Mocht het je daarom gaan..... ik kom nou ook nog niet bepaald met wandelstokken uit een auto zetten, en het hoeft niet per se een toertocht te zijn. dat moeten we pas uitzoeken nadat er genoeg animo isquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn Benzje is bijna 31 maar ik vind mezelf te jong voor een toertocht.
Ik ben 20 jaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn Benzje is bijna 31 maar ik vind mezelf te jong voor een toertocht.
Ik vind dat een Lada uberhaupt wel welkom isquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk! Alleen jammer dat mn Visa niet rijdt
pff dan kan ik mee doen gelukkigquote:Ik ben absoluut voor een classic PTA-meet, met alle voertuigen van 20 jaar of ouder toegestaan, van rotte Kevers tot concours Rolls Royces
juli aug zijn slechte maanden zoals ze zeggenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Trouwens:
Het is bijv. ook te combineren met:
24 Jul Zwarte Cross Weekend
Of noem maar op...
Idioterie als een Lada zou best mogen kunnen ja, tenslotte moet iemand de stoet sluiten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Dingest het volgende:
Ik heb uiteraard ook interesseMet welke auto weet ik nog niet. Op zich rijdt de 96 wel, met gebruiksaanwijzing, maar de 95 is leuker als ik die weer op de straat kan krijgen. Koppeling is bijna op (alleen een probleem bij het wegrijden; verder vrijloop), versnellingsbak zou vervanging/gereviseerd mogen worden (maar werkt wel) en hij verbruikt olie. Vooral dat laatste is niet handig, maar de kosten daarvoor zijn nog redelijk in de hand te houden. En hij ziet er matig uit, maar dat boeit niet
![]()
Misschien dat het deelnemersveld uitgebreid kan worden naar ook bijzondere/ongewonere auto's die jonger zijn - zoals een Lada?
En bijrijders zouden idd ook kunnen.
Vanwege die Rolls-Royce in concoursstaat, natuurlijkquote:
jah daaromquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Vanwege die Rolls-Royce in concoursstaat, natuurlijk![]()
Als één van m'n vrienden mee wil zou ik heel misschien ook beide auto's in kunnen zetten, bedenk ik mij net.
gaan we dan ook prijzen weg geven?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef VlaDje het volgende:
TVP, voor als ik mn Golf 1 cabbie weer op de straat heb (en ga krijgen).
Sowieso een Fok PTA roest-meet is wel leuk
Misschien is Danny wel te porren, ik zou zeggen, vraag het hem eens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:12 schreef T42 het volgende:
[..]
jah daarom
[..]
gaan we dan ook prijzen weg geven?![]()
komt u maar met dat biertjequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Degene met de meeste roest wint een biertje?
Doe het dan in stijl en maak er gewoon een glas-water-met-roestdeeltjes-dat-lijkt-op-bier vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Degene met de meeste roest wint een biertje?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:57 schreef VlaDje het volgende:
Ik hoorde dat er iemand met een Opel meedoet T42, dus je roestkever maakt geen kans meer
hé damnquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:57 schreef VlaDje het volgende:
Ik hoorde dat er iemand met een Opel meedoet T42, dus je roestkever maakt geen kans meer
Vette shit welquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
is het geen plaatje
Prima plan wat mij betreftquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Gooi dit als je meer duidelijkheid hebt ook ff bij FOT in de groep. Zeker als je een mooie fotoserie van je klassieker(s) wilt hebben. (Modellenmeets zijn daar erg in, dus wie weet welke creatieve combinatieiedeeën er nog kunnen komen.)
mijn kever heeft 2 uitstekende delenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, prima. Mits de nadruk op de auto ligt en niet over een wulpse chick die haar tieten showt op de kofferklep van mijn Kever. Ofzo.
Als jij meer gediend bent van het ontblote bovenlijf van T42 zullen we daar absoluut rekening mee houden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, prima. Mits de nadruk op de auto ligt en niet over een wulpse chick die haar tieten showt op de kofferklep van mijn Kever. Ofzo.
Nee, dat gaat mij ook wat ver. Ik doelde er meer op dat de nadruk wel op de auto moet liggen en niet het ge'aandachtshoer wat je met zulke Modellen meets vooral zietquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:48 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Als jij meer gediend bent van het ontblote bovenlijf van T42 zullen we daar absoluut rekening mee houden.
Ik PM Erodome wel even. Amsterdammertjes gingen er ook in.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:48 schreef T42 het volgende:
[..]
mijn kever heeft 2 uitstekende delendus ook een melding in KPD en SEX?
Ik zoek gewoon een mooie foto van mijn auto zodat ik hem eventueel aan de muur kan bevestigen thuis. Ik denk niet dat mijn vriendin het waardeert als daar een wulpse Fok!ster op ligt te kronkelenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat gaat mij ook wat ver. Ik doelde er meer op dat de nadruk wel op de auto moet liggen en niet het ge'aandachtshoer wat je met zulke Modellen meets vooral ziet.
Ik snap het.. maar aangezien we niet gaan flashen met volgespoilerde plastic bakkies met tribals in een hal binnen Ahoy, denk ik dat het best mee zal vallen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat gaat mij ook wat ver. Ik doelde er meer op dat de nadruk wel op de auto moet liggen en niet het ge'aandachtshoer wat je met zulke Modellen meets vooral ziet.
ow dan vind ze deze dingetjes denk ik te kleinquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik PM Erodome wel even. Amsterdammertjes gingen er ook in.
ik ben geen chick johquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:48 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Als jij meer gediend bent van het ontblote bovenlijf van T42 zullen we daar absoluut rekening mee houden.
Maar inderdaad, we hebben heel Fok!, met ieder zijn hobbies en gekheden, daar moet toch meer van te maken zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:55 schreef T42 het volgende:
[..]
ow dan vind ze deze dingetjes denk ik te kleinzijn de bumpermakeerders voor het parkeren (iets van jare 70)
[..]
ik ben geen chick johen wil je de bezoekkers weg jagen ofzo?
Je bent nogal in de minderheid.......ik zou het latenquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Als de datum op tijd wordt geprikt en ik dan kan kom ik wel met de 740, en dan ga ik de hele meeting vertellen over hoe geweldig Volvo is, net zoals de Volvo Fanboys hier.
Ben waarschijnlijk wel het jongste op de meeting (auto is ouder als mij, en de auto is exact 20 jaar. )
Fotootje voor de PTA'ers die hem nog nooit hebben gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ook sarcastisch bedoelt, ben maar niet bang.. Vind het zelf ook wel vervelend af en toe, dat gezeur over hoe onfeilbaar Volvo wel niet is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:37 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je bent nogal in de minderheid.......ik zou het laten
Nee, 2.3 benzine.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Volvo is inderdaad geweldig, is het een Turbodiesel want die rijden heerlijk.
Je zou eens moeten kijken naar een 960 op gas, een heerlijk reisauto.
QFTquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. De Duitsers overtref je toch niet.
Maakt toch allemaal geen donder uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:09 schreef Dingest het volgende:
Mwah, met beide auto's zou ik de Zweedse kant weer recht kunnen trekkenAl betwijfel ik het steeds meer of ik de 95 al kan inzetten. Ik weet nog niet of ik hem alleen rijdende wil hebben of dat hij echt volledig onder handen wordt genomen.
Ik ben trouwens uit '86, de 96 uit '76 en de 95 uit '74
Jup. Dat wordt wel morgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk de openingspost aan te pakken
Anthrax..... jij zorgt voor de fotodraad?
Cool. Gewoon komenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:25 schreef eer-ik het volgende:
Oh, tof.
Wellicht dat ik ook van de partij ben!
Rij in een 22 jaar oude 2cv
Wat is de "forum PR"??quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de forum PR ook even op dit topic gewezen.
Dat zou echt een geniale oplossing zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef 2cv het volgende:
Mag ik mijn Eend (1987) op een aanhanger (1968/2007) zetten en met mijn BX (1993) komen ?
Nou ja, alleen voor één toerrit er voor 450e ingieten (verhelpen olielekkage, nieuwe accu, APK en verzekering) vind ik een beetje veel van het goedequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Maakt toch allemaal geen donder uit, ik kan me niet voorstellen dat er auto's zijn van 20 jaar oud of meer die na zijn eerste jaar 10 keer per jaar onder handen moest worden genomen, het zijn bewezen stuk voor stuk betrouwbare voertuigen.
Ik weet niet of ik die allemaal ken inmiddels... Groene Kever, die rode Mercedes - en die andere twee? Die opgegraven Kever en een door midden gebroken Eend? Of ben ik met iemand anders in de war?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ben 24 (bijna 25) en mijn auto's zijn 35, 40, 49 en 49
eend was niet van mijquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die allemaal ken inmiddels... Groene Kever, die rode Mercedes - en die andere twee? Die opgegraven Kever en een door midden gebroken Eend? Of ben ik met iemand anders in de war?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef T42 het volgende:
[..]
eend was niet van mijwas van thuis
groenekever uit 74
mercedes uit 69
opgegraven kever uit 60
verlate ragtop kever uit 59/60
en heb net nog een stuk of 20 projecten gevonden in belgie (waar moet ik ze laten)
quantity above quality messire........wat moet ik dan zeggen?..... nee, jij moet lekker thuisblijven?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
@ ts, wat wou je nou precies in de tt hebben staan???
want zoals het er nu staat ga je straks alle auto op een cruiseschip laden
Als het uit de klauwen loopt.. ja, maar ik ben eerst met een animometing bezig.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef Archont het volgende:
wel nog even zeggen, dat je als je iets organiseert best ook contact opneemt met politie enzo, voor sommige zaken heb je een vergunning nodig dacht ik
ik dacht ook dat T42 wat ouder was.
moet nog gaan kijken foto's zijn bijna 3 jaar oudquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:40 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat staat er nog meer? Ik wil er misschien wel meteen een van je overnemen T42, ik woon toch vlakbij jou.![]()
Ik ben eigenlijk ook opzoek naar een leuke opknapper om samen met mijn vader op te gaan knappen.
PM eventueel maar.
mijn tuin is datquote:
weet ze pas sinds gister avond hahaquote:
jah sinds jare 70 zitten de olifante poten er op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
Maar het zijn vrij nieuwe kevers aan de achterkant te zien (moderne verlichting etc). Waar en wanneer werden die voor gebruikt?
Kijk eens op het dakquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
Maar het zijn vrij nieuwe kevers aan de achterkant te zien (moderne verlichting etc). Waar en wanneer werden die voor gebruikt?
Ik PM je even.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef T42 het volgende:
[..]
moet nog gaan kijken foto's zijn bijna 3 jaar oud
[..]
mijn tuin is datmaar zeg nie waar is mijn schatplaats
staan trouwens ook trucks van div legers
Ik heb het hele weekend onder een auto gelegen om te sleutelen.... en nu op het werk heb ik pas tijd voor internetquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:35 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik zit eigenlijk nog te wachten op Silentchaos en Boegschroef
Klopt, had ik al gezegd dat ik je best pienter vind voor een Belg?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:49 schreef boegschroef het volgende:
Misschien is het slim om wat dagen en bestemmingen voor te stellen. Vaak zal je zien dat er dan nog een aantal mensen afhaken vanwege een volle kalender of te lange afstand. Zelf stem ik voor ergens in Mei.
Maart wordt te kort dag en April zit aardig vol....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
Als het in de omgeving Amersfoort is, heb ik nog wel een complete routebeschrijving voor een middagvullende toertocht liggen.Parkeer je 'm lekker op de ontmoetingsplek, en dan rij je toch met mij mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
Precies. Meerijden kan altijd met iedereenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Parkeer je 'm lekker op de ontmoetingsplek, en dan rij je toch met mij mee?
Mijn Mb is ook niet smetteloos hoor, vooral de motorkap is slecht, is verkeerd gespoten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:36 schreef gjv het volgende:
Mogelijk intresse: Mercedes 450 Se 1976,
Btw: maakt het uit in wat voor staat de auto is, de merc is namelijk momenteel een blok roest en loopt niet helemaal jofel, moet nog super veel aan gebeuren.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:16 schreef wouter37 het volgende:
Een RAW Striker uit 1989 bouwjaar 2008 ook goedgekeurd ?
Het is dat ik de 23 moet werken anders had ik me wel beschikbaar gesteld als navigator/fotograaf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Dingest het volgende:
23 mei is op zich de verjaardag van mijn broertje, maar de exacte dagen dat men verjaardagen viert ligt bij ons thuis niet altijd vast. Ik zou dan moeten informeren of dat een probleem is
W116 ja,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef Elvander het volgende:
[..]
Mijn Mb is ook niet smetteloos hoor, vooral de motorkap is slecht, is verkeerd gespoten.
Komt nog wel een keer. Heb je een w116? Ben benieuwd
Het kan geen kwaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:02 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat een flinke gereedschapskist ook wenselijk zou kunnen zijn tijdens de cruise?
Maar geen distributieriem?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ligt standaard in de achterbak van de Lada. 3 gereedschapskisten. En een kistje met vloeistoffen, ijzerdraad, touw, tape, dat soort spul.
Sorryquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onder de gordel....
Wel een sleepkabel, dus je kunt gewoon achter me aan rijden
Met een beetje geluk staat er zelfs meer dan alleen een chassis op die aanhangerquote:Op zondag 1 maart 2009 02:17 schreef Dingest het volgende:
Ja, maar zoals iedereen weet is een BX onverwoestbaar, dus dat maakt niet uit![]()
Gaat trouwens je Eend dan serieus mee op een aanhanger, of was dat maar gekkigheid?
Correct.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:19 schreef 68Chevelle het volgende:
Volgens mij zat er een vleugje sarcasme in het bericht 2cv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is permanent uitgeschakeld.
In welk bericht precies ?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:19 schreef 68Chevelle het volgende:
Volgens mij zat er een vleugje sarcasme in het bericht 2cv
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:42 schreef 68Chevelle het volgende:
Zit er trouwens iemand in de buurt die een route zou kunnen.... willen uitstippelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
Als het in de omgeving Amersfoort is, heb ik nog wel een complete routebeschrijving voor een middagvullende toertocht liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:39 schreef Dangel het volgende:
Als een Lada 111 mag, mag een SLK toch zeker ook wel?
Ow, maar het gaat niet over jouw berichtenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef 2cv het volgende:
Alleen van die 99,99% plastic in/op/aan een BX. Rest is aardig serieus.
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:00 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb nu even moeite om sarcasme van realiteit te onderscheiden.
Een nieuwe Mercedes bedoel je?
Zo 1 die dagelijks gebruikt wordt, keurig dealer onderhouden, mogelijk lease en bereden door een persoon die nog geen bougiesleutel van een pijpsleutel 17 kan onderscheiden?, iemand die niet weet hoe benzine smaakt?
Dat is inderdaad niet echt de doelgroep die ik voor ogen had, dan zou ik tegelijkertijd de weg vrijmaken voor automaxxers, polen die busjes besturen, en ADO supporters die met een reisbus komen..
Ja doei. Als ,mijn route gebruikt zou worden, wil ik er ook zelf plezier van hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:09 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet precies wie nu de boel aan het organiseren isAls iemand zich hiertoe geroepen voelt mag die zich wel melden en dan kan je die route aan hem voorleggen
![]()
En anders PM je mij maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja doei. Als ,mijn route gebruikt zou worden, wil ik er ook zelf plezier van hebben.
Je stelt zelf een route tot de beschikking in een topic voor een meet met oldtimers/semi-oldtimers of (bij hoge uitzondering) een andere bijzonder auto, en dan ga je moeilijk doen over dat je auto niet geschikt is voor de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet je of een heel bijzondere auto hebben dat je alsnog met je eigen auto mee kan, of je kan met een deelnemende auto meerijden, of je vraagt gewoon naar de bekende weg
Ik had ook niet de indruk dat het doel was een enorme groep te vormen. Als het te groot is krijg je denk ik meer lasten dan lusten, denk ik. Sowieso moet de OP nog bijgewerkt worden, want er zijn volgens mij nog wat aanmeldingen bijgekomen![]()
Niks moeilijks aan hoor. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik de route wel kan regelen, mits de criteria een beetje opgerekt worden. Vindt de rest dat geen goede idee? Ook prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:44 schreef Dingest het volgende:
Je stelt zelf een route tot de beschikking in een topic voor een meet met oldtimers/semi-oldtimers of (bij hoge uitzondering) een andere bijzonder auto, en dan ga je moeilijk doen over dat je auto niet geschikt is voor de meet![]()
Het is onder voorbehoud hequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:42 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg, ik verwachtte wel mooie plaatjes van mijn Kever.
GMTAquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Dan moet ik je maar een andere keer inhuren voor mooie Kevershots.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
We zetten die kever een keer rond een fatsoenlijke zonsondergang neer op de landtong bij Rozenburg en schieten maar
Klopt. Ik woon er al een tijdje niet meer maar ben er nog regelmatig omdat mijn ouders er nog wel wonen. Schiedam tuf ik wel regelmatig langs met de Keverquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef 68Chevelle het volgende:
Rozenburg?.... das nog geen 15 km vanwaar ik woon
Doen we ergens na eind mei een keer dan als ik niet bij de meet kan zijn en jij een keer bij je ouders bent. Ik wil ook eerst ff een nieuw lensje hebben voor deze actiequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..] maar ben er nog regelmatig omdat mijn ouders er nog wel wonen.
Zal ik mijn Lada dan maar inzetten, die is tenminste echt oudquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ja fuck, 23 mei! Dan is de oldtimer elfstedentocht jongens, dat zijn geen grappen.. Kan ik dus niet mee...
dan vind ik het nog erger dat ik niet kanquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik mijn Lada dan maar inzetten, die is tenminste echt oudZojuist weer zonder problemen door de keuring gekomen, dus op zich..
Nou, dan niet, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan vind ik het nog erger dat ik niet kan
Kan je me daar een linkje of zo voor geven? Als dit gebeuren onverhoopt niet doorgaat wil ik daar ook wel een kijkje komen nemenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ja fuck, 23 mei! Dan is de oldtimer elfstedentocht jongens, dat zijn geen grappen.. Kan ik dus niet mee...
Mja, die site waar ik bij uitkwam - de eerste hit dus - rept niets over 2009 voor zover ik kan zien. Dus misschien dat Alexxxxx een ander, bruikbaarder linkje hadquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:29 schreef Jimmie het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=oldtimer+elfstedentocht hier
Zal ik zeker doen dan, maar ik hoop natuurlijk eerst op onze eigen Classic Cruisequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man, hierStaan meteen een paar foto's van de laatste paar jaar. Ik kom er al 25 jaar elk jaar (en ja, 25 jaar geleden scheet ik nog in luiers... maar ik genoot toen al)
![]()
Dingest, stuur ff een PM als je gaat. In Franeker is het het meest genieten
T42 - 1974 Restanten van een ooit zo glorieuze Volkswagen Keverquote:Op donderdag 12 maart 2009 02:01 schreef Dingest het volgende:
Even een samenvatting (die tzt ook in de OP mag):
Datum:
zaterdag 23 mei 2009
Nog nader te bepalen, vermoedelijk "Ergens in driehoek Veenendaal, Tiel en Zeist."
Geinteresseerden tot nu toe:
68Chevelle - 1968 Chevrolet Chevelle 300 Deluxe Sedan - Als die na zijn uitstapje nog rijvaardig is.
Anthraxx - 1985 Volkswagen Kever
ArcticBlizzard - 1968 Ford Mustang Fastback
VlaDje - 19xx Volkswagen Golf MK1 Cabriolet
Dingest - 1976 Saab 96L V4
BroesWillems - 1973 Opel Ascona A
T42 - 1974 Restanten van een ooit zo glorieuze Volkswagen Kever
Dimitri_ - 1988 Volvo 740
eer-ik - 1985 Citroën 2CV
2CV - Delen van een 1987 Citroën 2CV op een 1968/2007 (?) aanhanger achter een 1993 Citroën BX...
Elvander - 1982 Mercedes-Benz 300d
wouter37 - 1989/2007 RAW Striker
gjv - 1976 Mercedes-Benz 450 se
retuow82 - 1977 Alfa Romeo Spider 2.0
r8ality - 1974 Volvo 144
De_Hertog - ? Lada
En natuurlijk:
Alexxxxx - 2001 Lada 111 - Als-ie tegen die tijd weer in elkaar zit![]()
Fotograaf:
pdehoog
Het zou dan wellicht handig zijn voor het overzicht als de geïnteresseerden ook kunnen aangeven of ze wel of niet op de voorgestelde datum zouden kunnenEn als ik iemand vergeten ben hoor ik het wel.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:51 schreef T42 het volgende:
[..]
T42 - 1974 Restanten van een ooit zo glorieuze Volkswagen Kever
![]()
zal denk ik me mercedes worden uit 69 omdat ik gister heb getekent voor een huis en dus effe geen centjes heb om me kever optelappen/opvoerenIk heb dat niet geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die omschrijving heb ik keurig uit de OP overgenomen.
Is dit btw een bevestiging of niet?![]()
Excuseer, ik heb over je heen gelezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:01 schreef boegschroef het volgende:
Ik sta niet in het lijstje
Maar ik kan in iedergeval wel....
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:42 schreef 68Chevelle het volgende:
Dank je voor je lijstje T42!
Ik heb verder geen ervaring met auto-meets, maar: een goede trefplek vinden. Verzamelen op een parkeerplaats langs de snelweg is misschien niet zo handig als we met deze stoet moeten gaan invoegen, en eventueel vooraf even vermelden dat we met een clubje komen (afhankelijk van de stop-plekken). Hier zou ook nog eten/versnapering onder kunnen vallen. Dat hangt ook van de tijden en de totale duur af, maar ik weet dat ik toch in ieder geval 3 uur in totaal kwijt ben aan reistijd. En wellicht is het leuk iets op de ramen te plakken ter herkenning, en om aan te geven dat we bij elkaar horen?quote:Ik hoop binnenkort met Anthraxx te kunnen kijken hoe we dit het beste kunnen organiseren, en alle geinteresseerden uit de omg. Zuid Holland/Zeeland en Noord-Brabant op te kunnen pakken in het geval van directe pech.
Ik heb een telefoonnummer beschikbaar voor vragen en adviezen:
Tot nu toe met 16 aanmeldingen vind ik het niet echt nodig om instanties in te schakelen, bij 20+ wordt het een ander verhaal.
Things to do:
Route (gaarne met de mogelijkheid voor tussenstoppen) 2/3 uur max, K_man!!! HELP!!!moet je ook een hoop in kunnen coveren.
Voor 1 April definitieve agenda klaar (hoe simpel deze ook wezen mag).
Nog dingen vergeten?, toe te voegen?
effe strax die datum nakijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb dat niet geschrevenDie omschrijving heb ik keurig uit de OP overgenomen.
Is dit btw een bevestiging of niet?
Sorry en bedankt Dingest, ik zal erover nadenken, mocht jij het leuk vinden oom 1 van de openstaande taken op te pakken, best.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb verder geen ervaring met auto-meets, maar: een goede trefplek vinden. Verzamelen op een parkeerplaats langs de snelweg is misschien niet zo handig als we met deze stoet moeten gaan invoegen, en eventueel vooraf even vermelden dat we met een clubje komen (afhankelijk van de stop-plekken). Hier zou ook nog eten/versnapering onder kunnen vallen. Dat hangt ook van de tijden en de totale duur af, maar ik weet dat ik toch in ieder geval 3 uur in totaal kwijt ben aan reistijd. En wellicht is het leuk iets op de ramen te plakken ter herkenning, en om aan te geven dat we bij elkaar horen?
Uhm, zodra je die pagina opent? Welkom, de 24ste Elf Steden Oldtimer Rally vindt plaats op zaterdag 23 mei 2009.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mja, die site waar ik bij uitkwam - de eerste hit dus - rept niets over 2009 voor zover ik kan zien. Dus misschien dat Alexxxxx een ander, bruikbaarder linkje had
Ik heb totaal over die eerste zin heen gelezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Uhm, zodra je die pagina opent? Welkom, de 24ste Elf Steden Oldtimer Rally vindt plaats op zaterdag 23 mei 2009.
Je weet hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:42 schreef 68Chevelle het volgende:
Route (gaarne met de mogelijkheid voor tussenstoppen) 2/3 uur max, K_man!!! HELP!!!moet je ook een hoop in kunnen coveren.
quote:
Oh.... kan prima hoor, ik wachtte eigenlijk op het alternatief van k_man, maar ik heb eigenlijk gheen zin me te haasten, doel is gewoon om een leuke dag te hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef Dingest het volgende:
Die 1-april deadline gaan we niet meer halen gek genoeg
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef 68Chevelle het volgende:
ik wachtte eigenlijk op het alternatief van k_man,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |