Sorryquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onder de gordel....
Wel een sleepkabel, dus je kunt gewoon achter me aan rijden
Met een beetje geluk staat er zelfs meer dan alleen een chassis op die aanhangerquote:Op zondag 1 maart 2009 02:17 schreef Dingest het volgende:
Ja, maar zoals iedereen weet is een BX onverwoestbaar, dus dat maakt niet uit![]()
Gaat trouwens je Eend dan serieus mee op een aanhanger, of was dat maar gekkigheid?
Correct.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:19 schreef 68Chevelle het volgende:
Volgens mij zat er een vleugje sarcasme in het bericht 2cv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is permanent uitgeschakeld.
In welk bericht precies ?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:19 schreef 68Chevelle het volgende:
Volgens mij zat er een vleugje sarcasme in het bericht 2cv
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:42 schreef 68Chevelle het volgende:
Zit er trouwens iemand in de buurt die een route zou kunnen.... willen uitstippelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
Als het in de omgeving Amersfoort is, heb ik nog wel een complete routebeschrijving voor een middagvullende toertocht liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:39 schreef Dangel het volgende:
Als een Lada 111 mag, mag een SLK toch zeker ook wel?
Ow, maar het gaat niet over jouw berichtenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef 2cv het volgende:
Alleen van die 99,99% plastic in/op/aan een BX. Rest is aardig serieus.
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:00 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik heb nu even moeite om sarcasme van realiteit te onderscheiden.
Een nieuwe Mercedes bedoel je?
Zo 1 die dagelijks gebruikt wordt, keurig dealer onderhouden, mogelijk lease en bereden door een persoon die nog geen bougiesleutel van een pijpsleutel 17 kan onderscheiden?, iemand die niet weet hoe benzine smaakt?
Dat is inderdaad niet echt de doelgroep die ik voor ogen had, dan zou ik tegelijkertijd de weg vrijmaken voor automaxxers, polen die busjes besturen, en ADO supporters die met een reisbus komen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |