Klopt, had ik al gezegd dat ik je best pienter vind voor een Belg?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:49 schreef boegschroef het volgende:
Misschien is het slim om wat dagen en bestemmingen voor te stellen. Vaak zal je zien dat er dan nog een aantal mensen afhaken vanwege een volle kalender of te lange afstand. Zelf stem ik voor ergens in Mei.
Maart wordt te kort dag en April zit aardig vol....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:57 schreef k_man het volgende:
Als het in de omgeving Amersfoort is, heb ik nog wel een complete routebeschrijving voor een middagvullende toertocht liggen.Parkeer je 'm lekker op de ontmoetingsplek, en dan rij je toch met mij mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
Precies. Meerijden kan altijd met iedereenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:04 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Parkeer je 'm lekker op de ontmoetingsplek, en dan rij je toch met mij mee?
Mijn Mb is ook niet smetteloos hoor, vooral de motorkap is slecht, is verkeerd gespoten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:36 schreef gjv het volgende:
Mogelijk intresse: Mercedes 450 Se 1976,
Btw: maakt het uit in wat voor staat de auto is, de merc is namelijk momenteel een blok roest en loopt niet helemaal jofel, moet nog super veel aan gebeuren.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:16 schreef wouter37 het volgende:
Een RAW Striker uit 1989 bouwjaar 2008 ook goedgekeurd ?
Het is dat ik de 23 moet werken anders had ik me wel beschikbaar gesteld als navigator/fotograaf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:41 schreef Dingest het volgende:
23 mei is op zich de verjaardag van mijn broertje, maar de exacte dagen dat men verjaardagen viert ligt bij ons thuis niet altijd vast. Ik zou dan moeten informeren of dat een probleem is
W116 ja,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:26 schreef Elvander het volgende:
[..]
Mijn Mb is ook niet smetteloos hoor, vooral de motorkap is slecht, is verkeerd gespoten.
Komt nog wel een keer. Heb je een w116? Ben benieuwd
Het kan geen kwaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:02 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat een flinke gereedschapskist ook wenselijk zou kunnen zijn tijdens de cruise?
Maar geen distributieriem?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ligt standaard in de achterbak van de Lada. 3 gereedschapskisten. En een kistje met vloeistoffen, ijzerdraad, touw, tape, dat soort spul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |