Nee omdat Wisgerhof niet Europees mag spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef Mark-Hgl het volgende:
Maareuh... ze zijn toch hopelijk niet met een tweede centrale verdeiger bezig omdat ze verwachten dat Douglas weggaat?
Twente en NEC zijn achteruit gegaan, Ajax blijft hetzelfde Europees (nouja...verdedigend)quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef sjimz het volgende:
In eEuropees opzicht zijn dus zowel NEC, FC Twente als Ajax niets opgeschoten met de transfers
Wel handig die clausules he
Hij krijgt wel het nummer van Wielaert neem ik aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat wisgerhof goed bij Twente past ! Hij zal zich moeten aanpassen, maar eern prima speler
Waarom zou hij Wielaert willen bellen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij krijgt wel het nummer van Wielaert neem ik aan.
Munsterman heeft nog niet getekend, hij wil tipsquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou hij Wielaert willen bellen?
te slecht gewoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou hij Wielaert willen bellen?
een klein beetje welquote:
quote:Epy Drost krijgt standbeeld
ENSCHEDE- Epy Drost krijgt een standbeeld in de Grolsch Veste. Het beeld van Mister FC Twente, die in 1995 op 49-jarige leeftijd overleed, krijgt een plek in de ontvangstruimte van het stadion en zal op 20 januari worden onthuld.
Epy Drost wordt alom gezien als de beste voetballer uit de geschiedenis van FC Twente. Hij speelde ruim 500 wedstrijden voor de club uit Enschede. Door blessures bleef hij op negen interlands steken. Ook op de tribune van de Grolsch Veste is de beeltenis van Drost zichtbaar.
Bron AD Sportwereld
Ik iig welquote:
goed bezig.. de tenues zijn daar geen betere foto's van?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:35 schreef poehej het volgende:
Ik heb de OP in de wiki een beetje aangepast. De volgende keer staan ook de tenues in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |