quote:McClaren blij met winst, Rukavytsya komt
Geschreven op zondag, 25 januari om 17:55
FC Twente-trainer Steve McClaren stapte zondag voor de tweede keer dit seizoen als winnaar van het veld in de streekderby tegen Heracles Almelo. In oktober wonnen de Enschedeërs op eigen veld met 2-0; dit keer op verplaatsing met 1-2. “We waren de eerste zeventig minuten beter”, aldus de Brit op de officiële website van zijn club. McClaren gaf tegenover het digitale thuis te kennen tevreden te zijn met het vertoonde spel. “Dit was een grote wedstrijd voor Heracles, een grote wedstrijd voor de regio en een belangrijke wedstrijd om te winnen. Een gelijkspel was onterecht geweest, want de eerste zeventig minuten waren wij beter. Uiteindelijk waren we blij met het laatste fluitsignaal en blij met de overwinning.”
Kenneth Perez (’45) en Marko Arnautovic (’75) schoten hun werkgever in veilige haven, al maakte de late tegentreffer van Ricky van den Bergh het toch nog even spannend. McClaren had zo zijn eigen visie op die gang van zaken. “Als je het beest niet vermoordt, komt hij terug om je te bijten”, aldus de trainer.
Rukavytsya
Overigens meldt persbureau ANP dat de Tukkers zondag overeenstemming bereikten met de Australiër Nikita Rukavytsya. Zijn werkgever Perth Glory bestudeerde het bod dat de Eredivisionist dit weekend bij hen neerlegde. Gemeld wordt dat de 21-jarige vleugelaanvaller komende week in Nederland arriveert om zich bij de selectie te voegen.
Hij zou een contract voor de duur van anderhalf jaar tekenen, met daarbij een optie voor nog eens twee jaar. Eerder deze maand werkte Rukavytsya, die afgelopen zomer namens Australië meespeelde op de Olympische Spelen in Peking, al een stage af in de Grolsch Veste. Daarin maakte hij een goede indruk. Mogelijk heeft hij zaterdag dan ook zijn laatste duel voor Perth Glory gespeeld; een 4-2 verliespartij tegen Queensland Roar. Daarin pikte hij nog wél een doelpunt mee.
x2quote:Op zondag 25 januari 2009 18:10 schreef Lamzak_ het volgende:
Laatste 10 minuten billenknijpen, verder wel een aardige pot..
Waarom gaat het zo bizar goed?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Lamzak_ het volgende:
Als twente wint zondag, en Ajax - Heerenveen word:
1-0 Uitgelopen op 8(!) punten op de nummer 4
1-1 Ajax voorbij, en Heerenveen op 7 punten
0-1 Ajax voorbij op 2 punten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Цой жив
Doe dan maar een 1-1quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef Lamzak_ het volgende:
Als twente wint zondag, en Ajax - Heerenveen word:
1-0 Uitgelopen op 8(!) punten op de nummer 4
1-1 Ajax voorbij, en Heerenveen op 7 punten
0-1 Ajax voorbij op 2 punten!
Klopt, maar dat zijn wedstrijden die Twente vaak verliest :-)quote:Op maandag 26 januari 2009 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
dus eigenlijk kan het zondag (mits we winnen) alleen maar positief zijn!!![]()
ik zag je wel gister. naast de trommel he, met FCT truiquote:Op maandag 26 januari 2009 12:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn wedstrijden die Twente vaak verliest :-)
Ya :-)quote:Op maandag 26 januari 2009 12:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik zag je wel gister. naast de trommel he, met FCT trui
haha ik ben voorquote:
Maar nou ben ik ook benieuwd of ik jouw gezicht ken. Jij gaat toch ook vrij veel uitwedstrijden...quote:
niet zo vaak meer tegenwoordig.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:54 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Maar nou ben ik ook benieuwd of ik jouw gezicht ken. Jij gaat toch ook vrij veel uitwedstrijden...
PIC!
About time, de opkomst laatste tijd is dramatischquote:Op maandag 26 januari 2009 13:26 schreef Sieps het volgende:
Ik ga naar de Graafschap uit, eerste uitwedstrijd voor mij in zéér lange tijd. Maar ben nu ook van plan om vaker naar uitwedstrijden te gaan
quote:
het is op eigen gelegenheid?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef Dos37 het volgende:
Graafschap uit ga ik niet, maar denk wel dat het uitverkocht raakt. Eigen vervoer lekker dichtbij op zondag
watta?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is op eigen gelegenheid?
en het is gewoon kaartje en clubcard mee en dan ingang van uitvak zoeken bij De Vijverberg?
jep.. eerst naar het cafe vlakbij 't stadion. zuipen met superboerenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is op eigen gelegenheid?
en het is gewoon kaartje en clubcard mee en dan ingang van uitvak zoeken bij De Vijverberg?
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom gaat het zo bizar goed?Eerst maar is winnen zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:
zoiets was hetquote:Ik noemde Munsterman ooit een man die eruit zag als een homofiele schlagerzanger, waarop ik door Joop werd gebeld dat hij wel kon leven met schlagerzanger, maar dat hij dat homofiele liever niet had. Maar inmiddels moet ik toegeven dat Munsterman de zaak prima op de rit heeft gezet in Enschede. Er staat een team vol passie en inzet, een trouwe supporterschare die zorgt elke wedstrijd opnieuw voor 100% sfeer en over het feit dat ik sceptisch was over de huidige trainer moet ik ook daar mijn mening over bijstellen"
dan zal hij dat vanavond wel weer herhalen bij VIquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef Frutsel het volgende:
Ze waren gister bij Voetbal Insite erg positief over FC T![]()
Trouwens, Derksen vanochtend ook bij Radio Veronica![]()
[..]
zoiets was het
nog niet.. staat tenminste nog niks op de officiele twente site.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor de Graafschap uit bij SSU te krijgen trouwens?
dan wachten we afquote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nog niet.. staat tenminste nog niks op de officiele twente site.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef Lamzak_ het volgende:
ehehehehe[ afbeelding ]
Je zal het maar je hele leven op je reet hebben
Waarbij in het midden de 'nul' niet getatoeerd hoefde te worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:22 schreef Neleos het volgende:
Misschien staat de rest van z'n telefoonnummer wel onder z'n boxershort.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Waarbij in het midden de 'nul' niet getatoeerd hoefde te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |