quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zal 't in mijn agenda zetten - het is dus in de buurt van Utrecht?
Je kunt echt echt ECHT niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet kan, ik sta stil dus ik ben dan tres dik.
Het is nog 2 maanden, dat kan toch nog helemaal goedkomenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet kan, ik sta stil dus ik ben dan tres dik.
quote:
Misschien is mij dit pmen slimmer dan een discussie in dit topic aangaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Vivi het volgende:
[..].
Miss_S, wat is nu jouw probleem? Je moet imo masochistische trekjes hebben om zo krampachtig te blijven proberen je in een groep mensen te wringen waarvan al meerdere malen is gebleken dat het gewoon niet klikt. Ook ik heb je behoorlijk lang het voordeel van de twijfel gegeven, ik kende je ook niet uit vorige topics, dus daar lag het niet aan, maar ook ik signaleer dat er iets schort aan jou. Ik heb je alleen maar leren kennen als een naar meisje dat een heleboel negatieve input en energie brengt. Houdt nu gewoon de eer aan jezelf en probeer het gewoon ergens anders, want hier werkt het blijkbaar niet. Wat is het dan wat jou steeds weer die nederlaag doet opzoeken? En wat is het dan dat niet een, niet twee, maar echt een heleboel mensen jou een vervelend kind vinden? Wat is daarin de gemene deler? Wordt het niet eens tijd voor wat zelfreflectie en eergevoel? Denk je nu echt dat het gezellig wordt als je naar een meeting gaat waar ongeveer driekwart je bloed wil drinken en een kwart misschien onverschillig is?
Srsly.
Meid, ik ga met jou helemaal geen discussie aan, ik meld je dit alleen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien is mij dit pmen slimmer dan een discussie in dit topic aangaan?
In 2 maanden zou je in theorie nog 8 kilo af kunnen vallen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, dit had ik nog niet gezien!
Als ik zou komen zien jullie dat ik nou echt dikker ben gewordenTenzij ik NU begin met stress-afvallen...
Ok, dus waar kan ik me aanmelden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meid, ik ga met jou helemaal geen discussie aan, ik meld je dit alleen.
Nou Vivi, hou lekker de eer aan jezelf en negeer Miss S als je geen zin in haar hebt!quote:
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou Vivi, hou lekker de eer aan jezelf en negeer Miss S als je geen zin in haar hebt!
Het is met een meet net als op feestjes; je kunt praten met wie jij wilt!
Graag gedaan! Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!
Oh, dat vind ik dan weer jammer. Ik had kwak en BJ weleens in het "echt"willen zien. Jou ook hoor neen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
Op die dag kan 80%, het hoogste percentage. Mensen die niet kunnen zijn Kwak, BJ en neen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan weer jammer. Ik had kwak en BJ weleens in het "echt"willen zien. Jou ook hoor neen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |