effe strax die datum nakijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb dat niet geschrevenDie omschrijving heb ik keurig uit de OP overgenomen.
Is dit btw een bevestiging of niet?
Sorry en bedankt Dingest, ik zal erover nadenken, mocht jij het leuk vinden oom 1 van de openstaande taken op te pakken, best.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb verder geen ervaring met auto-meets, maar: een goede trefplek vinden. Verzamelen op een parkeerplaats langs de snelweg is misschien niet zo handig als we met deze stoet moeten gaan invoegen, en eventueel vooraf even vermelden dat we met een clubje komen (afhankelijk van de stop-plekken). Hier zou ook nog eten/versnapering onder kunnen vallen. Dat hangt ook van de tijden en de totale duur af, maar ik weet dat ik toch in ieder geval 3 uur in totaal kwijt ben aan reistijd. En wellicht is het leuk iets op de ramen te plakken ter herkenning, en om aan te geven dat we bij elkaar horen?
Uhm, zodra je die pagina opent? Welkom, de 24ste Elf Steden Oldtimer Rally vindt plaats op zaterdag 23 mei 2009.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mja, die site waar ik bij uitkwam - de eerste hit dus - rept niets over 2009 voor zover ik kan zien. Dus misschien dat Alexxxxx een ander, bruikbaarder linkje had
Ik heb totaal over die eerste zin heen gelezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Uhm, zodra je die pagina opent? Welkom, de 24ste Elf Steden Oldtimer Rally vindt plaats op zaterdag 23 mei 2009.
Je weet hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:42 schreef 68Chevelle het volgende:
Route (gaarne met de mogelijkheid voor tussenstoppen) 2/3 uur max, K_man!!! HELP!!!moet je ook een hoop in kunnen coveren.
quote:
Oh.... kan prima hoor, ik wachtte eigenlijk op het alternatief van k_man, maar ik heb eigenlijk gheen zin me te haasten, doel is gewoon om een leuke dag te hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef Dingest het volgende:
Die 1-april deadline gaan we niet meer halen gek genoeg
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef 68Chevelle het volgende:
ik wachtte eigenlijk op het alternatief van k_man,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |