Devin kom hier ook weer eens binnenvallen
Vele topics gemist, ik ben nogal in de weer met een zware zwangerschap. Devin is dus ook regelmatig buiten de deur (bij de oma's) omdat ik niet goed genoeg voor hem kan zorgen
Of ik lig bij mijn ouders op de bank terwijl mijn moeder voor hem zorgt. Krijg ik er toch nog wat van mee en dan komt hij ook af en toe even bij me liggen. Vorige week ben ik een paar dagen opgenomen geweest in het zh (uitgedroogd) en vond hij de bezoekjes aan mij wel leuk, maar bij mij op bed zitten wilde hij niet. Hij vond het infuus, dat een paar keer hard begon te piepen toen hij er was doodeng!
Voor de rest gaan het prima met mijn ventje. Hij kletst steeds meer, kleurt hele vellen papier vol met z'n krijtjes, danst graag (incl. zwieren met de armpjes) en heeft ontdekt dat rondjes om je as draaien heel leuk is
We moeten goed opletten wat we doen, hij imiteert vrijwel alles en wil vaak ook dat wij
hem na doen. Hij kan dan heel dwingend zijn! De laatste tijd is hij vaak ook baldadig, gaat hij expres zijn koekje verkruimelen, op de tv slaan, de boekenkast leegmaaien, drinken morsen etc. Puur om reactie uit te lokken, kijken hoe ver die kan gaan.
Het is een heerlijk jochie maar ik mis hem zo! Zelfs als ik bij hem ben ben ik er niet 100% omdat ik me zo ziek voel de hele tijd en te verzwakt ben om druk te spelen of met hem naar buiten te gaan...
Nou ja, ik krijg hulp dus hij komt iig niks tekort, maar het steekt wel enorm.
.... met gevoel voor drama....