quote:
het is op eigen gelegenheid?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:03 schreef Dos37 het volgende:
Graafschap uit ga ik niet, maar denk wel dat het uitverkocht raakt. Eigen vervoer lekker dichtbij op zondag
watta?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is op eigen gelegenheid?
en het is gewoon kaartje en clubcard mee en dan ingang van uitvak zoeken bij De Vijverberg?
jep.. eerst naar het cafe vlakbij 't stadion. zuipen met superboerenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is op eigen gelegenheid?
en het is gewoon kaartje en clubcard mee en dan ingang van uitvak zoeken bij De Vijverberg?
quote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom gaat het zo bizar goed?Eerst maar is winnen zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:
zoiets was hetquote:Ik noemde Munsterman ooit een man die eruit zag als een homofiele schlagerzanger, waarop ik door Joop werd gebeld dat hij wel kon leven met schlagerzanger, maar dat hij dat homofiele liever niet had. Maar inmiddels moet ik toegeven dat Munsterman de zaak prima op de rit heeft gezet in Enschede. Er staat een team vol passie en inzet, een trouwe supporterschare die zorgt elke wedstrijd opnieuw voor 100% sfeer en over het feit dat ik sceptisch was over de huidige trainer moet ik ook daar mijn mening over bijstellen"
dan zal hij dat vanavond wel weer herhalen bij VIquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef Frutsel het volgende:
Ze waren gister bij Voetbal Insite erg positief over FC T![]()
Trouwens, Derksen vanochtend ook bij Radio Veronica![]()
[..]
zoiets was het
nog niet.. staat tenminste nog niks op de officiele twente site.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartjes voor de Graafschap uit bij SSU te krijgen trouwens?
dan wachten we afquote:Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nog niet.. staat tenminste nog niks op de officiele twente site.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef Lamzak_ het volgende:
ehehehehe[ afbeelding ]
Je zal het maar je hele leven op je reet hebben
Waarbij in het midden de 'nul' niet getatoeerd hoefde te worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:22 schreef Neleos het volgende:
Misschien staat de rest van z'n telefoonnummer wel onder z'n boxershort.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Waarbij in het midden de 'nul' niet getatoeerd hoefde te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |