quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
LaPo?
Jullie zie ik niet en kan ik uitzetten als ik er even geen zin in heb.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan houd je het hier toch wel lang vol.
Prachtig!quote:
't Zijn net cokebrokken, links.quote:
Ja, voor mij is het sneeuw, maar goed, ik weet dan ook niet hoe coke eruit zou moeten zien, brokken of geen brokken.quote:
Ik zie er ook niet meer in dan sneeuw.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, voor mij is het sneeuw, maar goed, ik weet dan ook niet hoe coke eruit zou moeten zien, brokken of geen brokken.![]()
Tot u spreek het provinciaaltje van de eeuw, prowd to be so!
![]()
Jullie zijn nog onbedorven. Koester dat!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:19 schreef blomst het volgende:
Ik zie er ook niet meer in dan sneeuw.
Onze fantasie is ws niet zo groot
Zal ik 1 Euro en 1 cent bieden?quote:Doe een goed bod en hij wordt van jou!!!
quote:
Een skiër op cokequote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie zijn nog onbedorven. Koester dat!
Die gaat als een speer!quote:
Ik zag er niet alleen coke in, ik voelde toch éven, al was het maar een seconde, zo'n vlaag vanquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie zijn nog onbedorven. Koester dat!
Juist. Laat dat een waarschuwing zijn voor al die B-artiestenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:46 schreef blomst het volgende:
Bart is wel bijzonder, daar hebben biedingen onder 1 euro geen zin, bij sommige onder de 0,50 heeft bieden geen zin.
Ik had heel die skies niet gezien, ik zat al een joint te draaienquote:Op maandag 19 januari 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat als een speer!
Ik dacht dat het een rietje was.
Kwam hij buurten in de prachtwijk?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
zoooooooooooooow ff lekker een biertje gedronken met de minister van wonen, wijken en integratie!
Geen grap trouwens
en nog eentjequote:Op maandag 19 januari 2009 16:23 schreef CarOnline het volgende:
Nog een naief provinciaaltje meldt zich
doch er zullen er nog heel veel volgenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
De maandag is weer bijna voorbij.
En ze worden steeds beter.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doch er zullen er nog heel veel volgen![]()
WeeJeeeeequote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en nog eentje. wel balen dat we er nu niet bij horen, bij die stoeren
![]()
carooow
wie is dat tegenswoordigs?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
zoooooooooooooow ff lekker een biertje gedronken met de minister van wonen, wijken en integratie!
Geen grap trouwens
hi there beebzquote:Op maandag 19 januari 2009 17:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
WeeJeeeee![]()
Jij ook?!?!
Ik vond je altijd zo stads en en werelds!
Zie, zo kan je je pardoes vergissen!
Is nu toch iemand met lichamelijke beperking en zit in een rolstoel?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
wie is dat tegenswoordigs?
Ella is met de nachtkaars uit gegaan.
Hiquote:Op maandag 19 januari 2009 17:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi there beebz![]()
nah, wel veel vriendjes gehad (en een vriendinnetje) die kook gebruikte. erg sneu haha. ik heb altijd al veel lol als ik zonder drugs op pad ga. dan zeker ook nog kook snuiven die versneden is door mensen die ik niet eens ken / geld willen verdienen met drugs..dahaag
met een gram pure ziekenhuis-coke in m'n reet zou ik met jou wel een keer willen disko/klompendansen in enschede oid
hoe is het op de zaak, are you the manager yet?
Ik had een collega die heette Everwijn!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
Eberhard van der Laan.
Wie noemt zijn kind nu Eberhard?
Eberhard! Eten!
Eberhard, ga je huiswerk eens doen!
Staat de jongen met het Swaffelstokje er ook bij?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef dieenebart het volgende:
Welk woord hoef je echt niet meer te horen in '09?
yo! ge zijt een verstandige boerenjufquote:Op maandag 19 januari 2009 17:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hi
Ja, ik ga alléén maar op pad zonder drugs![]()
Heb er niets mee. Ook niets tegen.
Oh je mag ook zomaar voor de leuk komen klompendansen hoor![]()
Ik bijt niet. Alleen als je erg lekker bent![]()
En nee, ik ben nog niet de manager.
Ik ben dan ook al 5 dagen niet geweest én de komende twee dagen ben ik ook nog vrij.
Daarna zal ik ze een poepie laten ruiken
Yeps, een prachtwijk die al jaren er geen is... ( foutje vogelaar) ..... Maar ik ken Eberhard want ik heb anbderhalf jaar voor hem gewerkt, dus was ouderwets lachenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam hij buurten in de prachtwijk?
Dank u!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yo! ge zijt een verstandige boerenjuf![]()
klompendansen it will be!
hoe was de meet met da buuv, of hebben jullie zwijgplicht?
doe je goed. pak ze!
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank u!
Ik zet ze vast in de beits!
Heel erg leuk! Geen zwijgplicht. Dacht ik?
Heel gezellig, veel gekletst,veel gelachen en het klikte meteen, super leuk mens!![]()
Ja doe mn best!
hi there, mama sitaquote:Op maandag 19 januari 2009 17:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Staat de jongen met het Swaffelstokje er ook bij?![]()
(vrij naar het meisje met de zwavelstokjes)
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi there, mama sitalong time no sea (huh
).
hoe was het in zwolle? tegelijkertijd posten met caro (laten we afspreken: 17.53 uur) en dan kijken wie er blijer was met de ander of zoiets.
mijn opa's naam was ijsbrand. beste gozer, altijd z'n huiswerk gedaan, dus dat maakte niet uit. in deze tijd is eberhard wel wat raar, vroegah niet, martha..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
Eberhard van der Laan.
Wie noemt zijn kind nu Eberhard?
Eberhard! Eten!
Eberhard, ga je huiswerk eens doen!
Niet zo zuur, tuuuuurlijk mag je meequote:Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
volgende keer wil ook mee naar zwolle
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 19 januari 2009 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi sporti!
nog niet geklikt, denk dat ik het laat..
Pietjemod007 succes!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben Buuf en CarO gemeet, tof
.
Jup!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ja stom eigenlijkquote:
quote:
Thanxquote:
pietermans, kleine geile mod (daar hadden wij best bij willen zijn, huh?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dat biedt wel mogelijkheden.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's dan nog beter dan Hamer, wat ik vanochtend las....
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:12 schreef willem-jozef het volgende:
(daar hadden wij best bij willen zijn, huh?).
*Pruil*quote:
Jaja. Sjonge jonge!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:! Goed bezig
. Maar ik hou mee ff afzijdig qua plannen, zit midden tussen studie en baan in enzo, nieuwe woonruimte zoeken, onzeker etc.
Ja, ik vond deze wel toepasselijk, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 19 januari 2009 18:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die woordgrappen zitten er nog in he.
Welke andere gelukkigen?quote:
Nee joh, ze zijn allemaal even liefquote:Op maandag 19 januari 2009 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hee Pietje, wat leukHeb je al een keer de orde moeten handhaven?
En ook allemaal even wegquote:Op maandag 19 januari 2009 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn allemaal even lief.
Remlof wist niet dat jij die worm hebt vervangenquote:Op maandag 19 januari 2009 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn allemaal even lief.
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Remlof wist niet dat jij die worm hebt vervangen
Het gaat om de kwaliteit liesje, niet de kwantiteit.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig is het hier wel gezellig druk!
Morgen maar eens terugluisterenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op FOK!radio stelden ze die vraag over wisselingen en nieuwe mods...
Het waren er ook zoveelquote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op FOK!radio stelden ze die vraag over wisselingen en nieuwe mods...
Ja maar ik hou mijn bek dichtquote:
Ik hou niet zo van roddelenquote:
Ik welquote:
Das geen roddelen. Ik heb ook al lopen slijmen naar Pietjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Daarom leg ik het nu ook met Pietje aan, die is nu blauw.
Gert kan barsten. Noekje ook.
Hoi Remlof trouwens*wink wink*
Remlof say no morequote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ja, maar die heeft vast wel roddels die die mij dan mooi kan vertellen op ons eerst afspraakjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Das geen roddelen. Ik heb ook al lopen slijmen naar Pietje
Ik kan nog wat van je lerenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft vast wel roddels die die mij dan mooi kan vertellen op ons eerst afspraakje![]()
Dus ik leg het eerst aan, en dàn maak ik er schandelijk gebruik van. Is het plan.
Dat deed ik ook bij Gert en Noekje alleen hielp dat niet.
Prutsers
Ja, ga je er even tegenaan bemoeien!quote:
Ja, is het niet heerlijk!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerste afspraakje, dat klinkt zo brugklas.
Is ie heilig dan ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ga je er even tegenaan bemoeien!![]()
Gooi lekker zelf je eigenste glazen in ja.
Nee dat niet maar ik probeer het aan te leggen! En dan zeg jij: Say no more!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie heilig dan ofzoEn glazen gooien doe ik waneer ik dat wil
[ afbeelding ]
Ohhh Weer gemelk en gedraai, geflirt en gefok... Ik snap umquote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik probeer het aan te leggen! En dan zeg jij: Say no more!![]()
Roddels, jeweets![]()
![]()
Ja, je moet er wat voor over hebben, maar dan weet je wèl het laatste smeuïge nieuwsquote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh Weer gemelk en gedraai, geflirt en gefok... Ik snap um
Mag ik ook in het groepje .. Ik ben zeer integerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, je moet er wat voor over hebben, maar dan weet je wél het laatste smeuïge nieuws
Ik ben een huismuis .. maar wie weet Zou zomaar willenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef dieenebart het volgende:
Ik roddel ook nooit![]()
![]()
Wie gaan er nu allemaal met wie meeten?
*slingert excel aan*
nog 1 nachtje vrijquote:Op maandag 19 januari 2009 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Nog 1 dagje werken, en dan weer 2 dagen vrij!
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik moet 4 avondjesquote:
Ja dat mag, maar je moet wel wat te roddelen hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik ook in het groepje .. Ik ben zeer integer
Roddelsgewijs dan he!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ach gut, dat vind ik niet echt aardig
Ikke 7 avonden in de week. Voel je je nou een beetje lekkerderquote:
Pssst Bart is homoquote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar je moet wel wat te roddelen hebben.
En net zei je nog dat je dat niet deed![]()
Oke, jij mag er bij. En Bart ook want die maakt lijstjes, héél goed
Neequote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke 7 avonden in de week. Voel je je nou een beetje lekkerder![]()
ik roddel niet, maar ik wil wel graag alles wetenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar je moet wel wat te roddelen hebben.
En net zei je nog dat je dat niet deed![]()
Oke, jij mag er bij. En Bart ook want die maakt lijstjes, héél goed
Blomst is een geruite sokkenpop..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef blomst het volgende:
[..]
ik roddel niet, maar ik wil wel graag alles weten
Jawel maar dat boeit niemandquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is er toch nog iets op deze aardkloot wat jou kan bevredigen
Nou en, het gaat alleen om de roddels, de details, de vermoedens en de verdenkingenquote:
Ik ga PietjePuk misbruiken... Financieelquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou en, het gaat alleen om de roddels, de details, de vermoedens en de verdenkingen![]()
Daarom wil ik ook met zo'n blauwe, die hebben achtergrond info, heeeeeeeeel interessant![]()
Bart is voor de lijstjes, dat wordt mijn secretaresse dan, dacht ik zo.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Blomst [/b]is een geruite sokkenpop..
Hoe oud is pietje eigenlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga PietjePuk misbruiken... Financieel
Nee, we moeten nog op date!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga PietjePuk misbruiken... Financieel
Kijk!!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef Soury het volgende:
En het moet warm zijn bedoel Coos moet ook komen. In zijn blote snikkel
Laat mij dat nou toevallig helemaal niks interesseren, maar ik misgun het je niet Coosquote:
En met wie ga je dolle in Zwolle? Precies?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:
Homo![]()
Kut, moet ik weer op de bank slapen vannacht...
Anyway, ik ben gek op dolle in Zwolle!Neem ik ook Dokter Oetker mee, yeah
Vast en zeker met E10 van BB, die is ook homo.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En met wie ga je dolle in Zwolle? Precies?
En wanneer?
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vast en zeker met E10 van BB, die is ook homo.
Was dat niet dat "gezwel" wat aan Coos (BB) hing?quote:
Was dat ventje die er met zijn pa in zat. En uit de kast is gekomen in BB.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Was dat niet dat "gezwel" wat aan Coos (BB) hing?
Wie was dan ook alweer die "schaduw" van Coos?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was dat ventje die er met zijn pa in zat. En uit de kast is gekomen in BB.
Ohquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En met wie ga je dolle in Zwolle? Precies?
En wanneer?
Weet niet wat het was Coos, maar in ieder geval :"zum kotzen"quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Was dat niet dat "gezwel" wat aan Coos (BB) hing?
Pascal., het kokkie uit Voorburg.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie was dan ook alweer die "schaduw" van Coos?
Ik herinner me dat ie ook altijd een soort van bijgochem had.
Ooohhhh ja.quote:
En 3x zo veel inwoners als, pak 'm beet, Leidschendam.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar, ik ging vaak dolle in Zwolle, heb een paar vrienden wonen daar. Altijd lachen en weinig sluitingstijden![]()
BB3 vond ik geweldig om te volgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ooohhhh ja.![]()
Dat juliie dat allemaal nog weten.
En waarom de 'quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar, ik ging vaak dolle in Zwolle, heb een paar vrienden wonen daar. Altijd lachen en weinig sluitingstijden![]()
Binnenkort dan maar
Al was het maar de helft. Zolang er vrouwen zijn...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En 3x zo veel inwoners als, pak 'm beet, Leidschendam.
Ben je ook vast wel eens bij ScanMan geweest een pilsje pakken op zijn superbank.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh![]()
Binnenkort dan maar
Maar die maken pp 100 x meer feest dus.........quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En 3x zo veel inwoners als, pak 'm beet, Leidschendam.
BB5, blauw zand met Naatquote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
BB3 vond ik geweldig om te volgen.
BB4 en BB6 weet ik vrij weinig van. BB5 was wel weer OK.
Ik wil ook wel es shoppen met jou en buuf... Is dat heul in Zwolle ?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En waarom de ''
Ik wil gewoon alles weten, net als jij
Omdat ik dacht dat je me in de mailing zat te nemenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En waarom de ''
Ik wil gewoon alles weten, net als jij
Ik ga effe niks meer zien en trek de luiken dicht. Buenas nochesquote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Coos het volgende:
Ik heb ze allemaal gezien maar omdat het wel zo'n oppervlakkig vermaak is ben ik het zo weer vergeten.
Wie heeft die geniale smiley nog?! Die met de opsekopse lachquote:
Ruud slaep sequote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga effe niks meer zien en trek de luiken dicht. Buenas noches![]()
Heb nog wél wat ánders, van "Naat".quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie heeft die geniale smiley nog?! Die met de opsekopse lachdie, maar dan anders.
Eat your heart out http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm Daar zit is vast wel bijquote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie heeft die geniale smiley nog?! Die met de opsekopse lachdie, maar dan anders.
Nah! Ik ben gewoon nog donderdag in Zwolle geweest.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je me in de mailing zat te nemen![]()
Wanneer gaan we dan
Wij deden Zwolle.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil ook wel es shoppen met jou en buuf... Is dat heul in Zwolle ?
Ik ben een beetje bang ... Maar de trein lukt welquote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij deden Zwolle.
Maar eh iets anders mag ook. We zijn árg flaksiebel
Ik zou ook bang zijn in Zwollequote:
Das buitenlandquote:
NEUH!!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wanneer we gaan... moet je niet iemand interviewen die in Zwolle woont ofzo?
Dan ga ik wel even jezallij mee.
Ik ga spijt krijgen. het zal die stringfoto wel zijn...quote:
Maar ik ben al onrustig als ik buiten de lijn Amsterdam-Zoetermeer- Rotterdam kom.quote:
Deze?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was nog net niet naar mijn nest goorlap, maar dat plaatje wat jij "in mind" hebt, heb ik ookquote:
String? Uh... nope, no string.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga spijt krijgen. het zal die stringfoto wel zijn...
Maar wat Gert?
En ik ging nog wel naar bed....
Nu echt...
Ik wil meheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
OH, gaan we weer naar Zwolle CarO?![]()
![]()
Jajajajajajajaja ik ga al![]()
Oh leuk!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
NEUH!!!!Laat Kally d'r buiten!
Kan misschien wel wat regelen binnenkort
Ik vinnut goedquote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
OH, gaan we weer naar Zwolle CarO?![]()
![]()
Jajajajajajajaja ik ga al![]()
Aantal personen, tijd en plaats a.u.b. dan regel ik een busjequote:
Echt niet! Het idee alleen alquote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat jij dieanderefokster kan verdringen
E10mmquote:Op maandag 19 januari 2009 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt niet! Het idee alleen al
Wie gaan we interviewen dan?
Ik ben niet gewenst dus min 1quote:Op maandag 19 januari 2009 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aantal personen, tijd en plaats a.u.b. dan regel ik een busje
Nou, eh de Buuv en ik en je kan ons ophalen in Boerenkoolstronksteradeel en Duitsland.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aantal personen, tijd en plaats a.u.b. dan regel ik een busje
quote:
Sjesusquote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! Geen knaagdieren in de bus van Ruud
Beetje dimmen en je mag gewoon in de bus Bart.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist! Geen knaagdieren in de bus van Ruud
Ja maar wel in een kooi tochquote:Op maandag 19 januari 2009 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beetje dimmen en je mag gewoon in de bus Bart.
Nee nooitquote:
Oehoee zie ik daar een romance opbloeien?!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat kun jij lekker kletsen![]()
(bij mij op schoot in de bus
)
quote:
Dan moet ik spugenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:51 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ga je echt niet in zo'n busje zitten?
Nee, lul de BNner, gewoon lief naast een van je medefokkerts in een splinternieuwe Fiat Ducato naar de bestemming, geen trekhaak aanwezig.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja maar wel in een kooi toch![]()
(of gewoon in Tupperware, handig afsluitbaar)
Ik kom liever niet verder dan de ring van A'damquote:
Dan bestuur ik het zelf wel das beterquote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan bestuur ik het busje zelf en drink geen druppel.
En dat heeft een rijbewijsquote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan bestuur ik het zelf wel das beterIk vertouw niemand
Een verbrande hondekontquote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Coos het volgende:
Maar voorlopig hou ik me nog vast aan de meet in El Perello![]()
Hondjes doe es updaten.
Ruud waarom heb ik jou geen tien jaar eerder ontmoet.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan bestuur ik het busje zelf en drink geen druppel.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ruud waarom heb ik jou geen tien jaar eerder ontmoet.![]()
Jij ben toch brabo Ruud?
Ja en schadevrij ... Ik vind het eng om in een andermans auto te zittenquote:
Misplaatst wantrouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en schadevrij ... Ik vind het eng om in een andermans auto te zitten
O, da's een klein stukkie om naar het Prins Clausplein.quote:
Ik zit ook niet echt op mijn gemak als een ander achter het stuur zit.quote:
Stronzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:01 schreef Coos het volgende:
[..]
O, da's een klein stukkie om naar het Prins Clausplein.
Ja kweet het.. Ik vind alles eng.. Ga sinds een jaar weer zonder zorgen de supermarkt inquote:
Ik kan nooit wakker blijvenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit ook niet echt op mijn gemak als een ander achter het stuur zit.
Ik zal b.v. nooit een tukkie doen.
Slaapmutsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik kan nooit wakker blijven![]()
Nite all
Take it ... Ik vertouw je 100 %quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
We dwalen af. Ik kan vier busjes à 8 passagiers leveren. Take it, or leave it
Grazie.quote:
Truste Ruudquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grazie.![]()
Ik zit hier te posten of het vrijdagavond is. Maar dat is niet zo.![]()
Truste
Ruud, mooi aanbod en de trek om weer eens een Fof BBQ in mijn tuin te geven is er ook maar ik weet niet hoe het met de renovatie gaat lopen en feesten op een bouwplaats is ook niet alles. Maar misschien gaat door de kredietcrisis de hele renovatie wel niet door. Heb al lang niets meer gehoord. Laatste melding was dat ze in februari zouden beginnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik mot die gast niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:21 schreef Coos het volgende:
Bert Visscher bij DWDD.
Die heeft zo'n groot hoofd, die heeft zeker in het busje gezeten.
Dealoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ook niet.quote:
ik rij wel........quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan bestuur ik het zelf wel das beterIk vertouw niemand
Ik zoek ff die banner van de doodskist ondernemers. En als je het nodig heb vind je het nietquote:
dit is de beste.........quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We gaan achterin en zijn heeeeeeeeeeeel stilquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
is niet nodig......![]()
gaat vanzelf wel fout...
Zó, heb je die Griek weer even naar de geitjes op de kinderboerderij gestuurd?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan achterin en zijn heeeeeeeeeeeel stil
Fann is borden aan het lijmenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó, heb je die Griek weer even naar de geitjes op de kinderboerderij gestuurd?![]()
Kan je weer effe rustig fokken.
kijk jij snapt het........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó, heb je die Griek weer even naar de geitjes op de kinderboerderij gestuurd?![]()
Kan je weer effe rustig fokken.
Ja, er blijft niet veel over. Overdags mag ie niet meer.quote:
Lijnmbalquote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, er blijft niet veel over. Overdags mag ie niet meer.
quote:
leuk gezicht voor die kiddo's als ie een geit staat uit te wonen.quote:
Ja maar hij mod niet hierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond Pietje Puk altijd al een geil menneke........
![]()
nu helemaal.......
ow...... ik dacht dat je bedoelde dat ie bij mij niet meer overdag mochtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
leuk gezicht voor die kiddo's als ie een geit staat uit te wonen.
Die geit heeft heul geen kidsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
leuk gezicht voor die kiddo's als ie een geit staat uit te wonen.
Jij slaapt tegenwoordig overdag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... ik dacht dat je bedoelde dat ie bij mij niet meer overdag mocht![]()
![]()
jah... sorry net wakker van een wegtrekkertje krijg je dat.......
Met jou gaat het ook niet goed.quote:
Nu kan je het wel shaken. Frits is erquote:
Heb hem net op, kga lekker slapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Met jou gaat het ook niet goed.
Draai maar effe een paffie. Misschien fleur je wat op.
Ik volg laterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb hem net op, kga lekker slapen.
Truste schooiers en sloebers
Ja Fritgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu kan je het wel shaken. Frits is er
Truste Bart.........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb hem net op, kga lekker slapen.
Truste schooiers en sloebers
Later zei ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
slettebak ........ een beetje BNérs achtenalopen.......
alléén als ik mag blijven slapen........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef Coos het volgende:
Hey Fan hebbie zin om in mijn halletje zwart/wit blokje te schilderen?
Slettebakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
alléén als ik mag blijven slapen........
Als ik eind juli een maand weg ben mag je het hele huis.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
alléén als ik mag blijven slapen........
Nou, ik heb een nieuwe gevonden voor 40 euro. Nog niet gekocht, want ik heb 'm nog niet nodig hè?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nog steeds niet........![]()
heb je in ieder geval wel een magnetron nu?
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar jah.. die knoop hé........ krijg dat ding niet meer uit mijn hoofd......
Hoezo? Wie het langst opblijft ofzo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu kan je het wel shaken. Frits is er
Daar krijg ik nu acuut rare beelden vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet het![]()
krijg dat ding niet meer uit mijn hoofd......
nah niet voor de sloffen nee......quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou, ik heb een nieuwe gevonden voor 40 euro. Nog niet gekocht, want ik heb 'm nog niet nodig hè?
Je zit met Fann opgescheept....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo? Wie het langst opblijft ofzo?![]()
![]()
Ik niet heur, ik moet morgenvoreg naar de tandarts.
Precies. Nergens goed voor die krengen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
nah niet voor de sloffen nee......![]()
maar tis wel altijd makkelijk al zijn magnetronmaaltijden niet te vreten hoor....![]()
kep ze allemaal geprobeerd....... hoef ik niet meer ........
een knoop in mijn hoofd........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar krijg ik nu acuut rare beelden van
Je had wel mooi je biefstukje er mee kunnen ontdooienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies. Nergens goed voor die krengen.
Ga jij er ook al vandoor?quote:
Meer beelden van dat ie niet terug wil vanachter je huig.quote:
Touché. Maar dat is zonder ook gelukt uiteindelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had wel mooi je biefstukje er mee kunnen ontdooien
AHA een nieuwe voor mij .....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
Sfeertje is weer prima te snijden hier . . .
We zijn lief tegen elkaar kan je nagaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nou snij maar een lekker dun plakkie af dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
AHA een nieuwe voor mij .....
stel jij je eerst eens even netjes voor.....
jij vuige opa jij..........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Meer beelden van dat ie niet terug wil vanachter je huig.
Duik haar fobo ff inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]SpiekerJozef aangenaam en wie bent uwes?
Ooowh, is dit de gebruikelijke omgangsvorm hier?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn lief tegen elkaar kan je nagaan
ik ben Fann met dubbel nquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]SpiekerJozef aangenaam en wie bent uwes?
Ja dan kom je aan de schandpaalquote:
Yep in welk gat wil je um hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:10 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ooowh, is dit de gebruikelijke omgangsvorm hier?
quote:
Yep, Fanvanheteersteuur. .quote:Geboortedatum 00-00-0000
yep hij heeft gespiekt.....quote:
ow..... staat dat er.....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:12 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
[..]
Yep, Fanvanheteersteuur. .
nee opaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:13 schreef Coos het volgende:
Fann de laatste was een anonieme man![]()
Heb effe gecheckt
Ben wel wat gewend..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
yep hij heeft gespiekt.....![]()
http://fotoboek.fok.nl/SpiekerJozef
en Jozef.... viel tegen hé.....
Ik gok dat je ouder ben als ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |