quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Acyrus het volgende:
Mensen die uitgaan![]()
Je kan je geld ook verbranden :p
Takens en Dijk zeker. En als je 16 bent kom je alleen de kroeg binnen op vrijdag middagquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Flikker op man, ik ga ook met regelmaat uit in Zwolle. Vooral vrijdagmiddag zitten de kroegen daar vol met lekkere wijven. Oke, in zwolle zelf is geen echte discotheek maar in de buurt zitten er genoeg. Volgens mij gaan er zelfs bussen vanuit zwolle naar verschillende discotheken. En anders heb je de taxi nog. En je kan altijd nog beter in een kroeg zuipen en wijven checken dan thuis WoW spelen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef snorfiets het volgende:
ik ga altijd met mn weekend-ov in de trein zitten en dan verstop ik me voor de conducteur zodat ik zit opgesloten totdat de trein zondag of maandag weer gaat rijden, dan kom ik weer tevoorschijn alsof er niks gebeurd is hahahah
Je hept gewoon geen leve! Mang op jou leeftijd hor je te hosselen wie ein noob mang!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef Kurolon het volgende:
Vaak word mij gevraagd ,,Wat doe jij op vrijdag/zaterdag?" dan antwoord ik altijd met ,,Dan zit ik alleen thuis''
Veel mensen noemen mij dan levenloos maar ik vind dit vrij normaal vooral op 16 jarige leeftijd waar de enige uitgaansgelegenheden Disco's of iets dergelijks zijn wat niks aan is naar mijn mening
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Sheriam het volgende:
Als je niet uit gaat is dat toch gewoon jouw eigen keuze? En je zit je vrienden toch niet te preken dat zij ook thuis moeten blijven? Mensen die anderen veroordelen voor allerlei dingen waar ze helemaal geen last van hebben en wat ze dus niks aangaat zijn gewoon bemoeials, niks van aantrekken.
Nee ik ben een Autist zonder vriendenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:59 schreef boyv het volgende:
dan neem je wel aan dat ie vrienden heeft..
Time-Out.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Pieter-utd het volgende:
Op die leeftijd ging ik altijd met de Discobus naar de Time Out. Echt onvergetelijke tijden
Meestal is de voorpret: "Vanavond op stap" leuker dan de avond zelfquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar even OT weer:
Niet/bijna nooit uitgaan is helemaal zijn keuze. Ik kan me er ook nog wel iets bij voorstellen eigenlijk (kutvolk, kutmuziek, etc). Ik ga zelf ook niet zoveel uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |