dat zeg ik hierbijquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga maar eens zeggen dat het niet zo is.
welkom in nederlandquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef Pheno het volgende:
Het gaat slecht met de kennis in Nederland. Als je daar in tuint
Ik woon zo goed als in Duitsland, dat scheelt.quote:
Als men zelfs naar de rijdende rechter stapt als men een boete heeft gekregen voor het in bezopen toestand de uitgaansbus onderkotsenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef Pheno het volgende:
Het gaat slecht met de kennis in Nederland. Als je daar in tuint
Verliefdheid. Zo mooi , maar oh zo pijnlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Californium het volgende:Waarom doet het pijn als je iemand leuk vind, maar niet bij die persoon kan zijn
Dat was echt té erg inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Als men zelfs naar de rijdende rechter stapt als men een boete heeft gekregen voor het in bezopen toestand de uitgaansbus onderkotsen.
ik woon nog dichterbij denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon zo goed als in Duitsland, dat scheelt.
5km rijden geloof ik, toch aardigquote:
Uh <insert ruige sexpraat>quote:
ik win, ik win, ik win, ik moet omrijden en dan ben ik nog binnen 3 km bij de grensquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verliefdheid. Zo mooi , maar oh zo pijnlijk.
Nou ja, of je e rblij mee moet zijn.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik win, ik win, ik win, ik moet omrijden en dan ben ik nog binnen 3 km bij de grens
ikke welquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, of je e rblij mee moet zijn.....
Het maakt me niet uit. Voor de benzine hoef ik het niet te doenquote:
benzine is leuk meegenomen maar ik hou wel van onze oosterburenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit. Voor de benzine hoef ik het niet te doen
Met het gevaar dat er weer van alles achter wordt gezocht: herkenbaar gevoelquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Californium het volgende:
Waarom doet het pijn als je iemand leuk vind, maar niet bij die persoon kan zijn
Ach, het was toen even kut, maar uiteindelijk heeft het toch ook wel wat positieve bijwerkingen gehad. En het zegt natuurlijk ook wel iets over iemand, als ze je een tijdje aan het lijntje houdt, het gevoel geeft dat ze jou ook wel ziet zitten, en vervolgens blijkt ze hetzelfde te doen met iemand anders, maar dan nog een stap verder, zodat jij aan de kant wordt gezet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef Californium het volgende:
das kut DM![]()
Dat is denk ik wel het ergste.. dat hij het dan zou weten![]()
grrrrr
niet waar, want ook als je je verveelt doe je iets, je verveelt je namelijk, dusquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet waar, want ook als je je verveelt doe je iets, je verveelt je namelijk, dus
Cruzersquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een USB-stick gevondenAlleen de connector is lichtelijk vernaggeld
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een foto van de hele hoopquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
terugbuigenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
x2quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb het wel gehad voor vandaag. Ik ga nog wat websurfen.
Gewoon je broek uittrekken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
jah..... ik doe mijn best....ik praat wel gezellig met m he
maar het laten blijken
Ik heb ook niet gezegd dat ik niks doe tochquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet waar, want ook als je je verveelt doe je iets, je verveelt je namelijk, dus
Je leuke collega?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef Californium het volgende:
jah..... ik doe mijn best....ik praat wel gezellig met m he
maar het laten blijken
dat heb ik eerder gelezen vandaag, een keer of 3quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:25 schreef JortK het volgende:
Maar eerst deze natuurlijk ook nog even volmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |