Holadijee!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net 5 Gsustruitjes met körting op Shopvip gekocht.
En daarmee heb ik mijzelf 178,75 euro bespaard. Dat maakt ze nóg leuker
.
Tis al weggehaaldquote:
Noes! Ik moet nu slapen! En dan morgen in de trein een uurtje leren nog. (2 weken leren m'n hoofd is deaud)quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
PF, moest je nog leren nou vanavond? Ja toch?
Ga dat dan eens doen
Moet ik je inviten, of heb je al een SV account?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Holadijee!
* Greys even körting en Shopvip gaat Googlen
Sorry hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tis al weggehaald. Lijst met zo'n beetje alle subfora van fok
.
Ik heb geen account geloof ik. Wacht, ff in mijn mail kijken, ik heb wel ergens een account van maar dat is dit niet geloof ik...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Moet ik je inviten, of heb je al een SV account?
Kom maar door!quote:
Alleen in NLquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag trouwens net in mijn email dat ik hem nog had, van ooit eens lijstjes doorsturen.
Ik moet naar bed, mijn hersens staan al uit.
Hoe kwam je tot die ontdekking? Heb je ook een nieuwe passpiegel opgehangen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good muuuuurning!
En go Kwak!![]()
Zelf kwam ik net tot de conclusie dat ik best een huge-ass eh ass heb zeg maar!Joy!
![]()
Hoe is het met iedereen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
Brrrrrr, wie gaat er nou schieten in een kinderdagverblijf.
Kindjes dood, leidsters dood
Belgie..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
baaaaaahhhhh waar is dat gebeurd???
Nee ik draaide gewoon nakend een rondje voor de spiegelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe kwam je tot die ontdekking? Heb je ook een nieuwe passpiegel opgehangen?
MoBlo bedoelt ws haar bachelorscriptie. Tegenwoordig schrijf je er één ter afronding van je bachelor en één ter afronding van je master (bachelorscripte is niet zo groot, masterscriptie wel).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg MoBlo, een scriptie schrijf je toch alleen als afronding van je studie? Of hebben ze dat nu ook al veranderd?
Beterschap trouwens.
En ik ben aangestoken door jouw en Cyclechicks enthousiasme over Kickfit.Ik heb het gister ook gedaan en ik kan nog steeds lopen.
Heb ik al, but thanksquote:
gatsiedarrie... ik zal zo het nieuws eens ff aanzetten.....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Belgie..
en in Noord Noorwegen ook op een basisschool vanochtend
lekker dagje
Zie ook www.telegraaf.nlquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
gatsiedarrie... ik zal zo het nieuws eens ff aanzetten.....
je bent vast niet echt zwaarder! had je eergisteren iets met veel zout gegeten toevallig? bij mij zit er vaak een dag vertraging in...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MoBlo: beterschap!
En Vik helemaal! Neem snel een grog!
Eetlijstje gister is uiteindelijk geworden:
O: brinta
T: kliekje zuurkool
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina
T: opkikker
D: nasi met gebakken ei en augurk
T: handje amandelen
Hoe kan ik hierdoor nu zwaarder worden?![]()
![]()
Lijstje voor vandaag:
O: brinta
T: ijsbergsla, tomaat, paprika, augurk, ei
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina
T: opkikker
D: onbekend
T: handje amandelen
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Laureline het volgende:
Gadver, België. Dat is wel erg ... dichtbij.
OMG wat vreselijk.....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie ook www.telegraaf.nl
en hier het Fok! topic 5 doden (3 kinderen) bij steekpartij in kinderdagverblijf
Ja he!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, ik heb de douchegel van die Cherry Blossom! Zo lekker..
Ik doe helemaal niks vandaag,. Zo nog even de stad in om een cadeautje te kopen voor een vriendinnetje dat een half jaar naar Rome gaat. Ik heb alleen geen idee wát, en ik heb d'r al in anderhalf jaar niet gezien eigenlijk. Dus suggesties zijn welkom.
Beterschap aan alle zieken!
Oh wacht, tijd van de maand dus het is gewoon vocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef kwakveense het volgende:
je bent vast niet echt zwaarder! had je eergisteren iets met veel zout gegeten toevallig? bij mij zit er vaak een dag vertraging in...
Anders neem je van die low-calorie chup-a-chups! Ze zijn minder lekker, maar wel iets om op te sabbelen en bevredigen enigszins de behoefte aan zoetigheid!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Kwak, wat goed dat je je lijstje helemaal hebt volgehouden!
Ik moet hier proberen het snaaien ivm het stoppen met roken iets te gaan beperken.
Er vliegt toch iets te snel een Chupachup of een Twix mijn snaveltje in. Hm, misschien moet ik daarmee nog even wachten tot na het weekend. Het weekend zal me wel het zwaarst vallen en dan heb ik er een week op zitten. Dat ik dan per maandag weer netjes ga eten. Ja. Dat ga ik doen!
Mo en Vik, beterschap!
Ik zou daar niet moeilijk over doen hoor! Gewoon alleen maar slanke/gezonde snacks snaaien: ham-augurkrolletjes, magere kwark, evt met smaakje, festini-ijsje 's avonds, rood fruit, appeltje..Dan ben je dubbel goed bezig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik moet hier proberen het snaaien ivm het stoppen met roken iets te gaan beperken.
Er vliegt toch iets te snel een Chupachup of een Twix mijn snaveltje in. Hm, misschien moet ik daarmee nog even wachten tot na het weekend. Het weekend zal me wel het zwaarst vallen en dan heb ik er een week op zitten. Dat ik dan per maandag weer netjes ga eten. Ja. Dat ga ik doen!
Mo en Vik, beterschap!
Twixen eet je te snel, maar Chupachups zijn echt helemaal OK nu, hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Mo en Vik, beterschap!
DAt is de reden dat ik het artikel niet eens wil lezen *steekt kop in het zand*quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit echt bijna te janken door dat verhaal van die idioot op dat kinderdagverblijf. Ongelooflijk.
Je kan toch een ander afleveradres kiezen? Er is toch altijd wel iemand te vinden die de doos even door kan sturen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen in NL
Nou ja, dan maar shoppen in de stad morgen
Groot gelijk. Ik heb zelf geen kinderen natuurlijk, maar wel 2 nichtjes in die leeftijd en god, ik moet er toch niet aan denken... Vind het echt vreselijk. Heb het topic weggeklikt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt is de reden dat ik het artikel niet eens wil lezen *steekt kop in het zand*
ik vind het hartstikke knap dat je het al voor de 5e dag volhoudt Greysiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Mo en Vik, beterschap!
Mijn vrienden worden doodziek van mequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan toch een ander afleveradres kiezen? Er is toch altijd wel iemand te vinden die de doos even door kan sturen?
Dat doet me eraan denken dat ik een adres in Amerika nodig heb voor een sale van dure tassen die alléén is voor mensen die in Amerika wonen.
Dat gaat niet, want ik weet niet wat er te koop is. Je moet je inschrijven voor de sale met adresgegevens erbij, en als je wat wil kopen dan gaat dat gelijk naar dat adres wat je ingevuld hebtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn vrienden worden doodziek van meIk vind dat met kleding trouwens onhandig ivm passen en al dan niet terugsturen.
En: laat zien die tas! Ben benieuwd.
Ik scrolde van omlaag naar omhoog en bij het zien van het plaatje wist ik dat dit een post van jou wasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want ik weet niet wat er te koop is. Je moet je inschrijven voor de sale met adresgegevens erbij, en als je wat wil kopen dan gaat dat gelijk naar dat adres wat je ingevuld hebt.
Maar ik vermoed dat er dit soort tassen tussen zitten;
[ afbeelding ]
Nou heb ik de zwarte al, maar eigenlijk wil ik hem ook in het groen.
[ afbeelding ]
Voorzover ik weet is MoBlo nog bezig met de afronding van propedeusevakken, dus het lijkt me sterk dat het een BA-scriptie isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo bedoelt ws haar bachelorscriptie. Tegenwoordig schrijf je er één ter afronding van je bachelor en één ter afronding van je master (bachelorscripte is niet zo groot, masterscriptie wel).
God wat heb ik lang om die tas zitten zeiken iddquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik scrolde van omlaag naar omhoog en bij het zien van het plaatje wist ik dat dit een post van jou was![]()
.
@ Greys, bij van die ouderwetse drogisterijen hebben ze het vaak. Maar ja, dan moet die wel in de buurt hebben.
Jamin en de Tuinen hebben het volgens mij ook. Maar dan niet ook andere dingen mee gaan nemen he, bij de Jaminquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Dank voor de goede tips en bemoediging lieve dames!
De lollies blijven dan nog even (inderdaad het is maar een snoepje op een stokje) en magere kwark heb ik vanmorgen ook al keurig gegeten met een klein scheutje limonadesiroop en wat cruesli. Die ham-augurk rolletjes ga ik voor vanavond lekker maken! En zoethout is ook een goed idee, al zou ik nu op dit moment even niet weten waar ik dat kan kopen, die stokjes? Ik zie ze nooit hier ergens eigenlijk.
Ze hebben ze bij de Jamin.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
En zoethout is ook een goed idee, al zou ik nu op dit moment even niet weten waar ik dat kan kopen, die stokjes? Ik zie ze nooit hier ergens eigenlijk.
Jelly Beans cinnamon en tutti frutti!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jamin en de Tuinen hebben het volgens mij ook. Maar dan niet ook andere dingen mee gaan nemen he, bij de Jamin.
Oh, daar kun je volgens mij best een leuk verhaal over schrijvenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet een scriptie schrijven, een algemene, als afsluiting van mn eerste jaar![]()
in plaats van de introductie-colleges die de rest kreeg, omdat ik in februari al was begonnen.
Moet laten zien dat ik iets geleerd heb
het onderwerp is:
"Zijn informatica en Informatiekunde een Taalwetenschap"
best interessant!
Ja echt? Dat zit hier wel in de straat bij het werk, ga ik zo even loeren!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:45 schreef SHE het volgende:
elke drogist, zowel da als etos heeft gewoon zoethout
10 pagina's, waarvan 7 volle tekstquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, daar kun je volgens mij best een leuk verhaal over schrijvenHoe lang moet 't zijn?
Ik ga volgend semester beginnen aan mijn bachelorscriptie Europese studies, en dan nog een vak waarbij ik bronnenonderzoek moet gaan doenHeb toestemming gekregen van de examencommissie om dat vak te volgen want ik voldoe eigenlijk niet aan de ingangseis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
10 pagina's, waarvan 7 volle tekst
het is erg leuk, vind ik
zie hier wat ik net tegen VIk zei10 bladzijdes maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hoeveel studiepunten?
Bij mij moet je voor een werkgroep altijd een werkstuk schrijven van 5000 woorden kale tekst... dat komt neer op ongeveer 20 bladzijdes kale tekst, plus nog werkgroepopdrachten en daar krijg je dan 5 ECTs voorDus vergeef me als ik 7 bladzijdes kale tekst heel weinig vind
Overigens ben ik het niet helemaal met je eens dat objectiviteit niet bestaat. Volledige objectiviteit bestaat niet, maar men kan er wel naar streven.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
O, maar dat heb ik ook wel vaak hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef Vivi het volgende:
Ik heb trouwens iets raars, ben benieuwd of anderen dat herkennen!
Ik heb een soort voorspellende gedachten/dromen soms, maar dan over hele onbenullige dingen. Zoals laatst, toen ik ineens een paar weken achter elkaar steeds weer over een bepaalde film heb gedroomd en klein tijdje later werd ie uitgezonden voor het eerst op TV (en nee, het was geen film die elke week wel een keer ergens herhaald wordt) .
En nu bijvoorbeeld, een dag of twee geleden moest ik, for no reason, ineens heel sterk denken aan die Mien Dobbelsteen die hier vroeger op Fok! postte..en ik heb aan dat mens dus nooit eerder een gedachte gewijdt...en vanochtend zie ik ineens een topic over haar in MYAT, waar in 2006 voor het laatst in was geschreven. Nou ja, en zo wel meer, heel onbenullige dingetjes. Het klinkt misschien een beetje vaag maar het valt mij zelf echt op.
het is maar voor 3ECT hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
10 bladzijdes maarVoor hoeveel studiepunten?
Bij mij moet je voor een werkgroep altijd een werkstuk schrijven van 5000 woorden kale tekst... dat komt neer op ongeveer 20 bladzijdes kale tekst, plus nog werkgroepopdrachten en daar krijg je dan 5 ECTs voorDus vergeef me als ik 7 bladzijdes kale tekst heel weinig vind
Overigens ben ik het niet helemaal met je eens dat objectiviteit niet bestaat. Volledige objectiviteit bestaat niet, maar men kan er wel naar streven.
Dan nog vind ik het weinig, maar dat ligt denk ik aan mijn studie. Werkstukken schrijven is een heel belangrijk onderdeel daarvanquote:
ik laat 't je wel lezen als ik klaar benquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het weinig, maar dat ligt denk ik aan mijn studie. Werkstukken schrijven is een heel belangrijk onderdeel daarvanMaar bij heel veel andere studies is dit een normale omvang van een werkstuk, dat weet ik. 't Is maar net wat je gewend bent
Zou ik mogen lezen wat je al hebt?
Maar bij Viev zijn het juist dingen die haar helemáál niet bezig houden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O, maar dat heb ik ook wel vaak hoorMijn dromen gaan vooral over dingen die me erg bezighouden.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn masterscriptie zit al op 252 pagina's..
Objectiviteit bestaat wel, maar de vraag is of we het ooit kunnen bereiken, aangezien onze perceptie altijd gekleurd is door eerdere ervaringen enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
10 bladzijdes maarVoor hoeveel studiepunten?
Overigens ben ik het niet helemaal met je eens dat objectiviteit niet bestaat. Volledige objectiviteit bestaat niet, maar men kan er wel naar streven.
Nee, maar die 'voorspellende' neiging zit er bij mij ook in hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij Viev zijn het juist dingen die haar helemáál niet bezig houden.
De teringquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
zoiets jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Objectiviteit bestaat wel, maar de vraag is of we het ooit kunnen bereiken, aangezien onze perceptie altijd gekleurd is door eerdere ervaringen enzo. Zo zie ik het. Er is ergens een Onomstotelijke Waarheid
.
Dat bedoel ik eigenlijk, maar jij verwoordt het beter. Postmodernisme enzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Objectiviteit bestaat wel, maar de vraag is of we het ooit kunnen bereiken, aangezien onze perceptie altijd gekleurd is door eerdere ervaringen enzo. Zo zie ik het. Er is ergens een Onomstotelijke Waarheid
.
De engelsmilie is niet voor niets hoor, die pagina's zijn vrijwel allemaal transcriptie/editie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De tering
Nog even doorgaan en je hebt je promotie meteen in the pocket
Mijn MA-scriptie moet bestaan uit iets van 20.000 woorden geloof ik. Een BA-scriptie uit 10.000-12.000 woorden voor Geschiedenis (rond de 35-40 bladzijdes) , en voor Europese studies uit 6.000-8.000 (rond de 25 bladzijdes) woorden. Leuk detail is dat ze allebei 10 ECTs opleverenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Die van mij was 60 blz ofzo incl bijlagen.
Maar jij schrijft een theoretische scriptie en ik heb een experiment uitgevoerd. En in het opzetten van dat experiment gaat ook onnoemelijk veel tijd zitten natuurlijk (proefpersonen zoeken, materiaal maken, onderzoek uitvoeren etc).
Daar is zelfs een benaming voor. Selective regocnizing. Dus anders had je die hele Mien Dobbelsteen niet opgemerkt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef Vivi het volgende:
Ik heb een soort voorspellende gedachten/dromen soms, maar dan over hele onbenullige dingen. Zoals laatst, toen ik ineens een paar weken achter elkaar steeds weer over een bepaalde film heb gedroomd en klein tijdje later werd ie uitgezonden voor het eerst op TV (en nee, het was geen film die elke week wel een keer ergens herhaald wordt) .
En nu bijvoorbeeld, een dag of twee geleden moest ik, for no reason, ineens heel sterk denken aan die Mien Dobbelsteen die hier vroeger op Fok! postte..en ik heb aan dat mens dus nooit eerder een gedachte gewijdt...en vanochtend zie ik ineens een topic over haar in MYAT, waar in 2006 voor het laatst in was geschreven. Nou ja, en zo wel meer, heel onbenullige dingetjes. Het klinkt misschien een beetje vaag maar het valt mij zelf echt op.
Ik denk alleen niet dat dit ook opgaat voor intermenselijke relaties. Die zijn, denk ik, te complex om te kunnen benaderen in termen van 'waar' / 'niet waar'quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoiets ja
het idee objectiviteit is mooi vastgelegd, wat het zou moeten zijn, maar ik denk niet dat mensen in staat zijn het te zijn voor de volle 100%
En die waarheid, ik denk ook niet dat we die ooit weten, wel denk ik dat hij er iswant er is iets, wat helemaal waar is. Het totaalbeeld van alles, maargoed, ik vermoed dat wij nooit zo'n overzicht van 'alles' kunnen verkrijgen
Het ligt volgens mij niet per sé aan het HBO dat die scriptie 30 bladzijdes was hoor. De eisen voor een scriptie verschillen onderling enorm per opleiding.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:02 schreef Tinkepink het volgende:
Een hoge kwantiteit is natuurlijk niet per definitie gelijk aan een hoge kwaliteit dames!![]()
Mijn eindscriptie (over televisie en het internet - in 1999 !) had er maar 30 ofzo. Maar ik was dan ook "maar" een HBO'er
Bij ons niet. Wij gingen op stage en schreven daar een scriptie over. Daarnaast moest ik nog een eindfilm maken (15 minuten) én een scriptie schrijven over een journalistiek onderwerp.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij niet per sé aan het HBO dat die scriptie 30 bladzijdes was hoor. De eisen voor een scriptie verschillen onderling enorm per opleiding.
Bij het HBO loop je trouwens toch vaak een afstudeerstage? En daar schrijf je dan een scriptie over?
Weer een illusie armerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik laat het staan ook. Ben ook niet purrrrfect dus.
Jij ook al? Kennelijk kunnen we elkaar ook virtueel aansteken. Dat er bacillen van mijn posts afspringen ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef conleche het volgende:
Ik ben heul niet lekker. Rare keel, zwaar hoofd en misselijk.
ik herken dat wel... heb ook heel vaak deja-vu momenten....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef Vivi het volgende:
Ik weet dat het bij Europese studies ook mag, iig bij de bachelor. Ik dacht alleen dat het typisch iets voor het HBO was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vent moet ook een afstudeerstage doen voor zijn master en daar een scriptie over schrijven om af te kunnen studerenWO
Dus niet alleen HBO doet aan afstudeerstages
Ze is m'n moederrrr nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Je mag me vast niet pesten van mama Greys![]()
Plagen is kusjes vragen........
Ik weiger er aan toe te geven, though. Heb gewoon ontbeten, maar nu zit ik de hele tijd te twijfelen of ik het weer uit ga gooienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ook al? Kennelijk kunnen we elkaar ook virtueel aansteken. Dat er bacillen van mijn posts afspringen ofzo.
Bij dat punt haak ik afquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Vanaf de andere kant bezien: voor een docent is het echt K**, zo'n uitgebreide scriptie of verslagEn al dat gewichtige geklooi met bijlagen maakt het er niet beter op
Ik geloof dat mijn MSc-scriptie ruim 100 pagina's was. Waarvan een stuk of 30 pagina's tekst en de rest figuren, tabellen en grafieken
Ik had een MA-scriptie, maar ook figuren, tabellen en grafiekenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij dat punt haak ik afIk zou er geen reet van snappen
Déja-vu's zijn een interessant fenomeen, met zelden een 'para-normale' oorzaak; heeft iets te maken met de manier waarop je hersenen dingen registreren. Ik heb er weleens een leuke publicatie over gelezen, zal 's zoeken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik herken dat wel... heb ook heel vaak deja-vu momenten....
dan weet ik al precies wat mensen gaan zeggen of doen en is het net of ik naar een film zit te kijken (omdat ik het dus voor mijn gevoel al eerder heb meegemaakt...) heel bizar...
Nah, onzin. Je bent toch gewoon wetenschappelijk opgeleid?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij dat punt haak ik afIk zou er geen reet van snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |