Nee, 2.3 benzine.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Volvo is inderdaad geweldig, is het een Turbodiesel want die rijden heerlijk.
Je zou eens moeten kijken naar een 960 op gas, een heerlijk reisauto.
QFTquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. De Duitsers overtref je toch niet.
Maakt toch allemaal geen donder uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:09 schreef Dingest het volgende:
Mwah, met beide auto's zou ik de Zweedse kant weer recht kunnen trekkenAl betwijfel ik het steeds meer of ik de 95 al kan inzetten. Ik weet nog niet of ik hem alleen rijdende wil hebben of dat hij echt volledig onder handen wordt genomen.
Ik ben trouwens uit '86, de 96 uit '76 en de 95 uit '74
Jup. Dat wordt wel morgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk de openingspost aan te pakken
Anthrax..... jij zorgt voor de fotodraad?
Cool. Gewoon komenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:25 schreef eer-ik het volgende:
Oh, tof.
Wellicht dat ik ook van de partij ben!
Rij in een 22 jaar oude 2cv
Wat is de "forum PR"??quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de forum PR ook even op dit topic gewezen.
Dat zou echt een geniale oplossing zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:50 schreef 2cv het volgende:
Mag ik mijn Eend (1987) op een aanhanger (1968/2007) zetten en met mijn BX (1993) komen ?
Nou ja, alleen voor één toerrit er voor 450e ingieten (verhelpen olielekkage, nieuwe accu, APK en verzekering) vind ik een beetje veel van het goedequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Maakt toch allemaal geen donder uit, ik kan me niet voorstellen dat er auto's zijn van 20 jaar oud of meer die na zijn eerste jaar 10 keer per jaar onder handen moest worden genomen, het zijn bewezen stuk voor stuk betrouwbare voertuigen.
Ik weet niet of ik die allemaal ken inmiddels... Groene Kever, die rode Mercedes - en die andere twee? Die opgegraven Kever en een door midden gebroken Eend? Of ben ik met iemand anders in de war?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ben 24 (bijna 25) en mijn auto's zijn 35, 40, 49 en 49
eend was niet van mijquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die allemaal ken inmiddels... Groene Kever, die rode Mercedes - en die andere twee? Die opgegraven Kever en een door midden gebroken Eend? Of ben ik met iemand anders in de war?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef T42 het volgende:
[..]
eend was niet van mijwas van thuis
groenekever uit 74
mercedes uit 69
opgegraven kever uit 60
verlate ragtop kever uit 59/60
en heb net nog een stuk of 20 projecten gevonden in belgie (waar moet ik ze laten)
quantity above quality messire........wat moet ik dan zeggen?..... nee, jij moet lekker thuisblijven?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
@ ts, wat wou je nou precies in de tt hebben staan???
want zoals het er nu staat ga je straks alle auto op een cruiseschip laden
Als het uit de klauwen loopt.. ja, maar ik ben eerst met een animometing bezig.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef Archont het volgende:
wel nog even zeggen, dat je als je iets organiseert best ook contact opneemt met politie enzo, voor sommige zaken heb je een vergunning nodig dacht ik
ik dacht ook dat T42 wat ouder was.
moet nog gaan kijken foto's zijn bijna 3 jaar oudquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:40 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat staat er nog meer? Ik wil er misschien wel meteen een van je overnemen T42, ik woon toch vlakbij jou.![]()
Ik ben eigenlijk ook opzoek naar een leuke opknapper om samen met mijn vader op te gaan knappen.
PM eventueel maar.
mijn tuin is datquote:
weet ze pas sinds gister avond hahaquote:
jah sinds jare 70 zitten de olifante poten er op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
Maar het zijn vrij nieuwe kevers aan de achterkant te zien (moderne verlichting etc). Waar en wanneer werden die voor gebruikt?
Kijk eens op het dakquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
Maar het zijn vrij nieuwe kevers aan de achterkant te zien (moderne verlichting etc). Waar en wanneer werden die voor gebruikt?
Ik PM je even.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef T42 het volgende:
[..]
moet nog gaan kijken foto's zijn bijna 3 jaar oud
[..]
mijn tuin is datmaar zeg nie waar is mijn schatplaats
staan trouwens ook trucks van div legers
Ik heb het hele weekend onder een auto gelegen om te sleutelen.... en nu op het werk heb ik pas tijd voor internetquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:35 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik zit eigenlijk nog te wachten op Silentchaos en Boegschroef
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |