X-files is zo duurquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arrested Development als je van comedies houdt, 30 Rock is ook erg grappig.
Ehm, X-Files?. Twin Peaks?
.
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000UZDO5I/ref=pd_bbs_sr_olp_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1232409944&sr=8-1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef Breach het volgende:
[..]
X-files is zo duur
Twin Peaks wil ik binnenkort eindelijk eens gaan kijken. Temeer omdat ik er binnenkort in de buurt op vakantie ga en daar dus waarschijnlijk ook langs kom
Wow, bij bol.com 190 euroquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000UZDO5I/ref=pd_bbs_sr_olp_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1232409944&sr=8-1
Valt mee.. Wel US regio coded.
Okay, de laatste.quote:
You fucking idiot, you're a moron.. God was fucking with you.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, de laatste.
Die laatste grap.
Als je dit leuk vindt, moet je maar ff zoeken. Er zijn zat hele shows van hem.
Hij is echt briljant.. Een filosoof die zijn ideeen in comedy stopt..
Er staat een onwijs goeie docu op Youtube, waarin veel bekende mensen aan het woord komen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
You fucking idiot, you're a moron.. God was fucking with you.![]()
Morgen maar eens wat meer filmpjes van hem bekijken..
.
Ja en ssst, ik hoor hier niet te postenquote:
Whehe, hij is fijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat een onwijs goeie docu op Youtube, waarin veel bekende mensen aan het woord komen.
Het is echt zo ongelooflijk zonde dat hij al zo jong dood ging. Alvleesklierkanker.
Hij is in 7 delen opgesplitst, dit is deel 1..
Have fun. Zelfs 15 jaar na dato is het nog eng actueel..
Nog steeds een verslag aan het maken hierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Dos37 het volgende:
goedendag, nog steeds aan het leren hier
Die is echt geniaal ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
Die zijn ook geweldig
Nog even een filmpje posten
gewoon omdat het kan
Lekker, hoor. Hier ook.quote:
Al tig keer gezien, het wordt ook gequote in het intro van Zeitgeist, maar dat weet jij wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hier KoningDavid, voor jou:
.
Kijk hem even af, want hij heeft een paar prima punten..
ja bedanktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:03 schreef sjimz het volgende:
Ey mensen!
Succes met je tentamen grulez.
oja dubbel... ben niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
Het ging redelijk las ik.
Omdat hij naast dat nog wel meer valide punten heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef koningdavid het volgende:
Het klinkt leuk en grappig allemaal, ik kan het alleen niet bijster serieus nemen. Ik snap ook niet waarom atheïsten er altijd mee komen aanzetten in serieuze discussies.
Carlin zei dat God mensen naar de hel stuurt als ze zich niet aan de 10 geboden houden. Ik weet niet waar hij dat vandaan haalt, maar dat leert het christelijk geloof helemaal niet. Als het chr. geloof dat zou leren zou iedereen naar de hel gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat hij naast dat nog wel meer valide punten heeft.
En het is toch zo? Als de heer van iedereen houdt, dan houdt hij ook van mij als ongelovige.
Waarom zou je je naasten zo willen laten lijden?
Het is totaal niet 'spot on'. Waarom denk je dat christenen altijd bidden met 'Uw wil geschiedde'?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dat stukje na een minuut of 5 is ook gewoon allemaal waar.. Dat over gods wil en bidden.
En dat stukje over the devine plan.. Het is gewoon spot on...
Nog zo'n sterk internetatheïstencliché.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jammer dat ie "why won't god heal amputees" niet gebruikte.
Het hele idee van 'vuur, zwavel, zombies, eeuwige marteling, etc.' is ook een achterlijk en middeleeuws idee. Dat is ook niet het christelijke idee van 'hel'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon het hele idee van hel is al achterlijk in mijn ogen..![]()
Maar goed, ik heb dan ook niets met het geloof.
Net zoals dat er even goed geen hemel bestaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, ik vind persoonlijk het hele idee van gestraft worden na de dood gewoon te zot voor woorden.
Dat weet je dan toch ook niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef sjimz het volgende:
Ik geloof ook niet in leven na de dood.
Dan is het voor mij gewoon over.
Helaas leef je korter dan dat je dood bent.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat weet je dan toch ook niet?
Het is ook verder geen aanval op jou oid hoor. Ik respecteer een ieder die wel gelooft, ik welke godsdienst dan ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef koningdavid het volgende:
Dat kan.
Cool, ik begrijp het.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is ook verder geen aanval op jou oid hoor. Ik respecteer een ieder die wel gelooft, ik welke godsdienst dan ook.
Stiften is ook heel moeilijk. Je moet de knop precies lang genoeg indrukken. Als je één op één staat en als de keeper gaat liggen kun je makkelijk over hem heen stiften door heel zachtjes te drukken op vierkantje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Cool, ik begrijp het.![]()
Even een vraag voor alle PES-sers hier.
Als je de bal over de keeper wilt stiften moet je L1 ingedrukt houden en dan 'vierkantje'. Ik snap er alleen geen fuk van. De ene keer gaat ie huizenhoog over en de andere keer is ie veel te zacht terwijl ik hem voor mijn gevoel ongeveer hetzelfde doe.![]()
(het gaat over PES 2006 trouwens)
Je hebt 2 stiftjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Cool, ik begrijp het.![]()
Even een vraag voor alle PES-sers hier.
Als je de bal over de keeper wilt stiften moet je L1 ingedrukt houden en dan 'vierkantje'. Ik snap er alleen geen fuk van. De ene keer gaat ie huizenhoog over en de andere keer is ie veel te zacht terwijl ik hem voor mijn gevoel ongeveer hetzelfde doe.![]()
(het gaat over PES 2006 trouwens)
Inauguratie van Obama?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk met CNN erop sinds 15:00, wat een show
Goed idee, alvast ff op CNN kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk met CNN erop sinds 15:00, wat een show
quote:
Fifaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Thx voor de PES-tips allen. Ik ga het zometeen wel weer ff proberen.
Eigenlijk wil ik het wel zien maar ik moet economie lerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Met de auto naar de kerk, naar het witte huis naar het kapitool
Kermis?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef Suijk het volgende:
Wat een volk daar in Washington, echt druk.
Ja, ik hoor ook iets van een orgel.quote:
Het is de grootste beveiligingsoperatie ooit in de VS.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef sjimz het volgende:
Wat een zooi zou het worden als er nu een aanslag gepleegd zou worden.
Inside job.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is de grootste beveiligingsoperatie ooit in de VS.
Nog groter dan de OS in Atlanta... Zou mij niets verbazen als er, net als bij z'n overwinningsspeech, glas om het podium zit.
Deze gast is echt beroerd ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Krijgen we dit hypocriete gezeik weer..
Fuck de inmenging van geloof in politiek. Secularisme is een vereiste.
En toch kom ik in de hel als ongelovige.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef BB-boy het volgende:
God houdt van iedereen, maar iets meer van Amerika.
Is toch veel gezelliger joh in de hel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En toch kom ik in de hel als ongelovige.
Wat een zieke sadist is het eigenlijk..
Precies, als je echt naar de hel gaat voor al die dingen, zitten alle toffe mensen daar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Is toch veel gezelliger joh in de hel.
Ik zat niet op te letten, zit er nou wel of niet iets voor?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat antwoord op dat glas is ook wel duidelijk.
Ja, helemaal rondom gebouwd lijkt het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten, zit er nou wel of niet iets voor?
Dat merken we gauw genoeg wanneer hij er staat en de kogel raakt hem niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten, zit er nou wel of niet iets voor?
Dat was met z'n speech ook ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, helemaal rondom gebouwd lijkt het wel.
Of hij schiet de verkeerde neger, ze lijken toch allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef BB-boy het volgende:
Als er echt een sluipschutter was had hij al geschoten op die dominee.
Daar had ik voor lopen bidden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef BB-boy het volgende:
Als er echt een sluipschutter was had hij al geschoten op die dominee.
spuit11quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
wtf, John Williams de componist!
[ afbeelding ]
HELD!!!!!!!quote:
Gek he als je als machtigste man ter wereld wordt geinstalleerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:05 schreef denthemen het volgende:
Jezus, hij kan hem niet eens nazeggen...
Tegenwoordig is dat ongeveer even vaak als dat de president wordt gekozenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Suijk het volgende:
Fucking hell, wat een hoop mensen. Zelfs als Ajax kampioen wordt zijn er niet zo veel.
Precies. Goeie speech van Obama. En een lekkere trap na richting Bushquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Suijk het volgende:
In tegenstelling tot Bush heb ik bij hem wel het idee dat 'ie iets zegt wat 'ie zelf ook begrijpt.
Ik heb vandaag Slumdog Millionaire gekekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef M0NTANA het volgende:
Vannacht Vantage Point weer gekeken. Blijft een prima movie.
Deze probeert dan in ieder geval nog een beetje humor erin te verwerken.quote:
Zeker weten. Normaliter niet mijn stijl, maar viel niet tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Slumdog Millionaire gekeken
geniale film
Topgozer, hij heeft meer doden op z'n geweten dan Hitler, Houssein, Stalin, Lenin en Napoleon bij elkaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een hoop lovende woorden voor god, dat in een tijd dat het wereldwijd een grote zooi is.
Goed geregeld voor een almachtige. Wat een fijne pik is het toch.
wat is het verschil?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanavond wordt lachen, gieren, brullen: eerst Feyenoord, daarna Superbad.
Griet Tietulaer? Nee die leeft nog volgens mij.quote:
Wie van der Valk, ja vanmiddagquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef toma het volgende:
[..]
Topgozer, hij heeft meer doden op z'n geweten dan Hitler, Houssein, Stalin, Lenin en Napoleon bij elkaar.
- Richard Dawkins.quote:“The God of the Old Testament is arguably the most unpleasant character in all fiction: jealous and proud of it; a petty, unjust, unforgiving control-freak; a vindictive, bloodthirsty ethnic cleanser; a misogynistic, homophobic, racist, infanticidal, genocidal, filicidal, pestilential, megalomaniacal, sadomasochistic, capriciously malevolent bully.”
sorry, het kan aan mijn niveau van Engels liggen maar ik zie een aantal woorden waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
- Richard Dawkins.
Mooi en oh-zo waar.
Nee, de meneer die het voor zat te lezen maakte een fout.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:56 schreef toma het volgende:
Whaha, maakte Obama nou een fout tijdens het afleggen van z'n eed?
Noem ze maar, vertaal ik het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
sorry, het kan aan mijn niveau van Engels liggen maar ik zie een aantal woorden waar ik nog nooit van heb gehoord
vindictive, misogynistic, fillicidal, pestilential en capriciously malevolent.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Noem ze maar, vertaal ik het wel..
vindictive: wraakzuchtigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:14 schreef toma het volgende:
[..]
vindictive, misogynistic, fillicidal, pestilential en capriciously malevolent.
ik heb werkelijk geen flauw idee.
en heb je dit nou opgezocht of wist je het?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
vindictive: wraakzuchtig
misogynistic: vrouwenhater
fillicidal: iemand die z'n eigen kroost vermoord
pestilential: iemand die een plaag triggert.
capriciously malevolent: iemand die er van geniet om anderen pijn te doen.
Ik moest alleen capriciously opzoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef toma het volgende:
[..]
en heb je dit nou opgezocht of wist je het?
Dat zijn niet bepaald woorden die ik vaak gebruik. Ik vind het knap als je ze kent.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik moest alleen capriciously opzoeken..
Misogyny is vrouwenhaat, een bekende term.
Vindictive is een gebruikelijke term.
Filicide is afgeleid van het Latijnse filius (zoon), dus die was ook nog wel zelf te bedenken.
Pestilent is een Nederlands woord, dus die was ook niet zo moeilijk.
Vindictive is eigenlijk de enige term die ik zelf gebruik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zijn niet bepaald woorden die ik vaak gebruik. Ik vind het knap als je ze kent.
Ja, leg hun die 5 woorden die hier net genoemd worden voor en ze denken dat je een nieuwe taal hebt uitgevonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het engels van onze kamerleden, mijn hemel.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, leg hun die 5 woorden die hier net genoemd worden voor en ze denken dat je een nieuwe taal hebt uitgevonden.
In welke context moet ik dit plaatsenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op de bon, wat is dat een briljant programma zeg.
Agent: "Doe eens normaal joh. Gaan we nou ff gewoon normaal doen?"
Meisje: "Biewhiehihie, dat is mijn vriendje. Bla bla."
Agent: "Ja, daar heb ik schijt aan. Kappen nou."!!!
Dawkins. De George Carlin van de intellectuelen. Praat een hoop onzin over zaken waar hij geen verstand van heeft. Maar het is leuk voor de 'low-hanging-fruit' als Dr.Daggla bijvoorbeeld die niet bijster geïnformeerd zijn maar wel snel hun oordeel klaar hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
- Richard Dawkins.
Mooi en oh-zo waar.
Haal je niet Dawkins en Hawking door de war nu?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Laat denthemen het maar niet horen, zulke taal over iemand in een rolstoel.
Ja, nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dawkins. De George Carlin van de intellectuelen. Praat een hoop onzin over zaken waar hij geen verstand van heeft. Maar het is leuk voor de 'low-hanging-fruit' als Dr.Daggla bijvoorbeeld die niet bijster geïnformeerd zijn maar wel snel hun oordeel klaar hebben.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net alsof jij überhaupt de tegenargumenten checkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, nee.
Want de tegenargumenten zijn sterk..
Uhuh, jij bent zo intelligent Daggla, tuuuuuurlijk. Daar komt het door.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens ben ik als kind net zo geindoctrineerd als jij hoor. Alleen heb ik wel de intelligentie om door al die onzin heen te prikken.
Ik heb mijn oordeel gebaseerd op eigen ervaringen, logica en wetenschappelijk getoetste theorien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Net alsof jij überhaupt de tegenargumenten checkt.Dat heb ik in die Zeitgeist discussie gemerkt, jij hebt je oordeel al klaar ongeacht de argumenten, niet dankzij argumenten.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat jij dom bent.quote:Uhuh, jij bent zo intelligent Daggla, tuuuuuurlijk. Daar komt het door.
Mooie one-liner zeg, maar dit kan iedere idioot zeggen natuurlijk. Alles wat je in discussies aanvoert tegenover mij is van die goedkope atheïstische internetpropaganda (Carlin, Zeitgeist, WWGHA), daar zit weinig wetenschappelijks bij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb mijn oordeel gebaseerd op eigen ervaringen, logica en wetenschappelijk getoetste theorien.
Een dom iemand met een hoog IQ dan, apart.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zeg ik niet, ik zeg dat jij dom bent.
Dat is dus juist niet een feit, wat ik je in overdaad heb proberen aan te tonen maar wat jij doodgenegeerd hebt. Dat jij daarin niet bereid ben geweest om de logica en 'wetenschap' te volgen zegt alles over jouw subjectiviteit in deze.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat in Zeitgeist is niet per definitie waar, maar de lange lijst aan vergelijkbare verhalen is een feit.
En dat zegt genoeg.
Naïef en intelligent gaan best samen. Ik prefereer daarentegen naïef en domquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mooie one-liner zeg, maar dit kan iedere idioot zeggen natuurlijk. Alles wat je in discussies aanvoert tegenover mij is van die goedkope atheïstische internetpropaganda (Carlin, Zeitgeist, WWGHA), daar zit weinig wetenschappelijks bij.
[..]
Een dom iemand met een hoog IQ dan, apart.
Is dat een beetje een niveau, ben wel fan van basketbal als er NBA op sport1 is kijk ik het meestal wel. Beetje te vergelijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:21 schreef Prosac het volgende:
Ik was vanavond bij Hanzevast Capitals - Matrixx Nijmegen (Basketbal)
mijn god, wat een blinde arbitrage zeg, gelukkig wonnen de capitals wel.
En blond. En zestien. En tieten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Naïef en intelligent gaan best samen. Ik prefereer daarentegen naïef en dom
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Haal je niet Dawkins en Hawking door de war nu?
Ik ben je naam even kwijt, want kennelijk ken jij mij heel goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mooie one-liner zeg, maar dit kan iedere idioot zeggen natuurlijk. Alles wat je in discussies aanvoert tegenover mij is van die goedkope atheïstische internetpropaganda (Carlin, Zeitgeist, WWGHA), daar zit weinig wetenschappelijks bij.
Heb ik je toch nog wat geleerdquote:Een dom iemand met een hoog IQ dan, apart.
Hij kent wel 4 engelse woorden uit z'n hoofd waar ik nog nooit van had gehoordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Net alsof jij überhaupt de tegenargumenten checkt.Dat heb ik in die Zeitgeist discussie gemerkt, jij hebt je oordeel al klaar ongeacht de argumenten, niet dankzij argumenten.
[..]
Uhuh, jij bent zo intelligent Daggla, tuuuuuurlijk. Daar komt het door.
Degradatie kandidaten mogen niet meer onderschat worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet je waar ik nu trouwens zo bang voor ben - dat Feyenoord het uit bij Ajax ineens op de rails heeft waar iedereen een 6, 7-0 overwinning gaat verwachten.
Wat is die lekker over 2 jaarquote:
dan is ze 14quote:
Good busy.quote:
Handen boven de dekens hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Good busy.![]()
Ik ga pitten. Bis morgen.
durf je m nu al niet meer te bedreigen in een SC topic?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:44 schreef koningdavid het volgende:
Check je pm's Daggla.
Een beetje zoals de halve selectie van psv en Stevens?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Lol, bitchfight tussen de joden.
Die club gaat helemaal kapot als ze zelfs onderling al gaan lopen rellen.
Als jullie het willen:quote:
quote:"Mijn bronnen" vertellen niks over wanneer Jezus is geboren omdat het in hun ogen vrij irrelevant is, of misschien wisten ze het gewoon niet.
Al die overeenkomsten waren inderdaad uit de lucht gegrepen, ik kan het niet anders zeggen. Is Horus gekruisigd en opgestaan? Dyonisius? Mithras? Krishna? Boeddah? Zoroaster? Geen van allen! Ik zeg het je echt, GEEN VAN ALLEN! Zoek het maar na op Wikipedia of wat voor encyclopedie of bron dan ook.
Al die vergelijkingen heb ik in dat topic voor je ontkracht (met nog de nodige bronvermeldingen ook), maar jij hebt daar verder niet op gereageerd of blijkbaar niet eens naar gekeken.
Besef het nu eens. Ik val niet 'details' aan, ik val het HELE verhaal aan. Zeitgeist deel 1 is immers gebaseerd op de parallelen tussen Jezus en andere 'Dying and Rising' Gods, maar als vrijwel geen van de parallelen lijken te kloppen, blijft er niks over en stort het in elkaar. En dat is precies wat er gebeurt.
Ik ben aan het afstuderen op het onderwerp 'de historische Jezus' (Jezus vanuit historisch-wetenschappelijk perspectief). En geloof mij, ik ben geen een atheïstische of agnostische geleerde tegengekomen die de theorie van Zeitgeist (Jesus-myth theorie) onderschrijft.
Ik snap niet waarom je zo nodig in Zeitgeist wilt geloven.
"Hij (Carlin) vat de essentie van de Amerikaanse relikliek in een paar zinnen samen en vat samen hoe belachelijk geloof wel niet is."
Dat laatste in mijn optiek dus niet. Omdat hij het geloof niet fair behandelt. Ik kan ook het atheïsme belachelijk maken op de Carlin-manier:
Atheïsten zijn zo dom want ze geloven dat het universum ooit vanuit niets 'plots' is ontstaan en dat een aap ooit een mens gebaard heeft.
Slaat dit ergens op? Nee. Want ik geef een heel ongenuanceerd en vooral stereotyperend beeld van atheïsme wat makkelijk te onkrachten is maar niet de waarheid recht aan doet.
Snap je? Je kan alles met de grond gelijk maken als je eerst zelf je eigen interpretatie aan datgene mag geven.
"Overigens is dat altijd het verweer, het aanvallen van details die niet kloppen.
Over het algemeen scheelt dat heel weinig in het grote geheel."
Wie heeft het over details? Vrijwel niks van wat je zegt klopt.
Groet,
David
Wel. Ik gaf alleen al hoe makkelijk het is om iets af te zeiken als je het eerst incorrect interpreteert.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef toma het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in de evolutietheorie?
Nogmaals, dat is jouw optiek omdat jij gelooft in het bestaan van god.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel. Ik gaf alleen al hoe makkelijk het is om iets af te zeiken als je het eerst incorrect interpreteert.
Niet op je eigen PM's,quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op posten van pm's staat toch een ban
Die mensen zijn ook gewoon dom, ik ben de enige slimmequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef Riro het volgende:
Gister Feyenoord-Heerenveen gekeken, wel geinig.
Wat is 'geobserdeerd'? Ik ben met zat andere dingen bezig naast mijn geloof, ik ga naar school, ik werk, ik kijk netzoveel voetbal als jij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:37 schreef toma het volgende:
Wat ik niet snap is dat er mensen zijn (zoals koningdavid) die extreem geobserdeerd zijn op hun geloof.
Je doet toch theologie? Dan ben je met je studie ook bezig met geloof.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is 'geobserdeerd'? Ik ben met zat andere dingen bezig naast mijn geloof, ik ga naar school, ik werk, ik kijk netzoveel voetbal als jij.
Maar als je echt gelooft in iets is het lastig om het geen grote rol te laten spelen in je leven, dat gaat min of meer vanzelf. En hier op Fok! valt het extra op omdat ik vrijwel de enige ben dus ik er ook altijd op aangesproken wordt en ik me ook altijd geroepen voel mijn geloof te verdedigen.
Nee, ik studeer journalistiek. Al ben ik met mijn afstudeeropdracht (Jezus, historisch-wetenschappelijk belicht) ook wel bezig met mijn geloof, dat klopt wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je doet toch theologie? Dan ben je met je studie ook bezig met geloof.
Ok, ik vond het een typische theologie-afstudeeropdracht, dus vandaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, ik studeer journalistiek. Al ben ik met mijn afstudeeropdracht (Jezus, historisch-wetenschappelijk belicht) ook wel bezig met mijn geloof, dat klopt wel.
Dat dus, tevens op schoolquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen.
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben weer thuis, proefwerk ging best goed![]()
Maar wat trekt jou dan aan in je geloof? Mijn grootouders zijn ook erg gelovig, ze gaan iedere zondag naar de kerk maar ze zullen echt geen bijbelse gebeden gaan analyseren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is 'geobserdeerd'? Ik ben met zat andere dingen bezig naast mijn geloof, ik ga naar school, ik werk, ik kijk netzoveel voetbal als jij.
Maar als je echt gelooft in iets is het lastig om het geen grote rol te laten spelen in je leven, dat gaat min of meer vanzelf. En hier op Fok! valt het extra op omdat ik vrijwel de enige ben dus ik er ook altijd op aangesproken wordt en ik me ook altijd geroepen voel mijn geloof te verdedigen.
17quote:
Ooooooooh, dat verklaart een hoop.quote:
Hij is niet eens de jongste in VBLquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ooooooooh, dat verklaart een hoop.
Ik dacht dat je een of andere zwakzinnige was, maar je bent gewoon nog aan het puberen..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een of andere zwakzinnige was, maar je bent gewoon nog aan het puberen..
Ik ben van nature onderzoekend ingesteld, daarom studeer ik ook journalistiek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef toma het volgende:
[..]
Maar wat trekt jou dan aan in je geloof? Mijn grootouders zijn ook erg gelovig, ze gaan iedere zondag naar de kerk maar ze zullen echt geen bijbelse gebeden gaan analyseren.
Nee, er loopt er een met een Pikachu-icon + sig.quote:
Ach, wanneer is iets obsessief, compulsief of slechts verregaande interesse?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben van nature onderzoekend ingesteld, daarom studeer ik ook journalistiek.
Ik wilde weten of het geloof niet onzin was dus ik ben het uitgebreid gaan onderzoeken (waar ik nog mee bezig ben, daar kom je nooit meer vanaf). Sommigen noemen dat een interesse, anderen een 'obsessie'.
Precies. Er zijn zat, ook atheïstische en agnostische, professoren die er ongeveer dag en dacht mee bezig zijn, wat dat betreft is het voor mij eerder een hobby dan obsessie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, wanneer is iets obsessief, compulsief of slechts verregaande interesse?
Dat is, zoals wel veel dingen, heel subjectief.
Rustig aan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zit nu @ werk, dus even geen tijd om je PM uitgebreid te beantwoorden
Inderdaad, zolang je prive leven of je omgeving er geen hinder van ondervindt en je prima functioneert in de maatschappij is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Precies. Er zijn zat, ook atheïstische en agnostische, professoren die er ongeveer dag en dacht mee bezig zijn, wat dat betreft is het voor mij eerder een hobby dan obsessie.
[..]
Rustig aan.
Bedankt man!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoi leeftijdsgenoot.quote:
Misschien ook maar eens doen. Die van mij start echt megatraag op de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:07 schreef toma het volgende:
Vandaag maar eens m'n pc opgeschoond. Dat scheelt echt tering veel.
Dat heb ik bij meerdere users, zoals tong. De lijn tussen zwakzinnig en puberaal gedrag is gewoon flinterdun.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als jij in de SC bent voel ik me juist altijd 25.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoi leeftijdsgenoot.
Voel jij je ook wel is 15 of 14?
Tong80 is echt duf. Voor elke hersenscheet opent hij een nieuw topic. En dat zijn dan juweeltjes want het zijn topics van de hand van dé tong80!!11 *fapfap*quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat heb ik bij meerdere users, zoals tong. De lijn tussen zwakzinnig en puberaal gedrag is gewoon flinterdun.
Volgens tong zn posse wel jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tong80 is echt duf. Voor elke hersenscheet opent hij een nieuw topic. En dat zijn dan juweeltjes want het zijn topics van de hand van dé tong80!!11 *fapfap*
Ja, kon ik die topics van tong maar goed vinden...quote:
Ik heb ze allemaal uitgeprint en het huis mee behangen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, kon ik die topics van tong maar goed vinden...
Op mijn bips.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:06 schreef Grulez het volgende:
Heb je net als de rest van de posse ook een tongtatoo op je buik?
Jeweet.quote:
Hoax.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als jij in de SC bent voel ik me juist altijd 25.
In je oog.quote:
Ik kan het niet zienquote:
En? Veel vuilnis vandaag?quote:
quote:
Ik zit nu angstig te wachten op de rolstoelgrappenquote:
Zegt de ene rolstoel tegen de andere rolstoel: "alles loopt lekker op rolletjes vandaag he?"quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit nu angstig te wachten op de rolstoelgrappen
Van welk dier is rolstoelleer gemaakt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zegt de ene rolstoel tegen de andere rolstoel: "alles loopt lekker op rolletjes vandaag he?"
ANTILOPE!!!!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van welk dier is rolstoelleer gemaakt?
Ik doe niet onder de gordel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit nu angstig te wachten op de rolstoelgrappen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik doe niet onder de gordel.
Of heeft jouw rolstoel wel een gordel?
Och, ik kan er wel om treuren maar daar schiet ik niet mee op tochquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef Suijk het volgende:
Ik weet dat denthemen het perfect opvat, toch blijf ik het enigszins ongepast vinden, die geintjes over z'n rolstoel. Ben ik nu zo politiek correct?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Eerder omgekeerd. Jij durft zeker ook niet naar iemand in een rolstoel te kijken omdat je het zielig vindt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef Suijk het volgende:
Ik weet dat denthemen het perfect opvat, toch blijf ik het enigszins ongepast vinden, die geintjes over z'n rolstoel. Ben ik nu zo politiek correct?
Die ongepastheid is nergens op gestoeld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef Suijk het volgende:
Ik kijk er niet meer of minder naar als naar iemand anders. Heb wel een vriend in een rolstoel en daar kan ik ook goed geintjes tegen maken, maar als ik iemand niet (goed) ken, doe ik dat niet. Nouja, als den er ook mee kan lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eerder omgekeerd. Jij durft zeker ook niet naar iemand in een rolstoel te kijken omdat je het zielig vindt.
Daar werkt alt+f4 niet bij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien moet je weer eens een vriendin proberen, Montana?
quote:
Heb het net in twee minuten gedownloadquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:20 schreef Dos37 het volgende:
zit je een jaar te wachten op lost, is het één en al gefuck met het downloaden![]()
![]()
Die kan ik juist wel vinden in 720pquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb het net in twee minuten gedownload, ben benieuwd of het werkt vanavond.
Kan alleen aflevering twee nog niet vinden. Staat denk ik nog niet op UseNet.
Er is een nieuw vliegtuig! In een rivier dit keer!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:36 schreef Breach het volgende:
Zouden de vroege kijkers hier geen spoilers willen plaatsen a.u.b. Kan hem vanavond nl. pas kijken
Bij mij op school zijn alle poorten geblokkeerd waarover je kunt downloaden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb het net in twee minuten gedownload, ben benieuwd of het werkt vanavond.
Kan alleen aflevering twee nog niet vinden. Staat denk ik nog niet op UseNet.
Er is altijd wel een bypassquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:41 schreef toma het volgende:
[..]
Bij mij op school zijn alle poorten geblokkeerd waarover je kunt downloaden.
Is ook het enige seizoen dat ik gezien heb. Best te doen ja. Maar je weet gewoon wel dat ze daar nog lang zullen zitten en het dus niet opschiet. Dan houdt het voor mij al een beetje op.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:39 schreef Grulez het volgende:
Heheh net seizoen één van Lost gekeken. Best te doen.
ja idd. de spannende momenten zijn dan toch iets minder spannend. net als met prison break weet je dat ze blijven leven en dergelijke. toch jammer. doden wil ik zien!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is ook het enige seizoen dat ik gezien heb. Best te doen ja. Maar je weet gewoon wel dat ze daar nog lang zullen zitten en het dus niet opschiet. Dan houdt het voor mij al een beetje op.
Inderdaad, het werd mij ook echt té langdradig. Prison Break is wel leuk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is ook het enige seizoen dat ik gezien heb. Best te doen ja. Maar je weet gewoon wel dat ze daar nog lang zullen zitten en het dus niet opschiet. Dan houdt het voor mij al een beetje op.
Volgens mij is ondertussen de helft van de oorspronkelijke Lost cast al doodquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
ja idd. de spannende momenten zijn dan toch iets minder spannend. net als met prison break weet je dat ze blijven leven en dergelijke. toch jammer. doden wil ik zien!
ah primaquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Volgens mij is ondertussen de helft van de oorspronkelijke Lost cast al dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |