Ah, dus een duetje met Paradise by the dashboard light zit er niet in?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil wel karaoke doen. Wel rap liedjes dan.
Nu kan ik Gangsta's Paradise heel goed meerappenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil wel karaoke doen. Wel rap liedjes dan.
Neu hoor. Echt als ik karaoke aan het doen ben boeit het me niet zoveel welk liedje en hoe 't klinkt. Gaat om de plezier toch en of ik nou vals zing of niet, mensen die 't bekijken hebben überhaupt wel lol.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu kan ik Gangsta's Paradise heel goed meerappen.
Maar bij het refrein houd je je mond zeker?.
Ja!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef Muis006 het volgende:
Stelletje slowchatters!
Moet iemand de datumprikkerrrr nog?
Bedankt voor je mailtje! Ik ga hem zo ook invullen. Wel een beetje onder voorbehoud want de weekends dat we naar onze ouders in Limburg gaan liggen nog niet helemaal vast, maar goed.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef Muis006 het volgende:
Stelletje slowchatters!
Moet iemand de datumprikkerrrr nog?
Of course!quote:
Waarom zou je niet welkom zijn Sugar? Gewoon komen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef Sugar het volgende:
Heel misschien zou ik ook willen, als ik welkom ben?
Nee, valt heel niet mee!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of course!. Moet je zusje niet komen, anders haal ik jullie de hele tijd door elkaar
. Of valt dat wel mee?
.
Kutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, valt heel niet mee!!
Maareh, moet ik dan een datumprikkert invullen, hoe werkt het?
die hebben blijkbaar een oppas/paps die oppast..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar ik dacht in het begin gelezen te hebben dat het 's middags was, ook i.v.m. dames met kinderen.
Dankje! Gedaan. Zal het ook even doorgeven aan Cinnaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kut.
Muis even pm'en met je mailadres, dan stuurt ze je een datumprikkert.
over pikante onderwerpenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef conleche het volgende:
Wat mij betreft geen kinderen. Ik hou d'r niet zo van.Ze hebben neiging om de hele conversatie lam te leggen....
Die hebben ze toch 's avonds ook? Het is gewoon verwarring, hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die hebben blijkbaar een oppas/paps die oppast..
huh?? You dirty mind!! Ik bedoelde meer dat het dan alleen nog maar over die kinderen gaat. Of ze vervelen zich en gaan jengelen.quote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
huh?? You dirty mind!! Ik bedoelde meer dat het dan alleen nog maar over die kinderen gaat. Of ze vervelen zich en gaan jengelen.
Dat ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:52 schreef conleche het volgende:
Het is geen verwijt hoor Sugar! Jij vraagt iets en wij geven antwoord. Maar als de rest zegt; ja graag kinderen, dan zijn wij weer outnumbered. No biggie
Dat ben ik wel. Sorry. Maar het lijkt nu net alsof ik helemaal tegen een voorstel in zomaar opper om er kin-de-ren (!!!) bij te laten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
je hoeft je niet meteen zo op je teentjes getrapt te voelen hoor?
quote:Ons idee was om overdag te meeten, zodat mensen met kinderen ook kunnen komen
sorry heilige maagd mariaquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:50 schreef Sugar het volgende:
Ik zeg toch hoe ik er bij kwam? Ik dacht het ge-le-zen te hebben.
Het viel me gewoon op Suug, dat je ineens streepjes tussen drielettergrepige woorden gooit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:55 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik wel. Sorry. Maar het lijkt nu net alsof ik helemaal tegen een voorstel in zomaar opper om er kin-de-ren (!!!) bij te laten!Terwijl ik het dus verkeerd geïnterpreteerd heb vanuit de OP in topic 1.
[..]
Stel dat niemand er problemen mee had gehad, dan had het gewoon gekund.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Hey, moeten we hier nu echt zo'n discussie van maken?. Het was vanaf het begin af aan niet de bedoeling dat kinderen mee zouden komen, dat was voor iedereen wel zo'n beetje duidelijk (behalve voor sugar dan; nofi
).
Dus nu hoeft niet iedereen te posten of 'ie 't wel of niet ok vindt dat er kinderen mee komen.
Sowwy, er zat bij mij wat tijd tussen lezen en posten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Hey, moeten we hier nu echt zo'n discussie van maken?. Het was vanaf het begin af aan niet de bedoeling dat kinderen mee zouden komen, dat was voor iedereen wel zo'n beetje duidelijk (behalve voor sugar dan; nofi
).
Dus nu hoeft niet iedereen te posten of 'ie 't wel of niet ok vindt dat er kinderen mee komen.
Go Kwak!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef kwakveense het volgende:
ik laat me voor die tijd wel even bezwangeren.....
Jij mag je overal tussen werpen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Stel... stel nou dat ik een gaatje in mijn drukke agenda hebl. En denk 'goh, het zijn toch best leuke meiden'. En dan met de disclaimer of ik wel welkom ben BMI's gewijs enzo.![]()
Zou ik dan, als die datum geprikt is enzo, mezelf er evt. nog tussen kunnen werpen? Ik hoef niet zo nodig mee te prikken enzo, daarvoor voel ik me niet genoeg 'usual' zeg maar, maar op zich lijkt het me wel heel gezellig zeg maar...
Oh, en Moblo, als ze nog heel erg verstopt zitten en je ze niet ziet en ze ook geen geluid maken, mag het dan wel?![]()
ik ben net een van "The Witches", van Roald Dahl, ik ruik zequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Moblo, als ze nog heel erg verstopt zitten en je ze niet ziet en ze ook geen geluid maken, mag het dan wel?![]()
Niet heel de tijd aan BE's buik gaan lopen snuffelen dan onder het eten he Mo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben net een van "The Witches", van Roald Dahl, ik ruik ze
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet heel de tijd aan BE's buik gaan lopen snuffelen dan onder het eten he Mo?
Dat staat zo lullig
Ik kom dan ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
dan gooi ik er nog even de all-time-favorite in:
"als er kinderen komen, kom ik niet"
dus, neemt allen je kiddo's mee![]()
ik hoop tegen die tijd nog geen kind te hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:09 schreef YPPY het volgende:
moblo, kom je dit jaar ook op m'n verjaardag? Met kind.
Is de karaoke al gepland? En high tea is ook leuk, maar ik zie wel aan de datum of ik kan.
Doen ze de apparatuur ook op verzoek uit?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Pandorah het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik ooit een karaokefeestje heb gehad in het Weerbericht op de Biltstraat. Volgens mij doen die op verzoek de apparatuur aan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Doen ze de apparatuur ook op verzoek uit?
quote:
Ik cruise met Greysie van Utrecht naar Bilthovenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bofkont. Waar heb je dat aan verdiend?
. Ik dacht trouwens dat je ouders je zouden brengen
.
Aah okquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik cruise met Greysie van Utrecht naar Bilthoven
Haha, ja, dat klinkt leuk! Zomerjurkjes... was het maar weer zover!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Doen we gewoon een keer 'Slank meets OUD in tha park' ofzo!
Kunnen jullie pronken met je hippe zomerjurkjes en mooie blote benen enzo en dan de wat minder figuurlijk gezegende helft van OUD pronkt dan met de kindjes enzo.
Ha! Dat is het lievelingsboek van mijn kind, daar zie ik jullie samen nog wel een goed gesprek over voeren dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben net een van "The Witches", van Roald Dahl, ik ruik ze
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Doen we gewoon een keer 'Slank meets OUD in tha park' ofzo!
Kunnen jullie pronken met je hippe zomerjurkjes en mooie blote benen enzo en dan de wat minder figuurlijk gezegende helft van OUD pronkt dan met de kindjes enzo.
M'n moeder: "Dan vier ik m'n verjaardag misschien" (maar dat wordt ws toch de volgende dag)quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Chico, Greysie en Sugar, zouden jullie de datumprikker nog in kunnen vullen?
Tot nu toe lijkt het erop dat het 4 april wordt.
Ik deelde ook alleen maar de uitslag van de datumprikker mee!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M'n moeder: "Dan vier ik m'n verjaardag misschien" (maar dat wordt ws toch de volgende dag)
Ik: "Jammer dan, ik ga naar de meet"
Ik ga met de fiets! Heb 1 plekkie over op de bagagedrager voor iemand die wilquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aah ok.
Ik ben al groot genoeg om zelf met de trein naar Bilthoven te reizen.
Bilthoven, (of was het nou de bilt?) vlakbij Utrecht in ieder gevalquote:
buuuhh jammer... t leek heel lang de kant van mijn enige mogelijke datum op te gaan *sad panda* maar majority rules enzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Chico, Greysie en Sugar, zouden jullie de datumprikker nog in kunnen vullen?
Tot nu toe lijkt het erop dat het 4 april wordt.
Oh dan wil ik eigenlijk liever bij jou achteropquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom lekker op de motor denk ikals het dan lekker weer is in ieder geval!
Kan ik wel niet drinken, maar soit
hahp van aaa ja idd, maar snap de gedachte prima...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is nog niets zeker, kwak!
4 april, dat is ook bijna Goede Vrijdag... is dat niet een dag waarop iedereen kan? Gewoon een hersenspinsel, wat ik eigenlijk niet zou moeten zeggen waarschijnlijk..
Ongeveer, maar anders (mits het droog is, haha) fiets ik wel een stukkie om, gaan we samen verdwalenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Cyclechick: als je langs de Uithof komt kunnen we samen zoeken.
Dat zal je best gedaan kunnen hebben omdat de Bilt zowat overvloeit in Bilthovenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:08 schreef cyclechick het volgende:
Omdat je hier heel leuk kunt high-tea-en!
Ik hoop alleen dat ik het vind, want ik ben echt een mongool zonder richtingsgevoel en kan altijd en overal verdwalen. Maar ik weet wel hoe ik in de bilt moet komen en ben ongetwijfeld al vaker door Bilthoven gefietst
ja op zich wel, alleen heb ik dan weer vaak concerten op dat soort dagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is nog niets zeker, kwak!
4 april, dat is ook bijna Goede Vrijdag... is dat niet een dag waarop iedereen kan? Gewoon een hersenspinsel, wat ik eigenlijk niet zou moeten zeggen waarschijnlijk..
Dat had ik vroeger ook toen ik nog bij een muziekvereniging zat... mijn koninginnedag was ik alleen maar bij de muziekvereniging, 's ochtends 2 x marsen in 2 verschillende plaatsen en dan 's avonds een concertquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef kwakveense het volgende:
ik ook, als ik niet zo ontzettend hield van zingen en muziekmaken (de twee zanglessen per maand zitten daar nog niet eens bij)
ik werk zodat ik geld heb om in mn vrije tijd met muziek bezig te zijn... maar soms is het wel een beetje veel allemaal idd.
Absurd gewoon.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Da's gewoon over meer dan 2 maanden! Eigenlijk erg dat iedereen het zo druk heeft dat je zo lang van tevoren moet plannen en dat dan nog veel mensen niet kunnen.
In principe wel, maar als de reservering gemaakt is en je besluit toch niet mee te gaan, moet je wel de kosten betalen. Dat is één van de voorwaarden van Bubbles en Blessings, voor zover ik had begrepen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
TVP. Mag ik ook later besluiten of ik wel of niet meega? Ik ben namelijk zo'n lulhannes met datumprikkers; dan wordt er iets gepland op een dag dat ik ook kan en dan kan ik twee dagen vantevoren toch niet
Ik geloof dat je nog kosteloos kan annuleren 24 u van te voren. Dus lastminute niet, maar wel vrij laat dus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een leuke naamMaar last-minute opgeven kan dus niet?
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef Liejannuh het volgende:
Als je tot een dag van tevoren kunt afzeggen, dan kun je ook tot een dag tevoren aanmelden.
Lijkt mij iig.![]()
Dit is wat Greys eerder nog zei. Mss even checken maar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Go Kwak!![]()
[..]
Jij mag je overal tussen werpen!
Je kunt het de week voorafgaande nog zeggen of je mee wilt of niet. Dan zetten we je bij de misschieners
Zit wat in...Kortom: meld je maar gewoon aan want het is makkelijker om je af te melden als je toch niet kunt dan om je aan te melden als er niet op je gerekend is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt mij dat 24u van te voren afzeggen toch wel iets anders is dan aanmelden.
Het 1 is een risico van verlies incalculeren, het ander is als de sodemieter nog extra boodschappen moeten doen. En als het 1 persoon is, is het nog wel te doen, maar er moeten zich niet ineens nog 10 mensen aanmelden de dag van te voren.
En als ze gewoon vol zitten dan past het mss qua locatie niet eens zeg maar.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik soms niet snap is hoe mensen zeggen mee te gaan, en ook te kunnen, en dat ze dan ineens niet meer kunnen. Plan je dan zo slecht, of geef je gewoon aan alles meer prioriteit dan dit, wat als eerste in je agenda stond?.
Soms komt er iets anders tussendoor en het is maar net hoe hoog zo'n meet dan op je priorteiten lijstje staat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik soms niet snap is hoe mensen zeggen mee te gaan, en ook te kunnen, en dat ze dan ineens niet meer kunnen. Plan je dan zo slecht, of geef je gewoon aan alles meer prioriteit dan dit, wat als eerste in je agenda stond?.
Naja, als die vragen of je die dag mee gaat winkelen of zo, terwijl dat ook elke andere zaterdag kan en je op deze al iets gepland hebt staan, dan snap ik niet waarom je dit dan af zou zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geef wel aan andere dingen meer prioriteit dan aan Fok!-meets, denk ik, ja. Als er last-minute iets tussenkomt met mijn 'real-life' vrienden, gaat dat voor, lijkt mij. Of is dat raar?
Ik heb weleens een meet (bijna) afgezegd omdat ik mijn vent wilde helpen met de immigratie-papierwinkel. Dat werd niet echt gewaardeerd...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naja, als die vragen of je die dag mee gaat winkelen of zo, terwijl dat ook elke andere zaterdag kan en je op deze al iets gepland hebt staan, dan snap ik niet waarom je dit dan af zou zeggen.
Belt je beste vriendin je 's ochtends overstuur op dat d'r vriendje het met d'r uitgemaakt heeft, ja, dan gaat dat natuurlijk wel voor.
Maar dat weet je van te voren, neem ik aan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, je kunt tot op zekere hoogte wel om dingen heen plannen maar als blijkt dat erop diezelfde dag iets van familie of vrienden is dat niet verzet kan worden heb je niet altijd een keus. Als bijv. je hele familie die dag ergens heen gaat of iemand zijn verjaardag viert, zou jij dan wegblijven voor een meeting met mensen van internet?
Nouja, aangezien de meet pas over ruim 2 maanden is kan het best zijn dat er in de tussentijd nog iets anders gepland wordt op diezelfde dag. Voor een middagje winkelen zou ik het idd niet afzeggen, maar als er iets bijzonders is wat maar 1 keer gebeurt of als blijkt dat we de rest van het weekend per se in Limburg moeten zijn om één of andere reden, dan kan ik me wel voorstellen dat ik de meet laat schieten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat weet je van te voren, neem ik aan?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
En daarnaast, hoe truttig ook: nu ik een fultime-plus baan heb, heb ik ook gewoon mijn weekend nodig om bij te komenNiet dat ik nooit wat plan, maar soms wil ik na een vermoeiende week gewoon een rustig weekend: lekker koken en een filmpje kijken met m'n vent, ofzo.
Dus daarom wil ik pas een week vantevoren gaan nadenken of ik denk dat ik zin hebHoe gezellig ik de slankdames ook vind.
ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb 4 april ingepland voor de meeting
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zal 't in mijn agenda zetten - het is dus in de buurt van Utrecht?
Je kunt echt echt ECHT niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet kan, ik sta stil dus ik ben dan tres dik.
Het is nog 2 maanden, dat kan toch nog helemaal goedkomenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet kan, ik sta stil dus ik ben dan tres dik.
quote:
Misschien is mij dit pmen slimmer dan een discussie in dit topic aangaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Vivi het volgende:
[..].
Miss_S, wat is nu jouw probleem? Je moet imo masochistische trekjes hebben om zo krampachtig te blijven proberen je in een groep mensen te wringen waarvan al meerdere malen is gebleken dat het gewoon niet klikt. Ook ik heb je behoorlijk lang het voordeel van de twijfel gegeven, ik kende je ook niet uit vorige topics, dus daar lag het niet aan, maar ook ik signaleer dat er iets schort aan jou. Ik heb je alleen maar leren kennen als een naar meisje dat een heleboel negatieve input en energie brengt. Houdt nu gewoon de eer aan jezelf en probeer het gewoon ergens anders, want hier werkt het blijkbaar niet. Wat is het dan wat jou steeds weer die nederlaag doet opzoeken? En wat is het dan dat niet een, niet twee, maar echt een heleboel mensen jou een vervelend kind vinden? Wat is daarin de gemene deler? Wordt het niet eens tijd voor wat zelfreflectie en eergevoel? Denk je nu echt dat het gezellig wordt als je naar een meeting gaat waar ongeveer driekwart je bloed wil drinken en een kwart misschien onverschillig is?
Srsly.
Meid, ik ga met jou helemaal geen discussie aan, ik meld je dit alleen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien is mij dit pmen slimmer dan een discussie in dit topic aangaan?
In 2 maanden zou je in theorie nog 8 kilo af kunnen vallen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, dit had ik nog niet gezien!
Als ik zou komen zien jullie dat ik nou echt dikker ben gewordenTenzij ik NU begin met stress-afvallen...
Ok, dus waar kan ik me aanmelden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meid, ik ga met jou helemaal geen discussie aan, ik meld je dit alleen.
Nou Vivi, hou lekker de eer aan jezelf en negeer Miss S als je geen zin in haar hebt!quote:
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou Vivi, hou lekker de eer aan jezelf en negeer Miss S als je geen zin in haar hebt!
Het is met een meet net als op feestjes; je kunt praten met wie jij wilt!
Graag gedaan! Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!
Oh, dat vind ik dan weer jammer. Ik had kwak en BJ weleens in het "echt"willen zien. Jou ook hoor neen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
Op die dag kan 80%, het hoogste percentage. Mensen die niet kunnen zijn Kwak, BJ en neen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan weer jammer. Ik had kwak en BJ weleens in het "echt"willen zien. Jou ook hoor neen!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:56 schreef Laureline het volgende:
Maar high tea, dat is dus geen drank?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:56 schreef Laureline het volgende:
Maar high tea, dat is dus geen drank?
hey lieverdsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:18 schreef loveli het volgende:
Op de datumprikker zag ik dat BJ die avond moet volleyballen. Misschien kan ze wel even haar hoofd om de hoek steken. Ze woont toch in het midden van het land?
Belachelijk! Je was er de vorige keer ook al nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey lieverdsfijn dat jullie aan me denken,
maar ik moet dus volleyballen om 17:45 uur in stadskanaal, dat is vanaf hoogeveen 3 kwartier rijden, en we moeten een half uur vantevoren omgekleed aanwezig zijn, dus om 17:00 (op zijn allerlaatst), dus ik moet om 16:15 uur bij de sporthal zijn, dus om 16 uur al bij huis weg.....
kort samengevat, dat ga ik dus niet redden..
vind het wel erg jammer, maar ik snap dat jullie de datum hebben gekozen dat de meeste mensen kunnen, en dat is meer dan logisch.
Ik ga de volgende keer wel mee
(om mijn slanke asssss showen hahaha)
(en neej een volleybalwedstrijd kan ik echt niet missen, das tegen al mijn principes....)
dat leuk me nu juist ook het ideequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wie komen er uberhaupt allemaal?
En Vik, misschien is het juist wel een goed idee, joh. Misschien vind die 'bepaalde persoon' in het echt wel reuze aardig!
Ik wil alleen maar pijnlijke situaties voor haar en voor ons voorkomenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wie komen er uberhaupt allemaal?
En Vik, misschien is het juist wel een goed idee, joh. Misschien vind die 'bepaalde persoon' in het echt wel reuze aardig!
Stiekum die tent op 4 april reserveren onder een valse naam zodat slank er niet meer bij kan, dan moeten we omplannen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Belachelijk! Je was er de vorige keer ook al niet. Dus volgende keer moet je écht komen hoor.
Geen zin in een foodfight?quote:En ik zou het heel verstandig vinden als een bepaald persoon gewoon lekker weg blijft van de meet.
quote:
Ik kom ook niet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef neen het volgende:
Het is al goed, ik blijf wel weg.
Ga de boel nou niet op de spits zitten drijven, zegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Vanwege Miss_S of om een andere reden?
quote:
Ikkequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Verder sluit ik me ook aan bij loveli. In theorie kunnen wij allemaal heel anders zijn in het echt, misschien is een van ons wel een oude kale kerel met een bierbuik.
Ik ook. Mijn foto's haal ik gewoon van internetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IkkeDaarom durfde ik niet naar de vorige meet
Daar geloof ik niet in, na 100 meetings en 8 jaar op FOK. En als er iets is wat ik wel vervelend vind is geforceerd leuk zitten doen, en al helemaal niet als het een hele groep is die dat doet. Zovan; nou, het viel toch wel mee hoor! En dan twee dagen later doodleuk weer ruzie zitten maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Verder sluit ik me ook aan bij loveli. In theorie kunnen wij allemaal heel anders zijn in het echt, misschien is een van ons wel een oude kale kerel met een bierbuik.
Volgens Tink ben ik aardiger. Maar ik vond de meeste wel redelijk lijken op hoe ze zich voordoen op Fok!.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, als het gezellig is is het geen tijdverspilling want dan is het leuk en zie je ze misschien nog vaker. Ik bedoelde met 'mensen die je nooit meer ziet' ook mensen die je niet leuk vindt en waar je waarschijnlijk nooit meer mee afspreekt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef k_i_m het volgende:
Mijn insteek is dat het leuk is om eventueel wél nog een keer met mensen af te spreken. Afgezien van het bovenstaande verhaal vind ik het tijdverspilling om met mensen af te spreken die ik daarna toch nooit meer zie. Dan kan ik net zo goed op mijn luie reet achter mijn laptop blijven zitten en een foto vragen.
Ik ben een minder ervaren meeter dan jijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, na 100 meetings en 8 jaar op FOK. En als er iets is wat ik wel vervelend vind is geforceerd leuk zitten doen, en al helemaal niet als het een hele groep is die dat doet. Zovan; nou, het viel toch wel mee hoor! En dan twee dagen later doodleuk weer ruzie zitten maken.
Ik weet niet óf ik kom, dat is afhankelijk van heel veel dingen, maar dit staat wel hoog op mijn lijstje als dealbreaker.
ik moest juist mijn mening over een aantal mensen flink bijstellen. Zo was Tink helemaal niet de moeke (sorry voor het woord, Tink) die ik me had voorgesteld en was Vivi niet de dramaqueen die ik had verwacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens Tink ben ik aardiger. Maar ik vond de meeste wel redelijk lijken op hoe ze zich voordoen op Fok!.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef loveli het volgende:
[..]
en was Vivi niet de dramaqueen die ik had verwacht.
Als jij komt, dan kom ik sowieso nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef k_i_m het volgende:
Mij boeit het wel, ik ben misschien wat minder sociaal aangepast. Ik geef gewoon ronduit toe dat ik daar geen zin in heb. Nou, lekker boeien, aan mij missen jullie niks heur
.
Moe, ik ben eenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef loveli het volgende:
[..]
ik moest juist mijn mening over een aantal mensen flink bijstellen. Zo was Tink helemaal niet de moeke (sorry voor het woord, Tink) die ik me had voorgesteld [knip]
Volgens mij hebben we een beslisboom nodig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als jij komt, dan kom ik sowieso niet
Waar is MoBlo als je haar nodig hebtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een beslisboom nodig.
Nee, want dan moet je taart voor me bakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als jij komt, dan kom ik sowieso niet
Sure. En dan met een taart in mijn tas in de treinquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je taart voor me bakken.
beslisbomenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar is MoBlo als je haar nodig hebt
Goed zo, mop!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beslisbomenwel een goede oefening voor AI
![]()
oh, en ik word ook minder enthousiast van bepaalde aanmeldingen, of well, eigenlijk maar een
maar ik zal niet afhaken, laat er verder mn dag niet door verpesten
Heb ik laatst twee keer gedaan. Ging prima!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure. En dan met een taart in mijn tas in de trein
Nee popje, als jij taart wilt, zul je toch echt naar België moeten komen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Dus... probeer ik met een groepje irl vriendinnen ook een theeleuk-doeeenswat-iets te plannen. Datumprikker erbij en tadaaaaaa 5 april.
Op zich geen probleem, maar ik moet wel nog even hier thuis kortsluiten dat hij het hele weekend de honneurs waar neemt vwb Sasha en niet ik.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Pas maar op dat de nieuwe beb niet verdrinkt in al die thee![]()
[/flauw]
Dat wist ik allangquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar dat andere.
Zonder zelfvertrouwen kom je nergens zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar dat andere.
Heb je wel een echte diagnose? Die heb ik namelijk wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben in het echt gestoord ...
Whoeoeoeh, spannendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je wel een echte diagnose? Die heb ik namelijk wel.
Ja ik heb SPN!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je wel een echte diagnose? Die heb ik namelijk wel.
Ehm, geen idee nog. Maar het is wel een idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Pas maar op dat de nieuwe beb niet verdrinkt in al die thee![]()
[/flauw]
Gaan jullie dan ook naar het zelfde etablissement?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb SPN!
Self Proclaimed Nutjob
Ik kan nog steeds dat soort drama creeeren hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel dat ik na het lezen van de Henk-geschiedenis toch echt een ander persoon had verwacht.
edit:[note to self: must notice PI]
Kim is een poeslief zoetje en je moet ieder woord uit haar trekken, ze zit braaf in een hoekje met haar oogjes te blinken tot je haar vraagt of ze een glaasje ranja wil!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond SHE irl minder eng dan op Fok! Nu ben ik vooral een beetje bevreesd voor K_I_M![]()
.
Volgens mij is k_i_m irl volstrekt ongevaarlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond SHE irl minder eng dan op Fok! Nu ben ik vooral een beetje bevreesd voor K_I_M![]()
.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
.
Redelijk ongevaarlijk, maar zeker niet volstrekt hoor.
Zoals?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is k_i_m irl volstrekt ongevaarlijkJuist de types die op Fok! handtam zijn, daar moet je irl voor opletten
Wat!? Dat stuk heb ik gemist!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
Henk trouwt van schrik in las Vegas met een aerobics instructrice.
Mooi wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
het is vrij simpel bij mij:
vind je me op Fok! niets, dan irl wrsch ook niet
heb niet echt een internet-houding die verschilt van mijn echte
Haha. GMTAquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef Isabeau het volgende:
ik vind dat je op fok een raar soort stoer-imago hebt, terwijl je in het echt gewoon een hele leuke en lieve meid bent![]()
Dus je bent bij meisjes zoeter dan bij jongens? En bij jongens meer jezelf? Wil je dat zeggen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
komt denk ik omdat jullie meisjes zijn![]()
ik zal Irish Bastard eens vragen dit te bevestigen![]()
Zeg, ik was het zoetje!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi wel.
Op Fok! ben je een schreeuwlelijk en in het echt ben je een 'zoetje'![]()
.
Same herequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik ben óf heel verlegen in een grote groep, óf ik overschreeuw iedereen. Dat is nog even afwachten..
ik denk het wel jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus je bent bij meisjes zoeter dan bij jongens? En bij jongens meer jezelf? Wil je dat zeggen?
Je bent gewoon bang voor meisjes, net zoals ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk het wel ja
dieetclub meetings enzo was ik ook oa. mee gestopt omdat ik na een hele dag vrouwen echt gek werd![]()
Dat heb ik ook, hoewel in echt een grote groep ben ik wel wat stil, maar in een wat kleinere groep begin ik meestal gelijk te schreeuwenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, ik was het zoetje!
Ik ben in het echt ook niet zo heel anders geloof ik. Ik kan alleen wat cynischer zijn dan hier. Ik probeer daar online mee op te passen, omdat je nooit weet hoe het overkomt. Maar in het echt.... Oh, en ik ben óf heel verlegen in een grote groep, óf ik overschreeuw iedereen. Dat is nog even afwachten.
.
Ik ben ook bang voor meisjes. En in het bijzonder voor jouquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor meisjes, net zoals ik.
Sommige.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |