ik rij wel........quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan bestuur ik het zelf wel das beterIk vertouw niemand
Ik zoek ff die banner van de doodskist ondernemers. En als je het nodig heb vind je het nietquote:
dit is de beste.........quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie heeft die geniale smiley nog?! Die met de opsekopse lachdie, maar dan anders.
We gaan achterin en zijn heeeeeeeeeeeel stilquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
is niet nodig......![]()
gaat vanzelf wel fout...
Zó, heb je die Griek weer even naar de geitjes op de kinderboerderij gestuurd?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan achterin en zijn heeeeeeeeeeeel stil
Fann is borden aan het lijmenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó, heb je die Griek weer even naar de geitjes op de kinderboerderij gestuurd?![]()
Kan je weer effe rustig fokken.
kijk jij snapt het........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó, heb je die Griek weer even naar de geitjes op de kinderboerderij gestuurd?![]()
Kan je weer effe rustig fokken.
Ja, er blijft niet veel over. Overdags mag ie niet meer.quote:
Lijnmbalquote:
hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, er blijft niet veel over. Overdags mag ie niet meer.
quote:
leuk gezicht voor die kiddo's als ie een geit staat uit te wonen.quote:
Ja maar hij mod niet hierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond Pietje Puk altijd al een geil menneke........
![]()
nu helemaal.......
ow...... ik dacht dat je bedoelde dat ie bij mij niet meer overdag mochtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
leuk gezicht voor die kiddo's als ie een geit staat uit te wonen.
Die geit heeft heul geen kidsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
leuk gezicht voor die kiddo's als ie een geit staat uit te wonen.
Jij slaapt tegenwoordig overdag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... ik dacht dat je bedoelde dat ie bij mij niet meer overdag mocht![]()
![]()
jah... sorry net wakker van een wegtrekkertje krijg je dat.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |