En dat heeft een rijbewijsquote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan bestuur ik het zelf wel das beterIk vertouw niemand
Een verbrande hondekontquote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Coos het volgende:
Maar voorlopig hou ik me nog vast aan de meet in El Perello![]()
Hondjes doe es updaten.
Ruud waarom heb ik jou geen tien jaar eerder ontmoet.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan bestuur ik het busje zelf en drink geen druppel.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ruud waarom heb ik jou geen tien jaar eerder ontmoet.![]()
Jij ben toch brabo Ruud?
Ja en schadevrij ... Ik vind het eng om in een andermans auto te zittenquote:
Misplaatst wantrouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en schadevrij ... Ik vind het eng om in een andermans auto te zitten
O, da's een klein stukkie om naar het Prins Clausplein.quote:
Ik zit ook niet echt op mijn gemak als een ander achter het stuur zit.quote:
Stronzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:01 schreef Coos het volgende:
[..]
O, da's een klein stukkie om naar het Prins Clausplein.
Ja kweet het.. Ik vind alles eng.. Ga sinds een jaar weer zonder zorgen de supermarkt inquote:
Ik kan nooit wakker blijvenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit ook niet echt op mijn gemak als een ander achter het stuur zit.
Ik zal b.v. nooit een tukkie doen.
Slaapmutsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik kan nooit wakker blijven![]()
Nite all
Take it ... Ik vertouw je 100 %quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
We dwalen af. Ik kan vier busjes à 8 passagiers leveren. Take it, or leave it
Grazie.quote:
Truste Ruudquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grazie.![]()
Ik zit hier te posten of het vrijdagavond is. Maar dat is niet zo.![]()
Truste
Ruud, mooi aanbod en de trek om weer eens een Fof BBQ in mijn tuin te geven is er ook maar ik weet niet hoe het met de renovatie gaat lopen en feesten op een bouwplaats is ook niet alles. Maar misschien gaat door de kredietcrisis de hele renovatie wel niet door. Heb al lang niets meer gehoord. Laatste melding was dat ze in februari zouden beginnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik mot die gast niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:21 schreef Coos het volgende:
Bert Visscher bij DWDD.
Die heeft zo'n groot hoofd, die heeft zeker in het busje gezeten.
Dealoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ook niet.quote:
ik rij wel........quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan bestuur ik het zelf wel das beterIk vertouw niemand
Ik zoek ff die banner van de doodskist ondernemers. En als je het nodig heb vind je het nietquote:
dit is de beste.........quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie heeft die geniale smiley nog?! Die met de opsekopse lachdie, maar dan anders.
We gaan achterin en zijn heeeeeeeeeeeel stilquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
is niet nodig......![]()
gaat vanzelf wel fout...
Zó, heb je die Griek weer even naar de geitjes op de kinderboerderij gestuurd?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan achterin en zijn heeeeeeeeeeeel stil
Fann is borden aan het lijmenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó, heb je die Griek weer even naar de geitjes op de kinderboerderij gestuurd?![]()
Kan je weer effe rustig fokken.
kijk jij snapt het........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó, heb je die Griek weer even naar de geitjes op de kinderboerderij gestuurd?![]()
Kan je weer effe rustig fokken.
Ja, er blijft niet veel over. Overdags mag ie niet meer.quote:
Lijnmbalquote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, er blijft niet veel over. Overdags mag ie niet meer.
quote:
leuk gezicht voor die kiddo's als ie een geit staat uit te wonen.quote:
Ja maar hij mod niet hierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond Pietje Puk altijd al een geil menneke........
![]()
nu helemaal.......
ow...... ik dacht dat je bedoelde dat ie bij mij niet meer overdag mochtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
leuk gezicht voor die kiddo's als ie een geit staat uit te wonen.
Die geit heeft heul geen kidsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
leuk gezicht voor die kiddo's als ie een geit staat uit te wonen.
Jij slaapt tegenwoordig overdag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... ik dacht dat je bedoelde dat ie bij mij niet meer overdag mocht![]()
![]()
jah... sorry net wakker van een wegtrekkertje krijg je dat.......
Met jou gaat het ook niet goed.quote:
Nu kan je het wel shaken. Frits is erquote:
Heb hem net op, kga lekker slapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Met jou gaat het ook niet goed.
Draai maar effe een paffie. Misschien fleur je wat op.
Ik volg laterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb hem net op, kga lekker slapen.
Truste schooiers en sloebers
Ja Fritgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu kan je het wel shaken. Frits is er
Truste Bart.........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb hem net op, kga lekker slapen.
Truste schooiers en sloebers
Later zei ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
slettebak ........ een beetje BNérs achtenalopen.......
alléén als ik mag blijven slapen........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef Coos het volgende:
Hey Fan hebbie zin om in mijn halletje zwart/wit blokje te schilderen?
Slettebakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
alléén als ik mag blijven slapen........
Als ik eind juli een maand weg ben mag je het hele huis.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
alléén als ik mag blijven slapen........
Nou, ik heb een nieuwe gevonden voor 40 euro. Nog niet gekocht, want ik heb 'm nog niet nodig hè?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nog steeds niet........![]()
heb je in ieder geval wel een magnetron nu?
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet het![]()
maar jah.. die knoop hé........ krijg dat ding niet meer uit mijn hoofd......
Hoezo? Wie het langst opblijft ofzo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu kan je het wel shaken. Frits is er
Daar krijg ik nu acuut rare beelden vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet het![]()
krijg dat ding niet meer uit mijn hoofd......
nah niet voor de sloffen nee......quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou, ik heb een nieuwe gevonden voor 40 euro. Nog niet gekocht, want ik heb 'm nog niet nodig hè?
Je zit met Fann opgescheept....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo? Wie het langst opblijft ofzo?![]()
![]()
Ik niet heur, ik moet morgenvoreg naar de tandarts.
Precies. Nergens goed voor die krengen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
nah niet voor de sloffen nee......![]()
maar tis wel altijd makkelijk al zijn magnetronmaaltijden niet te vreten hoor....![]()
kep ze allemaal geprobeerd....... hoef ik niet meer ........
een knoop in mijn hoofd........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar krijg ik nu acuut rare beelden van
Je had wel mooi je biefstukje er mee kunnen ontdooienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies. Nergens goed voor die krengen.
Ga jij er ook al vandoor?quote:
Meer beelden van dat ie niet terug wil vanachter je huig.quote:
Touché. Maar dat is zonder ook gelukt uiteindelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Je had wel mooi je biefstukje er mee kunnen ontdooien
AHA een nieuwe voor mij .....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
Sfeertje is weer prima te snijden hier . . .
We zijn lief tegen elkaar kan je nagaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nou snij maar een lekker dun plakkie af dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
AHA een nieuwe voor mij .....
stel jij je eerst eens even netjes voor.....
jij vuige opa jij..........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Meer beelden van dat ie niet terug wil vanachter je huig.
Duik haar fobo ff inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]SpiekerJozef aangenaam en wie bent uwes?
Ooowh, is dit de gebruikelijke omgangsvorm hier?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn lief tegen elkaar kan je nagaan
ik ben Fann met dubbel nquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]SpiekerJozef aangenaam en wie bent uwes?
Ja dan kom je aan de schandpaalquote:
Yep in welk gat wil je um hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:10 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ooowh, is dit de gebruikelijke omgangsvorm hier?
quote:
Yep, Fanvanheteersteuur. .quote:Geboortedatum 00-00-0000
yep hij heeft gespiekt.....quote:
ow..... staat dat er.....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:12 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
[..]
Yep, Fanvanheteersteuur. .
nee opaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:13 schreef Coos het volgende:
Fann de laatste was een anonieme man![]()
Heb effe gecheckt
Ben wel wat gewend..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
yep hij heeft gespiekt.....![]()
http://fotoboek.fok.nl/SpiekerJozef
en Jozef.... viel tegen hé.....
Ik gok dat je ouder ben als ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |