abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65730241
Ai Pien, da's wel hoge koorts, wat zeiden ze bij de HAP?

Stiemie, tjonge wat een klein draakje!!!Knap dat je het volgehouden hebt!

Ardenlyn, wat grappig dat gePAPA van Maarten!

Meike is nu net stil, ze ligt al een hele poos in bed, maar wil niet slapen.....
Gooien met knuffel (en vervolgens krijsen..."mama kannie bij!!! dirk pakku!" )
zingen "ei ei ei zijn zo blij" en hele verhalen aan het afsteken
Ben benieuwd hoe ze er nu bij ligt, maar durf niet te gaan kijken, straks slaapt ze nog niet, en dan heb ik de poppen mooi aan het dansen.

Vanmorgen had ze het ook alweer zo druk op haar manier. Ze heeft een theeservies, met lepeltjes erbij, en die was ze aan het verstoppen... in de brievenbus van de voordeur! Gelukkig krijgt ze de buitenste klep niet open, anders heb ik straks vanalles buiten liggen...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65735979
Lol Meike, gekkie! Heeft ze nog geslapen Karin?
Fake it till you make it...
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:50:09 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65738730
Zo vond ik laatst mij schoenen buiten Karin... door het katteluik.

Zo lief, ik heb Sasha nu voor het eerst gewoon eten in stukjes gegeven. Dus worteltjes en aardappel en vis en hij zit te genieten joh! Leuk! . De vis is favoriet, maar dat verbaasde me niet eigenlijk. Dat was altijd wel te merken. Meestal prakte ik dan de groente en de aardappels en dan het vlees of vis ernaast. Maar dit gaat ook prima.
pi_65741579
Heerlijk zo'n smullende Sasha .
Je schoenen buiten BE... hihi.
pi_65742095
Heerlijk als ze zo eten BE
Maarten eet al een tijd op die manier en prakken doe ik al een tijd niet meer.
Gaat prima behalve harde groente doe ik in kleinere stukken.

Paar weekjes terug voor het eerst spruitjes (en ik vind ze zo goor ) en hij at ze op alsof hij ze al heel vaak gehad heeft

Gelukkig kan Maarten niet bij de brievenbus
pi_65747725
Jemig Stiemie, je hebt echt een volhoudertje. En wat goed dat je het zelf ook hebt volgehouden

Leuk Karin! Klinkt als Damian: Nijntje, ben je nou? Mamaaaa Nijntje zoekuhhh!

Schattig BE! Eet hij het met zijn handen of probeert hij het al echt op een vorkje te prikken?

Maarten aan de spruiten. Wat knap dat hij ze wegkrijgt.

Wij moesten vandaag naar het Consultatiebureau. De arts kon duidelijk merken dat hij bijna 2 is. Damian had nergens zin in en werkte totaal niet mee.
Voor zijn gewicht moeten we over een half jaar nog een keer extra terugkomen. Hij is het afgelopen jaar maar 300 gram aangekomen, dus dat willen ze even in de gaten houden.
pi_65756088
Hij heeft toch ook een lange periode slecht gegeten, Appelsap? Vind dat je daar trouwens erg ontspannen mee om leek te gaan! Knap !

Pien heeft oorontsteking. Zonder zetpil gaat de temp. richting 39,5. Floor is verkouden en verder niets, dus die gaat vandaag weer richting kdv. Mijn vriend is vanochtend thuis en rond 13.00 uur komt oma.
pi_65759786
Beterschap voor Pien!
pi_65759901
Hoelaat eten jullie eigenlijk tussen de middag als de kindjes thuis zijn?

Eerst deed Floortje nog 2x op een dag een slaapje, en dan aten we rond 12 uur boterhammetjes.
Nu doet ze meestal één langere slaap per dag maar dan is ze wel eerder moe...

Op het kdv eten ze om 11 uur zag ik, en daarna gaan de kindje een middagslaapje doen...
pi_65760384
Arme Pien, oorontsteking is geen pretje.
Bedankt K_P. Naast het slechte eten is hij ook veel ziek geweest dus ik maak me ook geen zorgen verder.

DeLiedje, als Damian thuis is eet hij in de middag rond 14.00 en daarna gaat hij naar bed. Op het KDV eten ze om 11.30 al.
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:11:19 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65762267
Pien beterschap!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:48:17 #162
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65763222
Beterschap voor Pien d'r oor .

Is er hier iemand die gebruik maakt(e) van Nutrilon melk nummer 3? Ik zou me toch zo zweren dat het dikkere melk is. Ik kreeg bijna niks uit de speen (3) toen ik erin kneep . Maar ben ik nou gek of is het echt zo? Want het poeder is ook anders (veel lossere korrels)...
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65763456
He get Pien, een echte oorontsteking! Veel beterschap!

Wij eten hier meestal rond half 12- 12 uur. Op het KDV eten ze om half 12, en daarna gaan ze naar bed.
We eten wat optijd, zodat Chris nog een beetje een goed humeur heeft bij het eten. En soms gebeurd het dat hij om 11 naar bed gaat, en dan rond 2 uur zijn boterhammen eet..

We zijn net weer naar de kruipgroep geweest. Gezellig gespeeld, en gepraat over slaapproblemen (valt hier wel mee gelukkig). Chris wil alleen niet zo goed met andere mensen spelen. Met mij wilde hij wel dansen op muziek, maar niet met de andere oppasdames. Maar dat zal misschien wel wennen als we er vaker heengaan.
En het KDV belde dat hij vanaf 16 februari woensdag ook de hele dag naar het KDV kan. Dus nog 1 keer zo'n rare halve dag, en dan gewoon lekker mee met de groep.
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:03:36 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_65763662
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Beterschap voor Pien d'r oor .

Is er hier iemand die gebruik maakt(e) van Nutrilon melk nummer 3? Ik zou me toch zo zweren dat het dikkere melk is. Ik kreeg bijna niks uit de speen (3) toen ik erin kneep . Maar ben ik nou gek of is het echt zo? Want het poeder is ook anders (veel lossere korrels)...
Hier geen verschil. Is het pak wel goed afgesloten geweest (verzegeling niet verbroken toen je open maakte)? Hier komt het wel gewoon uit een drie speen van Avent (tegenwoordig uit een tuit, maar da's toch alweer anders). Heb je misschien een schepje teveel gedaan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65763912
Haha BE, ik ben blij dat wij geen kat(tenluikje) hebben
En Meike ook al zo'n bijdehantje. Ik zie het Devin ook zo doen hoor!

K_P, beteschap voor je meisje.

DeLiedje, dat ligt er maar net aan hoe laat hij ontbeten heeft. Dat wisselt nogal, de ene keer heeft hij om 9 uur al een broodje op, de andere keer krijg ik er voor 10:30 niks in.
Tegenwoordig eet hij 's ochtends trouwens altijd mee met mijn beschuitjes jam, vindt 'ie zo lekker!

En maandag heeft hij shoarma met ons meegegeten. Voor hem had ik zelfgemaakte gehaktballetjes, aardappelpuree en worteltjes maar die wilde hij niet. Dus heeft hij gesmuld van de ahoarma, knoflooksaus, broodjes... en alle tomaatjes uit de salade
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:13:53 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65764009
Op het kdv eten ze om half 12 en dat probeer ik thuis ook wel een beetje aan te houden. Daarna gaat hij naar bed. Dat is zo rond 12.15 ongeveer. En dan tukt hij 2 uur door.

Ik vind het overigens wel heel vroeg, half 12, zelf eet ik liever om half 1, maar hij doet het wel heel goed op dit ritme, dus daar hou ik het dan maar even bij.
pi_65764276
hihi schema's, hier niet dus

Op het kdv eten ze geloof ik rond half12 en gaan daarna slapen.

Hier thuis is er geen pijl op te trekken, Pepijn gaat naar bed als hij moe is dat kan 11uur zijn maar ook pas om 15.00. Lunch is meestal voor het slapen, maar als hij vroeg slaapt ook wel erna.
Wanneer het ons uitkomt dus

Enige nadeel van zo vroeg lunchen op het kdv is dat ik een verschrikkelijk hongerig ventje ophaal rond 6en. Ik moet echt boterhammen ofzo meenemen, anders krijst ie de boel bij elkaar om etuh!!! tot we thuis zijn.
Om 11.30 3 boterhammen en om 15.00 een tuitbeker yoghurt en een soepstengel is niet genoeg om het tot 7 uur vol te houden.
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:25:16 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_65764368
P-iglet, dan zou ik gewoon op het kinderdagverblijf aangeven dat ze hem om half 6 nog een boterham geven ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:27:48 #169
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65764452
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:22 schreef p_iglet het volgende:
hihi schema's, hier niet dus

Op het kdv eten ze geloof ik rond half12 en gaan daarna slapen.

Hier thuis is er geen pijl op te trekken, Pepijn gaat naar bed als hij moe is dat kan 11uur zijn maar ook pas om 15.00. Lunch is meestal voor het slapen, maar als hij vroeg slaapt ook wel erna.
Wanneer het ons uitkomt dus

Enige nadeel van zo vroeg lunchen op het kdv is dat ik een verschrikkelijk hongerig ventje ophaal rond 6en. Ik moet echt boterhammen ofzo meenemen, anders krijst ie de boel bij elkaar om etuh!!! tot we thuis zijn.
Om 11.30 3 boterhammen en om 15.00 een tuitbeker yoghurt en een soepstengel is niet genoeg om het tot 7 uur vol te houden.
Hier wordt ook half 12 gegeten en dan slapen.
Thuis probeer ik me eraan te houden, maar het wordt altijd later.

P_iglet, krijgen ze geen middag hapje meer? Eli krijgt altijd nog vlaflip rond 5 uur of zo.

Vanochtend, toen ik hem wegbracht vertelde ik dat eli aan de dunne was, krijg ik de respons:
" daar hoef je je geen zorgen over te make, het heerst hier " op een hele vrolijke noot.

Nou, ik word er niet vrolijk van als mijn kind niet lekker is, en dan kan het me niet schelen of het een kdv-virus is. dus dat is niet vrolijk
maar wegbrengen ging weer prima. beetje mopperen, maar toen vond hij zijn politieauto en was alles weer goed
pi_65764565
Ze geven na 5 uur niets te eten meer, alleen rond 5 uur een potje avondeten als je die meegeeft.

Ach per 1 maart kan hij een maand lang gratis warme middagmaaltijden krijgen
Apetito maaltijden Geen haar op mijn hoofd die er dus over denkt om Pepijn daar aan bloot te stellen.
Ze geven hem maar gewoon brood. En ik neem tot eind maart wel gewoon een boterham of eierkoek mee ofzo voor bij het ophalen.

Zal volgende week tijdens de rondleiding eens informeren hoe ze dat op de 24uurs opvang doen met eten.
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:40:47 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_65764833
Je helpt me er wel aan herinneren dat ik nog even contact op moet nemen over het luierbeleid. Ik kom er de laatste tijd te vaak achter dat hij bij het ophalen eigenlijk een overvolle luier aanheeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65765102
Ik probeer meestal zo rond 12 uur een broodje met Mirte te eten en daarna gaat ze dan naar bed.
Vanmorgen was het half 12, ze was zoooo hangerig en moe en ze is volgens mij als een blok in slaap gevallen... hoor haar niet.
pi_65765181
Ons kdv is dus erg vroeg met eten... Ze krijgen wel smiddags nog fruit en een keer drinken met wat erbij. Floortje gaat alleen maar middagen, dus zij eet zowiezo altijd eerst thuis met mij nog een boterhammetje.

Ik geef haar nu zo rond half 12 een boterham (2 dus) en ze krijgt er een kleine beker melk bij (warm, koud wil ze niet ). Daarna gaat ze dan slapen...

K_i_m, wij hebben heel even nr 3 gebruikt, maar ik vond het ook niet anders eigenlijk (wij gebruikten zelfs avent speen 2), het poeder zelf vond ik inderdaad wel anders, ik kreeg bij nr 3 kippenvel als ik het schepje erdoor haalde .
Ze krijgt nu gewone (halfvolle) melk...

Terwijl ik dit typ staat ze achter de gordijnen op het raam te bonken en naar de bouwvakkers hierachter (nieuwbouw ) te zwaaien en te roepen... Da-da!
pi_65765221
Floortje, allemaal Bob de Bouwers . Vriendelijk kind!
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:51:55 #175
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65765249
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.

Pien, beterschap met je oortje. Dat is niet leuk, nee.

Anna ligt ook in haar bedje. We hebben net lekker frietjes gegeten op de piste in de zon! Mjammie!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65765315
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.
Oh ja! Nu herinner ik me ineens dat wij ons dood ergerde aan de klonten... Dat floortje dan boos die fles losliet omdat de speen steeds verstopt zat...

Oh Memmel... Jaloers!!! Zowel op de piste, de frietjes en de zon!
pi_65765447
Hier ook geen problemen met die nr3 (2 maandjes gebruikt). Ook gewoon met de nr2 avent speen te drinken.. Misschien is er toch iets raars met het poeder gebeurd?

Hier eten ze het fruit al om 9.15. Dat is natuurlijk fijn voor de kindjes die er om 7.30 al zijn, en daarvoor dus ontbeten hebben. Maar Ik ben blij als Chris om 8 uur zijn boterham op heeft, en dan tegen half 9 daar is. Kan hij dus al snel aan het fruit. En 's middags bij het uit bed komen een beker yoghurt drank, en later nog sap met koekje/soepstengel. Maar we hebben hier ook niet echt reistijd (5-10 minuten), dus we zijn meestal half 6 wel thuis, en dan om 6 uur eten. Dat gaat vaak net. (en soms paai ik hem met rozijntjes tijdens het koken
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:21:19 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_65766332
Ruben toch weer koorts. Net belletje gehad van de opvang. 't Arme kind.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:42:55 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65767168
Beterschap voor alle zieke kindjes...
En Memmel heerlijk op vakantie... klinkt goed!
Lena drinkt 's ochtends nog wel nutrilon 3, nu uit een tuitbeker, lijkt minder te verstoppen. Ik heb me nooit zo beig gehouden met verschillende spenen, gewoon die bij de fles hoorde gebruikten wij.

Ze eet heel slecht op het moment, ik denk weer 's een sprong. Haar spraak gaat nl. ineens vooruit, ze zegt alles na. Luuke heeft eindelijk een naam gekregen; Koeka. En ze kijken er alletwee heel trots bij, de zussen. Verder is Lena lekker vrolijk en snotterig, en ze moppert wat, want ze moet wennen aan dr nieuwe ritme. Ik durf haar niet in bed te laten liggen als ik Luuk uit school haal, dus maakt ze 2 onderbroken slaapjes. En ze klimt O-ve-ral op. Als ze ergens niet bij kan schuift ze gewoon een stoel bij. M'n flapoor. Ik ben echt verliefd op d'r, het is echt een grapjas. Munne mooie.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65767361
Piglet, dat is ook vrij karig inderdaad. Dan snap ik dat je een hongerig kind mee neemt.

Hier op het KDV krijgen ze om 9.00 fruit met sap en dan om 11.30 boterhammen.
's Middags rond 14.00 koek of fruit, dan rond 16.00 vla of yoghurt en alle kindjes die na half 6 nog over zijn, die krijgen avondeten als de ouders dat meegeven.

Klinkt heerlijk Memmel, veel plezier nog.

Ach Ruben toch nog niet helemaal beter.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:04:59 #181
14746 k_i_m
pi_65767884
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:

Pien, beterschap met je oortje. Dat is niet leuk, nee.

Anna ligt ook in haar bedje. We hebben net lekker frietjes gegeten op de piste in de zon! Mjammie!
Ohja, dat zou ook nog kunnen. Ik had inderdaad ook het idee dat de speen verstopt was. Ik zal zo eens opletten bij het volgende flesje. En anders gaat gewoon de drie standen speen erop, dat gaat prima. Kan ik die ook nog eens gebruiken aangezien ze geen pap uit de fles wil .

Eigenlijk ook raar trouwens, dat die 3 melk maar voor twee maanden is en dat je daarna weer wat anders moet gebruiken .
In my life
Why do I smile
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:09:35 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_65768058
Ruben heeft al nummer 3 sinds hij 10 maanden is en nu maken we het op. Maar het is toch tot 18 maanden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65768135
je hebt melk voor kindje vanaf 1 tm 3, ik denk dat kim die bedoeld voor na nummer 3. Jen krijgt de natuurlijke variant, ik heb er helemaal geen verstand van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65768527
Wij zijn op een gegeven moment gewone melk gaan geven.
Gaf Friso daarvoor en nr 3 was ook daarvan dikker dan nr 2...
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:36:40 #185
14746 k_i_m
pi_65769027
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft al nummer 3 sinds hij 10 maanden is en nu maken we het op. Maar het is toch tot 18 maanden?
Ik dacht op het pak gelezen te hebben dat het van 10-12 maanden was . Foutje bedankt!
In my life
Why do I smile
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:37:52 #186
14746 k_i_m
pi_65769065
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Ticootje het volgende:
je hebt melk voor kindje vanaf 1 tm 3, ik denk dat kim die bedoeld voor na nummer 3. Jen krijgt de natuurlijke variant, ik heb er helemaal geen verstand van.
Bel de krant! Ticootje heeft ergens géén verstand van! .
In my life
Why do I smile
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:40:20 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65769150
Als je het oplost in heel heet water (ik leng m altijd direct aan) helpt dat ook.
Weet iemand trouwens of het meer vult dan een gewone beker melk? Lena gebruikt het als 'ontbijt' nl. (Misschien is ze daarom zo klein, gewoon ondervoed. )
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:47:55 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_65769411
Er zitten meer vitamines en mineralen in, maar voor de rest is het volgens mij niet echt vullend (een en ander afhankelijk of je volle, halfvolle of magere melk gewend bent )

Maar het is een kwestie van vergelijken natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65771162
Wanneer zal Maarten ophouden met alles in zijn mond te stoppen of aan te likken?
Z'n stoel, doosjes van karton, folders, al z'n speelgoed, eigenlijk bijna alles.
pi_65774824
Haha, die Maarten toch Is hij het al die tijd blijven doen, alles in zijn mond?
Devin heeft het heeeeel lang niet gedaan en nu heel soms nog dat hij iets even aantikt met zijn tong, puur om te voelen.

Ruben, beterschap!
.... met gevoel voor drama....
pi_65779751
Hmm, ardelyn, als hij een jaar of 18 is?

Troel, hoe gaat het nu met Ruben? In ieder geval beterschap!

Nog even een tandpasta vraagje. We gebruiken voor Chris peuter elmex en hebben eergisteren een nieuwe tube gehaald. Maar deze heeft een veel sterkere mentholsmaak. Ongeveer hetzelfde als de gewone elmex. Dus al met elmex gemailt, en ook een nieuwe gekocht. Maar die is ook zo sterk. Terwijl de oude tube heel neutraal was qua smaak. Was die eerste tube nou raar, of deze laatste 2? Gebruikt iemand hier ook die Elmex?
Van Elmex mag ik de tube opsturen en krijg ik een nieuwe, maar ben nieuwsgierig of ik Chris nou al een jaar heb gepoetst met rare tandpasta
pi_65784518
Wij hebben ook peuterelmex. Maar ik heb tot nu toe alleen van die kleine tubetjes gebruikt (bij een tandenborstel gehad en nog ergens bij). Laatste is bijna op en nu ligt er een grote tube, maar nog niet geproeft zelf...
Mirte vind het wel prima smaken geloof ik. En ik vind zelf de Elmex lekkerder van smaak dan die peutertandpasta met fruitsmaak. Ik vraag me af of ze dan later nog wel wennen aan de "gewone" tandpasta smaak... .
DF, moppert Chris erover of niet? Anders is het toch niet erg dat je hem daarmee poetst...?
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:54:13 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65784688
DF, wij hebben teletubbie prodent. kan je niet helpen, sorrie

Kersjes, ik vind het heel fijn dat je weer post hier dan voel je je dus iets beter! Houden zo!
pi_65788969
Kersjes !
pi_65789641
Nijna, maar ruikt hij wel sterk naar menthol? Dat deed die oude tube namelijk nauwelijks. En de nieuwe heel duidelijk.
Hij werkt niet echt mee met poetsen, maar dat is iets van langer, niet alleen de laatste 2 dagen. Dus het is moeilijk inschatten of hij het echt vies vind, of gewoon nog steeds koppig is/er kiesjes op komst zijn..

Kersjes, lukt het weer om wat van je mannetje te genieten?
pi_65790052
Ik dacht steeds dat het vanzelf over zou gaan alles in de mond stoppen maar blijkbaar had ik het verkeerd
Hij doet het gelukkig iets minder.
Vind het zo jammer al die tandafdrukjes in z'n speelgoed.
18 jaar pas!!!? Dus dan zie ik later zelfs tandafdrukken in z'n pc enz?

Hier gebruiken wij Etos en dan die zoete fruitsmaak.
Snap niet waarom het persee zoet moet zijn.
Welke tandpasta kan ik voor Maarten gebruiken die niet zoet is?

Ik hoop dat je je iets beter voelt Kersjes.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:12:45 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_65790250
Hier ook Elmex, maar geen overdreven muntgeur ofzo. Overigens poetsen wij meestal nog zonder tandpasta

Hier heeft Ruben af en toe vlagen van dingen in zijn mond stoppen, eigenlijk alleen als hij tandjes krijgt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:14:42 #198
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65818401
Ardenlyn, ik doe dat nog steeds.... Ik moet soms in dingen bijten hoor. (flexibel handvat van de tandenborstel, piepschuim, echt gruwelijk, maar het is sterker dan mij. ) Vroeger beet ik in het houtwerk van mijn bed, ik weet nog precies hoe dat voelt.
Mijn beide kinderen doen het trouwens niet.
pi_65819338
Lishe Ik doe dat ook Soms moet ik ook gewoon even in m`n kindjes bijten (wel zachtjes hoor!) en idd ook rare dingen zoals het handvat van een scheermesje enzo
Middelste deed het ook maar is er mee gestopt, jongste stopt ook alles in haar mond Ook mijn vingers, liefdesbeetjes
Saartje
  zaterdag 7 februari 2009 @ 08:37:18 #200
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65823524
Tijn en Nienke stoppen ook alles in hun mond

Tandpasta weet ik niet. Ik heb nu BibaBoerderijpasta en hiervoor wel Elmex en die rook niet overdreven naar munt, maar je kon wel degelijk ruiken dat het tandpasta was. Maar ik weet niet hoe het nu is dus
Dus eigenlijk heb je hier niks aan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')