quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef Deliah het volgende:
Nooit uit gaan is normaal. Mensen die uitgaan.
Kijk, jij slaat de spijker op z'n kopquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef l3laster het volgende:
boeie aan saaie mensen hebben we in de kroeg toch niks
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Acyrus het volgende:
Mensen die uitgaan![]()
Je kan je geld ook verbranden :p
De discos hier in de buurt zijn niks aan. En 90% van de vrouwelijke bezoekers zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef Koepert het volgende:
Eéns, ergens in de toekomst, komt puberteit wel bovendrijven, dan verandert dat wel.
Waarom vind je er niks aan dan?
omgquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
De discos hier in de buurt zijn niks aan. En 90% van de vrouwelijke bezoekers zijn(TS woont in Zwolle
). Ik ben wel een keer in de Hollywood in Rotterdam geweest en dat was een stuk interessanter maar helaas is Rotterdam te ver weg om elke vrijdag naar toe te gaan
wie wil er nou elke vrijdag naar de hollywoodquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
De discos hier in de buurt zijn niks aan. En 90% van de vrouwelijke bezoekers zijn(TS woont in Zwolle
). Ik ben wel een keer in de Hollywood in Rotterdam geweest en dat was een stuk interessanter maar helaas is Rotterdam te ver weg om elke vrijdag naar toe te gaan
Flikker op man, ik ga ook met regelmaat uit in Zwolle. Vooral vrijdagmiddag zitten de kroegen daar vol met lekkere wijven. Oke, in zwolle zelf is geen echte discotheek maar in de buurt zitten er genoeg. Volgens mij gaan er zelfs bussen vanuit zwolle naar verschillende discotheken. En anders heb je de taxi nog. En je kan altijd nog beter in een kroeg zuipen en wijven checken dan thuis WoW spelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Dit. En is het niet leuker om met je vrienden wat te gaan doen dan op zo'n avond? Je hoeft toch niet persé te gaan stappen. Om nou ieder weekend helemaal alleen door te brengen is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef l3laster het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Acyrus het volgende:
Mensen die uitgaan![]()
Je kan je geld ook verbranden :p
Takens en Dijk zeker. En als je 16 bent kom je alleen de kroeg binnen op vrijdag middagquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Flikker op man, ik ga ook met regelmaat uit in Zwolle. Vooral vrijdagmiddag zitten de kroegen daar vol met lekkere wijven. Oke, in zwolle zelf is geen echte discotheek maar in de buurt zitten er genoeg. Volgens mij gaan er zelfs bussen vanuit zwolle naar verschillende discotheken. En anders heb je de taxi nog. En je kan altijd nog beter in een kroeg zuipen en wijven checken dan thuis WoW spelen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef snorfiets het volgende:
ik ga altijd met mn weekend-ov in de trein zitten en dan verstop ik me voor de conducteur zodat ik zit opgesloten totdat de trein zondag of maandag weer gaat rijden, dan kom ik weer tevoorschijn alsof er niks gebeurd is hahahah
Je hept gewoon geen leve! Mang op jou leeftijd hor je te hosselen wie ein noob mang!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef Kurolon het volgende:
Vaak word mij gevraagd ,,Wat doe jij op vrijdag/zaterdag?" dan antwoord ik altijd met ,,Dan zit ik alleen thuis''
Veel mensen noemen mij dan levenloos maar ik vind dit vrij normaal vooral op 16 jarige leeftijd waar de enige uitgaansgelegenheden Disco's of iets dergelijks zijn wat niks aan is naar mijn mening
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Sheriam het volgende:
Als je niet uit gaat is dat toch gewoon jouw eigen keuze? En je zit je vrienden toch niet te preken dat zij ook thuis moeten blijven? Mensen die anderen veroordelen voor allerlei dingen waar ze helemaal geen last van hebben en wat ze dus niks aangaat zijn gewoon bemoeials, niks van aantrekken.
Nee ik ben een Autist zonder vriendenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef boyv het volgende:
dan neem je wel aan dat ie vrienden heeft..
Time-Out.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Pieter-utd het volgende:
Op die leeftijd ging ik altijd met de Discobus naar de Time Out. Echt onvergetelijke tijden
Meestal is de voorpret: "Vanavond op stap" leuker dan de avond zelfquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar even OT weer:
Niet/bijna nooit uitgaan is helemaal zijn keuze. Ik kan me er ook nog wel iets bij voorstellen eigenlijk (kutvolk, kutmuziek, etc). Ik ga zelf ook niet zoveel uit.
Was jij die gast bij de Rijdende rechter?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Pieter-utd het volgende:
Op die leeftijd ging ik altijd met de Discobus naar de Time Out. Echt onvergetelijke tijden
Ik wel wel keertje met je mee hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Ja prachtig was dat, vooral die ene keer dat dat bolle kutjoch moes kotsenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Pieter-utd het volgende:
+2quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef l3laster het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:42 schreef Micson het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Achter je computer of console is toch veel leuker dan socializen met vrienden, vrouwen versieren of bier drinken![]()
![]()
![]()
Klasse jong!![]()
dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Adidah het volgende:
Op je 16e helemaal nooit uitgaan, dat is toch op zijn minst apart.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef n8n het volgende:
Disco of thuis = do or die? Kan je niks anders verzinnen, wat je wel leuk vindt.
Tsjezus, wat een gefaal lees ik hier:quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:14 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Ach ik was ook saai op mijn 16e
Vanaf mijn 17e ging ik ineens de kroeg in, 1x in de maand naar de Hollywood in Rotterdam (echt de meest foute tent van R'dam, maar laatst met een Happy Hardcore feestje eens teruggeweest, en toch voelde ik me gelijk weer thuis), pinkpop, lowlands, sziget, trance energy, innercity, awakenings, now&wow, het hield niet meer op
Toen ging ik samenwonen en ging ik nooit meer uit, en dan is het leven echt ineens zo saaiTegenwoordig weer lekker bezig, maar ik geef de voorkeur aan underground goa/psytrance feestjes in kraakpanden enzo
want bier = 1 euro, entree is veelal gratis, toffe mensen die echt voor het feestje komen, en je mag er roken
Ik kan nu ook echt niet goed meer genieten van een avond alleen op de bank iigMaar ik heb nou eenmaal graag mensen om me heen, niet iedereen heeft dat
Omdat ik er een heb misschien ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:37 schreef Alexis.de.Tocqueville het volgende:
Waarom moet je altijd zo duidelijk laten zien dat je toch echt wel een leven hebt, boswachter?
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja prachtig was dat, vooral die ene keer dat dat bolle kutjoch moes kotsen
Pfff deed ik ook regelmatig, in pakquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
3: Bier drinken in kraakpanden........ Nu snap ik ook hoe de SP aan zoveel zetels komt.
Niemand houdt van dikdoeners, beste jongen. Je maakt je er niet populair mee in ieder geval.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik er een heb misschien ?
Bovendien: Kun je niet met je origineel account posten. Heb je daar echt een kloontje voor nodig ?
Aha. Succes met die missie dan he, whatever die moge zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef Alexis.de.Tocqueville het volgende:
Niemand houdt van dikdoeners, beste jongen. Je maakt je er niet populair mee in ieder geval.
Met deze kloon heb ik een missie te volbrengen.
Is de Snollywood nog steeds gevuld met "Kijk mij eens" mensenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
Hé die luister ik nu.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JUST KILL ALL THE FUCKERS! DO OR DIE!!!![]()
Dit doe jij dus?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Op je 16e op vrijdag en zaterdag thuis zitten
En hoe komt dit TS: Geen vrienden, is WoW interessanter, of een combi van beiden ?
Man op jou leeftijd hoor je reetjes te knijpen, door de broek heen te vingeren in vuige steegjes en kruipend naar huis te gaan. Nee TS zit thuis RTL Boulevard te kijken en games te spelen
SAD.
Heb jij de dubbel DVD's van seizoen 1 2 en 3?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef Samsonneke het volgende:
Ik kijk elke zaterdagavond Samson & Gert en heb dus de tijd niet om uit te gaan.
Zijn die dvd's via bol.com te verkrijgen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb jij de dubbel DVD's van seizoen 1 2 en 3?
In alle soorten, maar vooral maten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn die dvd's via bol.com te verkrijgen?
En goedkoper!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:42 schreef Micson het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Achter je computer of console is toch veel leuker dan socializen met vrienden, vrouwen versieren of bier drinken![]()
![]()
![]()
Klasse jong!![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Flikker op man, ik ga ook met regelmaat uit in Zwolle. Vooral vrijdagmiddag zitten de kroegen daar vol met lekkere wijven. Oke, in zwolle zelf is geen echte discotheek maar in de buurt zitten er genoeg. Volgens mij gaan er zelfs bussen vanuit zwolle naar verschillende discotheken. En anders heb je de taxi nog. En je kan altijd nog beter in een kroeg zuipen en wijven checken dan thuis WoW spelen.
Dankje. Ben nog de hele dag jarig trouwens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:00 schreef dagdag het volgende:
Hey je was jarig geweest toch smart
Gefeliciteerd
Ik ken het probleem, ik woon in een kutdorp op 10km afstand van Zwolle.. Dus als ik wil uitgaan in die veel te saaie stad moet ik eerst nog een eind reizen ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje. Ben nog de hele dag jarig trouwens.
Samson komt niet eens op zaterdagavond, elke doordeweekse dag van 16:30 tot 17:00 op Ketnetquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef Samsonneke het volgende:
Ik kijk elke zaterdagavond Samson & Gert en heb dus de tijd niet om uit te gaan. Daarnaast is Samson & Gert kijken ook veel leuker en leerzamer. Wist je dat Alberto's rode schaartje, die in zijn kappersjaszak zit, in sommige afleveringen aan de linkerkant zit en in sommige afleveringen aan de rechterkant?
Dat soort dingen ontdek ik dan. En dat vind ik veel leuker dan uitgaan en "chickies" bekijken.
Zit je nu ook weer te kijken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Samson komt niet eens op zaterdagavond, elke doordeweekse dag van 16:30 tot 17:00 op Ketnet
Jaquote:
Dat wist ik niet eens,,,hahaha. Morgenochtend even beter opletten dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef Samsonneke het volgende:
Wist je dat Alberto's rode schaartje, die in zijn kappersjaszak zit, in sommige afleveringen aan de linkerkant zit en in sommige afleveringen aan de rechterkant?
1: Het was een 90's happy hardcore avondje, met dune en charly lownoise & mental theo enzo, en dus ook allemaal mensen van mijn leeftijd. Na 5 jaar daar niet geweest te zijn riep het oko gewoon nostalgische gevoelens opquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tsjezus, wat een gefaal lees ik hier:
1: Hollywood Rotterdam, en je thuisvoelen in die drugstent
2: Mensen die samenwonen/ een vriendin hebben, en dan ineens nergens meer mee naartoe gaan. Echt waar, ze mogen dood wat mij betreft. En het ergste vind ik nog dat dat soort mensen weer ineens opbellen wanneer het uit is.
3: Bier drinken in kraakpanden........ Nu snap ik ook hoe de SP aan zoveel zetels komt.
Schitterendquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja
De burgemeester met zijn hoofd in zoeen papier waar een gorilla opstaat, de afgevaardigden van de minister lachen hem uit
Van Leemhuizenzulks een koning
Jongen toch...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word fysiek misselijk van mensen die nooit uitgaan.
Gadverdamme, wat een untermenschen.
mijn zus woont in zwolle, dus dat kan dan wel kloppenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mijn zus woont in zwolle, dus dat kan dan wel kloppen
Weet ik, maar ik heb met mijn DVD-recorder al vele afleveringen opgenomenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Samson komt niet eens op zaterdagavond, elke doordeweekse dag van 16:30 tot 17:00 op Ketnet
Een 16-jarige hoort zich inderdaad niet te bezigen met comazuipen, wat is jouw probleem nou?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef Kurolon het volgende:
Vaak word mij gevraagd ,,Wat doe jij op vrijdag/zaterdag?" dan antwoord ik altijd met ,,Dan zit ik alleen thuis''
Veel mensen noemen mij dan levenloos maar ik vind dit vrij normaal vooral op 16 jarige leeftijd waar de enige uitgaansgelegenheden Disco's of iets dergelijks zijn wat niks aan is naar mijn mening
Ik ga ook niet zo vaak uit, daar ik ook meer plezier beleef aan een avond voor mezelf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:42 schreef Micson het volgende:
![]()
![]()
Klasse jong!![]()
dan hossel je toch die vrouwtjes, als je kapot veel bier zuipt ben je juist stoer, wie snapt het hier nou niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Kaelthas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zo vaak uit, daar ik ook meer plezier beleef aan een avond voor mezelf.
Maar als ik dan toch eens de stad inga zie ik de meeste mensen echt niet socializen of vrouwen versieren. Meer zoveel mogelijk bier drinken om je dan zo achterlijk mogelijk te gedragen. Kies zelf maar wat je leuker vind. Ik ga voor het eerste
Ik zeg nergens dat ik het niet snap, ik zeg alleen wat ik leuker vind.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan hossel je toch die vrouwtjes, als je kapot veel bier zuipt ben je juist stoer, wie snapt het hier nou niet?
Ja en dat schijnt nu allemaal een hoax te zijn!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja. Die ene chimeid die naast hem zat, zat helemaal onder de kots!!!!!11!11
![]()
Hij schijnt een boete van 160 euro te hebben gekregen, omdat ze zo lang moesten schoonmaken
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:05 schreef Kontiki het volgende:
Maar ehm TS, er is ook nog zoiets als de gulden middenweg: bij vrienden wat drinken. Doe je dat nooit?
Op 16-jarige leeftijd werd ik echt onrustig als ik in het weekend thuisbleef. Dan hoef je niet meteen uit te gaan. Bij vrienden hangen of feestjes zijn ook leuk toch?
Een 16 jarige jongen..... WAT DE NEUK DENK JE ZELF?!?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef boyv het volgende:
wat doe je in het weekend dan alleen thuis? vast niet de hele dag op je sofa zitten.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Een 16 jarige jongen..... WAT DE NEUK DENK JE ZELF?!?!
(Y)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef lisettebooy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik word gek als ik op me zaterdag of vrijdag avond een beetje voor de computer of tv zit te hangen.
Ga altijd wel ergens heen.
Straks ook weer een feestje (Y)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |