Deze?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:15 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 1200 kun je hier op een aparte pagina vinden.
1201 | 1202 | 1203 | 1204 | 1205 | 1206 | 1207 | 1208 | 1209 | 1210 |
1211 | 1212 | 1213 | 1214 | 1215 |
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
28 februari bestond KSC één jaar. Om dit te vieren hebben OA & MPG een jubileumtopic gemaakt, met daarin alles over 1 jaar KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
[ afbeelding ]
Komt door de wiki, traag hoereding.quote:
Goeie quote!quote:
waar... als in waarheid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nepperds lopen rond bij Hugh Heffner.
I know.quote:
Ik maak altijd eerst een nieuw topic en daarna ga ik pas naar wiki...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt door de wiki, traag hoereding.
Daar komen idd dezelfde 4 letters in voor...quote:
en ik altijd maar denken dat het aan mij lagquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom wilde ik het tpioc niet sluiten, een hel is dat Wiki..quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben er al inquote:
goed he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:17 schreef OA het volgende:
[..]
Daar komen idd dezelfde 4 letters in voor...
Ik werk dat liever meteen bij, anders is het zo'n pokkewerk als je 10 tpoics moetquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je niet meer uit de wiki nu?
Man naar me hartquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk dat liever meteen bij, anders is het zo'n pokkewerk als je 10 tpoics moet
Nee hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik altijd maar denken dat het aan mij lag
Ik heb dat met een register op m'n werk. Ik heb nooit zo'n zin om dat ding bij te werken, dus eens in de zoveel tijd moet ik er weer een middagje aan bestedenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk dat liever meteen bij, anders is het zo'n pokkewerk als je 10 tpoics moet
Goed punt inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
nu wel dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoorik kon hem eerst niet eens normaal open krijgen
Ik kan al een halve maand mijn uren niet registreren, dus daar kan ik straks een middag voor uittrekken. Kutfusiesquote:
Als we maar de KSC vrouwen meenemen!quote:
Er staan wel meer KSC'ers inquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
P en Cali zijn goed bezig geweest gisteren
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 20 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 231 Pheno
003. 205 Californium
029. 118 JortK
034. 110 indahnesia.com
062. 090 Pien85
076. 082 Fha
082. 076 MPG
089. 073 OA
094. 072 DaMart
Ik heb Cali niet tegen de muur gezetquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
P en Cali zijn goed bezig geweest gisteren
Ja, zelfs ik.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we maar de KSC vrouwen meenemen!
Ik vermoed zomaar dat het vandaag niet anders is...quote:
Weegt die ook 60 kilo dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb Cali niet tegen de muur gezet
Nu wel jaquote:
Lange lijst... en ik sta er weer eens inquote:
Ik vrees het ook, jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat het vandaag niet anders is...![]()
quote:
Ik ben erg slecht in schatten van gewichten, maar een maatje XXL zal er niet in zitten.quote:
quote:
Jullie hebben ons zeker nodig om het bier te brengen?quote:
Bier, sex, the usual.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie hebben ons zeker nodig om het bier te brengen?
Oh wacht, ik drink geen bier.quote:
dat is aardig aangeboden van jequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie hebben ons zeker nodig om het bier te brengen?
En op was de bandbreedte.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, daar komt het plaatje binnendruppelen
Komt uit een regenton.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang het maar drinkwater is.
Jij ook al!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef OA het volgende:
Je hebt een rimpelzak?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens richting huis denk ik, ben al een fossiel aan het worden.
Ja...quote:
Dankjequote:
Ik liep net naar de pomp.quote:
Geen drilpudding vandaag?quote:
quote:
quote:
Faalhazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |