlijk dat hij nog niet helemaal fit is weer.quote:
Het is de KNVB die bij eredivsie en beker wedstrijden dit beslist.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:09 schreef tukkeronline het volgende:
Ben dan op skivakantie, ga dus sowieso niet.
Maar half 7 was voor mij ook echt twijfelachtig geworden. Ze kunnen wel wat meer rekening houden met de supporters bij die doordeweekse wedstrijden.
Twente - NAC 19.00
Twente - Marseille 18.30
Twente - Graafschap 18.30
Dat zijn voor velen alweer de nodige vrije uren, de komende weken.
zulke dingen worden in een beperkte kring gehouden, ik merk het meestal pas zo rond een uurtje voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen nog grote acties gepland bij Vak P voor jubileum van Sander dan?
Of als je uit Leeuwarden moet komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef Neleos het volgende:
Wat een tijd ja, als je niet in Enschede woont en wel werkt is het bijna niet te doen.
vastwel, mooi filmpje op fctwente.tv van onze sander!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen nog grote acties gepland bij Vak P voor jubileum van Sander dan?
ja we worden morgen 2e hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |