Ja, vanaf 20:30 voorbeschouwing als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
komt het morgenavond nog op tv dan, ruimt RTL7 weer een plekje in?
ik ga dan misschien ook wel kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, vanaf 20:30 voorbeschouwing als ik het goed heb.
staat nergens vermeld. Ook niet op fctwente.nl .. raar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nice
Ik neem aan dat de bussen weer om 17:00 gaan?
Blijft inderdaad nice.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
hij is oud, maar ik vind hem fantastisch
je moet snel zijn hoor, want veel kaarten zullen er niet meer zijn !!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedacht me gisteravond ineens dat ik 26 februari wel naar FCT kan![]()
![]()
mijn wedstrijd is week vervroegd naar 19 februari, dus ik ben er gewoon bij
ff vriendin vragen of ze meegaat en dan vrijdag 2 kaartjes halen
ik ben niet eerder dan vrijdag in Enschedequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
je moet snel zijn hoor, want veel kaarten zullen er niet meer zijn !!
voor de korte zijde ( vak-p ) en de korte zijde tweede ring. Zijn sowieso geen kaarten meer.
kom je denk ik naast het uitvakquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben niet eerder dan vrijdag in Enschedeen dan zien we wel welke kaartjes er nog beschikbaar zijn...
van de ¤ 27,50 kaartjes blijven dan vak 118 t/m 122 en vak 126 over, inderdaad links en rechts van het uitvakquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kom je denk ik naast het uitvak![]()
maar je kan iemand anders toch laten halen?
Ja dat kan. Er zijn volgens mij nog wel wat plekken over op de tweede ring boven vakp maar niet meer naast elkaar. Maar opzich is dat geen probleem. Je kan gewoon naast elkaar gaan staan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van de ¤ 27,50 kaartjes blijven dan vak 118 t/m 122 en vak 126 over, inderdaad links en rechts van het uitvak
en moeder kan gewoon met mijn CC kaartjes halen?
hele wedstrijd staan doe niet, en vriendin ook nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja dat kan. Er zijn volgens mij nog wel wat plekken over op de tweede ring boven vakp maar niet meer naast elkaar. Maar opzich is dat geen probleem. Je kan gewoon naast elkaar gaan staan.
Als je een beetje warm wilt blijven is een beetje beweging niet verkeerd he.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hele wedstrijd staan doe niet, en vriendin ook nietdus maar ff kijken, ga vrijdag langs SSU en dan hoor ik wel wat er mogelijk is... voor moeders te moeilijk als ze alles wat ik zeg over vakken enzo moet onthouden
true, truequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als je een beetje warm wilt blijven is een beetje beweging niet verkeerd he.
kaartjes kopen bij primeria?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, true
maar kom er net achter dat zaterdag de SSU dicht is![]()
moeders kan morgen en vrijdag ook niet, ikzelf moet beide dagen werken van 8 tot 5
dilemma, dilemma, dilemma
Meer dan terecht.quote:
Zijn passie langs de lijn is echt prachtig. In de VI stond het een keer leuk omschreven. Hij drijft het team met armen en handen naar voren als het aanvalt en buigt achterover als het verdedigt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef Shivo het volgende:
Mooi om te zien dat McLaren niet gauw tevreden is.
3,4,5 maart. ik hoop op 5 maart maar denk dat het 4 maart wordt en iet live op tv komt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:20 schreef Undergod het volgende:
Mooie wedstrijd.
Wanneer spelen we dat?
Is dat nog in een drukke/lastige week?
Kaapstad uit
Heb vandaag nog kaartjes gehaald voor vak 309 voor 30 euro, dus dat kan ook nog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van de ¤ 27,50 kaartjes blijven dan vak 118 t/m 122 en vak 126 over, inderdaad links en rechts van het uitvak
en moeder kan gewoon met mijn CC kaartjes halen?
2x 5 uur in de bus zitten is de 1-5 wel waard toch.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:42 schreef Lamzak_ het volgende:
Ahahahaa!
Was de 10 uur bussen zeker waard
Oh oh oh Den Haag
Oh oh oh Den Haag
Oh oh oh Den Haag
Je moeder is een hoeaaar
moeders gaat vanmorgen al richting het stadionquote:
kijk aan, hopelijk zijn er nog kaartjes voor 101 t/m 109 of 302 t/m 308quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb vandaag nog kaartjes gehaald voor vak 309 voor 30 euro, dus dat kan ook nog.
je wou toch niett staanquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moeders gaat vanmorgen al richting het stadion
[..]
kijk aan, hopelijk zijn er nog kaartjes voor 101 t/m 109 of 302 t/m 308
ze gaat gewoon proberen om 2 naast elkaar te fiksen... en als ze wat heeft smst ze mij, dus dan post ik het hier welquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
je wou toch niett staan
maar 101 t/m 109 heb je weinig kans denk ik.. ga maar voor 302 t/m 308 houden we een fok-meet
Hebben julie nog bier gekregen van Ado?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:42 schreef Lamzak_ het volgende:
Ahahahaa!
Was de 10 uur bussen zeker waard
Oh oh oh Den Haag
Oh oh oh Den Haag
Oh oh oh Den Haag
Je moeder is een hoeaaar
Dat soort foutjes moet ie van leren he. Douglas maakte in z'n beginperiode ook een aantal van dat soort zeperds. Eerste fout was puur een concentratiefout, bij de tweede moet ie Powell naar de buitenkant dwingen i.p.v. de sliding te maken, overmoed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:04 schreef Frutsel het volgende:![]()
1-5
![]()
![]()
Prachtig avondje.. prima loting wat wil je nog meer?
Naja, Rajkovic kostte ons één doelpunt, bijna 2...
McLaren moet nog eens goed met hem gaan babbelen
Is misschien wel zo, maar hij maakt vaker 'rare of harde' overtredingen. Tegen Marseille zijn zulke dingen dodelijk. Maar hij staat zeker zijn mannetjequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat soort foutjes moet ie van leren he. Douglas maakte in z'n beginperiode ook een aantal van dat soort zeperds. Eerste fout was puur een concentratiefout, bij de tweede moet ie Powell naar de buitenkant dwingen i.p.v. de sliding te maken, overmoed.
Tegen die snelle spitsen moet ik het nog zien. Volgens mij zijn Rajko en Wisgerhof beide niet echt wendbaar en snel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is misschien wel zo, maar hij maakt vaker 'rare of harde' overtredingen. Tegen Marseille zijn zulke dingen dodelijk. Maar hij staat zeker zijn mannetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |