abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65433132
Miffy ! Tot ziens in mei !

Ik heb Pien haar haar geknipt en het is mislukt
Morgen naar de huisarts (oor van Pien laten checken) en de kapper, dat wordt gezellig !
pi_65433611
Dag Jesper en Miffy .

KP, oeps!
Fake it till you make it...
  maandag 26 januari 2009 @ 21:43:23 #53
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65435710
K_P foto?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65437247
Dag Jesper

Oepsie KP.. En bij Floor durfde je niet meer?

TDB, Chris heeft het ook gedaan. Dat hoofdbonken. Het is even heel heftig geweest, maar met negeren trok het ook snel weer weg..
Als hij ging bonken, dan lieten we hem gewoon gaan. Soms hield het snel op, andere keren deed het echt pijn. Dan lieten we hem nog even huilen (half minuutje/minuutje) en troosten hem dan. Hij doet het nu nog wel eens, maar veel minder dan een paar weken terug.
En ik moet bekennen dat ik ook weleens mijn hand tussen zijn hoofd en vloer heb gedaan, om drama te voorkomen. Hier trouwens nooit blauwe plekken op zijn koppie gezien. Dus echt heel hard doet hij het ook niet. Chris probeert het eerst ook zachtjes uit, en daarna pas harder..
pi_65437735
Thnx voor je reactie. Ja het is zo dubbel he, je wil niet toegeven maar ook niet dat ze zich bezeren, Voor zover mogelijk zal ik dan toch proberen om hem in de eerste instantie te laten gaan....
pi_65451840
Klopt, we geinden hier ook weleens dat we maar eens een kussen op zijn voorhoofd moesten plakken.
pi_65460412
Ik rij sinds vandaag met zo'n veiligheidshelmpje op als we op de fiets zitten (eh Damian dan ) misschien die in huis ook maar ophouden
pi_65461049
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Miffy ! Tot ziens in mei !

Ik heb Pien haar haar geknipt en het is mislukt
Morgen naar de huisarts (oor van Pien laten checken) en de kapper, dat wordt gezellig !
K_P je hebt toch niet in Pien's oor geknipt he? Of is knippen en orendokter toevallig?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:43:33 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65474139
Ik wilde even afscheid komen nemen, mijn lieve kindje wordt morgen al weer twee en is al een echte peuter met babbels en een hele persoonlijkheid !

Tot over een tijdje allemaal!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65474850
Dag Dean en Vivi . Wat een kerel is hij al Vief
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:00:25 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65474899
Dag jochie met je prachtige bruine ogen!
Tot in het andere topic. En tot zaterdag.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:01:26 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_65474939
Dag Dean! Dag Viev!

En veel plezier zaterdag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65474947
Dean.... gewoon een lekker ding!
Dag ventje, heel veel plezier op je verjaardag!!!
En ook Vivi, veel plezier morgen.
Heb je dan ook het kinderfeestje?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:02:10 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65474968
Zaterdag is zijn feestje!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:57:39 #65
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65486389
Dean, van harte met je verjaardag en veel plezier bij de peutertjes!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65488784
Dean, alweer 2 jaar!! Gefeliciteerd en veel plezier bij de puber-peuters
pi_65497005
Gefeliciteerd Dean en Vivi jij natuurlijk ook! Gewoon al weer een peuter.
Tot over een maandje.
pi_65499886
Is Dean alweer 2???? Wat gaat de tijd snel
Gefeliciteerd
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 21:39:59 #69
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65508024
Babbels en persoonlijkheid, heel herkenbaar

Lieve Dean en mamaDean van harte gefeliciteerd met (alweer) een mijlpaal. Tot over een week in het andere topic
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_65519139
Gefeliciteerd Vivi en Dean!

Maarten ging gisteren een paar keer door de knieen en zelf weer omhoog
En hij deed 1 stapje
Zo lief om te zien.

Wil nog naar de winkel maar tis veul te koud
Misschien vanmiddag.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:01:44 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65519184
Dat was bij Sasha het beginnetje hoor Ardenlyn! Tof!
pi_65520890
Cool Ardenlyn.
Ik zette Mirte vanmorgen naast haar bed en ze bleef een hele tijd stevig en los staan! Echt gaaf.
Aan 1 hand lopen doet ze nu ook harder, ik ben benieuwd wanneer we het eerste losse stapje mogen zien . Ze is zo leuk en ze kan zo boevig kijken, hahaha
pi_65533032
Ah allemaal kindjes die eerste stapjes gaan zetten

Ik ben vanmorgen op kraambezoek geweest bij een jongetje van 3 weken oud *rammel* Echt zo lief. En ik mocht 'm heel lang vasthouden Lag ie gewoon bij me te slapen *zuuuuucht*

Zijn er hier trouwens meer kindjes die in plaats van te huilen als je ze naar de opvang toe brengt, juist gaan huilen als je ze ophaalt? Zodra we binnenkomen begint Linde te huilen. Ze is meestal 1 van de eersten die opgehaald wordt en vaak zijn ze dan nog aan het knippen/plakken/kleuren/voorlezen etc. En ze wil dan gewoon ECHT niet mee. Voel me dan altijd zo een stomme mama. Blijkbaar is het daar veel leuker dan bij ons thuis
pi_65537577
Ohhh dat voelt naar maar het zal echt puur te maken hebben met knippen en knutsellen
pi_65544598
Leuk Ardenlyn! Die eerste wiebelstapjes.....!

Stiemie, dat is niet zo leuk dan, dat ze niet mee wil naar huis. Ruk je haar dan te abrupt weg daar? Misschien even wachten tot ze klaar zijn met het verhaaltje, of nog eventjes laten verven.... tenminste als je daar tijd voor hebt. Kan me ook voorstellen dat je graag naar huis wilt na een dag werken....

Met Meike gaat het prima, op een lekke neus na dan. Zakdoeken zijn niet aan te slepen.
Ze telt uit zichzelf tot 10! Of ze legt dingen op een rijtje en gaat ze dan tellen.
Verder speelt ze niet echt op het moment. Ze wil vooral veel dingen samen doen, en helpen met vanalles.
Ze pakt me zo de vaatwasser uit, en ruimt alles op de goede plek op haha. Handig hoor.
Ik probeer haar wel regelmatig aan het spelen te krijgen, maar niet echt met resultaat. Zijn er mama's die dit herkennen?
Ze kletst er wel lekker op los, ze lag deze week op de commode en zegt ineens: mama? Jij lief!
Aaaahw smelt!
Toen papa haar deze week ophaalde vroeg hij of ze meeging naar huis. Waarop Meike "nee" antwoordde. "ik dacht het wel..."zei mijn vriend.... En Meike: "ik dacht het niet"

Vandaag is ze bij oma achterover van de stoel afgevallen. Ze zat bovenop haar tripptrapp stoel, en kieperde achterover, met haar hoofd tegen de verwarming. Ze huilde wel meteen. Was ontzettend overstuur. Later was er niks meer aan te merken, ze heeft ook goed gegeten. Maar oma was er wel heel erg van geschrokken, die had er hoofdpijn van.... Ik maak Meike toch maar even een keer wakker straks, even kijken of ze goed reageert. want het was toch een hele harde smak.
pi_65546922
Karin we laten Linde meestal nog even een minuutje of 10 spelen als we haar ophalen. De opvang is vlakbij huis dus we hebben geen haast. Als ze naar een verhaaltje luistert of met bv een puzzel bezig is, wacht ik altijd tot ze er klaar mee is, maar dan nog is het de laatste tijd echt brullen als ze meemoet. Zodra haar jas dan in beeld komt, gaat ze huilen

Jeetje klinkt wel eng hoor die klapper die Meike gemaakt heeft. Ik zou haar dan ook even wakker maken voor de zekerheid. En zelf spelen is hier wisselend een succes. De ene keer speelt ze gerust een half uurtje zelf met nopper en de andere dag is ze zwaan-kleef-aan. Maar helpen is hier ook favoriet hoor. Alle kleren in de wasmand stoppen en boodschappen onder uit de bugaboo halen en naar de keuken brengen. O ja en tellen begint Linde ook mee. Ze kan al tot drie!
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:13:41 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65547586
Bah, wat een nare klap heeft ze gemaakt zeg. Kan me voorstellen dat je toch even wil checken strakjes.
pi_65548789
Ai Meike
pi_65557108
Karin hoe is het nu met Meike?
pi_65559965
Devin kom hier ook weer eens binnenvallen
Vele topics gemist, ik ben nogal in de weer met een zware zwangerschap. Devin is dus ook regelmatig buiten de deur (bij de oma's) omdat ik niet goed genoeg voor hem kan zorgen
Of ik lig bij mijn ouders op de bank terwijl mijn moeder voor hem zorgt. Krijg ik er toch nog wat van mee en dan komt hij ook af en toe even bij me liggen. Vorige week ben ik een paar dagen opgenomen geweest in het zh (uitgedroogd) en vond hij de bezoekjes aan mij wel leuk, maar bij mij op bed zitten wilde hij niet. Hij vond het infuus, dat een paar keer hard begon te piepen toen hij er was doodeng!

Voor de rest gaan het prima met mijn ventje. Hij kletst steeds meer, kleurt hele vellen papier vol met z'n krijtjes, danst graag (incl. zwieren met de armpjes) en heeft ontdekt dat rondjes om je as draaien heel leuk is
We moeten goed opletten wat we doen, hij imiteert vrijwel alles en wil vaak ook dat wij hem na doen. Hij kan dan heel dwingend zijn! De laatste tijd is hij vaak ook baldadig, gaat hij expres zijn koekje verkruimelen, op de tv slaan, de boekenkast leegmaaien, drinken morsen etc. Puur om reactie uit te lokken, kijken hoe ver die kan gaan.
Het is een heerlijk jochie maar ik mis hem zo! Zelfs als ik bij hem ben ben ik er niet 100% omdat ik me zo ziek voel de hele tijd en te verzwakt ben om druk te spelen of met hem naar buiten te gaan...
Nou ja, ik krijg hulp dus hij komt iig niks tekort, maar het steekt wel enorm.
.... met gevoel voor drama....
pi_65560697
Kersjes je bent er weer! Wat fijn om weer wat van je te lezen zeg!

Pff klinkt zwaar zeg zo. Gelukkig krijg je hulp en probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten als je bij Devin bent. Al begrijp ik heel goed dat het steekt Hoe lang ben je nu zwanger? Is er hoop dat het in de loop van de zwangerschap beter zal gaan? Of niet? Devin klinkt in ieder geval als een lekker ondeugend ventje
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:20:07 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65562409
Sasha viel vanmorgen in de wagen in slaap, ruim 2 uur voor hij normaal gaat slapen, maar hij ligt nu dus al 2 uur te tukken in de wagen. 1 uur buiten en hier thuis al een uur! Ik ben benieuwd hoe de rest van de middag gaat, want van 14.30/15.00 tot 19.00 gaat wel, maar als hij nu zometeen al wakker wordt kan het wel eens krap gaan worden.
pi_65563806
Buitenlucht maakt moe he BE . Slaapt hij nog?

Wij kwamen teru van zwemmen, toen ik t dorp hier inreed was ze nog wakker, amper 3 minuten later, thuis was ze in dromenland. Op de bank nog even gelegen, want ik kreeg haar niet echt wakker. Ja met een half oog verstoord kijken en weer verder tukken...
Maar ze was na een half uurtje wel zelf wakker. Inmiddels zit er een broodje in en ik hoop dat ze zo in bed nog even gaat slapen. Ze zit wel moe te doen... maar of ze het ook echt is....
pi_65564557
Karin, hoe is het vandaag met Meike?

Kersjes, wat een heftige periode zo. Hopelijk trekt die misselijkheid toch snel weg, en kun je meer genieten van de zwangerschap&dreumes!

Ik ben gisteren naar een kruipgroep hier in de buurt geweest. En dat was erg gezellig. Lekker 2 uurtjes in het buurthuis spelen. Er waren naast Chris nog 3 andere dreumessen, 2 geen maand ouder dan Chris en een van bijna 2. En ook nog eens leuke moeders.
We hebben gisteren met zijn allen appelmoes gemaakt En Chris heeft zijn buikje helemaal rond gegeten. Geen wonder dat hij de grootste van het stel was. Volgende week is er een thema slapen, en 2 weken daarna staat een zwemuitje gepland. Best leuk om zo met Chris buiten de deur bezig te zijn.
Doen jullie vaak dingen buitenshuis met de kids? Vaak komen we niet verder dan een rondje wandelen en naar de super.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:14:29 #85
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65566272
Hoe snel kwamen bij jullie de tandjes door? Hier gaat het maar achter elkaar door lijkt wel. Zijn er net boven 4 tanden door, zie ik onder alweer een wit streepje wat ik nog niet eerder gezien heb. Na hoeveel tanden krijg je weer een soort van rustfase?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:19:43 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_65566479
Dat is per kind anders denk ik k_i_m, als ik bedenk dat Ruben echt heel raar gaat met zijn tandvolgorde Er is niet echt een peil op te trekken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65566945
Met Meike gaat het prima, ze was er niet echt van gecharmeerd dat we haar wakker maakten gisteravond.
Als ik haar op de commode leg zegt ze nog wel "au hoof" maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
Ze is in ieder geval goed te spreken!

Kim, Meike begon heel laat met tanden, op haar 1e verjaardag had ze er 2 geloof ik. En daarna kwamen ze in razend tempo tegelijk.

DF, klinkt wel leuk die kruipgroep. Wij hebben ook niet echt veel uitstapjes hoor. Af en toe een keer naar Ballorig of op visite, en uiteraard de dierentuin (hoewel dat ook alweer een tijd geleden is....veel te koud)
Het zou voor Meike wel heel goed zijn, om bij een groepje van het een of ander te zitten. Hier in de stad is ook wel moeder en kindgym, peuterzwemmen enz. Maar deze mama wil ook niet zoveel verplichtingen hebben op haar vrije dag....
pi_65567198
Kim, hier gaat het vaak per 2 of 4. En daarna weer even rust. Het laatste drama waren 4 kiezen in december. Dan heb je dus een maandlang een periode van slecht eten (naast oorontstekingen, griep en buikgriep )
Maar het is nu alweer een maand rustig.

Karin, ik zit nu 2a3 dagen in de week alleen thuis met Chris. Dat scheelt misschien. Hij gaat nu 1,5 (binnenkort2) dagen naar het KDV. Maar dan houden we dinsdag, donderdag en de helft van de vrijdagen over. Nu dus donderdagochtend die kruipgroep. En misschien dat ik dinsdag wel ga guppyzwemmen. Maar ik twijfel of zoveel "gedoe" wel goed is. Maarja, we worden soms ook gaar van dat op elkaars lip zitten..
pi_65571464
DF, ik probeer eens in de week te gaan zwemmen met Mirte en verder de gebruikelijke uitjes naar de super .

k_i_m, volgens mij verschilt het per kind. Ik zie al weken een streepje onder, maar doorkomen ho maar.
pi_65573323
Wat een eigenwijsje is Meike. Je kan wel merken dat ze echt een eigen karakter heeft.
Het klinkt allemaal erg herkenbaar. Ik vind dat eigenwijze wel wat hebben. Moet vaak moeite doen om mijn lach in te houden.
En fijn dat alles goed gaat na zo'n flinke val.

Deepfreeze, dat klinkt leuk. Ik heb helaas nog niet zo'n groep kunnen ontdekken.

Ik ben trouwens wel blij om te lezen dat jullie ook niet altijd zoveel ondernemen met je kinderen.
Ik vind het zo lastig met dit weer en ik heb het ook zo druk dat het er gewoon vaak niet van komt.
Wij wandelen wel naar de supermarkt, gaan naar het strand om vogels en schelpen te zoeken, samen winkelen, zwemmen, of naar het speelcircus (hetzelfde als ballorig.) Ik probeer in huis wel wat 'speciale' dingen te doen om het gezellig te houden en dat lukt nu Damian ouder is wel steeds vaker.

Verder valt er hier weinig te melden. Buiten dat Damian net een paar dagen beter was en nu wéér ziek is.
De 3de keer in krap 1.5 maand. Deze keer heeft hij vlekjes/uitslag en wat koorts. Het lijkt de 5de ziekte te zijn. Nouja, zijn we daar ook meteen van af. Ik hoop dat ik snel weer een blij en gelukkig kind heb.
pi_65605843
Ik zat net een formuliertje in te vullen voor de nieuwe creche waar Damian maandag heen gaat. Stond er: is het kind ingeënt? Zo nee, dan kunnen wij hem niet plaatsen.

Ik dacht dat dat er eigenlijk helemaal niet toe deed? Mogen ze je kind weigeren als het niet is ingeënt?
Niet dat dat mijn probleem is, ik ben daar gewoon nieuwsgierig naar.

Overigens heeft de kleine afgelopen woensdag een week geleden die BMRprik gehad en is vandaag inderdaad niet lekker geworden. Verhoging/koorts en net wat overgegeven. 10e dag na de inenting dus. Maar ja ook heerst er van alles dus er is weinig van te zeggen maar het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben...arm ventje
pi_65606703
Ik denk dat kindjes wel geweigerd mogen worden als het om de gezondheid van de andere kindjes gaat. Een ongeent kindje met de mazelen kan makkelijk een baby aansteken die nog niet de BMR heeft gehad. Dus om dat te voorkomen kan ik me voorstellen dat ze kindjes mogen weigeren.
Heb nog even snel gezocht, maar kan het op onze KDV papieren niet vinden..

En hopelijk is Damian snel weer beter!!
pi_65607459
Dank je, ik hoop ook dat het van korte duur is!

Ja ik dacht namelijk wel eens gelezen te hebben dat ze om die reden dus juist niet geweigerd mochten worden dus was ff benieuwd hoe het nu zat
  zaterdag 31 januari 2009 @ 21:48:42 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65607725
Het wordt bij ons ook gevraagd, maar er stond niet bij of daar consequenties aan zaten.
Ik kan me voorstellen dat ze daar niet echt blij mee zijn idd, maar of ze er iets tegen 'mogen' doen weet ik eigenlijk niet.

Ik doe niets extra's met Sasha op dit moment. Een kruipgroep zou ik nooit bedacht hebben, maar is best een goed idee. Ik heb toevallig net een paar keer een dag achter de rug dat ik denk 'wat moeten we nou de hele dag met elkaar'. Ik wandel dan wel met hem, zeker een uurtje ofzo, maar meer dan dat niet. Af en toe eens met een vriendin afspreken ofzo. Zwemmen is hier alleen op dagen dat ik dus werk en 's avonds dus dat geld niet als iets leuks doen op een van de andere dagen.

Heb je zelf gewoon een buurthuis gebeld Davinia?
pi_65610156

Ik kwam het foldertje van deze kruipgroep (het heet nu ontmoetingsgroep "gezond opvoeden" ivm subsidie ) tegen in de supermarkt. Maar op ons CB ligt ook een foldertje van een aantal kruipgroepen in de buurt.
Hier zijn de meeste kruipgroepen in buurthuizen of speeltuingebouwen. En dan begeleid door iemand van welzijnswerk.

Ik ben trouwens allang blij dat ik niet de enige moeder ben met dit soort loze dagen.
  zondag 1 februari 2009 @ 00:22:43 #96
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65612737
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt bij ons ook gevraagd, maar er stond niet bij of daar consequenties aan zaten.
Ik kan me voorstellen dat ze daar niet echt blij mee zijn idd, maar of ze er iets tegen 'mogen' doen weet ik eigenlijk niet.

Ik doe niets extra's met Sasha op dit moment. Een kruipgroep zou ik nooit bedacht hebben, maar is best een goed idee. Ik heb toevallig net een paar keer een dag achter de rug dat ik denk 'wat moeten we nou de hele dag met elkaar'. Ik wandel dan wel met hem, zeker een uurtje ofzo, maar meer dan dat niet. Af en toe eens met een vriendin afspreken ofzo. Zwemmen is hier alleen op dagen dat ik dus werk en 's avonds dus dat geld niet als iets leuks doen op een van de andere dagen.

Heb je zelf gewoon een buurthuis gebeld Davinia?

Volgens mij was de vraag van Karin, toch?

Wij doen trouwens iedere woensdag aan babyzwemmen, en verder niet echt iets bijzonders. soms spelen in de tuin, of naar tunfun of zo, maar verder niet echt.

Hopelijk wordt damian snel beter
Afgelopen donderdag en vrijdag was eli tot bloedens toe stuk in zijn luiergebied. heel zielig. dus nu steeds open laten bij het badderen, en het lijkt een beetje te genezen, en de hoektand bobbels komen snel op.
maar ik kan nu niet zelf een peopbroek verschonen, want het doet echt pijn en dan gaat hij heel hard schoppen. heb al een paar rake klappen tegen mijn kaak gehad
we wachten semi-rustig af...

verder gaat het prima hier!

eli begint al woorden te combineren:
met de jas aan bij de voordeur: appel oto => open buiten => de deur moet open, dan kan ik naar buiten
en
Bij het traphekje voor de keuken: appel abbe => open hebben => het hekje moet open, want ik wil dat eten hebben.

Goed, he?

Ben helemaal trots
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 1 februari 2009 @ 09:27:59 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65615974
Nog een andere D, het was Deepfreeze! Sorry!
pi_65616161
Kruipgroep oid, hebben ze volgens mij niet hier. Klinkt wel leuk.

Eli, wat goed van jou!

Mirte heeft ontdekt dat ze kan sturen met de loopauto. De loopkar is uit de picture, maar die stuurt volgens mij een stuk lastiger. Maar met die auto lukt het wel! En racen dat ze doet... . Net ook een hele harde BOENK toen ze omviel, maar het verdriet was al snel over en ze ging weer verder oefenen
pi_65618258
Ik was al eens eerder naar een kruipgroep geweest, maar dat was veel minder leuk. Echt allemaal moeder van 30+, die elkaar kenden uit de wijk, en dus helemaal niet opstonden voor een 26-jarige studente. En daar werd ook niks georganiseerd, gewoon 2 uur samen beppen. Leuk voor hun, maar echt niet mijn soort dames. Deze groep heeft dus jongere moeders met kinderen van ongeveer 1,5. Wel precies mijn straatje..

Chris heeft tegenwoordig een maffe manier van sturen op zijn loopbakfiets.. Je tilt het ding gewoon op aan het stuur, Het hele gevaarte gaat de lucht in, en dan kun je het makkelijk een stukje draaien..
Met de loopwagen is dat ook zo, hij tilt dat halve gevaarte zo op om het te draaien.

Maf kind, wel zware dingen tillen al staand, maar nog niet los durven staan/lopen

En hij is druk aan het oefenen met de woordje hap en (h)ebbe(n)..
Knap van Eli dat hij al woordjes combineerd!
pi_65655317
Kp heb je een foto van Piens haar
Hoe is het met haat oortje?

Hier gaat alles goed! We zijn allemaal behoorlijk ziek geweest bah .... Maar we zijn er weer!

Jet heeft nu kledingmaat 92 en ik ben driftig op zoek naar een zomerjasje, maar welke maat moet ik dan nemen? 98 Is al zo groot
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')