Nee ik draaide gewoon nakend een rondje voor de spiegelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe kwam je tot die ontdekking? Heb je ook een nieuwe passpiegel opgehangen?
MoBlo bedoelt ws haar bachelorscriptie. Tegenwoordig schrijf je er één ter afronding van je bachelor en één ter afronding van je master (bachelorscripte is niet zo groot, masterscriptie wel).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg MoBlo, een scriptie schrijf je toch alleen als afronding van je studie? Of hebben ze dat nu ook al veranderd?
Beterschap trouwens.
En ik ben aangestoken door jouw en Cyclechicks enthousiasme over Kickfit.Ik heb het gister ook gedaan en ik kan nog steeds lopen.
Heb ik al, but thanksquote:
gatsiedarrie... ik zal zo het nieuws eens ff aanzetten.....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Belgie..
en in Noord Noorwegen ook op een basisschool vanochtend
lekker dagje
Zie ook www.telegraaf.nlquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
gatsiedarrie... ik zal zo het nieuws eens ff aanzetten.....
je bent vast niet echt zwaarder! had je eergisteren iets met veel zout gegeten toevallig? bij mij zit er vaak een dag vertraging in...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
MoBlo: beterschap!
En Vik helemaal! Neem snel een grog!
Eetlijstje gister is uiteindelijk geworden:
O: brinta
T: kliekje zuurkool
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina
T: opkikker
D: nasi met gebakken ei en augurk
T: handje amandelen
Hoe kan ik hierdoor nu zwaarder worden?![]()
![]()
Lijstje voor vandaag:
O: brinta
T: ijsbergsla, tomaat, paprika, augurk, ei
L: yoghurt met muesli
T: 1 volkoren knackebrod houmous, 1 volkoren knackebrod tehina
T: opkikker
D: onbekend
T: handje amandelen
Jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:53 schreef Laureline het volgende:
Gadver, België. Dat is wel erg ... dichtbij.
OMG wat vreselijk.....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie ook www.telegraaf.nl
en hier het Fok! topic 5 doden (3 kinderen) bij steekpartij in kinderdagverblijf
Ja he!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, ik heb de douchegel van die Cherry Blossom! Zo lekker..
Ik doe helemaal niks vandaag,. Zo nog even de stad in om een cadeautje te kopen voor een vriendinnetje dat een half jaar naar Rome gaat. Ik heb alleen geen idee wát, en ik heb d'r al in anderhalf jaar niet gezien eigenlijk. Dus suggesties zijn welkom.
Beterschap aan alle zieken!
Oh wacht, tijd van de maand dus het is gewoon vocht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:58 schreef kwakveense het volgende:
je bent vast niet echt zwaarder! had je eergisteren iets met veel zout gegeten toevallig? bij mij zit er vaak een dag vertraging in...
Anders neem je van die low-calorie chup-a-chups! Ze zijn minder lekker, maar wel iets om op te sabbelen en bevredigen enigszins de behoefte aan zoetigheid!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Kwak, wat goed dat je je lijstje helemaal hebt volgehouden!
Ik moet hier proberen het snaaien ivm het stoppen met roken iets te gaan beperken.
Er vliegt toch iets te snel een Chupachup of een Twix mijn snaveltje in. Hm, misschien moet ik daarmee nog even wachten tot na het weekend. Het weekend zal me wel het zwaarst vallen en dan heb ik er een week op zitten. Dat ik dan per maandag weer netjes ga eten. Ja. Dat ga ik doen!
Mo en Vik, beterschap!
Ik zou daar niet moeilijk over doen hoor! Gewoon alleen maar slanke/gezonde snacks snaaien: ham-augurkrolletjes, magere kwark, evt met smaakje, festini-ijsje 's avonds, rood fruit, appeltje..Dan ben je dubbel goed bezig!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik moet hier proberen het snaaien ivm het stoppen met roken iets te gaan beperken.
Er vliegt toch iets te snel een Chupachup of een Twix mijn snaveltje in. Hm, misschien moet ik daarmee nog even wachten tot na het weekend. Het weekend zal me wel het zwaarst vallen en dan heb ik er een week op zitten. Dat ik dan per maandag weer netjes ga eten. Ja. Dat ga ik doen!
Mo en Vik, beterschap!
Twixen eet je te snel, maar Chupachups zijn echt helemaal OK nu, hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Mo en Vik, beterschap!
DAt is de reden dat ik het artikel niet eens wil lezen *steekt kop in het zand*quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit echt bijna te janken door dat verhaal van die idioot op dat kinderdagverblijf. Ongelooflijk.
Je kan toch een ander afleveradres kiezen? Er is toch altijd wel iemand te vinden die de doos even door kan sturen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen in NL
Nou ja, dan maar shoppen in de stad morgen
Groot gelijk. Ik heb zelf geen kinderen natuurlijk, maar wel 2 nichtjes in die leeftijd en god, ik moet er toch niet aan denken... Vind het echt vreselijk. Heb het topic weggeklikt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt is de reden dat ik het artikel niet eens wil lezen *steekt kop in het zand*
ik vind het hartstikke knap dat je het al voor de 5e dag volhoudt Greysiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Mo en Vik, beterschap!
Mijn vrienden worden doodziek van mequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan toch een ander afleveradres kiezen? Er is toch altijd wel iemand te vinden die de doos even door kan sturen?
Dat doet me eraan denken dat ik een adres in Amerika nodig heb voor een sale van dure tassen die alléén is voor mensen die in Amerika wonen.
Dat gaat niet, want ik weet niet wat er te koop is. Je moet je inschrijven voor de sale met adresgegevens erbij, en als je wat wil kopen dan gaat dat gelijk naar dat adres wat je ingevuld hebtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn vrienden worden doodziek van meIk vind dat met kleding trouwens onhandig ivm passen en al dan niet terugsturen.
En: laat zien die tas! Ben benieuwd.
Ik scrolde van omlaag naar omhoog en bij het zien van het plaatje wist ik dat dit een post van jou wasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want ik weet niet wat er te koop is. Je moet je inschrijven voor de sale met adresgegevens erbij, en als je wat wil kopen dan gaat dat gelijk naar dat adres wat je ingevuld hebt.
Maar ik vermoed dat er dit soort tassen tussen zitten;
[ afbeelding ]
Nou heb ik de zwarte al, maar eigenlijk wil ik hem ook in het groen.
[ afbeelding ]
Voorzover ik weet is MoBlo nog bezig met de afronding van propedeusevakken, dus het lijkt me sterk dat het een BA-scriptie isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MoBlo bedoelt ws haar bachelorscriptie. Tegenwoordig schrijf je er één ter afronding van je bachelor en één ter afronding van je master (bachelorscripte is niet zo groot, masterscriptie wel).
God wat heb ik lang om die tas zitten zeiken iddquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik scrolde van omlaag naar omhoog en bij het zien van het plaatje wist ik dat dit een post van jou was![]()
.
@ Greys, bij van die ouderwetse drogisterijen hebben ze het vaak. Maar ja, dan moet die wel in de buurt hebben.
Jamin en de Tuinen hebben het volgens mij ook. Maar dan niet ook andere dingen mee gaan nemen he, bij de Jaminquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Dank voor de goede tips en bemoediging lieve dames!
De lollies blijven dan nog even (inderdaad het is maar een snoepje op een stokje) en magere kwark heb ik vanmorgen ook al keurig gegeten met een klein scheutje limonadesiroop en wat cruesli. Die ham-augurk rolletjes ga ik voor vanavond lekker maken! En zoethout is ook een goed idee, al zou ik nu op dit moment even niet weten waar ik dat kan kopen, die stokjes? Ik zie ze nooit hier ergens eigenlijk.
Ze hebben ze bij de Jamin.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
En zoethout is ook een goed idee, al zou ik nu op dit moment even niet weten waar ik dat kan kopen, die stokjes? Ik zie ze nooit hier ergens eigenlijk.
Jelly Beans cinnamon en tutti frutti!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jamin en de Tuinen hebben het volgens mij ook. Maar dan niet ook andere dingen mee gaan nemen he, bij de Jamin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |