M'n moeder: "Dan vier ik m'n verjaardag misschien" (maar dat wordt ws toch de volgende dag)quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Chico, Greysie en Sugar, zouden jullie de datumprikker nog in kunnen vullen?
Tot nu toe lijkt het erop dat het 4 april wordt.
Ik deelde ook alleen maar de uitslag van de datumprikker mee!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M'n moeder: "Dan vier ik m'n verjaardag misschien" (maar dat wordt ws toch de volgende dag)
Ik: "Jammer dan, ik ga naar de meet"
Ik ga met de fiets! Heb 1 plekkie over op de bagagedrager voor iemand die wilquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aah ok.
Ik ben al groot genoeg om zelf met de trein naar Bilthoven te reizen.
Bilthoven, (of was het nou de bilt?) vlakbij Utrecht in ieder gevalquote:
buuuhh jammer... t leek heel lang de kant van mijn enige mogelijke datum op te gaan *sad panda* maar majority rules enzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Chico, Greysie en Sugar, zouden jullie de datumprikker nog in kunnen vullen?
Tot nu toe lijkt het erop dat het 4 april wordt.
Oh dan wil ik eigenlijk liever bij jou achteropquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom lekker op de motor denk ikals het dan lekker weer is in ieder geval!
Kan ik wel niet drinken, maar soit
hahp van aaa ja idd, maar snap de gedachte prima...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is nog niets zeker, kwak!
4 april, dat is ook bijna Goede Vrijdag... is dat niet een dag waarop iedereen kan? Gewoon een hersenspinsel, wat ik eigenlijk niet zou moeten zeggen waarschijnlijk..
Ongeveer, maar anders (mits het droog is, haha) fiets ik wel een stukkie om, gaan we samen verdwalenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Cyclechick: als je langs de Uithof komt kunnen we samen zoeken.
Dat zal je best gedaan kunnen hebben omdat de Bilt zowat overvloeit in Bilthovenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:08 schreef cyclechick het volgende:
Omdat je hier heel leuk kunt high-tea-en!
Ik hoop alleen dat ik het vind, want ik ben echt een mongool zonder richtingsgevoel en kan altijd en overal verdwalen. Maar ik weet wel hoe ik in de bilt moet komen en ben ongetwijfeld al vaker door Bilthoven gefietst
ja op zich wel, alleen heb ik dan weer vaak concerten op dat soort dagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is nog niets zeker, kwak!
4 april, dat is ook bijna Goede Vrijdag... is dat niet een dag waarop iedereen kan? Gewoon een hersenspinsel, wat ik eigenlijk niet zou moeten zeggen waarschijnlijk..
Dat had ik vroeger ook toen ik nog bij een muziekvereniging zat... mijn koninginnedag was ik alleen maar bij de muziekvereniging, 's ochtends 2 x marsen in 2 verschillende plaatsen en dan 's avonds een concertquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:37 schreef kwakveense het volgende:
ik ook, als ik niet zo ontzettend hield van zingen en muziekmaken (de twee zanglessen per maand zitten daar nog niet eens bij)
ik werk zodat ik geld heb om in mn vrije tijd met muziek bezig te zijn... maar soms is het wel een beetje veel allemaal idd.
Absurd gewoon.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Da's gewoon over meer dan 2 maanden! Eigenlijk erg dat iedereen het zo druk heeft dat je zo lang van tevoren moet plannen en dat dan nog veel mensen niet kunnen.
In principe wel, maar als de reservering gemaakt is en je besluit toch niet mee te gaan, moet je wel de kosten betalen. Dat is één van de voorwaarden van Bubbles en Blessings, voor zover ik had begrepen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
TVP. Mag ik ook later besluiten of ik wel of niet meega? Ik ben namelijk zo'n lulhannes met datumprikkers; dan wordt er iets gepland op een dag dat ik ook kan en dan kan ik twee dagen vantevoren toch niet
Ik geloof dat je nog kosteloos kan annuleren 24 u van te voren. Dus lastminute niet, maar wel vrij laat dus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een leuke naamMaar last-minute opgeven kan dus niet?
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef Liejannuh het volgende:
Als je tot een dag van tevoren kunt afzeggen, dan kun je ook tot een dag tevoren aanmelden.
Lijkt mij iig.![]()
Dit is wat Greys eerder nog zei. Mss even checken maar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Go Kwak!![]()
[..]
Jij mag je overal tussen werpen!
Je kunt het de week voorafgaande nog zeggen of je mee wilt of niet. Dan zetten we je bij de misschieners
Zit wat in...Kortom: meld je maar gewoon aan want het is makkelijker om je af te melden als je toch niet kunt dan om je aan te melden als er niet op je gerekend is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt mij dat 24u van te voren afzeggen toch wel iets anders is dan aanmelden.
Het 1 is een risico van verlies incalculeren, het ander is als de sodemieter nog extra boodschappen moeten doen. En als het 1 persoon is, is het nog wel te doen, maar er moeten zich niet ineens nog 10 mensen aanmelden de dag van te voren.
En als ze gewoon vol zitten dan past het mss qua locatie niet eens zeg maar.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik soms niet snap is hoe mensen zeggen mee te gaan, en ook te kunnen, en dat ze dan ineens niet meer kunnen. Plan je dan zo slecht, of geef je gewoon aan alles meer prioriteit dan dit, wat als eerste in je agenda stond?.
Soms komt er iets anders tussendoor en het is maar net hoe hoog zo'n meet dan op je priorteiten lijstje staat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik soms niet snap is hoe mensen zeggen mee te gaan, en ook te kunnen, en dat ze dan ineens niet meer kunnen. Plan je dan zo slecht, of geef je gewoon aan alles meer prioriteit dan dit, wat als eerste in je agenda stond?.
Naja, als die vragen of je die dag mee gaat winkelen of zo, terwijl dat ook elke andere zaterdag kan en je op deze al iets gepland hebt staan, dan snap ik niet waarom je dit dan af zou zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geef wel aan andere dingen meer prioriteit dan aan Fok!-meets, denk ik, ja. Als er last-minute iets tussenkomt met mijn 'real-life' vrienden, gaat dat voor, lijkt mij. Of is dat raar?
Ik heb weleens een meet (bijna) afgezegd omdat ik mijn vent wilde helpen met de immigratie-papierwinkel. Dat werd niet echt gewaardeerd...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naja, als die vragen of je die dag mee gaat winkelen of zo, terwijl dat ook elke andere zaterdag kan en je op deze al iets gepland hebt staan, dan snap ik niet waarom je dit dan af zou zeggen.
Belt je beste vriendin je 's ochtends overstuur op dat d'r vriendje het met d'r uitgemaakt heeft, ja, dan gaat dat natuurlijk wel voor.
Maar dat weet je van te voren, neem ik aan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Nouja, je kunt tot op zekere hoogte wel om dingen heen plannen maar als blijkt dat erop diezelfde dag iets van familie of vrienden is dat niet verzet kan worden heb je niet altijd een keus. Als bijv. je hele familie die dag ergens heen gaat of iemand zijn verjaardag viert, zou jij dan wegblijven voor een meeting met mensen van internet?
Nouja, aangezien de meet pas over ruim 2 maanden is kan het best zijn dat er in de tussentijd nog iets anders gepland wordt op diezelfde dag. Voor een middagje winkelen zou ik het idd niet afzeggen, maar als er iets bijzonders is wat maar 1 keer gebeurt of als blijkt dat we de rest van het weekend per se in Limburg moeten zijn om één of andere reden, dan kan ik me wel voorstellen dat ik de meet laat schieten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat weet je van te voren, neem ik aan?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
En daarnaast, hoe truttig ook: nu ik een fultime-plus baan heb, heb ik ook gewoon mijn weekend nodig om bij te komenNiet dat ik nooit wat plan, maar soms wil ik na een vermoeiende week gewoon een rustig weekend: lekker koken en een filmpje kijken met m'n vent, ofzo.
Dus daarom wil ik pas een week vantevoren gaan nadenken of ik denk dat ik zin hebHoe gezellig ik de slankdames ook vind.
ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb 4 april ingepland voor de meeting
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zal 't in mijn agenda zetten - het is dus in de buurt van Utrecht?
Je kunt echt echt ECHT niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet kan, ik sta stil dus ik ben dan tres dik.
Het is nog 2 maanden, dat kan toch nog helemaal goedkomenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef neen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet kan, ik sta stil dus ik ben dan tres dik.
quote:
Misschien is mij dit pmen slimmer dan een discussie in dit topic aangaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Vivi het volgende:
[..].
Miss_S, wat is nu jouw probleem? Je moet imo masochistische trekjes hebben om zo krampachtig te blijven proberen je in een groep mensen te wringen waarvan al meerdere malen is gebleken dat het gewoon niet klikt. Ook ik heb je behoorlijk lang het voordeel van de twijfel gegeven, ik kende je ook niet uit vorige topics, dus daar lag het niet aan, maar ook ik signaleer dat er iets schort aan jou. Ik heb je alleen maar leren kennen als een naar meisje dat een heleboel negatieve input en energie brengt. Houdt nu gewoon de eer aan jezelf en probeer het gewoon ergens anders, want hier werkt het blijkbaar niet. Wat is het dan wat jou steeds weer die nederlaag doet opzoeken? En wat is het dan dat niet een, niet twee, maar echt een heleboel mensen jou een vervelend kind vinden? Wat is daarin de gemene deler? Wordt het niet eens tijd voor wat zelfreflectie en eergevoel? Denk je nu echt dat het gezellig wordt als je naar een meeting gaat waar ongeveer driekwart je bloed wil drinken en een kwart misschien onverschillig is?
Srsly.
Meid, ik ga met jou helemaal geen discussie aan, ik meld je dit alleen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien is mij dit pmen slimmer dan een discussie in dit topic aangaan?
In 2 maanden zou je in theorie nog 8 kilo af kunnen vallen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hey, dit had ik nog niet gezien!
Als ik zou komen zien jullie dat ik nou echt dikker ben gewordenTenzij ik NU begin met stress-afvallen...
Ok, dus waar kan ik me aanmelden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meid, ik ga met jou helemaal geen discussie aan, ik meld je dit alleen.
Nou Vivi, hou lekker de eer aan jezelf en negeer Miss S als je geen zin in haar hebt!quote:
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou Vivi, hou lekker de eer aan jezelf en negeer Miss S als je geen zin in haar hebt!
Het is met een meet net als op feestjes; je kunt praten met wie jij wilt!
Graag gedaan! Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, daar was ik zelf nooit opgekomen!
Oh, dat vind ik dan weer jammer. Ik had kwak en BJ weleens in het "echt"willen zien. Jou ook hoor neen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
Op die dag kan 80%, het hoogste percentage. Mensen die niet kunnen zijn Kwak, BJ en neen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan weer jammer. Ik had kwak en BJ weleens in het "echt"willen zien. Jou ook hoor neen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |