He bah Appelsap, dat is wel heel naar. Daar kan 'ie flink pijn van hebben.
Alle zieke kindjes een dikke kus!
Wij zijn ook weer terug in het land. Het was best leuk (afgezien van het iniemienie afbraak appartement waar ik toch een goed deel van de dag zat....) en Anna vond de sneeuw prachtig. Totdat haar handen te koud werden, dan was de lol er snel af. Maarja, ze vond wanten ook zooooo 2008, die doe je gewoon NIET aan als hippe dreumes.
De terugreis verliep ook voorspoedig. Anna was lekker rustig en zat een beetje te spelen. Op een gegeven moment hoorde ik haar persen en zei tegen J. even te stoppen, zodat we haar luier konden verschonen. Ik liep vrij opgewekt naar de babyverschoonruimte, luier en doekjes in mijn ene zak, hydrofiel in mijn andere zak. Ik leg Anna neer.......zo'n spuitbroek had ze in tijden niet gehad....omg.....

Alles zat onder de poep! Broek vies, alles! Laat ik het zo zeggen: thuis had ik er geen billendoekje aan gespendeerd, dan was het gelijk enkele reis douche geweest. Maar goed, na een kwartier poetsen en schrobben was ze schoon en kon ze lekker haar combisleeper in en heeft ze geslapen tot de NL grens. Toen nog even wakker geweest en thuis gelijk weer haar bed in! Als het altijd zo zal gaan, gaan we vaker met de auto op vakantie!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.