quote:
Ja kut ik hoorde het net, nu vind ik het toch wel jammer dat ik niet gekeken hebquote:
quote:
Ze hangen iigquote:
En toen deden ze bij de drogist de 'Hey Coby... WAT KOSTEN DE COMDOOMS?'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef Cocktailprikker het volgende:hai
hoe ernstigik moest perse naar de drogist, want nergens anders hadden ze hier in Hardinxveld condooms
Ik werd 2 x achter elkaar stilletjes doorverwezen naar de drogist, omdat ze het bij de supermarkt en Primera níet verkochten
welke film was dat ook al weer, keihard door de winkel roepen voor de ''crab medicines''quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef Cocktailprikker het volgende:hai
hoe ernstigik moest perse naar de drogist, want nergens anders hadden ze hier in Hardinxveld condooms
Ik werd 2 x achter elkaar stilletjes doorverwezen naar de drogist, omdat ze het bij de supermarkt en Primera níet verkochten
In Me, Myself & Irene zit ook zo'n stukjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welke film was dat ook al weer, keihard door de winkel roepen voor de ''crab medicines''? american pie ofzo ?
nav recente ervaringenquote:
Ja, ligt normaal naast de kauwgomquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
bij de supermarkt zijn ze toch gewoon te krijgen
servicebaliequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, ligt normaal naast de kauwgom
Joh, bij ons in Wijchen kun je dat ook gewoon daar halen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus je hebt serieus geprobeerd condooms te kopen bij de primeraen de supermarkt
Poserquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
servicebalie
ow wacht jij bent n student he, bij de aldi zullen ze t niet verkopen albert heijn wel
net zon domme reactie als die van de kouwgomquote:
Kouwgomquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net zon domme reactie als die van de kouwgomreactie van jou
ook benieuwd isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kouwgom
En hoe wil je jouw reactie anders omschrijven, ons aller swarmi?
Dat dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
ow wacht, t was zeker niet serieus bedoelt, k ben dr weer ingetrapt
had dan boterhamzakjes gezegdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dusEn persoonlijk vond ik de vergelijking tussen kauwgom en condooms wel leuk
hier even eenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:38 schreef swarmahoer het volgende:
ow eenreactie op mn spelling, goh die is orgineel
t gaat over de verkrijgbaarheid van die dingen, geef ik aan dat ze ''toch gewoon bij de super te halen zijn'' waarom dan gelijk zo'n domme opmerking dat t naast de kAuwgom moet liggen..
je kan beter zeggen nou ik heb ze nog nooit gezien ofzo, iig normaal reageren is niet verboden met je misplaatste laat ik iemand afzeiken reactie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hier even eenreactie op de inhoud van je post
![]()
![]()
Nog walnoten op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga gewoon 's lekker even poepen
goed idee moet ik nog ff tijd voor makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[swarma]quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ach ik heb ze niet nodig...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de eerste persoon die dat zou posten
EnDup
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[swarma]
pics or it didnt happen
[/swarma]
Soa's zijn verzonnen door durex om geld te verdienenquote:
Daar heb je pillen voorquote:
je moet wel de momenten leren herkennenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[swarma]
pics or it didnt happen
[/swarma]
Ik wil het je wel uitleggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:01 schreef IrishBastard het volgende:
Dus Durex heeft kinderen bedacht?
Nou snap ik het helemaal niet meer
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje stapt op motor
pak jij je helm vast Yash?
Ik begrijp je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben echt maar alleen hoor, een jullie
Ja nee niet tegelijkertijd want meneer wil niet delenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje stapt op motor
pak jij je helm vast Yash?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |