Mijn ukkie draagt nog broeken maat 74 (goed ze worden wat kort) en qua shirtjes gaan we nu naar 80 toe...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef Stiemie het volgende:
Jeetje is Linde dan zo'n ukkie? Die draagt nog met gemak maat 80/86 (van hema wel groter, maar dat valt klein)
Ah Yara heeft Pepijn ingehaaldquote:Op maandag 2 februari 2009 19:07 schreef p_iglet het volgende:
Maat 98dat hebben wij over een jaar of 3 wel
Hier maat 74 (spijker)broeken, maat 80 joggingbroekken en maat 74/80/86 shirtjes.
En nog steeds lieve maatje 20 voetjes
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef appelsap het volgende:
Ondeugende Floortje.
Wat gaat ze snel trouwens.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen benul van wat 'snel' is... Ze is loopt sinds de week voor ze 13 maanden werd... Is dat snel?quote:
Hier geen verschil. Is het pak wel goed afgesloten geweest (verzegeling niet verbroken toen je open maakte)? Hier komt het wel gewoon uit een drie speen van Avent (tegenwoordig uit een tuit, maar da's toch alweer anders). Heb je misschien een schepje teveel gedaan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Beterschap voor Pien d'r oor.
Is er hier iemand die gebruik maakt(e) van Nutrilon melk nummer 3? Ik zou me toch zo zweren dat het dikkere melk is. Ik kreeg bijna niks uit de speen (3) toen ik erin kneep. Maar ben ik nou gek of is het echt zo? Want het poeder is ook anders (veel lossere korrels)...
Hier wordt ook half 12 gegeten en dan slapen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:22 schreef p_iglet het volgende:
hihi schema's, hier niet dus
Op het kdv eten ze geloof ik rond half12 en gaan daarna slapen.
Hier thuis is er geen pijl op te trekken, Pepijn gaat naar bed als hij moe is dat kan 11uur zijn maar ook pas om 15.00. Lunch is meestal voor het slapen, maar als hij vroeg slaapt ook wel erna.
Wanneer het ons uitkomt dus
Enige nadeel van zo vroeg lunchen op het kdv is dat ik een verschrikkelijk hongerig ventje ophaal rond 6en. Ik moet echt boterhammen ofzo meenemen, anders krijst ie de boel bij elkaar om etuh!!! tot we thuis zijn.
Om 11.30 3 boterhammen en om 15.00 een tuitbeker yoghurt en een soepstengel is niet genoeg om het tot 7 uur vol te houden.
Oh ja! Nu herinner ik me ineens dat wij ons dood ergerde aan de klonten... Dat floortje dan boos die fles losliet omdat de speen steeds verstopt zat...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.
Ohja, dat zou ook nog kunnen. Ik had inderdaad ook het idee dat de speen verstopt was. Ik zal zo eens opletten bij het volgende flesje. En anders gaat gewoon de drie standen speen erop, dat gaat prima. Kan ik die ook nog eens gebruiken aangezien ze geen pap uit de fles wilquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Ik heb zelf ook gemerkt dat die Nutrilon 3 mek veel slechter oplost en vaak in de speen blijft hangen.
Pien, beterschap met je oortje. Dat is niet leuk, nee.
Anna ligt ook in haar bedje. We hebben net lekker frietjes gegeten op de piste in de zon! Mjammie!
Ik dacht op het pak gelezen te hebben dat het van 10-12 maanden wasquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft al nummer 3 sinds hij 10 maanden is en nu maken we het op. Maar het is toch tot 18 maanden?
Bel de krant! Ticootje heeft ergens géén verstand van!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Ticootje het volgende:
je hebt melk voor kindje vanaf 1 tm 3, ik denk dat kim die bedoeld voor na nummer 3. Jen krijgt de natuurlijke variant, ik heb er helemaal geen verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |