quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Zal ik em ff dichtgooien, dan?
Eli heeft een nw record qua hoeveelheid eten per dag. In het negatieve...
Ontbijt, lunch, 2 bekers melk, een sopestengel en 2 mini rijstewafeltjes was gister de score van de hele dag
Kies (wat een grote bobbels vormen die kiezen. echt zielig
) + wrs. sprong is geen goede combi
DF< wellicht dat Chris ook last heeft van een sprong. Eet hij inmiddels beter?
ahzo, dankje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef p_iglet het volgende:
gefeliciteerd!
maar dan is hij vast nog geen dreumes maar een babietje. Als je wilt meepraten over je broertje kun je dus beter in het babietjestopic terecht.
Ik blijf zo verschrikkelijk lachen om die uitdrukking. Ondanks dat hij hier ook zijn intrede heeft gedaan moet ik altijd stiekem lachen omdat ik in mijn hoofd "banaaaaaan" hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef Deepfreeze het volgende:
dan moet ik behoorlijk wat kracht gebruiken om hem uit de banaan tegen me aan te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop