Tijd, datum?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
KSC BBQ:
Wie komt er
Pheno
Fha
JortK
Wie komt er niet
OA![]()
Dat is latere zorg. Eerst de wil testen.quote:
Jep, goed planquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
KSC BBQ:
Wie komt er
Pheno
Fha
JortK
Pien85
DaMart
OA
Wanneer kom je hier lekkere dingen maken dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeEn morgen boeren cake
Of chocolade mouse
Wat het makkelijkst is dan, afhankelijk van de locatiequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, goed planCarpoolen of trainpoolen?
Als je me uitnodigd, en iets in huis haalt wat ik kan makenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier lekkere dingen maken dan?
Ik neem een groentepakket voor je mee!quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
Dat eeuwige gezeik over meets die niet doorgaan. Gewoon bij een recreatieplas ergens, daar kun je altijd wel BBQ'en.
Even wachten op wat mooi weer, zodat ik meteen mijn duikpak mee kan nemen
Niets boven een BBQ na een duik 14.gif.
Of op het strand!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
Dat eeuwige gezeik over meets die niet doorgaan. Gewoon bij een recreatieplas ergens, daar kun je altijd wel BBQ'en.
Ik vind dat het dit keer gewoon door gaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
Bij deze nodig je uit en dan mag jij een boodschappen lijst eisen die ik dan braaf ga volgen in de winkelquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je me uitnodigd, en iets in huis haalt wat ik kan maken
Ook goed, ik kan zo'n 4 a 5 personen meenemen en ben bereid om om te rijden.quote:
Where and when? Enne, wat vind je lekker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij deze nodig je uit en dan mag jij een boodschappen lijst eisen die ik dan braaf ga volgen in de winkel
En met een beetje inschikken, kan ik 3 tot 4 personen met hun luchtbed kwijt thuis... plus nog een leuke jongedame in de andere helft van mijn bed!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook goed, ik kan zo'n 4 a 5 personen meenemen en ben bereid om om te rijden.
Daar moet ik nog even over na denken hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Where and when? Enne, wat vind je lekker?![]()
Ik rijd toch terug, het zal niet de eerste keer zijn dat ik tot diep in de nacht taxi speelquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met een beetje inschikken, kan ik 3 tot 4 personen met hun luchtbed kwijt thuis... plus nog een leuke jongedame in de andere helft van mijn bed!
en als backup gewoon je gourmetstel meequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:49 schreef Pheno het volgende:
Op de Prius accu moet dat wel lukken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]
en als backup gewoon je gourmetstel mee
Ik ook, regio Den Haag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook goed, ik kan zo'n 4 a 5 personen meenemen en ben bereid om om te rijden.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de Prius accu moet dat wel lukken.
Ja, maar dan weet men dat die mogelijkheid er is om te overnachten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rijd toch terug, het zal niet de eerste keer zijn dat ik tot diep in de nacht taxi speel
Ik bak wel wat voor de KSC BBQquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over na denken hahahaIk denk dat het van het zomer pas gaat worden
En ik vind lekker.. uhm.. heeeeel erg veeelMaar drilpudding niet zo hahahaha.
helemaal topquote:
Kom je me halen in regio deventer dan?quote:
Wat versta je niet aan regio Den Haag?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom je me halen in regio deventer dan?
De wil is er wel hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is latere zorg. Eerst de wil testen.
Dat lukt me wel. Ll in Limburg. Goed voor de kilometerstand.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom je me halen in regio deventer dan?
Zo zie je nog eens wat van het land johquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat versta je niet aan regio Den Haag?
top! en anders haal ik Pier wel overquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt me wel. Ll in Limburg. Goed voor de kilometerstand.
Als mensen uit het oosten verzamelen in de buurt van nijmegen/den bosch oid is het nog makkelijker. Nou ja, iig sneller wss. Maar goed, eind maart begin april kan ik niet, voor de rest is mijn agenda leeg.quote:
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen uit het oosten verzamelen in de buurt van nijmegen/den bosch oid is het nog makkelijker. Nou ja, iig sneller wss. Maar goed, eind maart begin april kan ik niet, voor de rest is mijn agenda leeg.
Daaromquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Op zich is aan zee wel goed. Kan de hele zooi elkaar gewoon verzuipen
Ik voel haat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Op zich is aan zee wel goed. Kan de hele zooi elkaar gewoon verzuipen
hierquote:
Kiezen jullie wel een goede dag uit? BBQ in de stortregen gaat niet al te bestquote:
Je kringspier, als die zich ontspant!quote:
Goede paraplu.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kiezen jullie wel een goede dag uit? BBQ in de stortregen gaat niet al te best
Grote partytent meequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kiezen jullie wel een goede dag uit? BBQ in de stortregen gaat niet al te best
Bakt wel lastig hoorquote:
ooooooooohwquote:
Baggerenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kringspier, als die zich ontspant!
Dan moet je zeggen "nee hoor valt best mee Fha"quote:
Oh...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen "nee hoor valt best mee Fha"
quote:
Ah, onze BBQ man is er ook!quote:
pauper.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Fha het volgende:
Ik neem wel kant en klare huzare salade en een stokbrood mee
Doe het zelf beter danquote:
Connecties. En een supermarkt.quote:
Bij de slager .quote:
Goed .quote:
Student die leeft op stufi bedoel je? Maar goed dan krijg jij lekker niks tochquote:
Niet voorverpakt, duh.quote:
En anders pak ik de trein jouw kant op, en rij ik de rest met je meequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het in oostelijke richting gaat plaatsvinden wel.
Das een pleuriseind rijden voordat je dan bij een zee bent hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het in oostelijke richting gaat plaatsvinden wel.
Fles kan goed BBQ'en.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Heb hier nog wel ergens een kookboek staan met heel lekkere bbq recepten
"Als het aan alle kanten zwart is, is het gaar"?quote:
Ooit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer gaat dit allemaal gebeuren dan?
nooit natuurlijk, net als de andere meetsquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij brengt zeker sla mee, trouwens?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
"Als het aan alle kanten zwart is, is het gaar"?
Ik gok rond Sint Juttemisquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar deze meet wordt niet als al die andere!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nooit natuurlijk, net als de andere meets
Stelletje positievelingen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |