Idd, het zure is trouwens dat zo gauw hij hier uitgeleerd is hij weer terug naar Chelsea gaat. Of er moet een optie tot koop zijn geregeld door Twente.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is misschien wel zo, maar hij maakt vaker 'rare of harde' overtredingen. Tegen Marseille zijn zulke dingen dodelijk. Maar hij staat zeker zijn mannetje![]()
Heb d'r vanmiddag net 1400 opgehaald, en d'r stond nog een rij achter me.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
mooie teksten
lees net op fctwente.nl dat er nog 1.500 kaartjes zijn voor Marseille, dus denk dat ik vanavond wel op tijd ben
En dan ook nog FC Twente - Fiorentina op 12 maart, dus 5x thuis in 15 dagenquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:17 schreef Robinhoo het volgende:
FC Twente - Olymp. Marseille 26-02-2009 18:30
FC Twente - ADO Den Haag 01-03-2009 14:30
FC Twente - Graafschap (kwart finale) 04-03-2009 (kan ook de 3e zijn maar zullen wel 3 dagen tussenzitten
FC Twente - PSV 07-03-2009 20:45
4 thuiswedstrijden in 9 dagen
Ja, dus gewoon de ingang in (Tegenover station Drienerlo) en dan meteen rechts zie je de balie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Stienn het volgende:
Volgens mij zit ie nog in de oude hoofdingang toch?
ben benieuwd of hij het niveau van twente aankan ( op termijn denk ik ).quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef sjimz het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1293&Itemid=2
Talenten zatquote:Twente verwelkomt Kastrati
Flamur Kastrati zal morgen naar Nederland komen om een tweejarig contract te ondertekenen, zo meldt de Noorse site TV 2 Sporten. De 17-jarige spits werkte eind vorig jaar een stage af op aanraden van Halvar Thoresen en wist de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten. Afgelopen seizoen kwam hij met Skeid Oslo uit in de Noorse 2e divisie en scoorde zes doelpunten in twintig duels.
jullie hebben Paddy John alquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:56 schreef Blawh het volgende:
Aah, kunnen de wat mindere goeden die wat meer tijd nodig hebben mooi naar ons.
geen idee. Ik denk als hij écht goed was ( nu al ) dat Twente hem dan wel had gecontracteerd. Maar hij zal ongetwijfeld talent hebben.quote:
Volgens mij werd hij laatst helemaal weggetikt door Reis tijdens Jong Ajax - Jong PSV, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker. Die paar wedstrijden dat ik hem heb gezien, vond ik het geen geweldenaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ben benieuwd of hij het niveau van twente aankan ( op termijn denk ik ).
heb je hem bij ajax wel eens zien spelen?
okequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij laatst helemaal weggetikt door Reis tijdens Jong Ajax - Jong PSV, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker. Die paar wedstrijden dat ik hem heb gezien, vond ik het geen geweldenaar.
en ik heb 2 kaartjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:39 schreef Solstice het volgende:
[..]
Heb d'r vanmiddag net 1400 opgehaald, en d'r stond nog een rij achter me.
kom je nog chillen op 306 danquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ik heb 2 kaartjes![]()
![]()
vak 307, rij 4... geen stoelen uit elkaar, maar dat boeit natuurlijk niet
je hebt een pm zonder nummer, met e-mailquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PM je nummer anders maar ff, dan sms ik wel om je op te zoeken
Als aanvaller mag je toch ook wel weggetikt worden? Ben benieuwder naar zijn actie en voorzet dan zijn verdedigende kwaliteiten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij laatst helemaal weggetikt door Reis tijdens Jong Ajax - Jong PSV, maar dat weet ik niet helemaal meer zeker. Die paar wedstrijden dat ik hem heb gezien, vond ik het geen geweldenaar.
kan best kloppen, toen koos hij voor Ajaxquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef Blawh het volgende:
Wou Chelsea hem niet een paar jaar geleden hebben?
quote:'FC Twente is persoonlijk rond met John Goossens'
Geschreven door: Martijn Ruiter - Bron: Highlow Communications - Discussieer hierover
Volgens het doorgaans goed geïnformeerde Highlow is John Goossens persoonlijk rond met FC Twente. De linksbenige middenvelder ontbreekt in Rotterdam, waar Jong Ajax op dit moment tegen de beloftes van Feyenoord speelt. Goossens zou volgens de website voor drieënhalf jaar in Enschede tekenen.
'Chelsea loert op Ajax-talenten Sarpong en Goossens'quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef Blawh het volgende:
Wou Chelsea hem niet een paar jaar geleden hebben?
Hij werd volgens mij omgeschoold tot linksback omdat hij explosiviteit mistte als linksbuiten. Goede techniek, goede traptechniek ook, dus met die voorzet zit het wel goed. Alleen niet echt een actie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:45 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Als aanvaller mag je toch ook wel weggetikt worden? Ben benieuwder naar zijn actie en voorzet dan zijn verdedigende kwaliteiten.
Godver dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Robinhoo het volgende:
Zondag al om half 1 toch? Zit ik weer met een kater in het stadion
Ja, half 1 inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Robinhoo het volgende:
Zondag al om half 1 toch? Zit ik weer met een kater in het stadion
Opnemen, ik zal je niet verklappen hoe het afloopt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Godver dat wist ik nog niet
Kan ik de finale van Australian open niet kijken
whaaaaa, die zagen we dus ff niet aankomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:29 schreef Solstice het volgende:
FC Twente-doelman Sander Boschker heeft een aanbieding van AZ.
De Achterhoeker kan een contract tekenen voor twee jaar in Alkmaar waar hij de beoogde tweede doelman is achter de Argentijn Romero. Boschker kan en wil ook bij FC Twente blijven maar komt er financieel nog niet uit met het bestuur van de Enschedese club. Boschker is bezig aan zijn 18e seizoen bij FC Twente. Binnenkort speelt hij zijn 500e competitiewedstrijd in de eredivisie.
RTV Oost
quote:Ik hoorde van zijn management dat hem een aanbieding is gedaan door Twente met mogelijkheden bij Twente na afloop van het contract, maar hij wil eerst een 2 jarig contract met verbeterde condities.
Er zouden wel wat clubs geinteresseerd in hem zijn.
quote:Het schijnt dat twente zijn contract niet wil verlengen aldus tv oost sport. En tevens wordt vorm genoemd als zijn opvolger. (-voor wat het waard is)
ken je niet lezenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef Skywalker88 het volgende:
waar slaat dit bericht btw nou weer op? klopt toch geen fuck van?
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8113
verkoop kaartjes was toch al begonnen en wedstrijd is op 26 februari ipv 19 februari
lol omg ben geloof ik niet helemaal wakker ofsoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ken je niet lezen
"uitwedstrijd marseille"
Vorm zou geen verkeerde opvolger zijn hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:51 schreef Solstice het volgende:
Twee berichten van het twente.net forum:
[..]
[..]
zeker niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorm zou geen verkeerde opvolger zijn hoor
Die wordt toch van Liverpool gehuurd of is hij al eigendom van Twente?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
zeker niet.
maar we hebben ook nog Mihaylov, als Boschker weggaat, mag hij van mij een kans krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |