sorry heilige maagd mariaquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:50 schreef Sugar het volgende:
Ik zeg toch hoe ik er bij kwam? Ik dacht het ge-le-zen te hebben.
Het viel me gewoon op Suug, dat je ineens streepjes tussen drielettergrepige woorden gooit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:55 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik wel. Sorry. Maar het lijkt nu net alsof ik helemaal tegen een voorstel in zomaar opper om er kin-de-ren (!!!) bij te laten!Terwijl ik het dus verkeerd geïnterpreteerd heb vanuit de OP in topic 1.
[..]
Stel dat niemand er problemen mee had gehad, dan had het gewoon gekund.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Hey, moeten we hier nu echt zo'n discussie van maken?. Het was vanaf het begin af aan niet de bedoeling dat kinderen mee zouden komen, dat was voor iedereen wel zo'n beetje duidelijk (behalve voor sugar dan; nofi
).
Dus nu hoeft niet iedereen te posten of 'ie 't wel of niet ok vindt dat er kinderen mee komen.
Sowwy, er zat bij mij wat tijd tussen lezen en posten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Hey, moeten we hier nu echt zo'n discussie van maken?. Het was vanaf het begin af aan niet de bedoeling dat kinderen mee zouden komen, dat was voor iedereen wel zo'n beetje duidelijk (behalve voor sugar dan; nofi
).
Dus nu hoeft niet iedereen te posten of 'ie 't wel of niet ok vindt dat er kinderen mee komen.
Go Kwak!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef kwakveense het volgende:
ik laat me voor die tijd wel even bezwangeren.....
Jij mag je overal tussen werpen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Stel... stel nou dat ik een gaatje in mijn drukke agenda hebl. En denk 'goh, het zijn toch best leuke meiden'. En dan met de disclaimer of ik wel welkom ben BMI's gewijs enzo.![]()
Zou ik dan, als die datum geprikt is enzo, mezelf er evt. nog tussen kunnen werpen? Ik hoef niet zo nodig mee te prikken enzo, daarvoor voel ik me niet genoeg 'usual' zeg maar, maar op zich lijkt het me wel heel gezellig zeg maar...
Oh, en Moblo, als ze nog heel erg verstopt zitten en je ze niet ziet en ze ook geen geluid maken, mag het dan wel?![]()
ik ben net een van "The Witches", van Roald Dahl, ik ruik zequote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Moblo, als ze nog heel erg verstopt zitten en je ze niet ziet en ze ook geen geluid maken, mag het dan wel?![]()
Niet heel de tijd aan BE's buik gaan lopen snuffelen dan onder het eten he Mo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben net een van "The Witches", van Roald Dahl, ik ruik ze
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet heel de tijd aan BE's buik gaan lopen snuffelen dan onder het eten he Mo?
Dat staat zo lullig
Ik kom dan ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
dan gooi ik er nog even de all-time-favorite in:
"als er kinderen komen, kom ik niet"
dus, neemt allen je kiddo's mee![]()
ik hoop tegen die tijd nog geen kind te hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:09 schreef YPPY het volgende:
moblo, kom je dit jaar ook op m'n verjaardag? Met kind.
Is de karaoke al gepland? En high tea is ook leuk, maar ik zie wel aan de datum of ik kan.
Doen ze de apparatuur ook op verzoek uit?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Pandorah het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik ooit een karaokefeestje heb gehad in het Weerbericht op de Biltstraat. Volgens mij doen die op verzoek de apparatuur aan.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Doen ze de apparatuur ook op verzoek uit?
quote:
Ik cruise met Greysie van Utrecht naar Bilthovenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bofkont. Waar heb je dat aan verdiend?
. Ik dacht trouwens dat je ouders je zouden brengen
.
Aah okquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik cruise met Greysie van Utrecht naar Bilthoven
Haha, ja, dat klinkt leuk! Zomerjurkjes... was het maar weer zover!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Doen we gewoon een keer 'Slank meets OUD in tha park' ofzo!
Kunnen jullie pronken met je hippe zomerjurkjes en mooie blote benen enzo en dan de wat minder figuurlijk gezegende helft van OUD pronkt dan met de kindjes enzo.
Ha! Dat is het lievelingsboek van mijn kind, daar zie ik jullie samen nog wel een goed gesprek over voeren dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben net een van "The Witches", van Roald Dahl, ik ruik ze
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Doen we gewoon een keer 'Slank meets OUD in tha park' ofzo!
Kunnen jullie pronken met je hippe zomerjurkjes en mooie blote benen enzo en dan de wat minder figuurlijk gezegende helft van OUD pronkt dan met de kindjes enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |