Ah, dus een duetje met Paradise by the dashboard light zit er niet in?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil wel karaoke doen. Wel rap liedjes dan.
Nu kan ik Gangsta's Paradise heel goed meerappenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil wel karaoke doen. Wel rap liedjes dan.
Neu hoor. Echt als ik karaoke aan het doen ben boeit het me niet zoveel welk liedje en hoe 't klinkt. Gaat om de plezier toch en of ik nou vals zing of niet, mensen die 't bekijken hebben überhaupt wel lol.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu kan ik Gangsta's Paradise heel goed meerappen.
Maar bij het refrein houd je je mond zeker?.
Ja!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef Muis006 het volgende:
Stelletje slowchatters!
Moet iemand de datumprikkerrrr nog?
Bedankt voor je mailtje! Ik ga hem zo ook invullen. Wel een beetje onder voorbehoud want de weekends dat we naar onze ouders in Limburg gaan liggen nog niet helemaal vast, maar goed.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef Muis006 het volgende:
Stelletje slowchatters!
Moet iemand de datumprikkerrrr nog?
Of course!quote:
Waarom zou je niet welkom zijn Sugar? Gewoon komen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef Sugar het volgende:
Heel misschien zou ik ook willen, als ik welkom ben?
Nee, valt heel niet mee!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of course!. Moet je zusje niet komen, anders haal ik jullie de hele tijd door elkaar
. Of valt dat wel mee?
.
Kutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, valt heel niet mee!!
Maareh, moet ik dan een datumprikkert invullen, hoe werkt het?
die hebben blijkbaar een oppas/paps die oppast..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar ik dacht in het begin gelezen te hebben dat het 's middags was, ook i.v.m. dames met kinderen.
Dankje! Gedaan. Zal het ook even doorgeven aan Cinnaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kut.
Muis even pm'en met je mailadres, dan stuurt ze je een datumprikkert.
over pikante onderwerpenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef conleche het volgende:
Wat mij betreft geen kinderen. Ik hou d'r niet zo van.Ze hebben neiging om de hele conversatie lam te leggen....
Die hebben ze toch 's avonds ook? Het is gewoon verwarring, hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die hebben blijkbaar een oppas/paps die oppast..
huh?? You dirty mind!! Ik bedoelde meer dat het dan alleen nog maar over die kinderen gaat. Of ze vervelen zich en gaan jengelen.quote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
huh?? You dirty mind!! Ik bedoelde meer dat het dan alleen nog maar over die kinderen gaat. Of ze vervelen zich en gaan jengelen.
Dat ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:52 schreef conleche het volgende:
Het is geen verwijt hoor Sugar! Jij vraagt iets en wij geven antwoord. Maar als de rest zegt; ja graag kinderen, dan zijn wij weer outnumbered. No biggie
Dat ben ik wel. Sorry. Maar het lijkt nu net alsof ik helemaal tegen een voorstel in zomaar opper om er kin-de-ren (!!!) bij te laten!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
je hoeft je niet meteen zo op je teentjes getrapt te voelen hoor?
quote:Ons idee was om overdag te meeten, zodat mensen met kinderen ook kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |