Stelletje positievelingen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaat dit allemaal gebeuren dan?
Zondag 12 april 2009quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
dan kan ik welquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt dit jaar op de 2e zaterdag in mei, geloof ik!
quote:
Wanneer zwem jij weer over?quote:
Ga eens thuis kijken of je er niet bent!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:35 schreef Klonk het volgende:
ik ook hier ?
net even gekeken en ik was niet thuis, ik aanbellen en aanbellen maar er deed niemand open...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga eens thuis kijken of je er niet bent!
Mijn moeder moest lachenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
net even gekeken en ik was niet thuis, ik aanbellen en aanbellen maar er deed niemand open...
Dat doet me denken aan een stukje in de film "I am Sam"quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga eens thuis kijken of je er niet bent!
Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij brengt zeker sla mee, trouwens?
Dit kan niet Ph.quote:
wel gpwnde sla, anders moeten we ook nog nuttige dingen doenquote:
Gedraag jequote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel gpwnde sla, anders moeten we ook nog nuttige dingen doen
wehehequote:
Bek houwe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
"Als het aan alle kanten zwart is, is het gaar"?
Soms is ignorance a bliss.quote:
en binnenkort heb je een aanklacht wegens sexuele intimidatie aan je broekquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
Ik word net even gemasseerd door een nieuwe vrouwelijke collega. Zo hoort het.
Ik wil ook zulke collega's!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
Ik word net even gemasseerd door een nieuwe vrouwelijke collega. Zo hoort het.
Ze is servisch, die doen dat niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
en binnenkort heb je een aanklacht wegens sexuele intimidatie aan je broek
Hij mag ook huisgenoten meenemen.quote:
nee, die komen voorrijden in een zwarte mercedes en knallen je kop tussen je schouders weg...quote:
Kijk daar hou ik van, duidelijke taal!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, die komen voorrijden in een zwarte mercedes en knallen je kop tussen je schouders weg...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef Klonk het volgende:
ik weet nu trouwens zeker dat ik in December keihard gwpnd ben door een paar vuilnismannen, de bak is net gewoon leeg gemaakt terwijl er net zoveel zakken kattengrid inzaten...
Ga maar eens zeggen dat het niet zo is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef Klonk het volgende:
alleen omdat ik meer moest tikken lijkt het nu net of ik de grap van jort heb gejat...
Ook geil. Beetje rough is prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |