Mocht het je daarom gaan..... ik kom nou ook nog niet bepaald met wandelstokken uit een auto zetten, en het hoeft niet per se een toertocht te zijn. dat moeten we pas uitzoeken nadat er genoeg animo isquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn Benzje is bijna 31 maar ik vind mezelf te jong voor een toertocht.
Ik ben 20 jaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn Benzje is bijna 31 maar ik vind mezelf te jong voor een toertocht.
Ik vind dat een Lada uberhaupt wel welkom isquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk! Alleen jammer dat mn Visa niet rijdt
pff dan kan ik mee doen gelukkigquote:Ik ben absoluut voor een classic PTA-meet, met alle voertuigen van 20 jaar of ouder toegestaan, van rotte Kevers tot concours Rolls Royces
juli aug zijn slechte maanden zoals ze zeggenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Trouwens:
Het is bijv. ook te combineren met:
24 Jul Zwarte Cross Weekend
Of noem maar op...
Idioterie als een Lada zou best mogen kunnen ja, tenslotte moet iemand de stoet sluiten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Dingest het volgende:
Ik heb uiteraard ook interesseMet welke auto weet ik nog niet. Op zich rijdt de 96 wel, met gebruiksaanwijzing, maar de 95 is leuker als ik die weer op de straat kan krijgen. Koppeling is bijna op (alleen een probleem bij het wegrijden; verder vrijloop), versnellingsbak zou vervanging/gereviseerd mogen worden (maar werkt wel) en hij verbruikt olie. Vooral dat laatste is niet handig, maar de kosten daarvoor zijn nog redelijk in de hand te houden. En hij ziet er matig uit, maar dat boeit niet
![]()
Misschien dat het deelnemersveld uitgebreid kan worden naar ook bijzondere/ongewonere auto's die jonger zijn - zoals een Lada?
En bijrijders zouden idd ook kunnen.
Vanwege die Rolls-Royce in concoursstaat, natuurlijkquote:
jah daaromquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Vanwege die Rolls-Royce in concoursstaat, natuurlijk![]()
Als één van m'n vrienden mee wil zou ik heel misschien ook beide auto's in kunnen zetten, bedenk ik mij net.
gaan we dan ook prijzen weg geven?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef VlaDje het volgende:
TVP, voor als ik mn Golf 1 cabbie weer op de straat heb (en ga krijgen).
Sowieso een Fok PTA roest-meet is wel leuk
Misschien is Danny wel te porren, ik zou zeggen, vraag het hem eens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:12 schreef T42 het volgende:
[..]
jah daarom
[..]
gaan we dan ook prijzen weg geven?![]()
komt u maar met dat biertjequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Degene met de meeste roest wint een biertje?
Doe het dan in stijl en maak er gewoon een glas-water-met-roestdeeltjes-dat-lijkt-op-bier vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
Degene met de meeste roest wint een biertje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |