X-files is zo duurquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arrested Development als je van comedies houdt, 30 Rock is ook erg grappig.
Ehm, X-Files?. Twin Peaks?
.
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000UZDO5I/ref=pd_bbs_sr_olp_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1232409944&sr=8-1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef Breach het volgende:
[..]
X-files is zo duur
Twin Peaks wil ik binnenkort eindelijk eens gaan kijken. Temeer omdat ik er binnenkort in de buurt op vakantie ga en daar dus waarschijnlijk ook langs kom
Wow, bij bol.com 190 euroquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000UZDO5I/ref=pd_bbs_sr_olp_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1232409944&sr=8-1
Valt mee.. Wel US regio coded.
Okay, de laatste.quote:
You fucking idiot, you're a moron.. God was fucking with you.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, de laatste.
Die laatste grap.
Als je dit leuk vindt, moet je maar ff zoeken. Er zijn zat hele shows van hem.
Hij is echt briljant.. Een filosoof die zijn ideeen in comedy stopt..
Er staat een onwijs goeie docu op Youtube, waarin veel bekende mensen aan het woord komen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
You fucking idiot, you're a moron.. God was fucking with you.![]()
Morgen maar eens wat meer filmpjes van hem bekijken..
.
Ja en ssst, ik hoor hier niet te postenquote:
Whehe, hij is fijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat een onwijs goeie docu op Youtube, waarin veel bekende mensen aan het woord komen.
Het is echt zo ongelooflijk zonde dat hij al zo jong dood ging. Alvleesklierkanker.
Hij is in 7 delen opgesplitst, dit is deel 1..
Have fun. Zelfs 15 jaar na dato is het nog eng actueel..
Nog steeds een verslag aan het maken hierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Dos37 het volgende:
goedendag, nog steeds aan het leren hier
Die is echt geniaal ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
Die zijn ook geweldig
Nog even een filmpje posten
gewoon omdat het kan
Lekker, hoor. Hier ook.quote:
Al tig keer gezien, het wordt ook gequote in het intro van Zeitgeist, maar dat weet jij wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hier KoningDavid, voor jou:
.
Kijk hem even af, want hij heeft een paar prima punten..
ja bedanktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:03 schreef sjimz het volgende:
Ey mensen!
Succes met je tentamen grulez.
oja dubbel... ben niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
Het ging redelijk las ik.
Omdat hij naast dat nog wel meer valide punten heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef koningdavid het volgende:
Het klinkt leuk en grappig allemaal, ik kan het alleen niet bijster serieus nemen. Ik snap ook niet waarom atheïsten er altijd mee komen aanzetten in serieuze discussies.
Carlin zei dat God mensen naar de hel stuurt als ze zich niet aan de 10 geboden houden. Ik weet niet waar hij dat vandaan haalt, maar dat leert het christelijk geloof helemaal niet. Als het chr. geloof dat zou leren zou iedereen naar de hel gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat hij naast dat nog wel meer valide punten heeft.
En het is toch zo? Als de heer van iedereen houdt, dan houdt hij ook van mij als ongelovige.
Waarom zou je je naasten zo willen laten lijden?
Het is totaal niet 'spot on'. Waarom denk je dat christenen altijd bidden met 'Uw wil geschiedde'?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dat stukje na een minuut of 5 is ook gewoon allemaal waar.. Dat over gods wil en bidden.
En dat stukje over the devine plan.. Het is gewoon spot on...
Nog zo'n sterk internetatheïstencliché.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jammer dat ie "why won't god heal amputees" niet gebruikte.
Het hele idee van 'vuur, zwavel, zombies, eeuwige marteling, etc.' is ook een achterlijk en middeleeuws idee. Dat is ook niet het christelijke idee van 'hel'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon het hele idee van hel is al achterlijk in mijn ogen..![]()
Maar goed, ik heb dan ook niets met het geloof.
Net zoals dat er even goed geen hemel bestaat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, ik vind persoonlijk het hele idee van gestraft worden na de dood gewoon te zot voor woorden.
Dat weet je dan toch ook niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef sjimz het volgende:
Ik geloof ook niet in leven na de dood.
Dan is het voor mij gewoon over.
Helaas leef je korter dan dat je dood bent.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat weet je dan toch ook niet?
Het is ook verder geen aanval op jou oid hoor. Ik respecteer een ieder die wel gelooft, ik welke godsdienst dan ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef koningdavid het volgende:
Dat kan.
Cool, ik begrijp het.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is ook verder geen aanval op jou oid hoor. Ik respecteer een ieder die wel gelooft, ik welke godsdienst dan ook.
Stiften is ook heel moeilijk. Je moet de knop precies lang genoeg indrukken. Als je één op één staat en als de keeper gaat liggen kun je makkelijk over hem heen stiften door heel zachtjes te drukken op vierkantje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Cool, ik begrijp het.![]()
Even een vraag voor alle PES-sers hier.
Als je de bal over de keeper wilt stiften moet je L1 ingedrukt houden en dan 'vierkantje'. Ik snap er alleen geen fuk van. De ene keer gaat ie huizenhoog over en de andere keer is ie veel te zacht terwijl ik hem voor mijn gevoel ongeveer hetzelfde doe.![]()
(het gaat over PES 2006 trouwens)
Je hebt 2 stiftjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Cool, ik begrijp het.![]()
Even een vraag voor alle PES-sers hier.
Als je de bal over de keeper wilt stiften moet je L1 ingedrukt houden en dan 'vierkantje'. Ik snap er alleen geen fuk van. De ene keer gaat ie huizenhoog over en de andere keer is ie veel te zacht terwijl ik hem voor mijn gevoel ongeveer hetzelfde doe.![]()
(het gaat over PES 2006 trouwens)
Inauguratie van Obama?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk met CNN erop sinds 15:00, wat een show
Goed idee, alvast ff op CNN kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Heerlijk met CNN erop sinds 15:00, wat een show
quote:
Fifaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Thx voor de PES-tips allen. Ik ga het zometeen wel weer ff proberen.
Eigenlijk wil ik het wel zien maar ik moet economie lerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Met de auto naar de kerk, naar het witte huis naar het kapitool
Kermis?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef Suijk het volgende:
Wat een volk daar in Washington, echt druk.
Ja, ik hoor ook iets van een orgel.quote:
Het is de grootste beveiligingsoperatie ooit in de VS.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef sjimz het volgende:
Wat een zooi zou het worden als er nu een aanslag gepleegd zou worden.
Inside job.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is de grootste beveiligingsoperatie ooit in de VS.
Nog groter dan de OS in Atlanta... Zou mij niets verbazen als er, net als bij z'n overwinningsspeech, glas om het podium zit.
Deze gast is echt beroerd ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Krijgen we dit hypocriete gezeik weer..
Fuck de inmenging van geloof in politiek. Secularisme is een vereiste.
En toch kom ik in de hel als ongelovige.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:51 schreef BB-boy het volgende:
God houdt van iedereen, maar iets meer van Amerika.
Is toch veel gezelliger joh in de hel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En toch kom ik in de hel als ongelovige.
Wat een zieke sadist is het eigenlijk..
Precies, als je echt naar de hel gaat voor al die dingen, zitten alle toffe mensen daar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Is toch veel gezelliger joh in de hel.
Ik zat niet op te letten, zit er nou wel of niet iets voor?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat antwoord op dat glas is ook wel duidelijk.
Ja, helemaal rondom gebouwd lijkt het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten, zit er nou wel of niet iets voor?
Dat merken we gauw genoeg wanneer hij er staat en de kogel raakt hem niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten, zit er nou wel of niet iets voor?
Dat was met z'n speech ook ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, helemaal rondom gebouwd lijkt het wel.
Of hij schiet de verkeerde neger, ze lijken toch allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef BB-boy het volgende:
Als er echt een sluipschutter was had hij al geschoten op die dominee.
Daar had ik voor lopen bidden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef BB-boy het volgende:
Als er echt een sluipschutter was had hij al geschoten op die dominee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |