Nee ik draaide gewoon nakend een rondje voor de spiegelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe kwam je tot die ontdekking? Heb je ook een nieuwe passpiegel opgehangen?
MoBlo bedoelt ws haar bachelorscriptie. Tegenwoordig schrijf je er één ter afronding van je bachelor en één ter afronding van je master (bachelorscripte is niet zo groot, masterscriptie wel).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg MoBlo, een scriptie schrijf je toch alleen als afronding van je studie? Of hebben ze dat nu ook al veranderd?
Beterschap trouwens.
En ik ben aangestoken door jouw en Cyclechicks enthousiasme over Kickfit.Ik heb het gister ook gedaan en ik kan nog steeds lopen.
Heb ik al, but thanksquote:
gatsiedarrie... ik zal zo het nieuws eens ff aanzetten.....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Belgie..
en in Noord Noorwegen ook op een basisschool vanochtend
lekker dagje
Zie ook www.telegraaf.nlquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
gatsiedarrie... ik zal zo het nieuws eens ff aanzetten.....
je bent vast niet echt zwaarder! had je eergisteren iets met veel zout gegeten toevallig? bij mij zit er vaak een dag vertraging in...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MoBlo: beterschap!
En Vik helemaal! Neem snel een grog!
Eetlijstje gister is uiteindelijk geworden:
O: brinta
T: kliekje zuurkool
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina
T: opkikker
D: nasi met gebakken ei en augurk
T: handje amandelen
Hoe kan ik hierdoor nu zwaarder worden?![]()
![]()
Lijstje voor vandaag:
O: brinta
T: ijsbergsla, tomaat, paprika, augurk, ei
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina
T: opkikker
D: onbekend
T: handje amandelen
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Laureline het volgende:
Gadver, België. Dat is wel erg ... dichtbij.
OMG wat vreselijk.....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie ook www.telegraaf.nl
en hier het Fok! topic 5 doden (3 kinderen) bij steekpartij in kinderdagverblijf
Ja he!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, ik heb de douchegel van die Cherry Blossom! Zo lekker..
Ik doe helemaal niks vandaag,. Zo nog even de stad in om een cadeautje te kopen voor een vriendinnetje dat een half jaar naar Rome gaat. Ik heb alleen geen idee wát, en ik heb d'r al in anderhalf jaar niet gezien eigenlijk. Dus suggesties zijn welkom.
Beterschap aan alle zieken!
Oh wacht, tijd van de maand dus het is gewoon vocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef kwakveense het volgende:
je bent vast niet echt zwaarder! had je eergisteren iets met veel zout gegeten toevallig? bij mij zit er vaak een dag vertraging in...
Anders neem je van die low-calorie chup-a-chups! Ze zijn minder lekker, maar wel iets om op te sabbelen en bevredigen enigszins de behoefte aan zoetigheid!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Kwak, wat goed dat je je lijstje helemaal hebt volgehouden!
Ik moet hier proberen het snaaien ivm het stoppen met roken iets te gaan beperken.
Er vliegt toch iets te snel een Chupachup of een Twix mijn snaveltje in. Hm, misschien moet ik daarmee nog even wachten tot na het weekend. Het weekend zal me wel het zwaarst vallen en dan heb ik er een week op zitten. Dat ik dan per maandag weer netjes ga eten. Ja. Dat ga ik doen!
Mo en Vik, beterschap!
Ik zou daar niet moeilijk over doen hoor! Gewoon alleen maar slanke/gezonde snacks snaaien: ham-augurkrolletjes, magere kwark, evt met smaakje, festini-ijsje 's avonds, rood fruit, appeltje..Dan ben je dubbel goed bezig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Kwak, wat goed dat je je lijstje helemaal hebt volgehouden!
Ik moet hier proberen het snaaien ivm het stoppen met roken iets te gaan beperken.
Er vliegt toch iets te snel een Chupachup of een Twix mijn snaveltje in. Hm, misschien moet ik daarmee nog even wachten tot na het weekend. Het weekend zal me wel het zwaarst vallen en dan heb ik er een week op zitten. Dat ik dan per maandag weer netjes ga eten. Ja. Dat ga ik doen!
Mo en Vik, beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |