abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65824355
Pien is weer naar de huisarts, ik zit hier met Floor ( en wat is dat overzichtelijk !) te wachten totdat ze terugkomt.
pi_65824396
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:14 schreef Lishe het volgende:
Ardenlyn, ik doe dat nog steeds.... Ik moet soms in dingen bijten hoor. (flexibel handvat van de tandenborstel, piepschuim, echt gruwelijk, maar het is sterker dan mij. ) Vroeger beet ik in het houtwerk van mijn bed, ik weet nog precies hoe dat voelt.
Mijn beide kinderen doen het trouwens niet.
Nog nooit iets gemerkt van die tick van je .
Gelukkig heb je mij nog nooit gebeten

Pien toch... beterschap!
pi_65824642
mmmm, tis gewoon uitzieken geblazen.
Heb zelf ook keel - en hoofdpijn, gaat lekker hier.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:23:44 #204
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65825005
K_P, dat gebeurt zeker niet vaak, dat je alleen bent met een van de meiden?

We hebben voor Devin Sensodyne tandpasta van Sesamstraat. Een lekker milde tandpasta met zachte mintsmaak voor 0 tot 5 jaar. Hij is er dol op! Sowieso is meneer fan van tandenpoetsen, hij doet het meerdere malen per dag en heeft 3 tandenborstels Zou het opvallen dat zijn opa tandarts is?

Jaja, het gaat gelukkig weer een stuk beter met me! Maandag ga ik ook weer aan het werk zelfs.
Met Devin gaat het wat minder, hij heeft erg last van tandjes. Overstroomde poepluiers, rode billen, veel gekwijl en gepiep... Zo sneu.
En hij heeft iets nieuws: hij slaat zichzelf op zijn hoofd, en hard ook! Krijgt hij zijn zin niet? Voelt hij zich onbegrepen? Maar vaak ook vanuit het niets is het met 2 handen ineens keihard op zijn hoofd meppen. En dan natuurlijk nog harder huilen omdat het zeer doet. We weten niet zo goed wat we er nou mee moeten. Negeren, handjes vastpakken, uitleggen, corrigeren... Lastig hoor, een dreumes wijsmaken dat hij dat niet moet doen!
.... met gevoel voor drama....
pi_65826064
Devin

In piepschuim bijten Grappig om te lezen.
Ik bijt ook wel in Maarten en dan vooral die lekkere wangen van hem
Of z'n pas gewassen billen na het douchen.
Maar in andere dingen bijten doe ik niet Ik mag wel graag aan alles voelen
pi_65827706
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:23 schreef Kersjes het volgende:

En hij heeft iets nieuws: hij slaat zichzelf op zijn hoofd, en hard ook! Krijgt hij zijn zin niet? Voelt hij zich onbegrepen? Maar vaak ook vanuit het niets is het met 2 handen ineens keihard op zijn hoofd meppen. En dan natuurlijk nog harder huilen omdat het zeer doet. We weten niet zo goed wat we er nou mee moeten. Negeren, handjes vastpakken, uitleggen, corrigeren... Lastig hoor, een dreumes wijsmaken dat hij dat niet moet doen!
Zoiets postte ik laatst ook over Damian. Die bonkt keihard met zn hoofd op de grond als hij dus zn zin niet krijgt of ff niet lekker in zn vel zit. Ik probeer het voor zover mogelijk te negeren. Kijk hij moet zich natuurlijk niet echt bezeren maar ik wil dus ook niet te snel toegeven. Ik stond ook even zo te kijken van k*t wat moet ik hier nu weer mee aan....
Heeft nu ook een blauwe (inmiddels gelige) plek op zn voorhoofd. Ik denk toch dat het na verloop van tijd wel ophoudt als je er geen aandacht aan schenkt maar leuk is anders om je kindje zo te zien!!
pi_65828870
Wij komen net van de huisartsenpost. Damian heeft een longontsteking.
Ik had dinsdag hier nog gepost dat hij weer beter was, maar afgelopen week kwam de koorts toch steeds terug. Af en toe leek het beter te gaan maar sinds gisteravond is hij toch weer echt goed ziek.
Hij moet maar snel weer opknappen.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:04:04 #208
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65828994
ah bah appelsap, wat heftig zeg!! longontsteking mag ie wel gewoon thuis blijven? heeeel veel beterschap!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:35:21 #209
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65829470
He bah Appelsap, dat is wel heel naar. Daar kan 'ie flink pijn van hebben.
Alle zieke kindjes een dikke kus!

Wij zijn ook weer terug in het land. Het was best leuk (afgezien van het iniemienie afbraak appartement waar ik toch een goed deel van de dag zat....) en Anna vond de sneeuw prachtig. Totdat haar handen te koud werden, dan was de lol er snel af. Maarja, ze vond wanten ook zooooo 2008, die doe je gewoon NIET aan als hippe dreumes.

De terugreis verliep ook voorspoedig. Anna was lekker rustig en zat een beetje te spelen. Op een gegeven moment hoorde ik haar persen en zei tegen J. even te stoppen, zodat we haar luier konden verschonen. Ik liep vrij opgewekt naar de babyverschoonruimte, luier en doekjes in mijn ene zak, hydrofiel in mijn andere zak. Ik leg Anna neer.......zo'n spuitbroek had ze in tijden niet gehad....omg..... Alles zat onder de poep! Broek vies, alles! Laat ik het zo zeggen: thuis had ik er geen billendoekje aan gespendeerd, dan was het gelijk enkele reis douche geweest. Maar goed, na een kwartier poetsen en schrobben was ze schoon en kon ze lekker haar combisleeper in en heeft ze geslapen tot de NL grens. Toen nog even wakker geweest en thuis gelijk weer haar bed in! Als het altijd zo zal gaan, gaan we vaker met de auto op vakantie!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65832028
Beterschap voor Damian !! Hoe gaat het ?
Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, Memmel !
pi_65834085
Holy smoke, longontsteking! Jemig, kuurtje gekregen denk ik? Poeh beterschap!

En ook voor Pien, die blijft ook maar kwakkelen he!
Wat vindt Floor daarvan dat zuslief ziek is?

Tot welke leeftijd moet je vit.D geven?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65834165
Op het CB zeiden ze laatst tot 4 Karin.

Memmel, fijn dat Anna het zo goed gedaan heeft en dat jullie het leuk gehad hebben.

Damian mag gelukkig thuis blijven omdat hij nog redelijk 'fit' is.
Hij heeft nu inderdaad een kuur gekregen.
pi_65834383
Pien gaat de goede kant op.
Ze vonden elkaar totaal niet leuk vandaag. Vooral de ochtend was redelijk pittig. Ze zijn snotverkouden, op en af koortsig enzo, dus vooral hangen, spullen afpakken etc.

Maar goed, morgen weer een dag en hopelijk worden ze niet meer wakker vanavond, maar morgenvroeg weer fris en fruitig.
pi_65834434
Pff dat lijkt me zwaar, helemaal als je zelf ook nog eens ziek bent
Duik jij maar gauw je mandje in dan! * XXXKarinXXX stuurt pannekoekie zo naar bed
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65834498
Gelukkig hebben de flenzenmeiden een hele handige papa.
Die voor meisjes zorgt, moeders thee in bed brengt, boodschappen doet, ervoor zorgt dat alle siroopjes/pillen/snuivers/luiers aangevuld zijn.

*KP duikt bed in en zegt tot morgen!*
  zondag 8 februari 2009 @ 00:08:46 #216
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65838935
Beterschap voor Damian!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65859480
Damian beterschap! Longontsteking

Pien, Floor en KP ook beterschap hoor!

Kersjes fijn dat het weer beter gaat
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 8 februari 2009 @ 21:14:25 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65861881
De eerste hoektand is zo goed als door!
Om dat te vieren heeft monsieur vanavond 1,5 pita met houmous en 3/4 portie shoarma naar binnen geschoven!

ben erg benieuwd wat de leidsters morgen zeggen van de poepbroeken die ongetwijfeld gaan komen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65862690
Over 2,5 uur heb ik een echte dreumes. Weg baby.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:46:14 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65863004
Jeetje, ik lees het nu pas van Damian, wat sneu Appelsap! Is het vandaag al wat beter gegaan, nu hij antibiotica heeft?
  zondag 8 februari 2009 @ 22:25:57 #221
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65864495
Nog maar anderhalf uur Tico!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:32:49 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65864786
Idd, nog maar eventjes! Spannend!
pi_65865107
zucht waarom worden baby's niet gewoon geboren met hun melkgebit?
het is hier compleet drama vanavond. Elke keer wordt meneer na 5-10 min stil weer krijsend wakker.
En d'r helpt geen dentinox, chamodent, paracetamol of borstvoeding tegen...
Dus nu maar ff heel onverantwoord Nick Jr kijken.
  maandag 9 februari 2009 @ 07:06:03 #224
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65870966
Hoi hoi,

wij komen ons ook maar even melden hier, afgelopen vrijdag is dennis 1 jaar geworden, hij was eigenlijk allang geen echte baby meer, maar nu is het toch wel echt.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_65871396
ik heb officieel een dreumes. De verjaardag is al gevierd. Jen is enorm verwend. Heel veel bumba! Gister was ze nog steeds niet helemaal lekker. Bovendien was het te gezellig dus ze heeft maar 1 keer geslapen. Dus bedtijd was een klein drama. Maar dat was te verwachten. We hebben samen Jen naar bed gebracht, half uurtje met zn 3en op bed gelegen en toen viel ze wel in slaap. Vannacht ging gewoon wel goed.
Ze is gewoon 1 !!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')