Deze?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:15 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 1200 kun je hier op een aparte pagina vinden.
1201 | 1202 | 1203 | 1204 | 1205 | 1206 | 1207 | 1208 | 1209 | 1210 |
1211 | 1212 | 1213 | 1214 | 1215 |
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
28 februari bestond KSC één jaar. Om dit te vieren hebben OA & MPG een jubileumtopic gemaakt, met daarin alles over 1 jaar KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
[ afbeelding ]
Komt door de wiki, traag hoereding.quote:
Goeie quote!quote:
waar... als in waarheid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nepperds lopen rond bij Hugh Heffner.
I know.quote:
Ik maak altijd eerst een nieuw topic en daarna ga ik pas naar wiki...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt door de wiki, traag hoereding.
Daar komen idd dezelfde 4 letters in voor...quote:
en ik altijd maar denken dat het aan mij lagquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom wilde ik het tpioc niet sluiten, een hel is dat Wiki..quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben er al inquote:
goed he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:17 schreef OA het volgende:
[..]
Daar komen idd dezelfde 4 letters in voor...
Ik werk dat liever meteen bij, anders is het zo'n pokkewerk als je 10 tpoics moetquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je niet meer uit de wiki nu?
Man naar me hartquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk dat liever meteen bij, anders is het zo'n pokkewerk als je 10 tpoics moet
Nee hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken dat het aan mij lag
Ik heb dat met een register op m'n werk. Ik heb nooit zo'n zin om dat ding bij te werken, dus eens in de zoveel tijd moet ik er weer een middagje aan bestedenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk dat liever meteen bij, anders is het zo'n pokkewerk als je 10 tpoics moet
Goed punt inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
nu wel dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoorik kon hem eerst niet eens normaal open krijgen
Ik kan al een halve maand mijn uren niet registreren, dus daar kan ik straks een middag voor uittrekken. Kutfusiesquote:
Als we maar de KSC vrouwen meenemen!quote:
Er staan wel meer KSC'ers inquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
P en Cali zijn goed bezig geweest gisteren
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 20 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 231 Pheno
003. 205 Californium
029. 118 JortK
034. 110 indahnesia.com
062. 090 Pien85
076. 082 Fha
082. 076 MPG
089. 073 OA
094. 072 DaMart
Ik heb Cali niet tegen de muur gezetquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
P en Cali zijn goed bezig geweest gisteren
Ja, zelfs ik.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we maar de KSC vrouwen meenemen!
Ik vermoed zomaar dat het vandaag niet anders is...quote:
Weegt die ook 60 kilo dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb Cali niet tegen de muur gezet
Nu wel jaquote:
Lange lijst... en ik sta er weer eens inquote:
Ik vrees het ook, jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat het vandaag niet anders is...![]()
quote:
Ik ben erg slecht in schatten van gewichten, maar een maatje XXL zal er niet in zitten.quote:
quote:
Jullie hebben ons zeker nodig om het bier te brengen?quote:
Bier, sex, the usual.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie hebben ons zeker nodig om het bier te brengen?
Oh wacht, ik drink geen bier.quote:
dat is aardig aangeboden van jequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie hebben ons zeker nodig om het bier te brengen?
En op was de bandbreedte.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, daar komt het plaatje binnendruppelen
Komt uit een regenton.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang het maar drinkwater is.
Jij ook al!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef OA het volgende:
Je hebt een rimpelzak?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens richting huis denk ik, ben al een fossiel aan het worden.
Ja...quote:
Dankjequote:
Ik liep net naar de pomp.quote:
Geen drilpudding vandaag?quote:
quote:
quote:
Faalhazen.quote:
Neequote:
quote:
Tijd, datum?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
KSC BBQ:
Wie komt er
Pheno
Fha
JortK
Wie komt er niet
OA![]()
Dat is latere zorg. Eerst de wil testen.quote:
Jep, goed planquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
KSC BBQ:
Wie komt er
Pheno
Fha
JortK
Pien85
DaMart
OA
Wanneer kom je hier lekkere dingen maken dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeEn morgen boeren cake
Of chocolade mouse
Wat het makkelijkst is dan, afhankelijk van de locatiequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, goed planCarpoolen of trainpoolen?
Als je me uitnodigd, en iets in huis haalt wat ik kan makenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier lekkere dingen maken dan?
Ik neem een groentepakket voor je mee!quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
Dat eeuwige gezeik over meets die niet doorgaan. Gewoon bij een recreatieplas ergens, daar kun je altijd wel BBQ'en.
Even wachten op wat mooi weer, zodat ik meteen mijn duikpak mee kan nemen
Niets boven een BBQ na een duik 14.gif.
Of op het strand!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
Dat eeuwige gezeik over meets die niet doorgaan. Gewoon bij een recreatieplas ergens, daar kun je altijd wel BBQ'en.
Ik vind dat het dit keer gewoon door gaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
Bij deze nodig je uit en dan mag jij een boodschappen lijst eisen die ik dan braaf ga volgen in de winkelquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je me uitnodigd, en iets in huis haalt wat ik kan maken
Ook goed, ik kan zo'n 4 a 5 personen meenemen en ben bereid om om te rijden.quote:
Where and when? Enne, wat vind je lekker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij deze nodig je uit en dan mag jij een boodschappen lijst eisen die ik dan braaf ga volgen in de winkel
En met een beetje inschikken, kan ik 3 tot 4 personen met hun luchtbed kwijt thuis... plus nog een leuke jongedame in de andere helft van mijn bed!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook goed, ik kan zo'n 4 a 5 personen meenemen en ben bereid om om te rijden.
Daar moet ik nog even over na denken hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Where and when? Enne, wat vind je lekker?![]()
Ik rijd toch terug, het zal niet de eerste keer zijn dat ik tot diep in de nacht taxi speelquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met een beetje inschikken, kan ik 3 tot 4 personen met hun luchtbed kwijt thuis... plus nog een leuke jongedame in de andere helft van mijn bed!
en als backup gewoon je gourmetstel meequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
Op de Prius accu moet dat wel lukken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]
en als backup gewoon je gourmetstel mee
Ik ook, regio Den Haag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook goed, ik kan zo'n 4 a 5 personen meenemen en ben bereid om om te rijden.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de Prius accu moet dat wel lukken.
Ja, maar dan weet men dat die mogelijkheid er is om te overnachten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd toch terug, het zal niet de eerste keer zijn dat ik tot diep in de nacht taxi speel
Ik bak wel wat voor de KSC BBQquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over na denken hahahaIk denk dat het van het zomer pas gaat worden
En ik vind lekker.. uhm.. heeeeel erg veeelMaar drilpudding niet zo hahahaha.
helemaal topquote:
Kom je me halen in regio deventer dan?quote:
Wat versta je niet aan regio Den Haag?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom je me halen in regio deventer dan?
De wil is er wel hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is latere zorg. Eerst de wil testen.
Dat lukt me wel. Ll in Limburg. Goed voor de kilometerstand.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom je me halen in regio deventer dan?
Zo zie je nog eens wat van het land johquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat versta je niet aan regio Den Haag?
top! en anders haal ik Pier wel overquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt me wel. Ll in Limburg. Goed voor de kilometerstand.
Als mensen uit het oosten verzamelen in de buurt van nijmegen/den bosch oid is het nog makkelijker. Nou ja, iig sneller wss. Maar goed, eind maart begin april kan ik niet, voor de rest is mijn agenda leeg.quote:
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen uit het oosten verzamelen in de buurt van nijmegen/den bosch oid is het nog makkelijker. Nou ja, iig sneller wss. Maar goed, eind maart begin april kan ik niet, voor de rest is mijn agenda leeg.
Daaromquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Op zich is aan zee wel goed. Kan de hele zooi elkaar gewoon verzuipen
Ik voel haat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Op zich is aan zee wel goed. Kan de hele zooi elkaar gewoon verzuipen
hierquote:
Kiezen jullie wel een goede dag uit? BBQ in de stortregen gaat niet al te bestquote:
Je kringspier, als die zich ontspant!quote:
Goede paraplu.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kiezen jullie wel een goede dag uit? BBQ in de stortregen gaat niet al te best
Grote partytent meequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kiezen jullie wel een goede dag uit? BBQ in de stortregen gaat niet al te best
Bakt wel lastig hoorquote:
ooooooooohwquote:
Baggerenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kringspier, als die zich ontspant!
Dan moet je zeggen "nee hoor valt best mee Fha"quote:
Oh...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen "nee hoor valt best mee Fha"
quote:
Ah, onze BBQ man is er ook!quote:
pauper.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Fha het volgende:
Ik neem wel kant en klare huzare salade en een stokbrood mee
Doe het zelf beter danquote:
Connecties. En een supermarkt.quote:
Bij de slager .quote:
Goed .quote:
Student die leeft op stufi bedoel je? Maar goed dan krijg jij lekker niks tochquote:
Niet voorverpakt, duh.quote:
En anders pak ik de trein jouw kant op, en rij ik de rest met je meequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het in oostelijke richting gaat plaatsvinden wel.
Das een pleuriseind rijden voordat je dan bij een zee bent hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het in oostelijke richting gaat plaatsvinden wel.
Fles kan goed BBQ'en.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Heb hier nog wel ergens een kookboek staan met heel lekkere bbq recepten
"Als het aan alle kanten zwart is, is het gaar"?quote:
Ooit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaat dit allemaal gebeuren dan?
nooit natuurlijk, net als de andere meetsquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij brengt zeker sla mee, trouwens?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
"Als het aan alle kanten zwart is, is het gaar"?
Ik gok rond Sint Juttemisquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar deze meet wordt niet als al die andere!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nooit natuurlijk, net als de andere meets
Stelletje positievelingen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zondag 12 april 2009quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
dan kan ik welquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt dit jaar op de 2e zaterdag in mei, geloof ik!
quote:
Wanneer zwem jij weer over?quote:
Ga eens thuis kijken of je er niet bent!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:35 schreef Klonk het volgende:
ik ook hier ?
net even gekeken en ik was niet thuis, ik aanbellen en aanbellen maar er deed niemand open...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga eens thuis kijken of je er niet bent!
Mijn moeder moest lachenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
net even gekeken en ik was niet thuis, ik aanbellen en aanbellen maar er deed niemand open...
Dat doet me denken aan een stukje in de film "I am Sam"quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga eens thuis kijken of je er niet bent!
Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij brengt zeker sla mee, trouwens?
Dit kan niet Ph.quote:
wel gpwnde sla, anders moeten we ook nog nuttige dingen doenquote:
Gedraag jequote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel gpwnde sla, anders moeten we ook nog nuttige dingen doen
wehehequote:
Bek houwe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
"Als het aan alle kanten zwart is, is het gaar"?
Soms is ignorance a bliss.quote:
en binnenkort heb je een aanklacht wegens sexuele intimidatie aan je broekquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
Ik word net even gemasseerd door een nieuwe vrouwelijke collega. Zo hoort het.
Ik wil ook zulke collega's!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
Ik word net even gemasseerd door een nieuwe vrouwelijke collega. Zo hoort het.
Ze is servisch, die doen dat niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
en binnenkort heb je een aanklacht wegens sexuele intimidatie aan je broek
Hij mag ook huisgenoten meenemen.quote:
nee, die komen voorrijden in een zwarte mercedes en knallen je kop tussen je schouders weg...quote:
Kijk daar hou ik van, duidelijke taal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, die komen voorrijden in een zwarte mercedes en knallen je kop tussen je schouders weg...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef Klonk het volgende:
ik weet nu trouwens zeker dat ik in December keihard gwpnd ben door een paar vuilnismannen, de bak is net gewoon leeg gemaakt terwijl er net zoveel zakken kattengrid inzaten...
Ga maar eens zeggen dat het niet zo is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef Klonk het volgende:
alleen omdat ik meer moest tikken lijkt het nu net of ik de grap van jort heb gejat...
Ook geil. Beetje rough is prima.quote:
dat zeg ik hierbijquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga maar eens zeggen dat het niet zo is.
welkom in nederlandquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef Pheno het volgende:
Het gaat slecht met de kennis in Nederland. Als je daar in tuint
Ik woon zo goed als in Duitsland, dat scheelt.quote:
Als men zelfs naar de rijdende rechter stapt als men een boete heeft gekregen voor het in bezopen toestand de uitgaansbus onderkotsenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef Pheno het volgende:
Het gaat slecht met de kennis in Nederland. Als je daar in tuint
Verliefdheid. Zo mooi , maar oh zo pijnlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Californium het volgende:Waarom doet het pijn als je iemand leuk vind, maar niet bij die persoon kan zijn
Dat was echt té erg inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als men zelfs naar de rijdende rechter stapt als men een boete heeft gekregen voor het in bezopen toestand de uitgaansbus onderkotsen.
ik woon nog dichterbij denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon zo goed als in Duitsland, dat scheelt.
5km rijden geloof ik, toch aardigquote:
Uh <insert ruige sexpraat>quote:
ik win, ik win, ik win, ik moet omrijden en dan ben ik nog binnen 3 km bij de grensquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verliefdheid. Zo mooi , maar oh zo pijnlijk.
Nou ja, of je e rblij mee moet zijn.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik win, ik win, ik win, ik moet omrijden en dan ben ik nog binnen 3 km bij de grens
ikke welquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, of je e rblij mee moet zijn.....
Het maakt me niet uit. Voor de benzine hoef ik het niet te doenquote:
benzine is leuk meegenomen maar ik hou wel van onze oosterburenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit. Voor de benzine hoef ik het niet te doen
Met het gevaar dat er weer van alles achter wordt gezocht: herkenbaar gevoelquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Californium het volgende:
Waarom doet het pijn als je iemand leuk vind, maar niet bij die persoon kan zijn
Ach, het was toen even kut, maar uiteindelijk heeft het toch ook wel wat positieve bijwerkingen gehad. En het zegt natuurlijk ook wel iets over iemand, als ze je een tijdje aan het lijntje houdt, het gevoel geeft dat ze jou ook wel ziet zitten, en vervolgens blijkt ze hetzelfde te doen met iemand anders, maar dan nog een stap verder, zodat jij aan de kant wordt gezet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef Californium het volgende:
das kut DM![]()
Dat is denk ik wel het ergste.. dat hij het dan zou weten![]()
grrrrr
niet waar, want ook als je je verveelt doe je iets, je verveelt je namelijk, dusquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet waar, want ook als je je verveelt doe je iets, je verveelt je namelijk, dus
Cruzersquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een USB-stick gevondenAlleen de connector is lichtelijk vernaggeld
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een foto van de hele hoopquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
terugbuigenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
x2quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb het wel gehad voor vandaag. Ik ga nog wat websurfen.
Gewoon je broek uittrekken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
jah..... ik doe mijn best....ik praat wel gezellig met m he
maar het laten blijken
Ik heb ook niet gezegd dat ik niks doe tochquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet waar, want ook als je je verveelt doe je iets, je verveelt je namelijk, dus
Je leuke collega?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
jah..... ik doe mijn best....ik praat wel gezellig met m he
maar het laten blijken
dat heb ik eerder gelezen vandaag, een keer of 3quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:25 schreef JortK het volgende:
Maar eerst deze natuurlijk ook nog even volmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |