quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:50 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Nee maar dan heb je het wel geprobeerd
Er komen alleen maar irritaties van als er niets gezegd wordt vind ik dan. En daarbij moet een kind dat ook leren.
Het 'excuus' dan leren ze voor zichzelf opkomen ben ik ook niet zo voor hoor. Dat leren ze nog op tientallen andere manieren waar jij niet bij bent. Bijv als ze naar school gaan enzo......
Ik vind het dan zo... als gemakzucht klinken
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef DeLiedje het volgende:
Bedankt nog voor de reacties op floortjes vlekjes... Ze had de dagen erna koorts maar is nu weer beter gelukkig.
Nu heb ik de griep en voelde me zo beroerd dat ik mijn ouders gebeld heb, die zijn 2 dagen hier geweest en hebben Floortje nu meegenomen naar brabant voor 2 dagen...![]()
Voor het eerst zonder mijn meisje 'zo lang'...
Vind er niks aan, maar voel me zo beroerd dat het ook wel heel fijn is... Even lekker in bed en op de bank onder een dekentje heel de dag... en uitslapen zo lang als nodig is...![]()
Ziek zijn en mama zijn kan niet zo goed samen
* DeLiedje is het eensquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:53 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat een takkegriep heerst er toch !
Je man werkt in de achtertuin ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou zeg! Ik heb geluk dat mijn man in de achtertuin werkt en erg flexibel is, anders had ik een heel groot probleem gehad de afgelopen weken!
K_P je hebt toch niet in Pien's oor geknipt he? Of is knippen en orendokter toevallig?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:Miffy ! Tot ziens in mei !
Ik heb Pien haar haar geknipt en het is mislukt![]()
Morgen naar de huisarts (oor van Pien laten checken) en de kapper, dat wordt gezellig !
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt bij ons ook gevraagd, maar er stond niet bij of daar consequenties aan zaten.
Ik kan me voorstellen dat ze daar niet echt blij mee zijn idd, maar of ze er iets tegen 'mogen' doen weet ik eigenlijk niet.
Ik doe niets extra's met Sasha op dit moment. Een kruipgroep zou ik nooit bedacht hebben, maar is best een goed idee. Ik heb toevallig net een paar keer een dag achter de rug dat ik denk 'wat moeten we nou de hele dag met elkaar'. Ik wandel dan wel met hem, zeker een uurtje ofzo, maar meer dan dat niet. Af en toe eens met een vriendin afspreken ofzo. Zwemmen is hier alleen op dagen dat ik dus werk en 's avonds dus dat geld niet als iets leuks doen op een van de andere dagen.
Heb je zelf gewoon een buurthuis gebeld Davinia?
Mijn ukkie draagt nog broeken maat 74 (goed ze worden wat kort) en qua shirtjes gaan we nu naar 80 toe...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef Stiemie het volgende:
Jeetje is Linde dan zo'n ukkie? Die draagt nog met gemak maat 80/86 (van hema wel groter, maar dat valt klein)
Ah Yara heeft Pepijn ingehaaldquote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef p_iglet het volgende:
Maat 98dat hebben wij over een jaar of 3 wel
Hier maat 74 (spijker)broeken, maat 80 joggingbroekken en maat 74/80/86 shirtjes.
En nog steeds lieve maatje 20 voetjes
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef appelsap het volgende:
Ondeugende Floortje.
Wat gaat ze snel trouwens.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen benul van wat 'snel' is... Ze is loopt sinds de week voor ze 13 maanden werd... Is dat snel?quote:
Hier geen verschil. Is het pak wel goed afgesloten geweest (verzegeling niet verbroken toen je open maakte)? Hier komt het wel gewoon uit een drie speen van Avent (tegenwoordig uit een tuit, maar da's toch alweer anders). Heb je misschien een schepje teveel gedaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Beterschap voor Pien d'r oor.
Is er hier iemand die gebruik maakt(e) van Nutrilon melk nummer 3? Ik zou me toch zo zweren dat het dikkere melk is. Ik kreeg bijna niks uit de speen (3) toen ik erin kneep. Maar ben ik nou gek of is het echt zo? Want het poeder is ook anders (veel lossere korrels)...
Hier wordt ook half 12 gegeten en dan slapen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:22 schreef p_iglet het volgende:
hihi schema's, hier niet dus
Op het kdv eten ze geloof ik rond half12 en gaan daarna slapen.
Hier thuis is er geen pijl op te trekken, Pepijn gaat naar bed als hij moe is dat kan 11uur zijn maar ook pas om 15.00. Lunch is meestal voor het slapen, maar als hij vroeg slaapt ook wel erna.
Wanneer het ons uitkomt dus
Enige nadeel van zo vroeg lunchen op het kdv is dat ik een verschrikkelijk hongerig ventje ophaal rond 6en. Ik moet echt boterhammen ofzo meenemen, anders krijst ie de boel bij elkaar om etuh!!! tot we thuis zijn.
Om 11.30 3 boterhammen en om 15.00 een tuitbeker yoghurt en een soepstengel is niet genoeg om het tot 7 uur vol te houden.
Oh ja! Nu herinner ik me ineens dat wij ons dood ergerde aan de klonten... Dat floortje dan boos die fles losliet omdat de speen steeds verstopt zat...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.
Ohja, dat zou ook nog kunnen. Ik had inderdaad ook het idee dat de speen verstopt was. Ik zal zo eens opletten bij het volgende flesje. En anders gaat gewoon de drie standen speen erop, dat gaat prima. Kan ik die ook nog eens gebruiken aangezien ze geen pap uit de fles wilquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.
Pien, beterschap met je oortje. Dat is niet leuk, nee.
Anna ligt ook in haar bedje. We hebben net lekker frietjes gegeten op de piste in de zon! Mjammie!
Ik dacht op het pak gelezen te hebben dat het van 10-12 maanden wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft al nummer 3 sinds hij 10 maanden is en nu maken we het op. Maar het is toch tot 18 maanden?
Bel de krant! Ticootje heeft ergens géén verstand van!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Ticootje het volgende:
je hebt melk voor kindje vanaf 1 tm 3, ik denk dat kim die bedoeld voor na nummer 3. Jen krijgt de natuurlijke variant, ik heb er helemaal geen verstand van.
Nog nooit iets gemerkt van die tick van jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:14 schreef Lishe het volgende:
Ardenlyn, ik doe dat nog steeds.... Ik moet soms in dingen bijten hoor.(flexibel handvat van de tandenborstel, piepschuim, echt gruwelijk, maar het is sterker dan mij.
) Vroeger beet ik in het houtwerk van mijn bed, ik weet nog precies hoe dat voelt.
Mijn beide kinderen doen het trouwens niet.
Zoiets postte ik laatst ook over Damian. Die bonkt keihard met zn hoofd op de grond als hij dus zn zin niet krijgt of ff niet lekker in zn vel zit. Ik probeer het voor zover mogelijk te negeren. Kijk hij moet zich natuurlijk niet echt bezeren maar ik wil dus ook niet te snel toegeven. Ik stond ook even zo te kijken van k*t wat moet ik hier nu weer mee aan....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:23 schreef Kersjes het volgende:
En hij heeft iets nieuws: hij slaat zichzelf op zijn hoofd, en hard ook! Krijgt hij zijn zin niet? Voelt hij zich onbegrepen? Maar vaak ook vanuit het niets is het met 2 handen ineens keihard op zijn hoofd meppen. En dan natuurlijk nog harder huilen omdat het zeer doet. We weten niet zo goed wat we er nou mee moeten. Negeren, handjes vastpakken, uitleggen, corrigeren... Lastig hoor, een dreumes wijsmaken dat hij dat niet moet doen!
Goh, siamees toevallig?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:50 schreef Ardenlyn het volgende:
Gaat echt onwijs super behalve dat sommige gaan janken als Maarten een tukkie doet![]()
Hun gaan dus mooi naar hun kamer als Maarten gaat slapen.
Nee geen siamees. (allemaal europees korthaar)quote:
Dit soort werk (niet mijn kat trouwens) en dan het liefst voor de deur van Lilah d'r kamerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:44 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Nee geen siamees. (allemaal europees korthaar)
Jij ook hetzelfde probleem?
Ongelofelijk irritant gaan janken. Bloed onder m'n nagels vandaag haast![]()
Voor de rest echt schatten maar dat janken...OEHHH!!!![]()
Zo klinkt het net of er alleen maar drama- en huilverhalen gepost worden. Dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat is het rustig in dreumesland. Ook wel eens lekker, eigenlijk.
Als ik een x schrijf dat rustig ook wel eens lekker is ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo klinkt het net of er alleen maar drama- en huilverhalen gepost worden. Dat valt wel mee toch?
Oh nou sorry.quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:48 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Als ik een x schrijf dat rustig ook wel eens lekker is ?
Begrijp niet dat je dan het bovenstaande denkt....
Oeh, die heb ik voor Lilah d'r eerste verjaardag gekocht! Wanneer gaan ze daar echt leuk mee spelen eigenlijk? (dus niet poppetjes door de kamer keilen en de boerderij afkluivenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:12 schreef Memmel het volgende:
En waarom moet die Little People boerderij idd altijd op schoot? Ik snap dat niet, onhandig groot ding. Maar het feest is pas compleet als dat apparaat op schoot staat...
Kan wel al hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Jen speelt er al wel mee hoor. Deurtje open en dicht doen, beestjes eruit halen en in de hooibaal gooien.
Ze heeft nu ook een puzzel, dan vraag ik pak Bumba en dan pakt ze het juiste stukje en als ik vraag pak nu een Bumbalu, dan pakt ze weer het juiste stukje. Kan dat eigenlijk wel, of was het toeval?
Op dat soort dagen, dat de tijd echt krap is, krijgt hij van mij gewoon een potje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:11 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat probeerde ik ook, en vaak lukt het ook wel. Maar gister weigerde ze elke vorm van hulp. Maar goed gister was M. er ook niet en ik was laat met eten omdat ik en laat uit mn werk was en nog boodschappen moest doen en toen moest koken. Hoe doen alleenstaande moeders dat??! Ik was gesloopt na het eten. Snel met Jen in bad en hup Jen op bed (wat gelukkig erg goed ging) en dan alles opruimen in huis en de was vouwen. Ik was blij toen ik op bed lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |