Was jij die gast bij de Rijdende rechter?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Pieter-utd het volgende:
Op die leeftijd ging ik altijd met de Discobus naar de Time Out. Echt onvergetelijke tijden
Ik wel wel keertje met je mee hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
De discos hier in de buurt zijn niks aan. En 90% van de vrouwelijke bezoekers zijn(TS woont in Zwolle
). Ik ben wel een keer in de Hollywood in Rotterdam geweest en dat was een stuk interessanter maar helaas is Rotterdam te ver weg om elke vrijdag naar toe te gaan
Ja prachtig was dat, vooral die ene keer dat dat bolle kutjoch moes kotsenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Pieter-utd het volgende:
Op die leeftijd ging ik altijd met de Discobus naar de Time Out. Echt onvergetelijke tijden
+2quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef l3laster het volgende:
boeie aan saaie mensen hebben we in de kroeg toch niks
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:42 schreef Micson het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Achter je computer of console is toch veel leuker dan socializen met vrienden, vrouwen versieren of bier drinken![]()
![]()
![]()
Klasse jong!![]()
dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Adidah het volgende:
Op je 16e helemaal nooit uitgaan, dat is toch op zijn minst apart.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef n8n het volgende:
Disco of thuis = do or die? Kan je niks anders verzinnen, wat je wel leuk vindt.
Tsjezus, wat een gefaal lees ik hier:quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:14 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Ach ik was ook saai op mijn 16e
Vanaf mijn 17e ging ik ineens de kroeg in, 1x in de maand naar de Hollywood in Rotterdam (echt de meest foute tent van R'dam, maar laatst met een Happy Hardcore feestje eens teruggeweest, en toch voelde ik me gelijk weer thuis), pinkpop, lowlands, sziget, trance energy, innercity, awakenings, now&wow, het hield niet meer op
Toen ging ik samenwonen en ging ik nooit meer uit, en dan is het leven echt ineens zo saaiTegenwoordig weer lekker bezig, maar ik geef de voorkeur aan underground goa/psytrance feestjes in kraakpanden enzo
want bier = 1 euro, entree is veelal gratis, toffe mensen die echt voor het feestje komen, en je mag er roken
Ik kan nu ook echt niet goed meer genieten van een avond alleen op de bank iigMaar ik heb nou eenmaal graag mensen om me heen, niet iedereen heeft dat
Omdat ik er een heb misschien ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:37 schreef Alexis.de.Tocqueville het volgende:
Waarom moet je altijd zo duidelijk laten zien dat je toch echt wel een leven hebt, boswachter?
Jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja prachtig was dat, vooral die ene keer dat dat bolle kutjoch moes kotsen
Pfff deed ik ook regelmatig, in pakquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
3: Bier drinken in kraakpanden........ Nu snap ik ook hoe de SP aan zoveel zetels komt.
Niemand houdt van dikdoeners, beste jongen. Je maakt je er niet populair mee in ieder geval.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik er een heb misschien ?
Bovendien: Kun je niet met je origineel account posten. Heb je daar echt een kloontje voor nodig ?
Aha. Succes met die missie dan he, whatever die moge zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef Alexis.de.Tocqueville het volgende:
Niemand houdt van dikdoeners, beste jongen. Je maakt je er niet populair mee in ieder geval.
Met deze kloon heb ik een missie te volbrengen.
Is de Snollywood nog steeds gevuld met "Kijk mij eens" mensenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
De discos hier in de buurt zijn niks aan. En 90% van de vrouwelijke bezoekers zijn(TS woont in Zwolle
). Ik ben wel een keer in de Hollywood in Rotterdam geweest en dat was een stuk interessanter maar helaas is Rotterdam te ver weg om elke vrijdag naar toe te gaan
Hé die luister ik nu.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JUST KILL ALL THE FUCKERS! DO OR DIE!!!![]()
Dit doe jij dus?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Op je 16e op vrijdag en zaterdag thuis zitten
En hoe komt dit TS: Geen vrienden, is WoW interessanter, of een combi van beiden ?
Man op jou leeftijd hoor je reetjes te knijpen, door de broek heen te vingeren in vuige steegjes en kruipend naar huis te gaan. Nee TS zit thuis RTL Boulevard te kijken en games te spelen
SAD.
Heb jij de dubbel DVD's van seizoen 1 2 en 3?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef Samsonneke het volgende:
Ik kijk elke zaterdagavond Samson & Gert en heb dus de tijd niet om uit te gaan.
Zijn die dvd's via bol.com te verkrijgen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb jij de dubbel DVD's van seizoen 1 2 en 3?
In alle soorten, maar vooral maten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn die dvd's via bol.com te verkrijgen?
En goedkoper!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:42 schreef Micson het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Achter je computer of console is toch veel leuker dan socializen met vrienden, vrouwen versieren of bier drinken![]()
![]()
![]()
Klasse jong!![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Flikker op man, ik ga ook met regelmaat uit in Zwolle. Vooral vrijdagmiddag zitten de kroegen daar vol met lekkere wijven. Oke, in zwolle zelf is geen echte discotheek maar in de buurt zitten er genoeg. Volgens mij gaan er zelfs bussen vanuit zwolle naar verschillende discotheken. En anders heb je de taxi nog. En je kan altijd nog beter in een kroeg zuipen en wijven checken dan thuis WoW spelen.
Dankje. Ben nog de hele dag jarig trouwens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:00 schreef dagdag het volgende:
Hey je was jarig geweest toch smart
Gefeliciteerd
Ik ken het probleem, ik woon in een kutdorp op 10km afstand van Zwolle.. Dus als ik wil uitgaan in die veel te saaie stad moet ik eerst nog een eind reizen ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:55 schreef Kurolon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje. Ben nog de hele dag jarig trouwens.
Samson komt niet eens op zaterdagavond, elke doordeweekse dag van 16:30 tot 17:00 op Ketnetquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef Samsonneke het volgende:
Ik kijk elke zaterdagavond Samson & Gert en heb dus de tijd niet om uit te gaan. Daarnaast is Samson & Gert kijken ook veel leuker en leerzamer. Wist je dat Alberto's rode schaartje, die in zijn kappersjaszak zit, in sommige afleveringen aan de linkerkant zit en in sommige afleveringen aan de rechterkant?
Dat soort dingen ontdek ik dan. En dat vind ik veel leuker dan uitgaan en "chickies" bekijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |