hier even eenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:38 schreef swarmahoer het volgende:
ow eenreactie op mn spelling, goh die is orgineel
t gaat over de verkrijgbaarheid van die dingen, geef ik aan dat ze ''toch gewoon bij de super te halen zijn'' waarom dan gelijk zo'n domme opmerking dat t naast de kAuwgom moet liggen..
je kan beter zeggen nou ik heb ze nog nooit gezien ofzo, iig normaal reageren is niet verboden met je misplaatste laat ik iemand afzeiken reactie
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hier even eenreactie op de inhoud van je post
![]()
![]()
Nog walnoten op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga gewoon 's lekker even poepen
goed idee moet ik nog ff tijd voor makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[swarma]quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ach ik heb ze niet nodig...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op de eerste persoon die dat zou posten
EnDup
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[swarma]
pics or it didnt happen
[/swarma]
Soa's zijn verzonnen door durex om geld te verdienenquote:
Daar heb je pillen voorquote:
je moet wel de momenten leren herkennenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[swarma]
pics or it didnt happen
[/swarma]
Ik wil het je wel uitleggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:01 schreef IrishBastard het volgende:
Dus Durex heeft kinderen bedacht?
Nou snap ik het helemaal niet meer
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje stapt op motor
pak jij je helm vast Yash?
Ik begrijp je nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben echt maar alleen hoor, een jullie
Ja nee niet tegelijkertijd want meneer wil niet delenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje stapt op motor
pak jij je helm vast Yash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |