dat zeg ik hierbijquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga maar eens zeggen dat het niet zo is.
welkom in nederlandquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef Pheno het volgende:
Het gaat slecht met de kennis in Nederland. Als je daar in tuint
Ik woon zo goed als in Duitsland, dat scheelt.quote:
Als men zelfs naar de rijdende rechter stapt als men een boete heeft gekregen voor het in bezopen toestand de uitgaansbus onderkotsenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef Pheno het volgende:
Het gaat slecht met de kennis in Nederland. Als je daar in tuint
Verliefdheid. Zo mooi , maar oh zo pijnlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Californium het volgende:Waarom doet het pijn als je iemand leuk vind, maar niet bij die persoon kan zijn
Dat was echt té erg inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als men zelfs naar de rijdende rechter stapt als men een boete heeft gekregen voor het in bezopen toestand de uitgaansbus onderkotsen.
ik woon nog dichterbij denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon zo goed als in Duitsland, dat scheelt.
5km rijden geloof ik, toch aardigquote:
Uh <insert ruige sexpraat>quote:
ik win, ik win, ik win, ik moet omrijden en dan ben ik nog binnen 3 km bij de grensquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verliefdheid. Zo mooi , maar oh zo pijnlijk.
Nou ja, of je e rblij mee moet zijn.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik win, ik win, ik win, ik moet omrijden en dan ben ik nog binnen 3 km bij de grens
ikke welquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, of je e rblij mee moet zijn.....
Het maakt me niet uit. Voor de benzine hoef ik het niet te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |