Maar wat trekt jou dan aan in je geloof? Mijn grootouders zijn ook erg gelovig, ze gaan iedere zondag naar de kerk maar ze zullen echt geen bijbelse gebeden gaan analyseren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is 'geobserdeerd'? Ik ben met zat andere dingen bezig naast mijn geloof, ik ga naar school, ik werk, ik kijk netzoveel voetbal als jij.
Maar als je echt gelooft in iets is het lastig om het geen grote rol te laten spelen in je leven, dat gaat min of meer vanzelf. En hier op Fok! valt het extra op omdat ik vrijwel de enige ben dus ik er ook altijd op aangesproken wordt en ik me ook altijd geroepen voel mijn geloof te verdedigen.
17quote:
Ooooooooh, dat verklaart een hoop.quote:
Hij is niet eens de jongste in VBLquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ooooooooh, dat verklaart een hoop.
Ik dacht dat je een of andere zwakzinnige was, maar je bent gewoon nog aan het puberen..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een of andere zwakzinnige was, maar je bent gewoon nog aan het puberen..
Ik ben van nature onderzoekend ingesteld, daarom studeer ik ook journalistiek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef toma het volgende:
[..]
Maar wat trekt jou dan aan in je geloof? Mijn grootouders zijn ook erg gelovig, ze gaan iedere zondag naar de kerk maar ze zullen echt geen bijbelse gebeden gaan analyseren.
Nee, er loopt er een met een Pikachu-icon + sig.quote:
Ach, wanneer is iets obsessief, compulsief of slechts verregaande interesse?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben van nature onderzoekend ingesteld, daarom studeer ik ook journalistiek.
Ik wilde weten of het geloof niet onzin was dus ik ben het uitgebreid gaan onderzoeken (waar ik nog mee bezig ben, daar kom je nooit meer vanaf). Sommigen noemen dat een interesse, anderen een 'obsessie'.
Precies. Er zijn zat, ook atheïstische en agnostische, professoren die er ongeveer dag en dacht mee bezig zijn, wat dat betreft is het voor mij eerder een hobby dan obsessie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, wanneer is iets obsessief, compulsief of slechts verregaande interesse?
Dat is, zoals wel veel dingen, heel subjectief.
Rustig aan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zit nu @ werk, dus even geen tijd om je PM uitgebreid te beantwoorden
Inderdaad, zolang je prive leven of je omgeving er geen hinder van ondervindt en je prima functioneert in de maatschappij is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Precies. Er zijn zat, ook atheïstische en agnostische, professoren die er ongeveer dag en dacht mee bezig zijn, wat dat betreft is het voor mij eerder een hobby dan obsessie.
[..]
Rustig aan.
Bedankt man!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoi leeftijdsgenoot.quote:
Misschien ook maar eens doen. Die van mij start echt megatraag op de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:07 schreef toma het volgende:
Vandaag maar eens m'n pc opgeschoond. Dat scheelt echt tering veel.
Dat heb ik bij meerdere users, zoals tong. De lijn tussen zwakzinnig en puberaal gedrag is gewoon flinterdun.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als jij in de SC bent voel ik me juist altijd 25.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoi leeftijdsgenoot.
Voel jij je ook wel is 15 of 14?
Tong80 is echt duf. Voor elke hersenscheet opent hij een nieuw topic. En dat zijn dan juweeltjes want het zijn topics van de hand van dé tong80!!11 *fapfap*quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat heb ik bij meerdere users, zoals tong. De lijn tussen zwakzinnig en puberaal gedrag is gewoon flinterdun.
Volgens tong zn posse wel jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tong80 is echt duf. Voor elke hersenscheet opent hij een nieuw topic. En dat zijn dan juweeltjes want het zijn topics van de hand van dé tong80!!11 *fapfap*
Ja, kon ik die topics van tong maar goed vinden...quote:
Ik heb ze allemaal uitgeprint en het huis mee behangen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, kon ik die topics van tong maar goed vinden...
Op mijn bips.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:06 schreef Grulez het volgende:
Heb je net als de rest van de posse ook een tongtatoo op je buik?
Jeweet.quote:
Hoax.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als jij in de SC bent voel ik me juist altijd 25.
In je oog.quote:
Ik kan het niet zienquote:
En? Veel vuilnis vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |