Zit je nu ook weer te kijken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Samson komt niet eens op zaterdagavond, elke doordeweekse dag van 16:30 tot 17:00 op Ketnet
Jaquote:
Dat wist ik niet eens,,,hahaha. Morgenochtend even beter opletten dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef Samsonneke het volgende:
Wist je dat Alberto's rode schaartje, die in zijn kappersjaszak zit, in sommige afleveringen aan de linkerkant zit en in sommige afleveringen aan de rechterkant?
1: Het was een 90's happy hardcore avondje, met dune en charly lownoise & mental theo enzo, en dus ook allemaal mensen van mijn leeftijd. Na 5 jaar daar niet geweest te zijn riep het oko gewoon nostalgische gevoelens opquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tsjezus, wat een gefaal lees ik hier:
1: Hollywood Rotterdam, en je thuisvoelen in die drugstent
2: Mensen die samenwonen/ een vriendin hebben, en dan ineens nergens meer mee naartoe gaan. Echt waar, ze mogen dood wat mij betreft. En het ergste vind ik nog dat dat soort mensen weer ineens opbellen wanneer het uit is.
3: Bier drinken in kraakpanden........ Nu snap ik ook hoe de SP aan zoveel zetels komt.
Schitterendquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja
De burgemeester met zijn hoofd in zoeen papier waar een gorilla opstaat, de afgevaardigden van de minister lachen hem uit
Van Leemhuizenzulks een koning
Jongen toch...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik word fysiek misselijk van mensen die nooit uitgaan.
Gadverdamme, wat een untermenschen.
mijn zus woont in zwolle, dus dat kan dan wel kloppenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
De discos hier in de buurt zijn niks aan. En 90% van de vrouwelijke bezoekers zijn(TS woont in Zwolle
). Ik ben wel een keer in de Hollywood in Rotterdam geweest en dat was een stuk interessanter maar helaas is Rotterdam te ver weg om elke vrijdag naar toe te gaan
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mijn zus woont in zwolle, dus dat kan dan wel kloppen
Weet ik, maar ik heb met mijn DVD-recorder al vele afleveringen opgenomenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Samson komt niet eens op zaterdagavond, elke doordeweekse dag van 16:30 tot 17:00 op Ketnet
Een 16-jarige hoort zich inderdaad niet te bezigen met comazuipen, wat is jouw probleem nou?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef Kurolon het volgende:
Vaak word mij gevraagd ,,Wat doe jij op vrijdag/zaterdag?" dan antwoord ik altijd met ,,Dan zit ik alleen thuis''
Veel mensen noemen mij dan levenloos maar ik vind dit vrij normaal vooral op 16 jarige leeftijd waar de enige uitgaansgelegenheden Disco's of iets dergelijks zijn wat niks aan is naar mijn mening
Ik ga ook niet zo vaak uit, daar ik ook meer plezier beleef aan een avond voor mezelf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:42 schreef Micson het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Achter je computer of console is toch veel leuker dan socializen met vrienden, vrouwen versieren of bier drinken![]()
![]()
![]()
Klasse jong!![]()
dan hossel je toch die vrouwtjes, als je kapot veel bier zuipt ben je juist stoer, wie snapt het hier nou niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Kaelthas het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zo vaak uit, daar ik ook meer plezier beleef aan een avond voor mezelf.
Maar als ik dan toch eens de stad inga zie ik de meeste mensen echt niet socializen of vrouwen versieren. Meer zoveel mogelijk bier drinken om je dan zo achterlijk mogelijk te gedragen. Kies zelf maar wat je leuker vind. Ik ga voor het eerste
Ik zeg nergens dat ik het niet snap, ik zeg alleen wat ik leuker vind.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dan hossel je toch die vrouwtjes, als je kapot veel bier zuipt ben je juist stoer, wie snapt het hier nou niet?
Ja en dat schijnt nu allemaal een hoax te zijn!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:47 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja. Die ene chimeid die naast hem zat, zat helemaal onder de kots!!!!!11!11
![]()
Hij schijnt een boete van 160 euro te hebben gekregen, omdat ze zo lang moesten schoonmaken
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:05 schreef Kontiki het volgende:
Maar ehm TS, er is ook nog zoiets als de gulden middenweg: bij vrienden wat drinken. Doe je dat nooit?
Op 16-jarige leeftijd werd ik echt onrustig als ik in het weekend thuisbleef. Dan hoef je niet meteen uit te gaan. Bij vrienden hangen of feestjes zijn ook leuk toch?
Een 16 jarige jongen..... WAT DE NEUK DENK JE ZELF?!?!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef boyv het volgende:
wat doe je in het weekend dan alleen thuis? vast niet de hele dag op je sofa zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |