Waarom lees je dat subforumquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen moeten niet aan een pc komenHelp Computer start niet meer!
Omdat dat soort TT's altijd veel goeds belovenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom lees je dat subforum
EN WIL DE WEBMASTER DIE TYFUS RECLAME DIE BEWEEGT EN GELUID MAAKT WEGHALEN !?!?!
'CONGRATULATIONS WON a FREE PRIZE!!! click 2 claim'
Is er al meer nieuws trouwens?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Tevens bedtijd voor zwangere vrouwen met trappelende baby's in de buik
Nope, nog niet. Zondag kan trouwens, schikt rond 11:00 voor jullie?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er al meer nieuws trouwens?
Okee, zal het aan de baas voorleggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie? Alleen ik, zondagsrust, jeweets
Ietsjes later zou ik trouwens wel op prijs stellen
wiens beeld is het nou?quote:
Wat heb ik misdaan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:58 schreef Etcetera het volgende:
MMMijn beeld van jouw, wat doe je
zo geschokt was ik dus he, voor alle duidelijkheid![]()
Ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Strak huisje wordt dat, daar hou ik wel van...
Zo ver ben ik nog niet. Ik ben nog maar bij Anesthesie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje voor wyccie: waarom blijven hechtingen bij mij langer zitten dan tien dagenze zouden na tien dagen oplossen maar heb er nog steeds 1 inzitten (van toen ik m'n verstandskiezen moest laten trekken). Of is dat een richtlijn
Je voelde je niet lekker, dus dat kan gebeuren. En jouw enthousiasme is leuk, MM zei toch ook al dat je altijd wel iets positiefs wist te vinden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:26 schreef MaJo het volgende:Was gister wat chagrijnig en reageerde daarom nog wat fel op jullie reacties. Ik word er alleen soms moe van dat ik afgebrand word om mijn enthousiasme. Zo ben ik gewoon, en op de een of andere manier hebben mensen daar vaak kritiek op. Dat trok ik gister gewoon even niet.
Ik vind Obama een held en dat vandaag bekend is geworden dat hij alle processen tegen mensen in Guantanomo Bay heeft stopgezet beloofd veel goeds voor de komende tijd
Nee, dat meen je niet. Toen je eergisteren die foto's van de eerste laklaag liet zien, had ik het scenario van jezelf in een hoekje drijven al in mijn hoofd. Wilde je er nog voor waarschuwen, had ik het maar gedaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren een klassieke fout gemaakt. Mijn portemonnee(sp) op de vensterbank gelegd en daarna de vloer gelakt. Zie ik op het einde dat ding liggen.
Net de 3e en laatste laag aangebracht, kijk ik rond...heb ik mijn telefoon daar neergelegd![]()
Nee, dat zou dan glinsterende hartjes en vlindertjes moeten zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Je post breezer smiley's denk ik
Hehe nou ik was wel zo slim om mezelf naar de voordeur te drijven...maarjaquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat meen je niet. Toen je eergisteren die foto's van de eerste laklaag liet zien, had ik het scenario van jezelf in een hoekje drijven al in mijn hoofd. Wilde je er nog voor waarschuwen, had ik het maar gedaan.
quote:
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je post breezer smiley's denk ik
Doe 's snel naar 'hechtingen' gaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet. Ik ben nog maar bij Anesthesie.![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat zou dan glinsterende hartjes en vlindertjes moeten zijn.
Dit is gewoon gay.
Dít is gayquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat zou dan glinsterende hartjes en vlindertjes moeten zijn.
Dit is gewoon gay.
Doe zelf.quote:
Effectief hetzelfde dus dat verdient een pluimquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe zelf.![]()
Oh, ik moet nog eens de tandarts bellen voor een controle. Geen zin om te bellen.![]()
Het is me niet gelukt om vanochtend om 9 uur in de bieb te zijn, ik was pas om half 1 op de uni.Daarom maar tot tien uur doorgegaan.
Ik heb jouw boeken nietquote:
Zo, die krijg je niet vaakquote:
Met wat allemaal?quote:Ik twijfel of ik nu zal gaan douchen en haren wassen zodat ik morgenochtend ietsjes langer in mijn bed kan blijven, en dat vergroot de kans om dan wel om 9 uur aanwezig te zijn.
Ja, ik ga het doen. Ik ga me Lushen.
Ik heb het boek ook niet.quote:
Shampoo bar, heel vies. En Snow Fairy douchegel, mierzoet en chemisch. Die heb ik ook even in mijn haar gesmeerd om die stank te verdrijven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Met wat allemaal?
Ik ga lezen en slapen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe zit het met jullie hoogtevrees ?
http://www.dumpert.nl/med(...)urlijk_wandelen.html
Als ik veilig vast gesnoerd was zou ik het wel doen, die balken zijn me soms toch iets te dunquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe zit het met jullie hoogtevrees ?
http://www.dumpert.nl/med(...)urlijk_wandelen.html
Volgens mij zat hij niet vast, daarvoor liep hij te snel en te soepel. Zelfs al zat hij aan iemand vast....die neem je gewoon mee de diepte in als je valt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Als ik veilig vast gesnoerd was zou ik het wel doen, die balken zijn me soms toch iets te dun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |