quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
En daarnaast, hoe truttig ook: nu ik een fultime-plus baan heb, heb ik ook gewoon mijn weekend nodig om bij te komenNiet dat ik nooit wat plan, maar soms wil ik na een vermoeiende week gewoon een rustig weekend: lekker koken en een filmpje kijken met m'n vent, ofzo.
Dus daarom wil ik pas een week vantevoren gaan nadenken of ik denk dat ik zin hebHoe gezellig ik de slankdames ook vind.
ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb 4 april ingepland voor de meeting
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zal 't in mijn agenda zetten - het is dus in de buurt van Utrecht?
Je kunt echt echt ECHT niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet kan, ik sta stil dus ik ben dan tres dik.
Het is nog 2 maanden, dat kan toch nog helemaal goedkomenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet kan, ik sta stil dus ik ben dan tres dik.
quote:
Misschien is mij dit pmen slimmer dan een discussie in dit topic aangaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Vivi het volgende:
[..].
Miss_S, wat is nu jouw probleem? Je moet imo masochistische trekjes hebben om zo krampachtig te blijven proberen je in een groep mensen te wringen waarvan al meerdere malen is gebleken dat het gewoon niet klikt. Ook ik heb je behoorlijk lang het voordeel van de twijfel gegeven, ik kende je ook niet uit vorige topics, dus daar lag het niet aan, maar ook ik signaleer dat er iets schort aan jou. Ik heb je alleen maar leren kennen als een naar meisje dat een heleboel negatieve input en energie brengt. Houdt nu gewoon de eer aan jezelf en probeer het gewoon ergens anders, want hier werkt het blijkbaar niet. Wat is het dan wat jou steeds weer die nederlaag doet opzoeken? En wat is het dan dat niet een, niet twee, maar echt een heleboel mensen jou een vervelend kind vinden? Wat is daarin de gemene deler? Wordt het niet eens tijd voor wat zelfreflectie en eergevoel? Denk je nu echt dat het gezellig wordt als je naar een meeting gaat waar ongeveer driekwart je bloed wil drinken en een kwart misschien onverschillig is?
Srsly.
Meid, ik ga met jou helemaal geen discussie aan, ik meld je dit alleen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien is mij dit pmen slimmer dan een discussie in dit topic aangaan?
In 2 maanden zou je in theorie nog 8 kilo af kunnen vallen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, dit had ik nog niet gezien!
Als ik zou komen zien jullie dat ik nou echt dikker ben gewordenTenzij ik NU begin met stress-afvallen...
Ok, dus waar kan ik me aanmelden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meid, ik ga met jou helemaal geen discussie aan, ik meld je dit alleen.
Nou Vivi, hou lekker de eer aan jezelf en negeer Miss S als je geen zin in haar hebt!quote:
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou Vivi, hou lekker de eer aan jezelf en negeer Miss S als je geen zin in haar hebt!
Het is met een meet net als op feestjes; je kunt praten met wie jij wilt!
Graag gedaan! Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!
Oh, dat vind ik dan weer jammer. Ik had kwak en BJ weleens in het "echt"willen zien. Jou ook hoor neen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
Op die dag kan 80%, het hoogste percentage. Mensen die niet kunnen zijn Kwak, BJ en neen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan weer jammer. Ik had kwak en BJ weleens in het "echt"willen zien. Jou ook hoor neen!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:56 schreef Laureline het volgende:
Maar high tea, dat is dus geen drank?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:56 schreef Laureline het volgende:
Maar high tea, dat is dus geen drank?
hey lieverdsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:18 schreef loveli het volgende:
Op de datumprikker zag ik dat BJ die avond moet volleyballen. Misschien kan ze wel even haar hoofd om de hoek steken. Ze woont toch in het midden van het land?
Belachelijk! Je was er de vorige keer ook al nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hey lieverdsfijn dat jullie aan me denken,
maar ik moet dus volleyballen om 17:45 uur in stadskanaal, dat is vanaf hoogeveen 3 kwartier rijden, en we moeten een half uur vantevoren omgekleed aanwezig zijn, dus om 17:00 (op zijn allerlaatst), dus ik moet om 16:15 uur bij de sporthal zijn, dus om 16 uur al bij huis weg.....
kort samengevat, dat ga ik dus niet redden..
vind het wel erg jammer, maar ik snap dat jullie de datum hebben gekozen dat de meeste mensen kunnen, en dat is meer dan logisch.
Ik ga de volgende keer wel mee
(om mijn slanke asssss showen hahaha)
(en neej een volleybalwedstrijd kan ik echt niet missen, das tegen al mijn principes....)
dat leuk me nu juist ook het ideequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wie komen er uberhaupt allemaal?
En Vik, misschien is het juist wel een goed idee, joh. Misschien vind die 'bepaalde persoon' in het echt wel reuze aardig!
Ik wil alleen maar pijnlijke situaties voor haar en voor ons voorkomenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wie komen er uberhaupt allemaal?
En Vik, misschien is het juist wel een goed idee, joh. Misschien vind die 'bepaalde persoon' in het echt wel reuze aardig!
Stiekum die tent op 4 april reserveren onder een valse naam zodat slank er niet meer bij kan, dan moeten we omplannen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Belachelijk! Je was er de vorige keer ook al niet. Dus volgende keer moet je écht komen hoor.
Geen zin in een foodfight?quote:En ik zou het heel verstandig vinden als een bepaald persoon gewoon lekker weg blijft van de meet.
quote:
Ik kom ook niet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:55 schreef neen het volgende:
Het is al goed, ik blijf wel weg.
Ga de boel nou niet op de spits zitten drijven, zegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Vanwege Miss_S of om een andere reden?
quote:
Ikkequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Verder sluit ik me ook aan bij loveli. In theorie kunnen wij allemaal heel anders zijn in het echt, misschien is een van ons wel een oude kale kerel met een bierbuik.
Ik ook. Mijn foto's haal ik gewoon van internetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IkkeDaarom durfde ik niet naar de vorige meet
Daar geloof ik niet in, na 100 meetings en 8 jaar op FOK. En als er iets is wat ik wel vervelend vind is geforceerd leuk zitten doen, en al helemaal niet als het een hele groep is die dat doet. Zovan; nou, het viel toch wel mee hoor! En dan twee dagen later doodleuk weer ruzie zitten maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Verder sluit ik me ook aan bij loveli. In theorie kunnen wij allemaal heel anders zijn in het echt, misschien is een van ons wel een oude kale kerel met een bierbuik.
Volgens Tink ben ik aardiger. Maar ik vond de meeste wel redelijk lijken op hoe ze zich voordoen op Fok!.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nouja, als het gezellig is is het geen tijdverspilling want dan is het leuk en zie je ze misschien nog vaker. Ik bedoelde met 'mensen die je nooit meer ziet' ook mensen die je niet leuk vindt en waar je waarschijnlijk nooit meer mee afspreekt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:47 schreef k_i_m het volgende:
Mijn insteek is dat het leuk is om eventueel wél nog een keer met mensen af te spreken. Afgezien van het bovenstaande verhaal vind ik het tijdverspilling om met mensen af te spreken die ik daarna toch nooit meer zie. Dan kan ik net zo goed op mijn luie reet achter mijn laptop blijven zitten en een foto vragen.
Ik ben een minder ervaren meeter dan jijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, na 100 meetings en 8 jaar op FOK. En als er iets is wat ik wel vervelend vind is geforceerd leuk zitten doen, en al helemaal niet als het een hele groep is die dat doet. Zovan; nou, het viel toch wel mee hoor! En dan twee dagen later doodleuk weer ruzie zitten maken.
Ik weet niet óf ik kom, dat is afhankelijk van heel veel dingen, maar dit staat wel hoog op mijn lijstje als dealbreaker.
ik moest juist mijn mening over een aantal mensen flink bijstellen. Zo was Tink helemaal niet de moeke (sorry voor het woord, Tink) die ik me had voorgesteld en was Vivi niet de dramaqueen die ik had verwacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens Tink ben ik aardiger. Maar ik vond de meeste wel redelijk lijken op hoe ze zich voordoen op Fok!.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef loveli het volgende:
[..]
en was Vivi niet de dramaqueen die ik had verwacht.
Als jij komt, dan kom ik sowieso nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef k_i_m het volgende:
Mij boeit het wel, ik ben misschien wat minder sociaal aangepast. Ik geef gewoon ronduit toe dat ik daar geen zin in heb. Nou, lekker boeien, aan mij missen jullie niks heur
.
Moe, ik ben eenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef loveli het volgende:
[..]
ik moest juist mijn mening over een aantal mensen flink bijstellen. Zo was Tink helemaal niet de moeke (sorry voor het woord, Tink) die ik me had voorgesteld [knip]
Volgens mij hebben we een beslisboom nodig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als jij komt, dan kom ik sowieso niet
Waar is MoBlo als je haar nodig hebtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een beslisboom nodig.
Nee, want dan moet je taart voor me bakkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als jij komt, dan kom ik sowieso niet
Sure. En dan met een taart in mijn tas in de treinquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je taart voor me bakken.
beslisbomenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar is MoBlo als je haar nodig hebt
Goed zo, mop!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beslisbomenwel een goede oefening voor AI
![]()
oh, en ik word ook minder enthousiast van bepaalde aanmeldingen, of well, eigenlijk maar een
maar ik zal niet afhaken, laat er verder mn dag niet door verpesten
Heb ik laatst twee keer gedaan. Ging prima!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure. En dan met een taart in mijn tas in de trein
Nee popje, als jij taart wilt, zul je toch echt naar België moeten komen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Dus... probeer ik met een groepje irl vriendinnen ook een theeleuk-doeeenswat-iets te plannen. Datumprikker erbij en tadaaaaaa 5 april.
Op zich geen probleem, maar ik moet wel nog even hier thuis kortsluiten dat hij het hele weekend de honneurs waar neemt vwb Sasha en niet ik.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Pas maar op dat de nieuwe beb niet verdrinkt in al die thee![]()
[/flauw]
Dat wist ik allangquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar dat andere.
Zonder zelfvertrouwen kom je nergens zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar dat andere.
Heb je wel een echte diagnose? Die heb ik namelijk wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben in het echt gestoord ...
Whoeoeoeh, spannendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je wel een echte diagnose? Die heb ik namelijk wel.
Ja ik heb SPN!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je wel een echte diagnose? Die heb ik namelijk wel.
Ehm, geen idee nog. Maar het is wel een idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Pas maar op dat de nieuwe beb niet verdrinkt in al die thee![]()
[/flauw]
Gaan jullie dan ook naar het zelfde etablissement?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb SPN!
Self Proclaimed Nutjob
Ik kan nog steeds dat soort drama creeeren hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel dat ik na het lezen van de Henk-geschiedenis toch echt een ander persoon had verwacht.
edit:[note to self: must notice PI]
Kim is een poeslief zoetje en je moet ieder woord uit haar trekken, ze zit braaf in een hoekje met haar oogjes te blinken tot je haar vraagt of ze een glaasje ranja wil!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond SHE irl minder eng dan op Fok! Nu ben ik vooral een beetje bevreesd voor K_I_M![]()
.
Volgens mij is k_i_m irl volstrekt ongevaarlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond SHE irl minder eng dan op Fok! Nu ben ik vooral een beetje bevreesd voor K_I_M![]()
.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:48 schreef k_i_m het volgende:
.
Redelijk ongevaarlijk, maar zeker niet volstrekt hoor.
Zoals?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is k_i_m irl volstrekt ongevaarlijkJuist de types die op Fok! handtam zijn, daar moet je irl voor opletten
Wat!? Dat stuk heb ik gemist!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
Henk trouwt van schrik in las Vegas met een aerobics instructrice.
Mooi wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
het is vrij simpel bij mij:
vind je me op Fok! niets, dan irl wrsch ook niet
heb niet echt een internet-houding die verschilt van mijn echte
Haha. GMTAquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef Isabeau het volgende:
ik vind dat je op fok een raar soort stoer-imago hebt, terwijl je in het echt gewoon een hele leuke en lieve meid bent![]()
Dus je bent bij meisjes zoeter dan bij jongens? En bij jongens meer jezelf? Wil je dat zeggen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
komt denk ik omdat jullie meisjes zijn![]()
ik zal Irish Bastard eens vragen dit te bevestigen![]()
Zeg, ik was het zoetje!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi wel.
Op Fok! ben je een schreeuwlelijk en in het echt ben je een 'zoetje'![]()
.
Same herequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik ben óf heel verlegen in een grote groep, óf ik overschreeuw iedereen. Dat is nog even afwachten..
ik denk het wel jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus je bent bij meisjes zoeter dan bij jongens? En bij jongens meer jezelf? Wil je dat zeggen?
Je bent gewoon bang voor meisjes, net zoals ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk het wel ja
dieetclub meetings enzo was ik ook oa. mee gestopt omdat ik na een hele dag vrouwen echt gek werd![]()
Dat heb ik ook, hoewel in echt een grote groep ben ik wel wat stil, maar in een wat kleinere groep begin ik meestal gelijk te schreeuwenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, ik was het zoetje!
Ik ben in het echt ook niet zo heel anders geloof ik. Ik kan alleen wat cynischer zijn dan hier. Ik probeer daar online mee op te passen, omdat je nooit weet hoe het overkomt. Maar in het echt.... Oh, en ik ben óf heel verlegen in een grote groep, óf ik overschreeuw iedereen. Dat is nog even afwachten.
.
Ik ben ook bang voor meisjes. En in het bijzonder voor jouquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor meisjes, net zoals ik.
Sommige.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |