quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:05 schreef _Led_ het volgende:
FAKE !!!!
Je had 'm al lang verkocht heb je zelf gezegd !!!!!
Zie Andere auto gekocht, welke achterspoiler??
Topicreport, poging tot fraude.
Hij moet toch om de 2 jaar gekeurd worden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef Keiichi het volgende:
Vervaldatum APK Info 06-03-2010
Heb je ter bevestiging ook je keuringsrapport? Of misschien heeft iemand 'm ondertussen al apk laten keuren.
Nee hoor. Gewoon om het jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Hij moet toch om de 2 jaar gekeurd worden?
Auto's ouder als 25jr hoeven niet elk jaar gekeurd te worden. Er is zelfs een grens waarna helemaal niet meer gekeurd hoeft te worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon om het jaar.
Als APK afloopt en hij liet hem vorige week keuren verschuift de vervaldatum gewoon een jaar.
jezus wat kut zeg. Waar woon je in de buurt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef 68Chevelle het volgende:
geen grap... en ik zal die auto vinden... alles op alles
moest ik ook aan denken...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Overhaulin'
Rampkraakquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef BroesWillems het volgende:
Tering, dat is minder....
....ik denk niet dat je hem weer vind, helaas.
voor een paar jaar geleden is van mijn kameraad zijn Golf II GTI (niet "getuned" voor de bashers). We dachten allemaal, dat ding komt wel weer boven water, zo'n oude auto zal wel voor een rampkraak gebruikt worden.
Helaas, nooit weer gezien... enkeltje Polen denk ik....
kut...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |