spuit11quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
wtf, John Williams de componist!
[ afbeelding ]
HELD!!!!!!!quote:
Gek he als je als machtigste man ter wereld wordt geinstalleerd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:05 schreef denthemen het volgende:
Jezus, hij kan hem niet eens nazeggen...
Tegenwoordig is dat ongeveer even vaak als dat de president wordt gekozenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef Suijk het volgende:
Fucking hell, wat een hoop mensen. Zelfs als Ajax kampioen wordt zijn er niet zo veel.
Precies. Goeie speech van Obama. En een lekkere trap na richting Bushquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef Suijk het volgende:
In tegenstelling tot Bush heb ik bij hem wel het idee dat 'ie iets zegt wat 'ie zelf ook begrijpt.
Ik heb vandaag Slumdog Millionaire gekekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef M0NTANA het volgende:
Vannacht Vantage Point weer gekeken. Blijft een prima movie.
Deze probeert dan in ieder geval nog een beetje humor erin te verwerken.quote:
Zeker weten. Normaliter niet mijn stijl, maar viel niet tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Slumdog Millionaire gekeken
geniale film
Topgozer, hij heeft meer doden op z'n geweten dan Hitler, Houssein, Stalin, Lenin en Napoleon bij elkaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een hoop lovende woorden voor god, dat in een tijd dat het wereldwijd een grote zooi is.
Goed geregeld voor een almachtige. Wat een fijne pik is het toch.
wat is het verschil?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanavond wordt lachen, gieren, brullen: eerst Feyenoord, daarna Superbad.
Griet Tietulaer? Nee die leeft nog volgens mij.quote:
Wie van der Valk, ja vanmiddagquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef toma het volgende:
[..]
Topgozer, hij heeft meer doden op z'n geweten dan Hitler, Houssein, Stalin, Lenin en Napoleon bij elkaar.
- Richard Dawkins.quote:“The God of the Old Testament is arguably the most unpleasant character in all fiction: jealous and proud of it; a petty, unjust, unforgiving control-freak; a vindictive, bloodthirsty ethnic cleanser; a misogynistic, homophobic, racist, infanticidal, genocidal, filicidal, pestilential, megalomaniacal, sadomasochistic, capriciously malevolent bully.”
sorry, het kan aan mijn niveau van Engels liggen maar ik zie een aantal woorden waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
- Richard Dawkins.
Mooi en oh-zo waar.
Nee, de meneer die het voor zat te lezen maakte een fout.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:56 schreef toma het volgende:
Whaha, maakte Obama nou een fout tijdens het afleggen van z'n eed?
Noem ze maar, vertaal ik het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
sorry, het kan aan mijn niveau van Engels liggen maar ik zie een aantal woorden waar ik nog nooit van heb gehoord
vindictive, misogynistic, fillicidal, pestilential en capriciously malevolent.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Noem ze maar, vertaal ik het wel..
vindictive: wraakzuchtigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:14 schreef toma het volgende:
[..]
vindictive, misogynistic, fillicidal, pestilential en capriciously malevolent.
ik heb werkelijk geen flauw idee.
en heb je dit nou opgezocht of wist je het?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
vindictive: wraakzuchtig
misogynistic: vrouwenhater
fillicidal: iemand die z'n eigen kroost vermoord
pestilential: iemand die een plaag triggert.
capriciously malevolent: iemand die er van geniet om anderen pijn te doen.
Ik moest alleen capriciously opzoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef toma het volgende:
[..]
en heb je dit nou opgezocht of wist je het?
Dat zijn niet bepaald woorden die ik vaak gebruik. Ik vind het knap als je ze kent.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik moest alleen capriciously opzoeken..
Misogyny is vrouwenhaat, een bekende term.
Vindictive is een gebruikelijke term.
Filicide is afgeleid van het Latijnse filius (zoon), dus die was ook nog wel zelf te bedenken.
Pestilent is een Nederlands woord, dus die was ook niet zo moeilijk.
Vindictive is eigenlijk de enige term die ik zelf gebruik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zijn niet bepaald woorden die ik vaak gebruik. Ik vind het knap als je ze kent.
Ja, leg hun die 5 woorden die hier net genoemd worden voor en ze denken dat je een nieuwe taal hebt uitgevonden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het engels van onze kamerleden, mijn hemel.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, leg hun die 5 woorden die hier net genoemd worden voor en ze denken dat je een nieuwe taal hebt uitgevonden.
In welke context moet ik dit plaatsenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op de bon, wat is dat een briljant programma zeg.
Agent: "Doe eens normaal joh. Gaan we nou ff gewoon normaal doen?"
Meisje: "Biewhiehihie, dat is mijn vriendje. Bla bla."
Agent: "Ja, daar heb ik schijt aan. Kappen nou."!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |